דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים סיסקו צופה יותר תעבורת IP בחמש השנים הבאות מאשר בהיסטוריה של האינטרנט
סיסקו צופה יותר תעבורת IP בחמש השנים הבאות מאשר בהיסטוריה של האינטרנט
חיים נוי 28/11/18 |  צפיות: 2705
סיסקו צופה יותר תעבורת IP בחמש השנים הבאות מאשר בהיסטוריה של האינטרנט

סן חוזה, קליפורניה, 27 בנובמבר 2018 (GLOBE NEWSWIRE) :

האינטרנט מורכבת מאלפי רשתות ציבוריות ופרטיות ברחבי העולם. ומאז שנוצרה ב-1984, יותר מ-4.7 זטה-בייט של תעבורת IP זרמו דרכה. זה כמו כל הסרטים שנוצרו אי פעם עוברים ברשתות IP גלובליות בפחות מדקה אחת.

אבל מדד הרשתות החזותי (VNI) החדש של סיסקו צופה שזאת רק ההתחלה. עד 2022, יותר תעבורת IP תעבור ברשתות גלובליות מאשר בכל "שנות האינטרנט" הקודמות ביחד עד סוף 2016. במילים אחרות, יותר תעבורה תיווצר ב-2022 מאשר ב-32 השנים מאז שהאינטרנט התחילה. מאיפה תגיע התעבורה הזאת? מכולנו, מהמכונות שלנו ומאופן השימוש שלנו באינטרנט. עד 2022, 60 אחוז מאוכלוסיית העולם יהיו משתמשי אינטרנט. יותר מ-28 מיליארד מכשירים וחיבורים יהיו מקוונים. ווידיאו יהווה 82 אחוז מכל תעבורת ה-IP.

"הגודל והמורכבות של האינטרנט ממשיכים לגדול באופנים שרבים לא יכלו לדמיין. מאז שהתחלנו את תחזית ה-VNI ב-2005, התעבורה גדלה פי 56, צברה שיעור צמיחה שנתי מורכב של 36 אחוז עם יותר אנשים, מכשירים ויישומים שניגשים לרשתות IP", אמר ג'ונתן דייווידסון, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי, עסקי ספקי שירות, סיסקו. "ספקי שירות בעולם מתמקדים בשינוי הרשתות שלהם כדי לנהל ולנתב טוב יותר את התעבורה, תוך הספקת חוויות פרימיום. המחקר המתמשך שלנו עוזר לנו לקבל ולשתף תובנות רבות ערך על שינויי הטכנולוגיה והארכיטקטורה שלקוחותינו חייבים לעשות כדי להצליח".

התחזיות החשובות ל-2022

ה-NVI של סיסקו בודק את ההשפעה שתהיה למשתמשים, מכשירים ומגמות אחרות על רשתות ה-IP הגלובליות בתקופה של חמש שנים. מ-2017 עד 2022, סיסקו צופה:

1. תעבורת ה-IP הגלובלית תוכפל ביותר מפי 3

  • תעבורת ה-IP הגלובלית צפויה להגיע ל-396 אקסה-בייט בחודש עד 2022, עלייה לעומת 122 אקסה-בייט בחודש ב-2017. זה 4.8 זטה-בייט של תעבורה בשנה עד 2022.
  • עד 2022, הפעילות בשעה העמוסה ביותר של תעבורת אינטרנט תהיה פי שישה יותר מהממוצע. תעבורת האינטרנט בשעה העמוסה תגדל בפי חמישה כמעט (שיעור צמיחה שנתי מורכב של 37 אחוז) מ-2017 עד 2022, ותגיע ל-7.2 פטה-בייט1 בשנייה עד 2022. לשם השוואה, תעבורת האינטרנט הממוצעת תגדל בפי ארבעה כמעט (שיעור צמיחה שנתי מורכב של 30 אחוז) באותה תקופה ותגיע ל-1 פטה-בייט עד 2022.

1 פטה-בייט שווה ל-1,000 טרה-בייט או מיליון גיגה-בייט.

2. משתמשי האינטרנט בעולם יהוו 60 אחוז מאוכלוסיית העולם

  • יהיו 4.8 מיליארד משתמשי אינטרנט עד 2022. זאת עלייה לעומת 3.4 מיליארד ב-2017 או 45 אחוז מאוכלוסיית העולם.

3. המכשירים והחיבורים המרושתים בעולם יגיעו ל-28.5 מיליארד

  • עד 2022, יהיו 28.5 מיליארד מכשירים וחיבורים אישיים נייחים וניידים, עלייה לעומת 18 מיליארד ב-2017 -- או 3.6 מכשירים/ חיבורים מרושתים לאדם, לעומת 2.4 לאדם.
  • יותר ממחצית מכל המכשירים והחיבורים יהיו מכונה למכונה עד 2022, עלייה לעומת 24 אחוז ב-2017. זה 14.6 מיליארד חיבורים מרמקולים, אביזרים, מכשירים ושאר דברים חכמים, עלייה לעומת 6.1 מיליארד.

4. המהירויות של פס רחב, Wi-Fi וסלולר בעולם יוכפלו או יותר

  • המהירויות הממוצעות של חיבורי פס רחב נייח בעולם כמעט יוכפלו מ-39.0 Mbps ל-75.4 Mbps.
  • המהירויות הממוצעות של חיבורי Wi-Fi בעולם יותר מיוכפלו מ-24.4 Mbps ל-54.0 Mbps.
  • המהירויות הממוצעות של חיבורי סלולר בעולם יותר מיוכפלו פי שלושה מ-8.7 Mbps ל-28.5 Mbps.

5. וידאו, משחקים ומולטימדיה יהוו יותר מ-85 אחוז מכל התעבורה

  • תעבורת ה-IP של הווידיאו תוכפל פי ארבעה עד 2022. כתוצאה מכך, היא תהווה אחוז גדול אפילו יותר מכלל תעבורת ה-IP מאשר קודם -- תעלה ל-82 אחוז לעומת 75 אחוז.
  • תעבורת המשחקים צפויה לגדול פי תשעה מ-2017 עד 2022. היא תהווה ארבע אחוז מכלל תעבורת ה-IP ב-2022.
  • תעבורת המציאות המדומה והרבודה תרקיע שחקים כשיותר צרכנים ועסקים ישתמשו בטכנולוגיות. עד 2022, תעבורת המציאות המדומה והרבודה תגיע ל-4.02 אקסה-בייט בחודש, עלייה לעומת 0.33 אקסה-בייט בחודש ב-2017.

פרטים על הגידול של תעבורת IP לפי אזורים (2022 - 2017)

  • אסיה פסיפיק: 173 אקסה-בייט בחודש עד 2022, שיעור צמיחה שנתימורכב של 32 אחוז, גידול פי ארבעה.
  • צפוןאמריקה: 108 אקסה-בייט בחודש עד 2022, שיעור צמיחהשנתי מורכב של 21 אחוז, גידול פי שלושה.
  • מערבאירופה: 50 אקסה-בייט בחודש עד 2022, שיעור צמיחהשנתי מורכב של 22 אחוז, גידול פי שלושה.
  • מרכזומזרח אירופה: 25 אקסה-בייט בחודש עד 2022, שיעורצמיחה שנתי מורכב של 26 אחוז, גידול פי שלושה.
  • המזרח התיכוןואפריקה: 21 אקסה-בייט בחודש עד 2022, שיעור צמיחהשנתי מורכב של 41 אחוז, גידול פי שישה.
  • אמריקההלטינית: 19 אקסה-בייט בחודש עד 2022, שיעור צמיחהשנתי מורכב של 21 אחוז, גידול פי שלושה.

תחזית ה-VNI המלאה של סיסקו

תחזית ה-VNI המלאה של סיסקו כוללת תחזיות ומגמות ברמה עולמית, אזורית ומדינתית שקשורות ברשתות נייחות וניידות. הדוח המלא כולל מידע וניתוח נוספים על האינטרנט של הדברים לפי ענפי תעשייה אנכיים, אימוץ IPv6, גידול בתעבורה לפי יישומים, דפוסי תעבורה, השלכות של התנתקות מכבלים, נקודות חמות של Wi-Fi, ביצועים של רשתות פס רחב ובעיות של אבטחת רשתות.

מתודולוגיית ה-VNI של סיסקו

תחזית ה-VNI המלאה של סיסקו לשנים 2017 עד 2022 מסתמכת על תחזיות של אנליסטים עצמאיים ונתוני שימוש ברשתות מהעולם האמיתי. על הבסיס הזה מונחים האומדנים של סיסקו לגבי תעבורת האינטרנט והאימוץ של שירותים בעולם. תיאור מפורט של המתודולוגיה כלול בדוח המלא. ב-13 שנות קיומו, מחקר ה-VNI של Cisco® הפך למדד מאוד מוערך של צמיחת האינטרנט. ממשלות לאומיות, רגולטורים של רשתות, חוקרים באקדמיה, חברות תקשורת, מומחי טכנולוגיה ועיתונאים ואנליסטים של הענף/ העסקים מסתמכים על המחקר השנתי בתכנון העתיד הדיגיטלי.

משאבים תומכים

  • בלוג: 2018Complete VNI Forecast Update: What's Trending?
  • תקראו אתנייר העמדה של סיסקו Complete VNI IP Traffic Forecast Update,2017-2022
  • שאלות נפוצות על VNI
  • כלי הדגשים לתחזית ה-VNI המלאה של סיסקו עם נתונים לפיאזורים
  • תעקבואחרי החדשות והפעילויות של NVI של סיסקו בטוויטר: #VNI ו-@CiscoVNI
  • למידענוסף על החדשות והפעילויות של ספקי השירות של סיסקו, בקרו בבקשה ב- SP360 Blog

הזנת RSS של סיסקו: http://newsroom.cisco.com/rss-feeds

אודות סיסקו

סיסקו (NASDAQ: CSCO) היא המובילה הטכנולוגית הכלל עולמית שגורמת לאינטרנט לפעול מאז 1984. האנשים, המוצרים והשותפים שלנו עוזרים לחברה האנושית להתחבר באופן מאובטח ולנצל את ההזדמנויות הדיגיטליות של המחר היום. גלו עוד באתר newsroom.cisco.com ועקבו אחרינו בטוויטר בכתובת @Cisco.

סיסקו והלוגו של סיסקו הם סימני מסחר או סימני מסחר רשומים של סיסקו ו/או החברות הקשורות שלה בארה"ב ובמדינות אחרות. רשימה של שמות המסחר של סיסקו אפשר למצוא כאן: www.cisco.com/go/trademarks.

ליצירת קשר:
Sara Cicero
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI