דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים SolarWinds תציג תיק ניהול וניטור מאוחדים ב-GITEX Technology Week 2018
SolarWinds תציג תיק ניהול וניטור מאוחדים ב-GITEX Technology Week 2018
חיים נוי 16/10/18 |  צפיות: 2191
SolarWinds תציג תיק ניהול וניטור מאוחדים ב-GITEX Technology Week 2018 SolarWinds Orion Platform עוזרת לספק למקצועני טכנולוגיה ראות מלאה על הביצועים הכוללים של סביבות מורכבות

קורק, אירלנד, 15 באוקטובר 2018, (GLOBE NEWSWIRE):

SolarWinds, ספקית מובילה של תוכנות ניהול מחשוב עוצמתיות ונגישות כלכלית, הודיעה היום על השתתפותה ב-GITEX Technology Week, 14-18 באוקטובר 2018 בדובאי, איחוד האמירויות. החברה, שמדורגת מספר 1 בתוכנה לניהול רשתות*, תציג את העדכונים האחרונים ל‑SolarWinds® Orion® Platform שלה ואת תיק ניהול המחשוב ההיברידי מקצה לקצה שלה, שעוזרים למקצועני הטכנולוגיה של היום לנטר, לפתור בעיות ולשפר את הביצועים של מחשוב היברידי.

לפי 2018 SolarWinds IT Trends Report: The Intersection of Hype and Performance, מקצועני הטכנולוגיה נותנים עדיפות להשקעות במחשוב היברידי ומחשוב ענן יותר מכל טכנולוגיה אחרת, כ-94 אחוז מהמשיבים שנסקרו אמרו שמחשוב היברידי והענן הם אחת מחמש הטכנולוגיות הכי חשובות באסטרטגיית המחשוב של הארגון שלהם כיום.

"מקצועני הטכנולוגיה של היום מנהלים סביבות יותר ויותר מורכבות ומבוזרות, שמחייבות פתרון שמאפשר ראות מקצה לקצה על הביצועים הכוללים", אמר לודוביק נבו, סגן נשיא הקבוצה, מכירות, SolarWinds, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA). "אנחנו מאמינים שהשקעה בפלטפורמת ניהול וניטור מחשוב מרכזית, מתוקננת ומשולבת חיונית בתוך תשתיות המחשוב הרב צדדיות של היום. SolarWinds Orion Platform תוכננה לעמידה באתגרים האלה ומיועדת לעזור למקצועני טכנולוגיה לראות את התמונה הכוללת על ידי זיהוי מהיר של בעיות ביצועים ומיתאמים בין כל השכבות -- מהיישום עד למוט הדיסק -- של ערימת הטכנולוגיה".

בקרו את SolarWinds בביתן A8-20

SolarWinds Head GeekTM סשה גיז, יחד עם מומחים טכניים אחרים, ידגימו את העדכונים והשיפורים האחרונים בפלטפורמת ניטור וניהול המחשוב המאוחדים SolarWinds Orion, כולל:

  • Network Performance Monitor (NPM): הגרסה האחרונה (12.3) של NPM מספקת יכולות ניטור רשתות וראות מפורטת בסביבות עם יצרנים מרובים, כולל Network InsightTM עבור Cisco Nexus®, כולל ראות מפורטת על ערוצי יציאות וירטואליות (vPCs).
  • Log Manager for Orion (LM): Log Manager for Orion מיועד לספק ראות על הביצועים והזמינות של תשתית המחשוב שלכם באמצעות איסוף יומני רישום, ניתוח והחזיה בזמן אמת, ומשתלב באופן מלא עם Orion Platform.
  • Server & Application Monitor (SAM): SAM, שצוין כבחירת הלקוחות בחבילות ניטור ביצועי יישומים של 2018 Gartner® Peer InsightsTM, עוזר לספק ראות מקצה לקצה, וגם לניטור ביצועי שרתים ויישומים, באמצעות טכנולוגיות מבוססות סוכנים וללא סוכנים במרכזי נתונים מרובים, אתרים מרוחקים והענן.
  • Server Configuration Manager (SCM): SCM, שהוא חדש בתיק של SolarWinds, מציע ראות על שינויי תצורה בשרתי ויישומי Windows®, וגם יוצר התאמה בין בעיות ביצועים לשינויים מורשים או בלתי מורשים בקבצים, קבצים בינאריים, קובצי תצורה, Windows Registry והגדרות חומרה.
  • Database Performance Analyzer (DPA): השיפורים האחרונים בגרסה 12.0 מיועדים לעזור למקצועני נתונים לאתר במהירות את שורש הבעיה בשאילתות איטיות ולמטב בקלות את יצירת האינדקסים כדי לעזור להבטיח את הזמינות והמהירות של יישומים קריטיים.

אודות SolarWinds Orion Platform

Orion Platform היא ארכיטקטורת ניטור מאוחדת, מודולרית ומדרגית. היא מאפשרת למחלקות מחשוב להוסיף מודולים כשהצרכים שלהן גדלים, מספקת ראות על כל הרכיבים של שירותים קריטיים, תוך מיזוג מדדים ונתונים במבט אחד. המודולים נמכרים כמוצרים פרטניים, אבל הם פועלים בפלטפורמה מאוחדת, עם דשבורד מבוסס אינטרנט אחד, ניהול ובקרת גישה מרכזיים, התראות ודוחות מאוחדים ומדדים ונתונים ממוזגים -- שמאפשרים דשבורדים עתירי הקשר שמרכזים נתונים מחלקים רבים של הערימה לתוך מבט שמתרכז ביישומים.

למידע נוסף על מוצרי ניהול המחשוב של SolarWinds, כולל הערכות ל-30 יום חינם שאפשר להוריד, בקרו בבקשה באתר SolarWinds website או טלפנו +353 21 500 2900.

משאבים נוספים

  • SolarWinds Orion Platform
  • End-to-End Hybrid IT Management
  • SolarWinds Grows Global Market Leadership in NetworkManagement Software

התקשרו עם SolarWinds

  • THWACK®
  • Twitter®
  • Facebook®
  • LinkedIn®

*מקור:

IDC® defined Network Management Software functional market by revenue, IDC Semiannual Software Tracker, 2H 2017

אודות בחירת הלקוחות Gartner Peer Insights:

בחירת הלקוחות Gartner Peer Insights כוללת דעות סובייקטיביות של ביקורות, דירוגים ונתונים של משתמשי קצה פרטניים שמיושמים כנגד מתודולוגיה מתועדת; הם לא מייצגים את הדעות של גרטנר או של החברות הקשורות שלה ולא מהווים אישור שלהן.

אודות SolarWinds

SolarWinds היא ספקית מובילה של תוכנות ניהול מחשוב עוצמתיות ונגישות כלכלית. המוצרים שלנו נותנים לארגונים בכל העולם, ללא קשר לסוג, לגודל או למורכבות של תשתית המחשוב, את הכוח לנטר ולנהל את הביצועים של סביבות המחשוב שלהם, בין אם באתר הפיזי, בענן או במודלים היברידיים. יש לנו אינטראקציה מתמשכת עם מקצועני טכנולוגיה מכל הסוגים -- מקצועני תפעול מחשוב, מקצועני DevOps וספקי שירותים מנוהלים (MSPs) -- כדי להבין את האתגרים שאיתם הם מתמודדים כשהם מחזיקים תשתיות מחשוב עתירות ביצועים בזמינות גבוהה. התובנות שאנו מקבלים מהאינטראקציה איתם, במקומות כמו הקהילה המקוונת שלנו THWACK, עוזרות לנו לבנות מוצרים שפותרים אתגרי ניהול מחשוב מובנים היטב בדרכים שמקצועני טכנולוגיה רוצים שיפתרו אותם. ההתמקדות הזאת במשתמש והמחויבות למצוינות בניהול ביצועי מחשוב היברידי מקצה לקצה ביססה את SolarWinds כמובילה עולמית בתוכנות ניהול רשתות ופתרונות ל-MSP. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.solarwinds.com.

שמות המסחר SolarWinds, SolarWinds & Design, Orion ו-THWACK הם הרכוש הבלעדי של SolarWinds Worldwide, LLC או החברות הקשורות שלה, רשומים במשרד הפטנטים ושמות המסחר של ארה"ב, ועשויים להיות רשומים או בתהליכי רישום במדינות אחרות. כל סימני המסחר, סימני השירות והסמלילים האחרים של SolarWinds עשויים להיות סימני מסחר לפי המשפט המקובל או שהם רשומים או בתהליכי רישום. כל סימני המסחר האחרים המוזכרים בזאת משמשי למטרות זיהוי בלבד והם סימני מסחר של (ועשויים להיות סימני מסחר רשומים של) החברות שלהם, בהתאמה.

© 2018 SolarWinds Worldwide, LLC. כל הזכויות שמורות.

אנשי קשר למדיה:


Lojayne Moshen Fekra Communications
Phone: [email protected]

Katherine O'Keeffe
SolarWinds
Phone: 353-21-500-2954
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI