דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אלקטרה בוחרת ב- Predix ServiceMax כדי לתמוך בקהילת השירות שלה ולקדם שביעות רצון לקוחותיה וצמיחת פעילות השירות
אלקטרה בוחרת ב- Predix ServiceMax כדי לתמוך בקהילת השירות שלה ולקדם שביעות רצון לקוחותיה וצמיחת פעילות השירות
חיים נוי 08/10/18 |  צפיות: 2479

אלקטרה בוחרת ב- Predix ServiceMax כדי לתמוך בקהילת השירות שלה ולקדם שביעות רצון לקוחותיה וצמיחת פעילות השירות

Predix ServiceMax צפויה לקדם צמיחה משמעותית, להגביר את שיעורי פתרון התקלות בפעם הראשונה, לצמצם דליפה (leakage), ולתמוך בשיתוף פעולה ושיתוף יכולות לרוחב קהילת השירות של אלקטרה

לונדון, 8 באוקטובר 2018, (BUSINESS WIRE):

אלקטרה, מהחברות הגדולות בישראל, מובילה בתחום הבנייה, התשתיות וה-Facilities management , בחרה בתוכנת ניהול שירותי השטח, Predix ServiceMax, על מנת לתמוך בקהילת השירות של אלקטרה, וכפלטפורמה ל- IoT. היוזמה החדשה מאפשרת לאלקטרה להפעיל פתרונות לאחזקה מונעת וניטור מרחוק של אלפי מכשירים הפועלים אצל לקוחות נבחרים. פתרון Predix ServiceMax יעלה את רמת השירות ויאפשר הקצאה טובה יותר של קריאות שירות עבור כ- 2,000 מהנדסי  שטח.  המערכת תחבר את קהילת השירות של החברה -המורכבת ממהנדסי שטח, קבלני משנה, לקוחות ומכשירי IoT, ממגוון תחומים עסקיים - על מנת לקבל מבט הוליסטי על שיתוף פעולה, רמות השירות, ושיתוף יכולות ומשאבים.

"Predix ServiceMax מספקת לנו פתרון בשל ודינאמי להרחבת יוזמות של קהילת השירות שלנו. המערכת תומכת במעבר שלנו לעולם ה- IoT ובביצוע פעילות אחזקה מונעת באופן פרואקטיבי על ידי  11 החטיבות של החברה", אמר אייל טוכמן, סגן נשיא וסמנכ"ל תפעול באלקטרה. "המערכת גם תסייע לנו להבטיח כי אנו שולחים את המהנדסים הנכונים, עם היכולות וההכשרה המתאימים, אל המכשיר, החטיבה והאתר המתאימים, לצד תמיכה בשיתוף יכולות ומשאבים בין התחומים השונים . שירות השטח נמצא בליבת הפעילות העסקית שלנו, והוא חלק חשוב מהמוניטין, הצמיחה ושביעות רצון הלקוחות שלנו".

ספנסר אירפ, סגן נשיא בכיר, מכירות גלובליות, ב- ServiceMax, הוסיף: "התמיכה בטכנאים, במוצרים, ובקהילת השירות של אלקטרה, מאפשרת ל- ServiceMax להעמיק את המומחיות שלה במסגרת תרחישים פורצי דרך בתחום Facility management , שירות של מערכות אלקטרו מכניות  ומעליות, ולהרחיב את הנוכחות שלנו בישראל".

אלקטרה עובדת עם ServiceMax על הטמעות מקומיות, שתופעלנה עבור מהנדסי שירות השטח על גבי מכשירי אנדרואיד. השלב הראשון צפוי לעלות לאוויר בינואר 2019, ולאחר מכן תתבצע הרחבה לאורך 18 החודשים הבאים. בהמשך, אלקטרה תבחן להרחיב אוטומציה של תהליכי שירות.

אודות אלקטרה

אלקטרה נוסדה ב- 1945. היא נסחרת ב- TASE ונכללת במדד ת"א 125. אלקטרה מתמחה בארבעה תחומי ליבה: קבלנותו תשתיות, Facility Management , ייזום פרויקטי נדל"ן וזכיינות (PPP). מחזור: כ- 1.8 מיליארד דולר. צבר הזמנות: כ- 3 מיליארד דולר. עובדים: 9,400. מידע נוסף: www.electra.co.il.

אודות GE Digital

GE Digital ממציאה מחדש את הדרך בה תעשיות בונות, מתפעלות ומספקות שירות למוצרים שלהן. היא מאפשרת איסוף מידע ממערכות שונות והפיכתו לתובנות רבות ערך לקבלת תוצאות עסקיות עוצמתיות. מערך Predix של GE Digital - כולל אפליקציות ניהול שירותי השטח וניהול ביצועי מוצרים - מסייע ללקוחות החברה לנהל את כל מחזור חיי המוצרים. על בסיס Predix, פלטפורמת פיתוח האפליקציות המובילה לאינטרנט התעשייתי, GE Digital מאפשרת לעסקים תעשייתיים לפעול מהר יותר, חכם יותר, וביעילות גבוהה יותר. למידע נוסף:  www.ge.com/digital..

אנשי קשר

Devonshire Marketing Consultants for Electra Ltd
Vanessa Land
+44 7768 693779
[email protected]

מקור: Electra Ltd

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51876334&lang=en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.

Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI