דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קימטה ממנה מנהלי מכירות בכירים חדשים במהלך לבניית צוות מכירות גלובלי
קימטה ממנה מנהלי מכירות בכירים חדשים במהלך לבניית צוות מכירות גלובלי
חיים נוי 13/09/18 |  צפיות: 2408

קימטה ממנה מנהלי מכירות בכירים חדשים במהלך לבניית צוות מכירות גלובלי

קימטה מתגברת את צוותי המכירות המסחריות והממשלתיות באנשי תקשורת לוויינים וותיקים עם ניסיון מיצרפי של 75 שנים התקשורת ומכירות

רדמונד, וושינגטון, 13 בספטמבר 2018, (BUSINESS WIRE):

Kymeta , חברת התקשורת שמקיימת את ההבטחה של קישוריות סלולרית גלובלית -- הודיעה היום על המינוי של רש ג'נג'י לסגן נשיא למכירות, EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) ותת היבשת ההודית, פול מטיר לסגן נשיא למכירות ופיתוח עסקי וסקוט גלס למנהל מכירות.

קימטה רואה במינוי של מטיר, ג'נג'י וגלס מהלך קריטי שיתמוך בצמיחה והנגישות הגלובליות של הפתרונות של קימטה בשווקים מרובים. ההתמקדות של קימטה בצוות המכירות הגלובלי שלה תעזור לחברה לשרת לקוחות מסחריים וממשלתיים.

ג'נג'י -- שהצטרף לקימטה באוגוסט 2018 -- מביא יותר מעשרים שנות ניסיון בפיתוח עסקי אסטרטגי ומכירות גלובליים עם דגש מיוחד על EMEA ואסיה. אחרי שמילא בעבר תפקידי מנהיגות מכירות ב-EMEA בחברות Loral Cyberstar, Stratos, VT iDirect, O3B Networks, Intelsat Africa Limited ו-Arabsat, ג'נג'י יתמקד בפיתוח ותמיכה בלקוחות של קימטה ב-EMEA ותת היבשת ההודית. באחד מתפקידיו האחרונים של ג'נג'י ב-Inmarsat, הוא היה אחראי על פיתוח השווקים של התוכנית Global Xpress בשווקים סלולריים אנכיים שונים. לג'נג'י יש תארים אקדמיים במערכות מידע עסקיות מהאוניברסיטה של פורטסמות.

מטיר -- שהצטרף לקימטה ביוני 2018 -- מביא יותר מ-27 שנות ניסיון בתקשורת לוויינים ממשלתית ומסחרית. מטיר שירת 22 שנים בחיל הנחתים של ארצות הברית שם מילא תפקידי פיקוד בכירים וסיים את הקריירה שלו בסוכנות התקשורת של הבית הלבן. לפני קימטה, מטיר מילא תפקידי הנהגה וניהול בכירים ב-Intelsat (פס רחב וסלולר בצפון אמריקה) ו-Intelsat General (פתרונות רשתות ממשלתיות), שם יצר פתרונות תקשורת של רשתות לווייניות והזדמנויות של פיתוח עסקי ללקוחות ממשלתיים ועסקיים. למטיר יש MS (תואר שני במדעים) במערכות תקשורת מיוניברסיטי קולג' של האוניברסיטה של מרילנד. יש לו גם MMS (תואר שני בלימודים צבאיים) מאוניברסיטה של חיל הנחתים.

גלס -- שהצטרף לקימטה ביוני 2018 -- מביא קרוב ל-30 שנות ניסיון במכירות ופיתוח עסקי של פתרונות רשתות. הוא מילא תפקידים בכירים בכמה חברות בולטות בכללן NetApp, נוקיה, Foundry Networks (Brocade) ו-VT iDirect. בתפקידו האחרון גלס סיפק מנהיגות מכירות בפתרונות רשתות למקומות מרחוקים, המשכיות עסקית, ניידות ושידרת הסלולר ללקוחות הספנות המסחרית, האנרגיה וספקי השירות של VT iDirect. לגלס יש תואר ראשון ביישומי מחשב מהאוניברסיטה של יוסטון, קליר לייק.

"התוספת של רש, פול וסקוט לצוות של קימטה מגיעה בתקופה חשובה בצמיחה שלנו", אמר דייוויד הארוור, סגן נשיא בכיר, מכירות גלובליות, קימטה. "אנחנו ממוקדים בפיתוח ארגון שמונע על ידי מכירות, ובאמצעות המינויים אלה אנחנו בונים את צוות המכירות שנחוץ כדי לתמוך בלקוחות המסחריים והממשלתיים שלנו בכל האזורים. הצוות הזה יאפשר לנו למקסם כל הזדמנות ויאפשר פתרונות של קימטה לשווקים חדשים.

אודות קימטה

אי אפשר להפריך את הדרישה של העולם לקישוריות סלולרית. רשת סלולרית גלובלית היא התשובה לחיבור אנשים ומקומות שמעולם לא חוברו קודם.

קימטה מאפשרת תקשורת סלולר חלקה שתמיד מחוברת באמצעות גישה היברידית ייחודית שמאפשרת לרשתות לווייניות וסלולריות לספק רשת מובייל אחת גלובלית. תקשורת סלולרית מקצה לקצה מסופקת באמצעות שירותי הקישוריות Kymeta KĀLOTM, ומסוף הלוויינים עם ההיגוי החשמלי והמסך השטוח הראשון והיחיד בעולם שמגיע למקומות שצלחות לוויין מסורתיות לא מגיעות. המסוף Kymeta KyWayTM מאפשר תקשורת סלולרית עם קצב העברה גבוה במכוניות, רכבות, אוטובוסים, משאיות, ספינות והרבה יותר.

אם זה נע, קימטה תשאיר אותו מחובר. בכל מקום.

למידע נוסף, בקרו באתרים kymetacorp.com ו-KALO.net.

אנשי קשר

שאלות בענייני עסקים לקימטה:
Sam Christensen
שיווק
Kymeta Corporation
+1 425.658.8703
[email protected]


או
שאלות מהמדיה לקימטה:
Amy Oliver
מנהלת יחסי ציבור/ תוכן
The Summit Group
+1 801.990.1185
[email protected]

מקור:  Kymeta

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180912006104/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI