דף הבית קניות וצרכנות קניות וצרכנות - אחר מכונת קפה למשרד
מכונת קפה למשרד
שירי טיירי 12/11/18 |  צפיות: 9355

מכונת קפה הנה מכשיר שניתן למצוא כיום בכל משרד. מטבחים של משרדים בחלק גדול מהמקרים כבר נהפכו לא מעט זמן למזנוני הכנת קפה, כאשר שם המשחק הוא יעילות: זכרו כי מכונה יעילה  - אין פירושה מכונה עם תוצר פחות טוב; ההיפך הוא הנכון. המכונות האוטומטיות למשרד, אשר מיוצרות על ידי מובילי היצרנים מכילים בדיוק את כמות האבקה והחלב הנדרשים על מנת לספק משקאות בוטיק מסוגים שונים. הכירו את המכונות המשרדיות שיעשו את ההבדל בחדרי העבודה ויהפכו אותם למענגים במיוחד.

מכונות אוטומטיות מלאות

מכונות אלה הנן מכונות שכל האבקות להכנת משקאות קפה כבר נמזגו מראש למכל פנימי, ואם הן נגמרות – תקבלו התרעה על צג החיווי של המכונה. במקרה כזה ניתן למלא את המכל מחדש על ידי עובדים מקצועיים שסיפקו מכונת קפה למשרד. ניתן גם לעבור הדרכות על מילוי עצמי בחלק מהמכשירים – על ידי מחלקות ההדרכה של חברות שיווק מכונות קפה למשרד. הרעיון הוא שאינכם צריכים לעשות כלום פרט לבחירת המשקה המועדף עליכם מתוך רשימה שמית שתוצג על המכונה. לאחר מכן, ניתן להגביר או להחליש, על פי טעמכם, את רמת הסוכר והחלב בכל מקרה.

מכונות מבוססות קפסולות

גם מכונות אלה מפיקות את הקפה בתהליך לא ידני המבוסס על לחיצת כפתור, אבל בשביל שיהיה למכונה עם מה לעבוד, אתם צריכים למזוג קפסולה לתוכה. אופן העבודה דומה מאד לאופן הפעולה של מכשיר כמו מכונת כביסה, שבלי חומרי גלם שנמזגו על ידי המשתמש, המכונה אינה פועלת. בדרך זו – הנהלת המשרד נמנעת מלהתחייב לאבקות קפה במאות שקלים (ובמשרדי הענק מעל אלף ש"ח לכל סוגי האבקות במכונה האוטומטית), ובמקום זאת היא מציידת את העובדים בקפסולות על פי דרישה. אחד היתרונות של מכונה זו היא שמדובר בקפסולות מקוריות של מותגי "אספרסו" ו- "נס קפה", מה שהופך קפה שנראה ביתי לטעם של קפה מסעדות איכותי.

טיפ חשוב: ללא קשר לסוג המכשיר הנבחר, הקפידו על גודל רלוונטי לאוכלוסיית המשרד

מאד חשוב לוודא כי מכונה להכנת קפה במשרד תהיה מכונה שה- CAPACITY שלה ראלי לאוכלוסיית המשרד, כולל אורחים צפויים. מכונה קטנה עם ברז אחד שאינה מספקת מקום להיקף אבקה רב, לא תוכל לשרת נאמנה משרד מרובה עובדים, בשל כך שכל התקהלות סביב המכונה תגרום לגריעת המשאבים. מכונה קטנה תתאים יותר לשימוש בבית.

מחפשים שירות תיקון למכונות קפה עבור המשרד? הקליקו למידע נוסף.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שירי טיירי


 


מאמרים נוספים מאת שירי טיירי
 
כיצד מומלץ לבחור חברת ניקיון משרדים?
חברת ניקיון משרדים מהווה את אחד הספקים שמאד מומלץ לכם לדעת כיצד לבחור כבעלי עסקים וחברות בע"מ. ניקיון משרדים איכותי מספק לכם היגיינה אופטימלית בכל עת, שומר על תנאי הסניטציה במשרד ובסביבתו וגורם, ברמה הכללית, שיהיה נעים לשהות בכל מרחביו, מחדרי ההנהלה והעבודה ועד לחדרי השירות. כך מומלץ לבחור חברת ניקיון משרדים שתעשה סדר במקום עבודתכם ותהפוך אותו לפנינה הנקייה והמענגת שלכם.

חיפויי קיר – טיפים נבחרים
22/04/19 | שיפוצים
חיפויי קרמיקה מעניקים לחדר שלכם משמעות דקורטיבית חדשה! את החיפויים אנו מכירים במיוחד בחדרי שירות כמו מטבחים, מלתחות וחדרי אמבטיה. הן אותם אבני קרמיקה שיוצקות אופי למרחב והופכות אותו למה שהוא בצורה ייחודית ומרשימה: הצבע, הצורה של כל אבן ורמת הגימור שלה (מבריקה או מחוספסת) מאפשרים לכם לבסס עיצוב מעולה בכל חדר שירות ביתי!

טיפולי בוטוקס בעור הפנים – המידע המלא
בוטוקס הוא חלבון המיוצר על ידי חיידקים. נוכחות החלבון הזה בתוך שטח עור האדם גורמת לחסימת שחרור החומר הגורם לגירוי העצבי בקוטר של 1-2 ס"מ מסביב לנקודה בה החומר הוזרק. כתוצאה מהחסימה, השריר מפסיק לנוע ועל כן לא מייצר קמטי הבעה. השפעת החומר פגה לאחר 4-6 חודשים, אז השריר חוזר לנוע והקמט שוב מוםיע על זיו פניכם.

טיפולי שורש – מתי הם נדרשים?
21/04/19 | רפואה
טיפולי שורש נעשים כאשר השן עוטפת מוגלא או זיהום מסוג אחר שמקורו נמצא בחייך הפנימי ליד שורשי השיניים. במצב כזה השן עצמה שלמה וללא חורים אך כואבת מאד כי סביבתה הפנימית מודלקת (מלשון 'דלקת'). במידה ולשן הזו יש היסטוריה של סתימות ימליץ הרופא לעשות כתר מעליה בסיום הפרוצדורה.

ניתוח הצרת לחיים למראה רענן ונוחות חסרת פשרות
21/04/19 | רפואה
הצרת לחיים הוא ניתוח שנעשה במרפאת שיניים. בהשוואה לניתוחי עקירה וניתוחים דנטליים כירורגיים למיניהם, זה נחשב ניתוח קצר ופשוט שעורך 45 דקות בלבד. הוא מיושם בשיטה שנקראת Bichectomia כשהמטרה היא למעשה לדאוג לכם ללחיים יותר צרות, יותר ארוכות ועל כן יותר יפות.

הלבנת שיניים לילדים – כל מה שצריך לדעת
על אף כי הלבנת שיניים ידועה כטיפול לא כואב, לא פולשני ואפילו כיף במידה מסוימת, מאד חשוב לא לעשות אותו אצל כל אחד כשמדובר בילדים שלכם,הטיפול חייב להתבצע במרפאת שיניים מומחית לילדים. רק במרפאת שיניים כזו אתם מקבלים את כל הייעוץ שאתם צריכים וכמובן צוות רפואי בעל ניסיון. חומר ההלבנה, למרות שאיננו פולשני, הוא חומר קטלני ומגע לא נכון שלו עם הילד עלול לגרום לנזקים. בנוסף, ילדים שעברו טיפולי סתימה וכתרים יצטרכו רופא שיידע בדיוק מה לעשות כאשר הם לא באותו צבע, ויצוק לחלל הפה שלהם גרסה מולבנת אחידה של חומר

מכונת קפה למשרד
מכונת קפה הנה מכשיר שניתן למצוא כיום בכל משרד. מטבחים של משרדים בחלק גדול מהמקרים כבר נהפכו לא מעט זמן למזנוני הכנת קפה, כאשר שם המשחק הוא יעילות:

איך לבחור מצלמות אבטחה לבית ולעסק?
30/08/18 | בית חכם
במאמר שלפניכם תלמדו כיצד לבחור מצלמות אבטחה לבית, לעסק ולכל מקום שתצטרכו לאבטח. אף על פי שהאפיון נעשה על ידי חברת אבטחה, מומלץ לקרוא את שכתוב בשורות אלה.

כיצד מתמודדים עם הלחץ ביום החתונה?
כשאתם צריכים להתמודד עם יום החתונה אתם צריכים להתמודד עם לא מעט לחץ. כאן תוכלו ללמוד כיצד לנהל את הלחצים שלכם ולא להכיל אותם ללא טיפול הולם.

הכל על לימודי טכנאי שיניים
16/04/18 | רפואה
יותר ויותר אנשים מתעניינים כיום בלימודים של טכנאי שיניים. הסיבה העיקרית שלשמה אנשים מתעניינים בתחום הזה של טכנאי שיניים היא סיבה פרקטית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI