דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אנדרסן גלובל מוסיפה שירותי מיסים ושירותים משפטיים בארגנטינה
אנדרסן גלובל מוסיפה שירותי מיסים ושירותים משפטיים בארגנטינה
חיים נוי 16/11/18 |  צפיות: 2615
אנדרסן גלובל מוסיפה שירותי מיסים ושירותים משפטיים בארגנטינה

סן פרנסיסקו, 15 בנובמבר 2018, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל הודיעה היום שחתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם Goldemberg Saladino Hermida Rolando & Asociados בבואנוס איירס. זאת חברת שיתוף הפעולה השנייה של אנדרסן גלובל במרכז המסחר בואנוס איירס, והמקום ה-20 בתשע מדינות שונות באמריקה הלטינית.

במשך שלושים שנה, הצוות ב-Goldemberg Saladino Hermida Rolando & Asociados מספק ייעוץ וציות מס, תכנון מס בינ"ל, תמחור העברות, ליטיגציה בענייני מס ומכס, תשלומי שכר, הנהלת חשבונות, שירותי ניהול עושר וייעוץ פיננסי ועסקי לגורמים פרטיים וציבוריים עם פרופיל גבוה, כולל חברות מקומיות, כלל ארצית ובינ"ל ומלכ"רים, קרנות וארגונים דומים. החברה מצטרפת לאיגוד הגלובלי עם יותר ממאה עובדים ושמונה שותפים.

"התוספת של Goldemberg Saladino Hermida Rolando & Asociados רק מחזקת יותר רשימה מרשימה של השם אנדרסן באמריקה הלטינית", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של Andersen Tax LLC. "לכל אנשי המקצוע ב-Goldemberg Saladino Hermida Rolando & Asociados יש מוניטין באיכות גבוהה בארגנטינה והם מספקים פלטפורמה רחבה לסיוע בעניינים משפטיים ומיסוי. בסופו של יום, אנחנו רוצים להביא הביתה את המומחים הטובים בתחומם כדי לשרת לקוחות בכל העולם".

"זאת הייתה החלטה חשובה עבור החברה שלנו", אמר גבריאל הרמידה, שותף בכיר ב-Goldemberg Saladino Hermida Rolando & Asociados. "המוניטין של אנדרסן גלובל במצוינות, אחריות ושקיפות מתאים היטב למה שלקוחותינו מעריכים ולמדו לצפות מאיתנו. שיתוף הפעולה הסינרגטי יפיק תועלת רבה ללקוחות שלנו ולאנשים שלנו כי הוא מגביר את יכולתנו לספק שירותים הטובים ביותר בתחומם ומאפשר לנו המשך צמיחה בינ"ל".

"המוטו שלנו הוא: מצוינות תמיד יכלה להיות גבוהה יותר", אמרה ולריה דאלסנדרו, שותפה ב-Goldemberg Saladino Hermida Rolando & Asociados. "שיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל הוא מהלך אל המטרה הזאת, שמאפשר לנו להציע ללקוחותינו שירותים חלקים אפילו יותר".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-3,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-122 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

אנשי קשר

Andersen Tax
Megan Tsuei, 415-764-2700

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20181115005025/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
ממלכת ערב הסעודית ו-Rezolve AI חותמים על מזכר הבנות פורץ דרך להקמת שוק בינה מלאכותית מוביל
הקמת מרכז מצוינות AI בערב הסעודית *יצירת מובילי שוק גלובליים

Cellebrite מחוללת מהפכה בתחום איסוף הנתונים עם פתרון תוכנה כשירות פורץ דרך שהוא חלק בלתי נפרד מפלטפורמת Case-to-Closure של החברה
פתרון התוכנה כשירות החדש משנה את הגישה, האיסוף והאנליטיקה של הנתונים ממגוון רחב של מכשירים מרוחקים ברחבי הארגון עם יעילות חסרת תקדים ועם אבטחה מבוססת הרשאות

ה-Edge AIoT SoC מבוסס ה-RISC-V של Canaan אימץ את IP ה-ISP וה-GPU של VeriSilicon
שילוב פורטפוליו ה-IP לעיבוד פיקסלים של VeriSilicon לתוך שבב K230 בעל הדיוק הגבוה וזמן האחזור הנמוך

מפת הדרכים האחרונה של פלטפורמת המודיעין לקבלת החלטות של Quantexa מתמקדת בסיוע לארגונים ולסוכנויות ממשלתיות להכין את המידע שלהן לשימוש בבינה מלאכותית
Quantexa תומכת בגל המתגבר של ארגונים המשתמשים בנתונים, אנליטיקה ובינה מלאכותית כדי לשבור את ממגורות המידע

קרן נשים לכלכלה דיגיטלית: USAID, קרן ביל ומלינדה גייטס ושותפים משיקים את WiDEF
קרן נשים לכלכלה דיגיטלית (WiDEF), (Women in the Digital Economy Fund ) בה הושקעו 60.5 מיליון דולר לחמש שנים כדי להאיץ את ההתקדמות בסגירת הפער הדיגיטלי המגדרי העולמי, מכריזה על קול קורא ראשון להגשת מועמדות עם הודעות מוקלטות של מנהלת הסוכנות האמריקנית לפיתוח בינלאומי (USAID) סמנתה פאוור.

אמריקן אקספרס חושפת את המגמות המובילות בתיירות לשנת 2024
American Express Travel®‎ פרסמה את דו"ח מגמות התיירות הגלובליות לשנת 2024, אשר מדגיש את מקורות ההשראה והמגמות שמניעים את הזמנות התיירות הגלובליות נכון לשנה זו. 1 הדו"ח, שמבוסס על נתוני סקרים שנערכו בקרב תיירים בארצות הברית, אוסטרליה, קנדה, הודו, יפן, מקסיקו ובריטניה, מגלה כי 84% מכלל המשיבים מתכננים להוציא בשנת 2024 סכום כסף דומה, פחות או יותר, לסכום שהוציאו על נסיעות בשנה הקודמת. בנוסף, ל-77% מכלל המשיבים אכפת יותר מחוויית נסיעות נכונה מאשר עלות הטיול.

Fortrea חותמת על הסכם סופי למימוש עסקי Endpoint Clinical ו-Patient Access בידי Arsenal Capital Partners
ההצעה לפיצול עסקי Endpoint Clinical ו-Fortrea Patient Access מייעלת עוד יותר את המיקוד האסטרטגי של Fortrea כארגון מחקר חוזי טהור ההסכם ייצור פתרונות עצמאיים הטובים מסוגם לניהול אספקת ניסויים ואקראיות וגישה למטופלים היוצרים בידול ומובילים צמיחה

קבוצת קורטק מודיעה על הפרטים המלאים של שיחת בעלי המניות והמצגת שלה ב-14 במרץ
החברה תעדכן את בעלי מניותיה על הסכם החלפת המניות הסופי שלה עם Core Optics וכיצד הוא יחזק את המבנה והפעילות של Coretec, ויעודד הכנסות ומסחור של Endurion

המעגל – המחזה השערורייתי של ארתור שניצלר – בית צבי
המעגל פרי עטו של הרופא והמחזאי היהודי-אוסטרי ארתור שניצלר , העולה בבית צבי, היה מחזה שערורייתי בשעתו ועוסק בסקס מזדמן בימי וינה העליזים .

ביקורת – סטמפניו – חוויה שמימית של תנועה ומוזיקה– תיאטרון בית ליסין
12/03/24 | תיאטרון
סטמפניו ,העולה בתיאטרון בית ליסין - היא חוויה סוחפת של תנועה שמימית שזורה במוזיקה חסידית קסומה בביצוע להקת שחקנים מוכשרת . המחזה נכתב על ידי המחזאית המנוחה עדנה מזי"א בהשראת הרומן הקצר של שלום עליכם, מגדולי הסופרים היהודים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI