דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים בית חולים בקוקס בזאר יציע עזרה רפואית 24/7 ל-140,000 פליטים רוהינגים
בית חולים בקוקס בזאר יציע עזרה רפואית 24/7 ל-140,000 פליטים רוהינגים
חיים נוי 15/11/18 |  צפיות: 2654
בית חולים בקוקס בזאר יציע עזרה רפואית 24/7 ל-140,000 פליטים רוהינגים

קוקס בזאר, בנגלדש, 14 בנובמבר 2018, (BUSINESS WIRE):

בית חולים עם קיבולת של מאה מיטות נפתח באזור קוקס בזאר בבנגלדש. הוא צפוי לשרת 140,000 פליטים רוהינגים שנמצאים במחנה קוטופאלונג.

המתקן הרפואי שפועל מסביב לשעון, שהוקם ומנוהל על ידי Médecins Sans Frontières (MSF) - רופאים ללא גבולות עם תמיכה של הארגון ההומניטרי הבינ"ל שבסיסו בשארג'ה קרן הלב הרחב (TBHF), מיועד לטפל ב-7,200 אנשים בשנתו הראשונה.

כחלק מהפעילות ההומניטרית המובילה של TBHF כדי להגיע לקהילות פגיעות בעולם, הפרויקט של בית החולים הזה נתמך על ידי תרומה של שלושה מיליון דירהאם של איחוד האמירויות מ-Sharjah Media Corporation (SMC), באמצעות היוזמה שלה לגיוס תרומות לפרויקטי טיפול רפואי, ויציע סעד מאוד נחוץ לרוהינגים שסובלים זמן רב, כולל נשים הרות, תינוקות וילדים קטנים.

בית החולים מצויד ביחידות טיפול נמרץ, מחלקות ילדים ויולדות וגם מרפאות חוץ כולל שירותי תמיכה בקורבנות תקיפה מינית.

במתקן יש גם מערכת טיהור מים שמשרתת את תושבי האזור ומצוידת במערכת התראה הייטקית לגילוי מחלות זיהומיות ותגובה ובקרה של התפרצויות. בית החולים ינסה לחזק את התשתיות הקיימות של האזור בהגבה למצבי חירום בעקבות מצבים אפידמיולוגיים או אסונות טבע.

שייח סולטן בין אחמד אל קסימי, השליח ההומניטרי של הקרן ויו"ר SMC חנך את בית החולים ביום שישי האחרון.

הוא אמר: "המימון לבית החולים נאסף באמצעות יוזמה לגיוס כספים מהציבור לפרויקטים של טיפול רפואי ומראה את המאמץ הקהילתי המשולב של איחוד האמירויות להפיץ מסרים הומניטריים בכל העולם.

"בית החולים משקף קשרים הומניטריים רציניים שמחברים את הקהילה של איחוד האמירויות לשאר העולם".

אחרי יותר משנה אחרי תחילת המשבר בקוקס בזאר, מספר הפליטים הרוהינגים הגיע לקרוב למיליון. גודל הזרימה לתוך אזור קוקס בזאר והמחסור במשאבים גרמו למצב חירום הומניטרי קריטי, שעולה על יכולת ההתמודדות של הקהילות והמערכות המקומיות.

אנשי קשר

National Network Communications (NNC)
Fadia Daouk, +971 52 617 2111

מקור: שארג'ה

גלריית מולטימדיה חכמה

שייח סולטן בין אחמד אל קסימי, השליח ההומניטרי של הקרן ויו"ר SMC חנך את בית החולים ביום שישי האחרון. (תמונה: Business Wire)

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20181114005631/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Curia ו-Carterra משתפות פעולה בסימפוזיון ביולוגי לקידום מחקר ביוטכנולוגי בצפון מערב האוקיינוס השקט
Curia (קוריה), חברה מובילה למחקר, פיתוח וייצור לפי חוזים, ו-Carterra Inc. (קרטרה), המובילה העולמית בגילוי נוגדנים ללא תווית בתפוקה גבוהה ותרופות למולקולות קטנות, הודיעו היום על שותפותם באירוח סימפוזיון ביולוגי עתיר נושאים המתוכנן ל-31 במאי במלון רזידנס אין במריוט בסיאטל, וושינגטון.

חברות ייעוץ הפרוקסי העצמאיות המובילות ISS ו-Glass Lewis ממליצות לבעלי המניות של תרו להצביע "בעד" המיזוג של Taro Sun Pharma
Taro Pharmaceutical Industries Ltd. תרו תעשיות פרמצבטיות (NYSE:TARO) ("תרו" או "החברה") הודיעה היום כי חברות ייעוץ הפרוקסי העצמאיות המובילות Institutional Shareholder Services ("ISS") ו- Glass Lewis & Co.("Glass Lewis") המליצו שתיהן כי בעלי המניות של Taro יצביעו "בעד" עסקת המיזוג הצפויה עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd. ("Sun Pharms") במהלך האספה הכללית המיוחדת של בעלי המניות, שתיערך ב-22 במאי, 2024.

Nyxoah : אסיפות החברה יתקיימו ביום 12 ביוני 2024
דירקטוריון החברה מתכבד להזמין את מחזיקי ניירות הערך להשתתף באסיפת בעלי המניות השנתית של החברה, שתתקיים ביום רביעי, 12 ביוני 2024 בשעה 14:00 CET במושב החברה, או במקום אחר כפי שיצוין לפני מועד זה. אסיפת בעלי המניות השנתית תלווה מיד באסיפת בעלי מניות שלא מן המניין.

בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל: מהפך מוביל במגזר הבריאות בערב הסעודית
אוניברסיטת הרווארד -- שמונה שנים לתוך חזון 2030, ערב הסעודית עשתה צעדים משמעותיים עם חידושים דיגיטליים וגישה משופרת לטיפול איכותי. השקעות אסטרטגיות בתשתיות, טכנולוגיה וכישרונות הובילו להתקדמות שחוללה מהפכה במתן טיפול למטופלים והעלתה את הסטנדרטים של שירותי הבריאות המקומיים.

Arqit מזהירה מנהלי אבטחת מידע מדוע עליהם לפעול כעת כדי לאבטח את הנתונים שלהם מוכנים לעולם הפוסט-קוונטי
Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה בהצפנה בטוחה בקוונטים, קוראת היום למנהלי אבטחת מידע ולצוותי אבטחה לטפל בדחיפות באסטרטגיות הטכנולוגיה הפוסט-קוונטית שלהם, כאשר המחשוב הקוונטי מתקדם במהירות

RunPod מגייסת 20 מיליון דולר בסבב גיוס Seed שהובל במשותף על ידי Intel Capital ו- Dell Technologies Capital
RunPod, ספקית הענן הראשונה עבור יישומי AI, מושכת מפתחים מתעשיות שונות ומאיצה את צמיחת הפלטפורמה

Apparel Group ו-Sandbox VR חברו יחד כדי להביא חדשנות של מציאות מדומה למזרח התיכון
שיתוף הפעולה יביא לפתיחת 25 מוקדים במזרח התיכון עד 2028

היטאצ'י אנרג'י תומכת בתפעול ארוך טווח של פרויקט אנרגיית הרוח הגדול ביותר בארה"ב המחובר ל-HVDC.
הסכם רב-שנתי מספק פתרונות שירות לפרויקט ההולכה SunZia, המחבר את חוות הרוח של ניו מקסיקו לרשת החשמל של אריזונה, ומגדיל את האנרגיה המתחדשת למדינות המערב

ATMECS Global מאיצה חדשנות בתחום ה-AI ומצטרפת לרשת השותפים של NVIDIA בתור יועצת פתרונות.
ATMECS Global, הידועה ביכולותיה בפתרונות טרנספורמציה דיגיטלית ופתרונות הנדסיים, מכריזה בגאווה על הצטרפותה לרשת השותפים של NVIDIA בתור יועצת פתרונות. ציון דרך זה מסמל רגע מכריע במסעה של ATMECS להגדיר מחדש את תחום ה-AI וה-ML, ומדגיש את מחויבותה לחדשנות ומצוינות באספקת פתרונות AI של הדור הבא.

הערים העשירות בעולם בשנת 2024
ארצות הברית מובילה בכל הנוגע למספר המיליונרים התושבים עם הון נזיל להשקעה של מיליון דולר או יותר, והיא בראש הרשימה עם 11 ערים מרחבי ארצות הברית ברשימת חמישים הערים בעולם כולל העיר ניו יורק, ששומרת בחוזקה על המקום הראשון בדו"ח הערים העשירות בעולם לשנת 2024, המתפרסם מדי שנה על ידי מומחי הגירת הון בינלאומיים Henley & Partners.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI