דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים גריינדר ו-MOSAIC מפרסמות דוח סקר חדש שלוכד את ההתנסויות של קהילת הלהטב"ק באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה
גריינדר ו-MOSAIC מפרסמות דוח סקר חדש שלוכד את ההתנסויות של קהילת הלהטב"ק באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה
חיים נוי 20/10/18 |  צפיות: 2198
גריינדר ו-MOSAIC מפרסמות דוח סקר חדש שלוכד את ההתנסויות של קהילת הלהטב"ק באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה

לוס אנג'לס וביירות, 18 באוקטובר 2018, (GLOBE NEWSWIRE):

Grindr, הרשת החברתית הסלולרית לקווירים הגדולה בעולם, בשותפות עם MOSAIC (ארגון אזור המזרח התיכון וצפון אפריקה לשירותים, תמיכה, שילוב בניית יכולת), פרסמו היום דוח סקר חדש "הפרנסה האזורית של להטב"קים שמשתמשים בגריינדר", שלוכד את ההתנסויות של משתמשי גריינדר לסביות, הומואים, בי, טרנס וקווירים (להטב"ק) שחיים באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה.

תוצאות הסקר הוצגו בקבלת פנים רשמית בחמרה ב-3 באוקטובר, שכללה דיון בפאנל על תובנות לגבי כמה ממצאים ונושאים חשובים מהדוח, כגון:

  • קבלה שלהמשפחה:71% מכל המשיבים דיווחו שההורים ו/או הקרובים שלהם לא יודעים בכלל על הנטייההמינית או הזהות המגדרית שלהם. 13% מהמשיבים אמרו שההורים ו/או הקרובים שלהםיודעים כל על הנטייה המינית או הזהות המגדרית שלהם. אבל רק 6% אמרו שהמשפחהשלהם תומכת.
  • קבלהעצמית: הרובהמכריע של המשיבים (72%) אמרו שהם מרוצים מהנטייה המינית שלהם.
  • זכויותלפי החוק:64% מהמשיבים אמרו שהם לא יודעים או לא בטוחים מה הזכויות שלהם לפי החוקבקהילות המקומיות שלהם. 86% מהמשיבים דיווחו שהם לא יודעים מה לעשות או לאבטוחים מה לעשות במקרה שייעצרו.
  • בריאותנפשית: 75%מהמשיבים דיווחו שהם נאבקים בחרדה, דיכאון או שניהם, ואילו רק 25% ציינו שאיןלהם תחושות של חרדה או דיכאון.

"הדוח הזה מספק חלק מהמידע הכמותי היחיד על ההתנסויות של לסביות, הומואים, בי, טרנסים וקווירים באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה", אמר ג'ק הריסון- קינטנה, מנהל בכיר של גריינדר לשוויון וסגן נשיא להשפעה חברתית בגריינדר. "אנחנו מעודדים ארגוני להטב"ק+ להשתמש במחקר הזה כדי לתמוך במשימות שלהם, כולל בהצעות למענקים, בקמפיינים שלהם להעלאת מודעות וכמקור מידע כדי לקבוע את האג'נדה של התוכניות, השירותים, והתמיכה".

תוצאות הסקר מחולקות לשלושה פרקים: סקירה כללית אזורית של המצב החוקי והחברתי של המשתתפים הלהטב"ק לפי מדינה או טריטוריה, הממצאים המלאים של הסקר כפי שהם מתייחסים להתנסויות של אלימות, אפליה בדיור, תעסוקה ודת, זכויות לפי החוק, בריאות מינית ונפשית, קבלה של המשפחה, חברויות ויחסים, והחלק האחרון הוא מבט מעמיק על אפליה בדיור, התנסויות של משיבים טרנסים והניגוד בין התוצאות במרוקו ובלבנון.

בנוסף, הדוח מספק מבט קרוב יותר על המשבר הנוכחי בסוריה, שבו פליטים נתקלים בצורות רבות של אפליה כתוצאה מהיותם גם להטב"ק וגם פליטים.

"תוצאות הסקר הזה שופכות אור מאוד נחוץ על העבודה שצריכים לעשות ארגונים לא ממשלתיים כדי לשפר את איכות החיים של קהילת הלהטב"ק+, במיוחד בלבנון, ובאזור שלנו באופן כללי" אמר שרבל מיידעה, מייסד ומנהל ב-MOSAIC. "כסיפור הצלחה אישי של MOSAIC, הסקר נתן לנו גישה ישירה לקהילה והצלחנו להעביר את השירותים שאנחנו מציעים למשתתפים. אנחנו שמחים להגיד שכמעט 50% מהנהנים הנוכחיים של MOSAIC התחברו דרך הסקר והמסרים של גריינדר".

"לכבוד היה לי להיות חלק מהקבוצה של פעילים מרחבי האזור שהתאספו כדי ליצור את הסקר הזה", אמר אזה סולטן, מנהל של גריינדר לשוויון. "על ידי גיוס התמיכה של נציגים מרחבי האזור, הצלחנו ליצור שאלון שרלבנטי מבחינה מקומית, כלילתי וכולל מידע שאנחנו צריכים כדי לקדם את עבודתנו באזור".

קרוב ל-1,800 משתמשים גויסו באמצעות מסרי שידור בגריינדר והשתתפו בסקר, שהיה פתוח במשך חודש בספטמבר 2016. המשיבים הזדהו שהם מ-21 טריטוריות: לבנון, מצרים, מרוקו, טוניסיה, ירדן, איחוד האמירויות, כוויית, אלג'יריה, פלשתין, ערב הסעודית, עיראק, קטאר, עומאן, בחריין, סוריה, טורקיה, סודן, תימן, מאוריטניה, לוב וסהרה המערבית. הניקוי והניתוח הראשוני של נתוני הסקר, שנערך בערבית, אנגלית וצרפתית, בוצעו על ידי Center for Transnational Development and Collaboration (CTDC).

כדי לצפות בדו"ח המלא, עם מידע נוסף על הממצאים, המתודולוגיה והאוכלוסייה של הסקר, בקרו בבקשה באתרים https://www.mosaicmena.org/publications או https://docs.wixstatic.com/ugd/dba79f_a20db964582842c0bcd4c3cdc8d31bfb.pdf

אודות MOSAIC

MOSAIC, ארגון אזור המזרח התיכון וצפון אפריקה לשירותים, תמיכה, שילוב בניית יכולת, הוא תוכנית הוליסטית שמחויבת לשפר את הבריאות והשלומות של קהילת הלהטב"ק+ בלבנון ומעבר לה. באמצעות הנוכחות הכלל ארצית שלו בלבנון והרשתות האזוריות שלו באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה, היעד האטסטרטגי של MOSAIC הוא להשיג דו-קיום של אנשים בקהילות ידידותיות ומערכות לאומיות. MOSAIC, שהוקם על ידי פעילים ומומחי משפט ובריאות, מספק שירותים מקיפים לקבוצות שוליים, מחקר וייעוץ לביצוע רפורמות במדיניות, בניית ידע ויכולות בענייני נטייה מינית או זהות או ביטוי מגדריים ועירוב החברה במאבק נגד הפרות של זכויות אדם.

אודות גריינדר לשיוויון

Grindr for Equality (G4E) היא יוזמה בתוך גריינדר שמתמקדת במשימה שמתפתחת כל הזמן לקדם צדק, בריאות, ביטחון ועוד ללהטב"קים ברחבי העולם. G4E עובדת עם ארגוני בריאות, זכויות דיגיטליות ולהטב"ק/ זכויות אדם וגם עם מנהיגי קהילות מקומיות ופעילים קווירים כדי למצוא דרכים להשתמש באפליקציה, הטכנולוגיה והפלטפורמה של גריינדר כדי לגייס, ליידע, להגן ולהעצים את משתמשי גריינדר.

G4E מילאה תפקיד חשוב בכמה מטרות שקשורות ללהטב"ק כולל עזרה בקידום המטרה של מתן תוקף חוקי לנישואים חד מיניים בארה"ב ובאוסטרליה, הפיכת גריינדר לבטוח למשתמשים במקומות שבהם לא בטוח להיות מחוץ לארון, כמו אזור המזרח התיכון וצפון אפריקה, ולאחרונה הובילה את היוזמה להפוך את גריינדר ליותר כלילתי לטרנסים. ג'ק הריסון- קינטנה, מנהל של גריינדר לשוויון, נמנה עם 100 האנשים הכי יצירתיים בעסקים לשנת 2016 של Fast Company ועם ההוגים הגלובליים המובילים לשנת 2016 של Foreign Policy Magazine.

אודות גריינדר

עם 3.8 מיליון משתמשים פעילים יומיים בכל מדינה בעולם, Grindr היא הרשת החברתית הסלולרית הלהטב"קית הגדולה ביותר בעולם. מאז השקתה ב-2009, גריינדר התפתחה להיות חלק יסודי מחיי היומיום של המשתמשים בכל עולם. החברה ממשיכה להרחיב את הסביבה שלה כדי לאפשר לכל המשתמשים להתחבר לעולם שסביבם. באמצעות INTO, ערוץ תוכן דיגיטלי עבור ועל ידי קהילת הלהטב"ק+, אירועים שונים והזדמנויות ניסיוניות, גריינדר עוזרת למשתמשים ליצור אינטראקציות בכל הספקטרום.

עם מטה בווסט הוליווד, קליפורניה, גריינדר היא עסק כלילתי לטרנסג'נדרים מוסמך ומקיפה משפחה מגוונת ונלהבת של יוצרים, חדשנים, מובילים והכי חשוב, אנשים שעושים. העובדים של גריינדר מונעים על ידי סקרנות בלתי נלאית, יכולת לאמץ שינויים, סביבת עבודה מכבדת ושיתופית, וכישרון מיוחד לחצות כל קו סיום. גריינדר גאה בכך שהוכרה על ידי Fast Company כאחת מעשר "חברות המדיה החברתית הכי חדשניות ב-2016" ועל ידי פורבס כ"דוגמה לאחריות חברתית תאגידית". אפשר להשיג את גריינדר ב- App Store ו- Google Play.

Landen Zumwalt
Grindr
(424) 260-5264
[email protected]
 
7404126 grinder_H.docx

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
KnowBe4 רוכשת את Egress
תוספת פתרון אבטחה של Egress לדואר אלקטרוני בענן עבור חבילת המוצרים המקיפה של KnowBe4 תיצור את הפלטפורמה הגדולה והמתקדמת ביותר של אבטחת סייבר מונעת בינה מלאכותית לניהול סיכוני אנוש

ThreatLocker® מגייסת 115 מיליון דולר מסדרה D כדי להמשיך לספק אבטחת נקודות קצה בגישת אפס אמון לארגונים נוספים
את הסבב הובילה חברת השקעות הצמיחה הגלובלית General Atlantic, יחד עם StepStone Group וקבוצת DE Shaw, כדי להאיץ את חדשנות המוצר ולהגדיל את טווח ההגעה של אבטחת נקודות הקצה בשיטת אפס אמון לארגונים ברחבי העולם

Elavon ו-FreedomPay ישנו את התשלומים לאירוח וקמעונאות באירופה
Elavon, ספקית תשלומים גלובלית מובילה, מכריזה על שיתוף פעולה מורחב באירופה עם FreedomPay, מובילה עולמית בטכנולוגיות Next Level Commerce™. השותפות שואפת לספק פתרונות מסחר משולבים מתקדמים וטכנולוגיית תשלומים רב-ערוצית לארגוני סחר גדולים ברחבי מגזרי הקמעונאות והאירוח.

מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI