דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Amazon Web Services תפתח אזור תשתית חדש באיטליה
Amazon Web Services תפתח אזור תשתית חדש באיטליה
חיים נוי 14/11/18 |  צפיות: 2552

Amazon Web Services תפתח אזור תשתית חדש באיטליה


אזור חדש של AWS צפוי להגיע בתחילת 2020 - יאפשר ללקוחות להריץ עומסי עבודה ולאחסן נתונים באיטליה, ולספק למשתמשי הקצה שירותים עם השהיה (latency) נמוכה מאי פעם.

סיאטל, 13 בנובמבר 2018, (BUSINESS WIRE):

AWS, Amazon Web Services, חברה של אמזון (NASDAQ:AMZN), הכריזה כי תפתח בתחילת 2020 אזור תשתית חדש באיטליה. אזורEurope  AWS (מילאן) יורכב משלושה אזורי זמינות (Availability Zone), ויהווה את האזור השישי של AWS באירופה. הוא מצטרף לאזורים הקיימים בצרפת, גרמניה, אירלנד, בריטניה ושבדיה (שיושק בסוף 2018). כרגע, AWS מספק 57 אזורי זמינות לרוחב 19 אזורים גיאוגרפיים ברחבי העולם, כש- 12 אזורי זמינות צפויים להצטרף במסגרת 4 אזורים בתקופה שבין סוף 2018 לבין המחצית הראשונה של 2020 - בבחריין, הונג קונג, דרום אפריקה ושבדיה. למידע נוסף אודות תשתית AWS הגלובלית ניתן לפנות ל: https://aws.amazon.com/about-aws/global-infrastructure/.

"במשך אלפי שנים האיטלקים היו ארכיטקטים של חלק מההישגים הטכנולוגיים והאומנותיים פורצי הדרך של כל הזמנים", אמר אנדי ג'אסי, מנכ"ל AWS. "נדהמנו מהדרך בה חברות איטלקיות יצרו חדשנות על גבי AWS עד עתה, ואנו מאמינים כי אזור AWS באיטליה יקל אף יותר על חברות וארגונים ממשלתיים באיטליה להמציא מחדש ולשפר את חוויות הלקוח והאזרח שנים רבות קדימה".

הוספת אזור AWS Europe (מילאן) תאפשר לארגונים לספק השהיה נמוכה יותר למשתמשי קצה באיטליה. לקוחות AWS מקומיים בעלי מחויבות למיקום הפיזי של נתונים, יהיו מסוגלים לאחסן את התוכן שלהם במדינה עם הבטחת של היכולת שלהם לשמור על שליטה מלאה על מיקום הנתונים.  לקוחות אשר בונים אפליקציות העומדות ב- GDPR יקבלו גישה לאזור AWS נוסף בתוך האיחוד האירופאי אשר עומד ברמות הגבוהות ביותר של אבטחה, עמידה ברגולציה והגנת נתונים. בנוסף, ארגונים איטלקיים, החל מסטרטאפים ועד לארגונים והמגזר הציבורי, יקבלו במדינה שלהם תשתית למינוף טכנולוגיות מתקדמות, כגון אנליטיקה, בינה מלאכותית, בסיסי נתונים, האינטרנט של הדברים (IoT), לימוד מכונה, שירותי מובייל, שירותים ללא שרת וחדשנות נוספת.

לקוחות ושותפי APN מברכים על החדשות אודות הוספת אזור AWS Europe (מילאן) החדש

מיליוני לקוחות פעילים משתמשים בכל חודש ביותר ב- AWS מ- 190 מדינות ברחבי העולם, כולל מאות אלפי לקוחות באירופה ורבים באיטליה. ארגונים המעבירים את עומסי העבודה החיוניים שלהם אל AWS, כדי להקטין עלויות, להאיץ חדשנות ולקצר את זמן היציאה לשוק, כוללים ארגונים איטלקיים בהם Decysion, Docebo,Eataly, Edizioni Conde Nast, ENEL, Ferrero, GEDI Gruppo Editoriale, Imperia & Monferrina, למבורגיני, Mediaset, Navionics, פירלי, Pixartprinting, SEAT Pagine Gialle, Tagetik Softaware, ו-וודפון איטליה. סטרטאפים לוהטים, כגון Beintoo, Brumbrum, DoveConviene, Ennova, FattureinCloud, Musement, Musixmatch, Prima Assicurazioni, Satispay, SixthContinent, Spreaker ו- Wyscout, בנו את העסקים שלהם על גבי AWS, המאפשר להם להתרחב במהירות ולהגדיל את טווח ההגעה הגיאוגרפי שלהם תוך דקות. במגזר הציבורי באיטליה, ארגונים משתמשים ב- AWS כדי לשנות את השירותים שהם מספקים לאזרחי המדינה, כולל A2A Smart City, City of Cagliari, Corte dei Conti, Istituto Centrale per I Beni Sonori ed Audiovisvi, Madisoft, המכון הלאומי לאסטרופיזיקה, המכון הלאומי לגנטיקה מולקולרית, האוניברסיטה המקוונת פגסו, Politecnico di Milano, Politencnico Torino, Regione Autonoma, UniNettuno ואוניברסיטת degli Studi di Cagliari.

ENEL, אחד מספקי התשתיות המובילים בעולם, משתמש בטכנולוגית הענן של AWS כדי לתמוך במהפך דיגיטלי מלא בתוך הארגון, וכדי לספק שירות טוב יותר ללקוחות האנרגיה שלהם ברחבי העולם.

קרלו בוזולי, סמנכ"ל מערכות מידע גלובלי ב- ENEL, אמר בנושא אזור AWS Europe החדש כי"אנו מברכים על החדשות אודות אזור AWS חדש המגיע לאיטליה. ב- 2015 יצאנו למסע המהפך הדיגיטלי שמשנה לחלוטין את הדרך בה אנו פועלים כארגון. ברגע שבחרנו ב- AWS כספק הענן שלנו, היגרנו עומסי עבודה מלמעלה מ- 10,000 שרתים מקומיים אל AWS ועד סוף השנה נהיה 100% בענן. המעבר ל- AWS הפחית את זמן הפעלת המשאבים משבועות לימים, דבר המאפשר לנו להאיץ חדשנות, ובמקביל להוריד עלויות באופן משמעותי".

ארגון מוביל נוסף באיטליה אשר משתמש ב- AWS כדי לתמוך בחדשנות הוא Pirelli, אחד מיצרני הצמיגים הגדולים בעולם. Pirelli ממנף את AWS כדי להגביר בטיחות נהגים ואת יעילות הרכב באמצעות בניית אפליקציות כגון Cyber Car ו- Cyber Fleet, אשר אוספות נתונים מהחיישנים המשולבים בצמיגים ומציגים אותם במכשיר הנייד של הנהג. הדבר נועד לשפר את תחזוקת וביצועי הרכב וכן כדי להקטין זמני השבתה ופליטות CO2.

"AWS הוא מרכיב חיוני באסטרטרגיית החדשנות שלנו, כך שהוספת אזור באיטליה רק תאיץ את החדשנות שלנו ואת המהפך העסקי", אמר דניאל נדטי, ראש ארכיטקטורת ICT וחדשנות. "היקף השירותים הזמינים ב- AWS מאפשר לנו לבנות אפליקציות אמינות מאוד, סקלאביליות ומאובטחות, כגון Cyber Car ו- Cyber Fleet, אשר זמינות ברחבי העולם בזמני שיא. כדי להאיץ אף יותר את החדשנות שלנו, מיקמנו בלב תהליכי הפיתוח שלנו טכנולוגיות AWS Serverless, כגון AWS Lambda, Amazon Aurora ו- Amazon DynamoDB, וכן תהליכי DevOps טובים מסוגם. אלה משפרים משמעותית את זמני היציאה לשוק של מאפיינים חדשים. כעת אנו יכולים להגדיר סביבות ריצה תוך מספר ימים במקום שבועות ספורים, ולהפעיל מיקרו שירותים ומאפיינים חדשים בעשרות דקות במקום במספר ימים. אג'יליות זו היא חיונית כדי לעמוד טוב יותר בציפיות של הלקוחות שלנו, ורק AWS היה מסוגל לספק לנו רמה כזו של סקלאביליות וגמישות".

GEDI Gruppo Editoriale מוציא לאור חלק מהעיתונים עם התפוצה הגדולה ביותר באיטליה, בהם "לה רפובליקה" ו"לה סטמפה".

"עבור מיליוני איטלקים אנו משמשים כמקור האמין ביותר לחדשות, כך שהידיעה שבקרוב תהיה לנו תשתית AWS אמינה באיטליה היא חשובה עבורנו", אמר לואיג'י לובלו, סמנכ"ל טכנולוגיה של Gruppo Editoriale. "AWS אפשר לנו להתרחב למעלה ולמטה כאשר מחזורי החדשות שלנו דורשים זאת. המשמעות היא שאנו יכולים לספק את החדשות לקוראים שלנו כאשר הם צריכים אותם ביותר. דוגמא טובה לכך הייתה סביב הבחירות הכלליות ב- 4 במרץ 2018, כאשר ראינו את הזינוק הגדול ביותר בתעבורה אי פעם ב"רפובליקה". באותו יום היו לנו מעל ל- 80 מיליון צפיות עמוד ו- 18.8 מיליון ביקורים. במקום להוציא את כל המשאבים שלנו כדי להבטיח זמינות של האתר, יכולנו לספק לקוראים שלנו כיסוי מיוחד ליום הבחירות עם נתוני זמן אמת של תוצאות הבחירות. כדי לעשות זאת  עם תשתית מקומית היינו צריכים להפעיל מאות שרתים במרכז נתונים בגודל משטח הדשא באיצטדיון בסן סירו. שרתים שהיו יושבים ללא שימוש עד ביקושי השיא הבאים. במקום זאת, היינו מסוגלים לעשות זאת עם 190 מופעים של Amazon EC2".

לקוחות במגזר הציבורי ברחבי איטליה בוטחים ב- AWS עם עומסי עבודה חיוניים למשימה, בהם העיר קגליארי , המרכז הניהולי של סרדיניה, אשר משתמשת ב- AWS כדי לתמוך בבחירות המוניציפליות ב- 2017.

פיירו אורופינו, סמנכ"ל טכנולוגיה וחדשנות בעיר קגליארי, הגיב כי: "AWS תמיד הייתה שותף אמין עבור העיר קגליארי, כך שאנו מברכים על החדשות שהם מביאים אזור תשתית חדש אל איטליה. השימוש ב- AWS אפשר לנו לתמוך באופן אמין ובטוח באזרחים שלנו ובחובתם האזרחית לבחור. לפני הבחירות של 2017 חווינו אתגר של תמיכה בתעבורת הרשת לאחר סגירת הקלפיות, כשהאתר שעקב אחר תוצאות אלקטרוניות לא הצליח להתמודד עם הביקוש. בעבודה עם AWS פיתחנו פתרון שמבוסס על AWS Lambda והפעלנו אותו מאפס בטווח של 20 ימים מהבחירות - כשאנו תומכים ב- 7 מיליון בקשות -  יותר מ- 200 בשניה - והכל בעלות של 125 דולר. לא היה אפשרי לספק את הפרויקט, בזמן קצר כל כך, בעלות שכזו, אם היינו עושים את הדברים בעצמנו".

האקדמיה האיטלקית ומכוני מחקר משתמשים גם הם ב- AWS כדי להקטין עלויות תפעול ולהאיץ מחקר מדעי. המכון הלאומי לאסטרופיזיקה (INAF) עורך מחקרים באסטרונומיה ופיזיקה, המקיפים תחומים הנעים ממחקר צמחים וגופים מזעריים במערכת השמש, ועד למבני יקום בהיקפים עצומים. הוא משתמש ב- AWS עבור יכולות של מחשוב עתיר ביצועים (HPC) במסגרת חיפוש אחר צורות חיים מורכבות מחוץ לכדור הארץ.

"הידיעה שבקרוב יהיה לנו אזור AWS באיטליה היא הזדמנות מצוינת עבור הקהילה המדעית באיטליה", אמרה ד"ר פיליפו מריה זרב, מנהל מדעי ב- INAF. "החוקרים שלנו פנו ל- AWS לצורך פרויקט גדול לזיהוי נוכחות של חיים מורכבים מחוץ לכדור הארץ, וכדי להשלים סקר של כוכבים דמויי כדור הארץ שיכולים לקיים חיים. פרויקט זה דורש כמות גדולה מאוד של עוצמת מחשוב, עם מיליוני שעות GPU לצורך ניתוח, ואת היכולת לאחסן מאות טרה ביט של נתונים שנאספו על ידי ה- ESO Extremely Large Telescope (E-ELT). הרצת סוג כזה של עומסי עבודה בהפעלה מקומית היה בלתי אפשרי מבחינת עלות, במיוחד מאחר ואנו לא זקוקים לעוצמת מחשוב שכזו בכל יום. הודות ל- AWS החוקרים שלנו היו מסוגלים לבצע את המחקר הזה בעלויות מינימליות, והיו מסוגלים לרכוש את המשאבים בחמש דקות לעומת מספר שבועות בעבר. בכך AWS מסייע לנו בדרך למענה על השאלה 'האם אנחנו לבד ביקום?'"

סטרטאפים משתמשים ב- AWS כדיל להתרחב במהירות. בהם Musixmatch, עסק הפועל בבולוניה שהפך במהירות לקטלוג מילות השירים הגדול בעולם, עם יותר מ- 50 מיליון משתמשים ומתן שירות ל- 80 אחוזים משוק הסטרימינג העולמי. Musixmatch נמצא כולו ב- AWS והוא ממנף את תביעת הרגל הגלובלית של AWS כדי לספק שירות למשתמשים ברחבי העולם.

"אני מצפה לגל החדשנות והיזמות שאזור ה- AWS החדש יביא ברחבי איטליה", אמר מקס צ'יצ'יולה, מנכ"ל ומייסד משותף, Musixmatch. "כאשר ייסדנו את Musixmatch ב- 2010 ידענות שאנו חייבים לעבוד עם טכנולוגיה שתאפשר לנו להתרחב במהירות, וחשוב מכך, תאפשר לנו לייצר חדשנות באופן קבוע. AWS הייתה הבחירה המתבקשת, וכיום, הודות להיצע הנרחב של שירותים, אנו ממנפים טכנולוגיות שהיינו יכולים רק לחלום עליהן בעבר, כגון Amazon SageMaker ללימוד מכונה. בשלושה ימים בלבד התחלנו להשתמש ב- SageMaker כדי לאמן מודלים לניתוח שפה של שירים ולזהות מצבי רוח ורגשות במילות השיר, כגון שמחה, עצבות, התרגשות ועוד. הדבר מאפשר לנו לבנות את פלטפורמת ה- Music AI שלנו ולבצע מהפך בדרך בה המשתמשים שלנו מוצאים מוזיקה חדשה - על בסיס רגשות ומצבי הרוח של השירים, במקום הצעות מסורתיות המתבססות על סגנונות אודיו מופשטים".

סטרטאפים איטלקיים בתעשיית השירותים הפיננסים, אשר נמצאים תחת רגולציה, משתמשים גם הם ב- AWS כדי להגביר את האג'יליות שלהם וכדי לעמוד בדרישות העסקיות הגוברות. מאז השקתו ב- 2015, Satipay, משבש את אופק התשלומים במובייל, כשהוא מאפשר למשתמשים לשלוח כסף באופן מאובטח או לבצע תשלומים באמצעות אפליקציה. השירות מסתמך על מספר חשבונות בנק בינלאומיים (IBAN) ומסיר את החסמים הקשורים בדרך כלל לעיבוד תשלומים, כגון בנקים, כרטיס אשראי ורשתות. במקום זאת, הוא מחבר ישירות בין חשבונות הבנק של לקוחות וסוחרים. Satipay פועל כולו על AWS ונהנה מהסמכות הרגולציה של AWS, שרבות מהן קשורות לפעילות בתעשיית השירותים הפיננסים.

"אזור AWS באיטליה הוא חדשות נהדרות, והוא פותח הזדמנויות אינסופיות לארגונים פיננסים הנמצאים תחת רגולציה במדינה", אמר אלברטו דלמאסו, מנכ"ל ומייסד Satipay. "כאשר הבנו כי אנו יכולים להשתמש ב- AWS ועדיין לעמוד בדרישות הרגולציה, היגרנו ממרכז הנתונים הקודם שלנו אל הענן באופן מידי - כדי לאפשר תהליכי פיתוח מהירים יותר וכדי להסתמך על תשתית שיכולה לקיים את ההתרחבות הבינלאומית שלנו. באמצעות אימוץ של DevOps ותהליכים של פיתוח רציף, עברנו מהפעלה אחת בכל שבוע ל- 16 הפעלות בכל יום, דבר המעניק לנו את החופש והגמישות לפתח מאפיינים חדשים עבור הלקוחות שלנו ולחדש עבורם. הגלובליות של AWS מאפשרת לנו גם לעמוד בחקיקה בכל מדינה שאנו פועלים בה, כגון דרישות של ה- Financial Conduct Authority בבריטניה. היכולת הזו לצמוח ולחדש, ובמקביל לעמוד בדרישות רגולציה מקומיות, היא יתרון מרכזי עבורנו".

רשת השותפים (APN) האיטלקית של AWS מברכת גם היא על הוספת אזור AWS Europe (מילאן). ה- APN כוללת אלפי ספקי תוכנה עצמאיים (ISV) ואינטגרטורים (SI) מכל העולם. חברי ה- APN בונים פתרונות ושירותים חדשניים על AWS, וה- APN מסייעת להם באמצעות מתן תמיכה עסקית וטכנולוגית, וסיוע בשיווק וביציאה לשוק. האינטגרטורים באיטליה כוללים חברות כגון Accenture, BeSharp, Cpgemini, Claranet, CloudReach, דלויט, DXC, NTT Data, Sopra Steria, Storm Reply, Techedge, XPeppers ו- Zero 12 - אלה מסייעים ללקוחות ארגוניים ובמגזר הציבורי להגר ל- AWS, להפעיל אפליקציות חיוניות למשימה, ולספק טווח מלא של שירותי ניטור, אוטומציה וניהול עבור הסביבות של AWS. ספקי התוכנה העצמאיים (ISV) באיטליה כבר משתמשים ב- AWS כדי לספק את התוכנה שלהם אל לקוחות ברחבי העולם, כולל Avantune, Docebo, Doxee, Tagetikו- TeamSystem.

משקיעים בעתיד של איטליה

אזור AWS Europe (מילאן) החדש הוא חלק מההשקעה שמבצעת AWS באיטליה. עם הגידול במספר הלקוחות האיטלקיים, גדלה גם הנוכחות של AWS במדינה. ב- 2012, AWS השיקה Point of Presence (PoP) במילאן, אשר מספקת כעת במדינה את Amazon CloudFront, Amazon Rout 53, AWS Shield ו- AWS WAF. לאחר מכן, ב- 2017, הוקמה נקודת PoP נוספת בפלרמו. ב- 2016, AWS רכשה את תוכנת NICE הפועלת מהעיר אסטי, ספקית מובילה של תוכנה ושירותים למחשוב עתיר ביצועים. AWS גם הקימה במשרדים שלה במילאן וברומא, צוותים של מנהלי לקוחות, ארכיטקטים של פתרונות, מפתחים עסקיים, מנהלי שותפים, יועצי שירותים מקצועיים, אוונגליסטים טכנולוגיים, וקהילת מפתחי סטרטאפים, כדי לסייע ללקוחות בכל הגדלים לעבור ל- AWS.

AWS ממשיכה להשקיעה בפיתוח יכולות של מפתחים מקומיים, סטודנטים, ובדור הבא של מובילי IT באיטליה, באמצעות מספר תוכניות. עבור סטודנטים באיטליה, תוכנית AWS Educate מספקת גישה לשירותי AWS ולתוכן שנועד לבנות ידע ויכולות במחשוב ענן. עשרות אוניברסיטאיות ובתי ספר לעסקים באיטליה כבר משתתפים בתוכנית, כולל Poitecnico di Milani,  Università di Bologni, Università di Bolzano, Università degli Studi di Milano, Università di Napoli Parthenope, Università La Sapienza di Roma, Università di Roma Tor Vergata ו- Università di Salerno. תוכנית נוספת לגופי השכלה גבוהה היא AWS Academy, אשר מספקת קורסים מורשים של AWS עבור סטודנטים המעוניינים לרכוש יכולות מחשוב ענן על פי דרישה. שניים הגופים המרכזיים שלוקחים חלק בתוכנית באיטליה כוללים את Politecnico di Bari ו- Università La Sapienza di Roma.AWS מציעה גם טווח מלא של הכשרות והסמכות כדי לסייע לאלו המתעניינים בטכנולוגיות מחשוב הענן החדשות, בתהליכים טובים מסוגם וארכיטקטורות, ורוצים לקדם את היכולות הטכניות שלהם ולשפר את התמיכה בארגונים המבצעים מהפך דיגיטלי.

כדי לסייע לגדל את הדור הבא של ארגונים איטלקיים, AWS תומכת בסטרטאפים בערים ברחבי איטליה, וב- 2013 הושקה AWS Activate. תוכנית זו מעניקה לסטרטאפים גישה להנחיה ולזמן אחד-על-אחד עם מומחי AWS, וכן הכשרות מקוונות, מעבדות בקצב אישי, תמיכה בלקוחות והיצע של חברות חיצוניות, ועד ל- 100 אלף דולר בקרדיט לשירותי AWS - הכל ללא עלות. זאת, בנוסף לעבודה ש- AWS כבר עושה עם קהילת ההון סיכון, מאיצי סטרטאפים וחממות, כדי לסייע לסטרטאפים לצמוח בענן. באיטליה, AWS עובדת עם מאיצים כגון H-Farm, Nana Bianca & PoliHub וחברות VC כגון United Ventures ו- P101, במטרה לתמוך בקצב הגידול המהיר של חברות הפורטפוליו שלהן.

לקוחות ושותפים המעוניינים ללמוד יותר אודות AWS  באיטליה יכולים לבקר ב: https://aws.amazon.com/it/

אודות AWS

במהלך 12 שנים, Amazon Web Services היא פלטפורמת הענן עם האימוץ הנרחב והמקיף ביותר. AWS מציעה מעל ל- 125 שירותים מלאים למחשוב, אחסון, בסיסי נתונים, רשת, אנליטיקה, לימוד מכונה ובינה מלאכותית (AI), אינטרנט של הדברים (IoT), מובייל, אבטחה, היברידי, מציאות וירטואלית ומועשרת (VR ו- AR), מדיה, פיתוח אפליקציות, הפעלה, וניהול, ב- 57 אזורי זמינות (AZ) הממוקמים ב- 19 אזורים גיאוגרפיים ברחבי העולם, כולל ארה"ב, אוסטרליה, ברזיל, קנדה, סין, צרפת, גרמניה, הודו, אירלנד, יפן, קוריאה, סינגפור ובריטניה. שירותי AWS זוכים לאמון של מיליוני לקוחות פעילים ברחבי העולם - בהם סטרטאפים בצמיחה מהירה, ארגונים גדולים וגופי ממשלה מובילים - הם מעצימים את התשתית שלהם, הופכים לאג'ילים יותר, ומפחיתים עלויות. למידע נוסף בקר ב: aws.amazon.com

אודות אמזון

אמזון מונחית על ידי ארבע עקרונות: אובססיה ללקוחות במקום מיקוד במתחרים, תשוקה לחדשנות, מחויבות למצוינות בתפעול, וחשיבה ארוכת טווח. סקירות לקוחות, רכישה בקליק אחד, המלצות אישיות, Prime, Fulfillment by Amazon , AWS, Kindle Direct Publishing, Fire tablets, Fire TV, Amazon Echo ו- Alexa, הם חלק מהמוצרים והשירותים החלוציים של אמזון. למידע נוסף בקרו ב: amazon.com/about

ליצירת קשר:

Amazon.com, Inc.
Media Hotline
[email protected]
www.amazon.com/pr

 

מקור: Amazon Web Services, Inc.

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:


http://www.businesswire.com/news/home/20181113005476/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ממלכת ערב הסעודית ו-Rezolve AI חותמים על מזכר הבנות פורץ דרך להקמת שוק בינה מלאכותית מוביל
הקמת מרכז מצוינות AI בערב הסעודית *יצירת מובילי שוק גלובליים

Cellebrite מחוללת מהפכה בתחום איסוף הנתונים עם פתרון תוכנה כשירות פורץ דרך שהוא חלק בלתי נפרד מפלטפורמת Case-to-Closure של החברה
פתרון התוכנה כשירות החדש משנה את הגישה, האיסוף והאנליטיקה של הנתונים ממגוון רחב של מכשירים מרוחקים ברחבי הארגון עם יעילות חסרת תקדים ועם אבטחה מבוססת הרשאות

ה-Edge AIoT SoC מבוסס ה-RISC-V של Canaan אימץ את IP ה-ISP וה-GPU של VeriSilicon
שילוב פורטפוליו ה-IP לעיבוד פיקסלים של VeriSilicon לתוך שבב K230 בעל הדיוק הגבוה וזמן האחזור הנמוך

מפת הדרכים האחרונה של פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Quantexa מתמקדת בסיוע לארגונים ולסוכנויות ממשלתיות להכין את המידע שלהן לשימוש בבינה מלאכותית
Quantexa תומכת בגל המתגבר של ארגונים המשתמשים בנתונים, אנליטיקה ובינה מלאכותית כדי לשבור את ממגורות המידע

קרן נשים לכלכלה דיגיטלית: USAID, קרן ביל ומלינדה גייטס ושותפים משיקים את WiDEF
קרן נשים לכלכלה דיגיטלית (WiDEF), (Women in the Digital Economy Fund ) בה הושקעו 60.5 מיליון דולר לחמש שנים כדי להאיץ את ההתקדמות בסגירת הפער הדיגיטלי המגדרי העולמי, מכריזה על קול קורא ראשון להגשת מועמדות עם הודעות מוקלטות של מנהלת הסוכנות האמריקנית לפיתוח בינלאומי (USAID) סמנתה פאוור.

אמריקן אקספרס חושפת את המגמות המובילות בתיירות לשנת 2024
American Express Travel®‎ פרסמה את דו"ח מגמות התיירות הגלובליות לשנת 2024, אשר מדגיש את מקורות ההשראה והמגמות שמניעים את הזמנות התיירות הגלובליות נכון לשנה זו. 1 הדו"ח, שמבוסס על נתוני סקרים שנערכו בקרב תיירים בארצות הברית, אוסטרליה, קנדה, הודו, יפן, מקסיקו ובריטניה, מגלה כי 84% מכלל המשיבים מתכננים להוציא בשנת 2024 סכום כסף דומה, פחות או יותר, לסכום שהוציאו על נסיעות בשנה הקודמת. בנוסף, ל-77% מכלל המשיבים אכפת יותר מחוויית נסיעות נכונה מאשר עלות הטיול.

Fortrea חותמת על הסכם סופי למימוש עסקי Endpoint Clinical ו-Patient Access בידי Arsenal Capital Partners
ההצעה לפיצול עסקי Endpoint Clinical ו-Fortrea Patient Access מייעלת עוד יותר את המיקוד האסטרטגי של Fortrea כארגון מחקר חוזי טהור ההסכם ייצור פתרונות עצמאיים הטובים מסוגם לניהול אספקת ניסויים ואקראיות וגישה למטופלים היוצרים בידול ומובילים צמיחה

קבוצת קורטק מודיעה על הפרטים המלאים של שיחת בעלי המניות והמצגת שלה ב-14 במרץ
החברה תעדכן את בעלי מניותיה על הסכם החלפת המניות הסופי שלה עם Core Optics וכיצד הוא יחזק את המבנה והפעילות של Coretec, ויעודד הכנסות ומסחור של Endurion

המעגל – המחזה השערורייתי של ארתור שניצלר – בית צבי
המעגל פרי עטו של הרופא והמחזאי היהודי-אוסטרי ארתור שניצלר , העולה בבית צבי, היה מחזה שערורייתי בשעתו ועוסק בסקס מזדמן בימי וינה העליזים .

ביקורת – סטמפניו – חוויה שמימית של תנועה ומוזיקה– תיאטרון בית ליסין
12/03/24 | תיאטרון
סטמפניו ,העולה בתיאטרון בית ליסין - היא חוויה סוחפת של תנועה שמימית שזורה במוזיקה חסידית קסומה בביצוע להקת שחקנים מוכשרת . המחזה נכתב על ידי המחזאית המנוחה עדנה מזי"א בהשראת הרומן הקצר של שלום עליכם, מגדולי הסופרים היהודים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI