דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים OwnBackup משיקה את כלי הארכוב OwnBackup Archiver ומציעה חידושים ב-Salesforce AppExchange, שוק האפליקציות העסקיות המוביל בעולם
OwnBackup משיקה את כלי הארכוב OwnBackup Archiver ומציעה חידושים ב-Salesforce AppExchange, שוק האפליקציות העסקיות המוביל בעולם
חיים נוי 25/09/18 |  צפיות: 2156

OwnBackup משיקה את כלי הארכוב OwnBackup Archiver ומציעה חידושים ב-Salesforce AppExchange, שוק האפליקציות העסקיות המוביל בעולם

OwnBackup Archiver וארבע פונקציות חדשות יאפשרו ללקוחות לקבל גישה לנתוני ארכיון ישירות מפלטפורמת Salesforce, לגבות כמויות גדולות יותר של נתונים לעתים קרובות יותר, ולהאיץ את מחזורי הפיתוח עם תמיכה נוספת לסביבת בדיקות

פורט לי, ניו ג'רזי, ותל אביב, ,Dreamforce 24 בספטמבר 2018, GLOBENEWS WIRE)):

OwnBackup, ספקית מובילה של שירותי גיבוי ושחזור נתונים, הודיעה היום על השקת כלי הארכוב OwnBackup Archiver וגרסת סתיו 2018 של האפליקציה OwnBackup. המאפיינים המשופרים והמוצר החדש מאפשרים ללקוחות לבצע ארכוב ישירות מפלטפורמת Salesforce, לגבות נתונים שמשתנים לעתים קרובות מהר יותר ובתדירות גבוהה, ולהשתמש ב-Scratch Org לצורך גיבוי, השוואה ושכפול נתונים.

כלי הארכוב של OwnBackup בנוי על פלטפורמת Salesforce וזמין כעת ב-AppExchange, בכתובת: appexchange.salesforce.com/appxListingDetail?listingId=a0N30000007p6RYEAY

"ארגונים מתמודדים יותר ויותר עם דרישות רגולטוריות משתנות, נוסף לצורך לצמצם את ההשלכות של אובדן והשחתת נתונים עקב פעולות משתמשים. אנחנו מציעים ללקוחותינו שקט נפשי, עם אפשרות לבצע גיבויים בתדירות גבוהה יותר ולשחזר נתונים מהר יותר. כלי הארכוב OwnBackup Archiver וגרסת סתיו 2018 של האפליקציה שלנו ממחישים את ההתרחבות המתמשכת שלנו כפלטפורמה חזקה להגנת נתונים, אבטחה ועמידה בדרישות הרגולציה, מעבר לגיבוי ושחזור רגילים," אמר סם גוטמן, מנכ"ל OwnBackup.

OwnBackup Archiver וגרסת סתיו 2018 של OwnBackup מביאים חידושים לתחום ההגנה על נתונים ומציעים:

  • ארכוב מתקדם - מאפשר ללקוחות OwnBackup לנהל מאגרי נתונים גדולים באופן אוטומטי ולייעל את הביצועים ישירות מתוך פלטפורמת Salesforce.
  • גיבויי Salesforce לפי דרישה, ברמת האובייקט ובתדירות גבוהה - עוזר לצמצם אובדן נתונים, במיוחד עבור נתונים שמשתנים לעתים קרובות.
  • גיבוי מהיר יותר של טבלאות ענק - מאיץ את המחזור התפעולי ומאפשר צמצום של אובדן נתונים.
  • שיפור של העברה לארגזי חול (Sandbox Seeding) - מייעל את פעילות הפיתוח עבור לקוחות OwnBackup, כולל לקוחות שמשתמשים ב-Health Cloud (ענן לשירותי בריאות) ו-Financial Service Cloud (ענן לשירותים פיננסיים).
  • מאפיין חדש של העברה ל-Scratch Org - בגרסת טרום-השקה, מאפשר לצוותי פיתוח זריזים להשתמש ב-Scratch Org עבור כלי הגיבוי, ההשוואה והשכפול של OwnBackup.

בקרו בביתן מס' 1204 באירוע Dreamforce כדי לראות הדגמה של כלי הארכוב OwnBackup Archiver ולהתרשם מהיכולות של גרסת סתיו 2018 של OwnBackup.

אודות Salesforce AppExchange

Salesforce AppExchange, השוק המוביל בעולם של אפליקציות עסקיות בענן, מאפשר לחברות למכור, לספק שירותים, לשווק ולערב את הלקוחות בדרכים חדשות לחלוטין. עם יותר מ-5,000 פתרונות תוכנה, 6 מיליון התקנות של לקוחות ו-80,000 סקירות של משתתפים, זהו המקור המקיף ביותר של טכנולוגיות בתחומי ענן, מובייל, רשתות חברתיות, האינטרנט של הדברים, ניתוח נתונים ובינה מלאכותית לעסקים.

משאבים נוספים

●      תנו לייק ל-Salesforce בפייסבוק: http://www.facebook.com/salesforce

●      עקבו אחר Salesforce בטוויטר: https://twitter.com/salesforce

●      עקבו אחר OwnBackup בפייסבוק: https://www.facebook.com/ownbackup

●      עקבו אחר OwnBackup בטוויטר: https://twitter.com/OwnBackup

Salesforce, AppExchange, Dreamforce ומותגים אחרים הם סימנים מסחריים של Salesforce.com, Inc.

אודות OwnBackup

OwnBackup, ספקית מובילה של שירותי גיבוי ושחזור מענן לענן, מספקת גיבוי יומיומי, אוטומטי ומאובטח של נתוני SaaS ו-PaaS (תוכנה כשירות ופלטפורמה כשירות), כמו גם כלים מתוחכמים להשוואה ושחזור נתונים לצורך שיקום מאסון. השירותים של OwnBackup מכסים אובדן והשחתת נתונים כתוצאה מטעויות אנוש, כוונה זדונית, שגיאות בהטמעה ויישומים זדוניים. אפליקציית OwnBackup נועדה לספק אבטחה ופרטיות, והיא עולה על דרישות האסדרה הכללית להגנה על מידע (GDPR) לגיבוי נתונים. חברת OwnBackup, שנוסדה על-ידי מומחים בעלי ניסיון בתחומים של שחזור והגנת נתונים ואבטחת מידע, היא יצרנית עצמאית מובילה של תוכנות גיבוי ושחזור ב-Salesforce AppExchange. חברת גרטנר הכתירה אותה כ"ספקית מדליקה" בתחום של שיקום מאסון והמשכיות עסקית בטכנולוגיות מידע. המטה של OwnBackup נמצא בפורט לי, ניו ג'רזי, כאשר המשרדים שעוסקים במחקר ופיתוח, תמיכה ושירותים אחרים נמצאים בתל אביב ובלונדון. חברת OwnBackup היא הספקית המועדפת על כמה מהמשתמשים הגדולים בעולם של יישומי SaaS (תוכנה כשירות).

למידע נוסף היכנסו לקישור http://www.ownbackup.com.

אשת קשר לתקשורת:

ג'וליה סאלם

Sarah Murray

Attune Communications

+1-781-378-2674

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI