דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Amazon Web Services משיקה אזור חדש בשוודיה
Amazon Web Services משיקה אזור חדש בשוודיה
חיים נוי 13/12/18 |  צפיות: 2568
Amazon Web Services משיקה אזור חדש בשוודיה

אזור AWS אירופה (סטוקהולם) החדש מרחיב את הנוכחות הגלובלית של חלוצת הענן ומאפשר ללקוחות סקנדינביים להפעיל יישומים ולאחסן את התוכן שלהם במרכזי נתונים בשוודיה.

עשרות אלפי לקוחות ושותפים ברשת השותפים של AWS (APN) בסקנדינביה -- דנמרק, פינלנד, איסלנד, נורווגיה ושוודיה -- משתמשים באופן פעיל ב-AWS, ביניהם

Aktia Bank, Arriva, ASSA ABLOY, Bambora, Bonnier, Cargotec, Den Norske Bank, Finnair, Finnish Rail, Fortum, Husqvarna, Icelandair, IKEA, iZettle, LEO Innovation Lab, Nokia, Rovio, Scania, Schibsted, SOK, Stockmann Oyj, Supercell, Telenor, Telia, Tine SA, TopDanmark, Unibet, Vivino, Volvo, Wärtsilä

סיאטל, 12 בדצמבר 2018, (BUSINESS WIRE):

Amazon Web Services, Inc. (AWS), חברה של Amazon.com (NASDAQ: AMZN), הודיעה היום על הפתיחה של אזור AWS אירופה (סטוקהולם). עם ההשקה הזאת, AWS מספקת עכשיו 60 Availability Zones ב-20 אזורי תשתיות בכל העולם, עם עוד 12 Availability Zones וארבעה אזורים בבחריין, אזור המינהל המיוחד הונג קונג, איטליה ודרום אפריקה שיתחילו כולם לפעול עד המחצית הראשונה של 2020. אזור AWS אירופה (סטוקהולם) הוא החמישי של AWS באירופה ומצטרף לאזורים הקיימים בצרפת, גרמניה, אירלנד ובריטניה. עשרות אלפי לקוחות בסקנדינביה -- דנמרק, פינלנד, איסלנד, נורווגיה ושוודיה -- כבר משתמשים ב-AWS. החל מהיום, מפתחים, הזנקים ועסקים, וגם ארגונים ממשלתיים, השכלה וללא כוונת רווח יכולים להשתמש באזור AWS אירופה (סטוקהולם) החדש כדי להריץ את היישומים שלהם בשוודיה, לשרת משתמשי קצה בסקנדינביה עם השהיה קצרה יותר, ולנצל טכנולוגיות מתקדמות כגון אנליטיקה, מסדי נתונים, שירותי מובייל, ללא שרת ועוד כדי להניע חדשנות. הלקוחות יכולים להתחיל היום בכתובת https://aws.amazon.com/local/nordics/

"מהימים המוקדמים של AWS, ארגונים סקנדינביים משתמשים בטכנולוגיות הענן של AWS כדי לעזור להמציא מחדש ענפים שלמים, כגון Supercell ו-Rovio בגיימינג, וולוו וסקניה ברכב ונוקיה וטלנור בתקשורת", אמר אנדי ג'אסי, מנכ"ל, Amazon Web Services. "עשרות אלפי לקוחות בסקנדינביה משתמשים ב-AWS מאזורים ברחבי העולם, אבל רבים שיתפו שהם גם רוצים אזור AWS בסקנדינביה כדי שיוכלו להפעיל בקלות את עומסי העבודה שלהם שהכי רגישים להשהיה עבור לקוחות קצה בסקנדינביה תוך עמידה בכל הדרישות של ריבונות נתונים. אנחנו נרגשים לספק את אזור AWS אירופה (סטוקהולם) שלנו היום כדי למלא את הבקשות האלה של הלקוחות".

אזור AWS אירופה (סטוקהולם) מציע שלושה Availability Zones בהשקה. אזורי AWS כוללים Availability Zones, שהם תשתית טכנולוגית במקומות ג"ג שונים ונפרדים עם מרחק מספיק כדי להפחית משמעותית את הסיכון שאירוע אחד ישפיע על ההמשכיות העסקית, אבל קרובים מספיק כדי לספק השהיה קצרה ליישומים עם זמינות גבוהה. לכל Availability Zone יש חשמל, קירור ואבטחה פיזית בלתי תלויים והם מחוברים ברשתות עם יתירות והשהיה קצרה מאוד. לקוחות AWS שמתמקדים בזמינות גבוהה יכולים לתכנן את היישומים שלהם לפעולה בכמה Availability Zones כדי להשיג סבולת תקלות גבוהה אפילו יותר. בנוסף, לקוחות AWS מקומיים עם דרישות לתושבות נתונים יכולים עכשיו לאחסן את התוכן שלהם בשוודיה עם ביטחון שהתוכן שלהם לא יעבור ללא הסכמתם, ואילו לקוחות שבונים יישומים שמצייתים לתקנה הכללית להגנה על נתונים (GDPR) יש להם עכשיו גישה לעוד אזור תשתיות AWS מאובטח באיחוד האירופי שעומד ברמות הגבוהות ביותר של אבטחה, ציות והגנה על נתונים.

לקוחות ושותפי APN מקדמים בברכה את אזור AWS אירופה (סטוקהולם) החדש

מיליוני לקוחות פעילים משתמשים ב-AWS בכל חודש ביותר מ-190 מדינות ברחבי העולם, כולל מאות אלפים באירופה, ועשרות אלפי לקוחות בסקנדינביה. ארגונים בסקנדינביה מעבירים את עומסי העבודה הקריטיים שלהם ל-AWS כדי להשיג חיסכון בעלויות, להאיץ חדשנות ולקצר את ההגעה לשוק, ביניהם לקוחות ארגוניים כגון:

Aktia Bank, Arriva, ASSA ABLOY, Bonnier, Basware, Cargotec, Den Norske Bank, F-Secure, Finnair, Fortum, Gelato, Husqvarna, Icelandair, IKEA, Modern Times Group, Nokia, Scania, Schibsted, SOK, Stockmann Oyj, Telenor Connexion, Telia, Tine SA, TopDanmark, Unibet, Visma, Volvo Group Connected Solutions, Wireless Car, Wärtsilä, and XXL. AWS is also an enabler for the Nordics' most successful startups and gaming companies such as Bambora, Evolution Gaming, Hemnet, iZettle, KRY, LEO Innovation Lab, Lingit, Lunar Way, Mapillary, Mathem, Mojang, Paradox Interactive, Quinyx, Rovio, Supercell, Tidal, Trustpilot, Tink, Vivino

לקוחות מהמגזר הציבורי, כגון VR (Finnish Rail), חברת הרכבות הפינית בבעלות ממשלתית, ו-Ambita, בבעלות משרד המסחר והתעשייה של נורווגיה והפורטל הגדול ביותר בנורווגיה של נתוני רכוש, מעבירים אף הם את רוב היישומים שבאתר הפיזי שלהם ל-AWS כדי לנצל את האמינות והאבטחה המוגברות כדי לספק שירות טוב יותר לאזרחים.

Volvo Group Connected Solutions, שהמטה שלה בגותנבורג, שוודיה, אחראית על פיתוח והספקה של פתרונות מחוברים בתוך קבוצת וולוו -- אחת היצרניות המובילות בעולם של משאיות, אוטובוסים, ציוד בנייה ומנועים ימיים ותעשייתיים. קבוצת וולבו מעסיקה בערך 100,000 איש, יש לה מתקני ייצור ב-18 מדינות והיא מוכרת את מוצריה ביותר מ-190 מדינות. AWS היא ספקית הענן המועדפת של Volvo Group Connected Solutions, שמאפשרת לה לחבר יותר מ-800,000 נכסים בכל העולם, כולל משאיות, אוטובוסים וציוד בנייה. "AWS שינתה את אופן ההתנהלות שלנו כעסק, עזרה לנו לעבור לארכיטקטורה של מיקרו שירות ולהפעיל תשתית כקוד, וזה הגביר את האוטומציה בכל הארגון", אמר סטפן ברגרן, סגן נשיא לטכנולוגיה ב-Volvo Group Connected Solutions. "מאז שהעברנו את פיתוח היישומים שלנו ל-AWS, הגברנו את הגמישות והמהירות והפחתנו את הזמן שלוקח לעבור מרעיון לניסויים משבועות לדקות. כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם, גם ההשהיה חשובה כשמחברים כלי רכב ומספקים מגוון רחב של שירותים מחוברים ללקוחותינו. אנחנו מצפים לשימוש באזור AWS אירופה (סטוקהולם) החדש כי הוא יקרב את השירותים שלנו אפילו יותר ללקוחות שלנו".

Fortum היא ספקית מובילה של חשמל ושירותים ציבוריים, עם מטה בפינלנד ויותר מ-2.5 מיליון לקוחות, 9,000 עובדים, והיא מפעילה יותר מ-150 תחנות כוח בעשר מדינות. יחד עם אלפי לקוחות, Fortum בנתה סוללה וירטואלית של מגה-ואט אחד, הגדולה ביותר בסקנדינביה, שפועלת באופן מלא על פני AWS. הסוללה הווירטואלית מצרפת ומבקרת את השימוש בנכסי אנרגיה, כמו מחממי מים ביתיים ורכב חשמלי, ועוזרת ל-Fortum לאזן טוב יותר את השימוש באנרגיה ברשת. "עם הגמישות וקיבולת האחסון האינסופית כמעט ש-AWS מספקת, אנחנו יכולים לנתח יותר נתונים מאשר כל תשתית המונים החכמים הפינית ביחד, והתוצאה היא הבנה טובה יותר איך הלקוחות שלנו משתמשים בחשמל", אמר פר אדוף, מנהל דיגיטלי ראשי, Fortum. "איסוף הנתונים האלה ב-AWS נותן לנו יכולת לטפל ביעילות בביקוש לחשמל ובייצורו, עוזר לנו להפחית עלויות, ובסופו של דבר החיסכון הזה מוחזר ללקוחות בצורת חשבונות אנרגיה נמוכים יותר. בנוסף, אנחנו משתמשים ב-Amazon Elasticsearch Service כדי לבנות באופן מאובטח אגם נתונים. באמצעות שימוש בלמידת מכונה כדי לקבל יותר תובנות מהנתונים שלנו, נוכל להבין טוב יותר את השימוש באנרגיה, ונעזור ללקוחותינו לחסוך כסף ונעזור לנו לשפר את ההשפעה שלנו על הסביבה באמצעות תזמון מתקדם יותר של עיתוי ההפעלה והכיבוי של תחנות הכוח שלנו. עכשיו כשאזור AWS אירופה (סטוקהולם) פתוח אנחנו מצפים שהחידוש הזה יואץ".

גם לקוחות שירותים פיננסיים ברחבי סקנדינביה מפקידים בידי AWS עומסי עבודה קריטיים. קבוצת השירותים הפיננסיים הגדולה ביותר בנורווגיה, Norske Bank (DnB), עם יותר משלושה מיליון לקוחות, בחרה ב-AWS כספקית הענן העיקרית שלה, והקדישה קומה שלמה במטה שלה בברגן לעבודה על פרויקטים של AWS למודרניזציה בחוויית הבנקאות. "אנחנו מקדמים בברכה את הפתיחה של אזור AWS אירופה (סטוקהולם) החדש. אנחנו באמת אוהבים את היתרונות של היכולת לחדש בתוך הענן כי זה מאפשר לנו למדרג בקצב מהיר יותר, ובתוך כך ליהנות מהאבטחה, האמינות, הגמישות והזריזות שמספקת AWS", אמר אלף אוטרסטד, מנהל מערכות המידע ב-DnB. "AWS היא שותפה אסטרטגית שלנו וכבר יש לנו 30 פרויקטי פיתוח בביצוע שמוקדשים להענקת חוויית בנקאות טובה יותר ללקוחות. אחת הדוגמאות היא איך, באמצעות AWS, הכנסנו לשימוש רובוט צ'אטים כדי לספק שירות טוב יותר ליותר משלושה מיליון הלקוחות שלנו. כיום 50 אחוז מכל השאלות הנכנסות מטופלות אוטומטית על ידי הרובוט, שמבצע בממוצע 30,000 שיחות בחודש. הפתרון הזה הפחית את העלויות שלנו ונתן לנו פתרון יציב ומדרגי עבור שירות הלקוחות, שלא היה אפשרי בלי AWS".

הלקוחה מהשירות הציבורי VR (Finnish Rail), חברת הרכבות הפינית בבעלות ממשלתית, שמפעילה יותר מ-250 שירותי רכבת למרחקים ארוכים ו-800 שירותים ליוממים בכל יום, לאורך כמעט 6,000 ק"מ של מסילות. VR מעבירה את אתר האינטרנט שלה וכל יישומי הנסיעות מהתשתית באתר הפיזי שלה ל-AWS עד סוף 2019, מסע ששליש ממנו כבר הושלם. "השימוש ב-AWS נותן לנו גישה למספר עצום של פונקציות ושירותים במחשוב, אחסון, בינה מלאכותית ולמידת מכונה שמאפשרים למפתחים שלנו לבצע ניסויים, לפתח, לבדוק ולספק במהירות שירותים מותאמים אישית לכל אחד מלקוחותינו", אמרה אניקה נורדבו, מנהלת הנתונים והאנליסטים ב-VR. "עם הטכנולוגיות של AWS האצנו את המהירות שבה אנו יכולים לנסות ולספק שירותים, והפחתנו את הזמן שלוקח לשים פונקציות חדשות בידי הנוסעים מימים לשעות. ההתייעלות בזמן הזאת גם הפכה להתייעלות בעלויות, כי הפחתנו את העלויות ביותר מ-50 אחוז מאז שעברנו ל-AWS ב-2017. אנחנו מצפים לשימוש באזור AWS החדש בסטוקהולם כדי לשפר עוד את חוויית הנסיעה של לקוחותינו על ידי הבאת היישומים ועומסי העבודה שלנו קרוב יותר ללקוחות הקצה".

הזנקים סקנדינביים רבים משתמשים ב-AWS כדי למדרג במהירות, ביניהם KRY, שמחוללת מהפיכה בטיפול הרפואי בכך שהיא מאפשרת לרופאים ופסיכולוגים לבצע ייעוץ וידאו באמצעות הסמארטפונים של המשתמשים. KRY הצליחה להשתמש ביכולת האבטחה והציות ש-AWS מספקת ללקוחות כדי להשיק במהירות את העסק שלה, ובאמצעות שימוש בכלי למידת מכונה ב-AWS, היא יכולה לזהות טוב יותר את מצב החולים ולקשר אותם עם הרופא המומחה המתאים. "הצטרכנו ספק ענן שיאפשר לנו לתמוך בהתרחבות המהירה שלנו אז הלכנו עד הסוף עם AWS", אמר יוהנס שילדט, מנכ"ל KRY. "עם יותר מ-500,000 משתמשים רשומים שרוצים טיפול, אנחנו צריכים את האבטחה, האמינות ושירותי הציות לשירותי הבריאות ש-AWS מספקת. AWS גם עוזרת לנו לספק טיפול טוב יותר למשתמשי הקצה שלנו. באמצעות שימוש ב-AWS Lambda לשילוב מהיר של נתונים וב-Amazon Redshift לשינוי צורה מדרגי של נתונים, פיתחנו והשקנו כלי חיזוי תוך פחות מחודש. כלי החיזוי משתמש במידע היסטורי של הלקוח ויכול לחזות את הביקוש של החולים עד לרמה של שעה, ומאפשר לנו לאייש בהתאם את המרפאות שלנו ולשפר את הפעילות ב-20 אחוז לפחות".

הזנק אחר שמשתמש ב-AWS כדי לספק באופן מאובטח ואמין שירותים סודיים למשתמשי קצה ברחבי סקנדינביה הוא חברת שירותים פיננסיים דנית, Lunar Way. Lunar Way שמספקת יישום בנקאות סלולרי חינמי שמאפשר למשתמשים לפתוח חשבון בנק, לקבל כרטיס חיוב, לקבל מעקב תנועות בזמן אמת על ההוצאה שלהם, לצפות בתנועות לפי סיווג הקנייה או המוכר, ועוזר לאנשים לקבוע טוב יותר יעדי חיסכון ולשלם חשבונות. "לפני שלוש שנים יצאנו לשנות את האופן שבו אנשים הסתמכו על מוסדות פיננסיים, ופעלנו כדי לענות על הצרכים של דור שגדל כשהכל בתוך הסלולרי שלהם -- ההליכה עד הסוף עם AWS איפשרה לנו לעשות את זה", אמר קן וילום קלאוזן, מנכ"ל Lunar Way. "עם AWS הצלחנו למדרג כלפי מעלה או מטה כדי לענות על ביקוש הלקוחות, וראינו שיעור צמיחה של 15 עד 20 אחוז מחודש לחודש. AWS מספקת אבטחה וחומרה ללא תחרות עם ציות ישר מהאריזה, וזה היה מאוד חשוב לנו כדי להשיק את העסק שלנו במהירות ולספק ללקוחותינו שקט נפשי שהפיננסים שלהם יהיו בטוחים ביישום שלנו. אזור AWS בסקנדינביה יפתח לנו הזדמנויות להתרחב עוד לשוודיה ולהמשיך לשמור על רמות האבטחה הגבוהות ביותר עבור עומסי העבודה שלנו שנתונים לרגולציה".

שותפים ברשת השותפים של AWS (APN) קידמו בברכה את בואו של אזור AWS אירופה (סטוקהולם). APN כוללת עשרות אלפי יצרני תוכנה עצמאים ומשלבי מערכות ברחבי העולם, וההשתתפות ב-APN בקרב גורמים מסקנדינביה גדלה משמעותית ב-12 החודשים האחרונים. שותפי APN בונים פתרונות ושירותים חדשניים ב-AWS ו-APN עוזרת על ידי מתן תמיכה עסקית, טכנית, שיווקית ובהגעה לשוק. שותפי ייעוץ שהם משלבי מערכות שתומכים בלקוחות עסקיים ומהמגזר הציבורי בסקנדינביה במעבר ל-AWS כוללים את Atos, Basefarm, Capgemini, CloudPartners, Crayon Group, Cybercom, Deloitte, Digia, DXC, Eficode, Enfo Group, Evry, GoFore, Jayway, Nordcloud, Pearl Consulting, Proact IT Group, Solita, Telia Inmics-Nebula, Tieto, Webscale, Webstep, Wipro ורבים אחרים. יצרני תוכנה עצמאים של AWS בסקנדינביה כולל Basware, eBuilder, F-Secure, Queue-it, Xstream ורבים אחרים כבר משתמשים ב-AWS כדי לספק את התוכנה שלהם ללקוחות ברחבי העולם וישרתו את הלקוחות הסקנדינביים שלהם מאזור AWS אירופה (סטוקהולם) בהשקה. הלקוחות יכולים גם למצוא, לנסות, להתקין ולקנות בקלות פתרונות תוכנה ל-AWS ב-AWS Marketplace. לרשימה מלאה של החברים ברשת השותפים של AWS, בקרו בבקשה: https://aws.amazon.com/partners/.

Cybercom, שותפת ייעוץ ותיקה של AWS, קידמה אף היא בברכה את הפתיחה של אזור AWS אירופה (סטוקהולם) החדש. Cybercom מגדילה דרמטית את ההתמקדות שלה ב-AWS, משיקה קבוצה עסקית של AWS ומגדילה את מספר יועצי AWS המוסמכים מ-80 ל-500 בשלוש השנים הבאות. "ראינו כבר גידול מהיר בלקוחות שמעבירים עומסי עבודה קריטיים ל-AWS ואזור AWS שנמצא בשוודיה רק יאיץ את הגידול הזה", אמר ניקלאס פליבורג, מנכ"ל Cybercom בשוודיה. מבחינתנו, אזור AWS בסקנדינביה הוא גורם שמשנה את המצב. AWS היא ספקית הענן המועדפת שלנו וכבר סגרנו את מרכז הנתונים שלנו והעברנו את רוב היישומים שלנו לענן של AWS. עכשיו עם אזור AWS על אדמת שוודיה, אנחנו חושבים שלחברות שוודיות אין צורך להיות הבעלים ולהפעיל חומרת שרתים משלהן".

השקעה בעתיד של סקנדינביה

כחברה AWS מחויבת ליצור השפעה חיובית בקהילות שבהן עובדיה חיים ועובדים. כדי לתמוך במחויבות הזאת, AWS משיקה תוכנית האקאתון AWS למען הטוב בסקנדינביה. באמצעות התוכנית הזאת, AWS תעבוד עם ארגונים בסקנדינביה כדי לזהות בעיות חברתיות שבהן טכנולוגיה יכולה לספק פתרונות, ותארגן האקאתונים בשבילן. האקאתון AWS למען הטוב הראשון יתקיים במחצית הראשונה של 2019 ו-AWS תשתף פעולה עם Keep Sweden Tidy Foundation ביום ניקיון חופי סקנדינביה שלה. בשנה שעברה יותר מ-40,000 איש בדנמרק, פינלנד, גרינלנד, איסלנד, נורווגיה ושוודיה עזרו לנקות את החופים, וסילקו קרוב ל-2,000 ק"ג של אשפה. AWS תזמין מפתחים מסקנדינביה לאירוע האקאתון של 24 שעות שבו יוכלו להתחבר ולשתף פעולה עם עמיתים, לעבור על אתגרים אמיתיים של Keep Sweden Tidy, לקבל עזרה של מומחים מארכיטקטי הפתרונות של AWS ולנצל את ההיקף הרחב של שירותים ופונקציות שמציע אזור AWS אירופה (סטוקהולם), מתוך מטרה לספק ל-Keep Sweden Tidy וליום ניקיון חופי סקנדינביה פתרונות טכנולוגיים שיוכלו לשפר את סילוק האשפה לאורך חופי סקנדינביה. התרומות בהאקאתון AWS למען הטוב יקבלו ציונים מ-AWS ויסתכלו על איכות היישום, הבחירות הטכנולוגיות והביצוע הכולל לקראת פתרון. התרומה הזוכה תקבל תמיכה בצורת מומחיות טכנית של AWS ו-AWS Cloud Credits כדי לעזור ליישם את הפתרון אצל Keep Sweden Tidy. מידע נוסף על האקאתון AWS למען הטוב ועל יום ניקיון חופי סקנדינביה יהיה זמין קרוב יותר לאירוע באמצעות האתר של AWS.

כדי לעזור לפתח את הדור הבא של יוזמות בסקנדינביה, AWS תומכת בהזנקים בערים ברחבי סקנדינביה. ב-2013 AWS השיקה את AWS Activate program כדי לתת להזנקים סקנדינביים גישה להדרכה וזמן אחד על אחד עם מומחי AWS וגם הכשרה מבוססת אינטרנט, מעבדות בקצב עצמי, תמיכת לקוחות, הצעות של צדדים שלישיים ועד $100,000 ב-AWS Cloud Credits -- והכל ללא תשלום. ב-2018 AWS השיקה את הלופט פופ-אפ הראשון בסטוקהולם, שהציע חלל עבודה משותף וגישה למומחי טכנולוגיה ועסקים כדי לתמוך בהתפתחות של ההזנקים בסקנדינביה. זאת בנוסף לעבודה ש-AWS כבר עושה עם קהילת הון הסיכון, מאיצי הזנקים וחממות כדי לעזור להזנקים להתפתח בענן. ברחבי סקנדינביה, AWS עובדת עם Atomico, Creandum, EQT Ventures Nordic Makers ו-SUP46 כדי לתמוך בגידול המהיר של החברות שבתיקים שלהן.

AWS גם ממשיכה להשקיע בשיפור המיומנויות של מפתחים, סטודנטים והדור הבא של מנהלי מחשוב בסקנדינביה באמצעות תוכניות כמו AWS Academy ו-AWS Educate. לסטודנטים, AWS Educate program מספקת גישה לשירותים ותוכן של AWS שמיועדים לבנות ידע ומיומנויות במחשוב ענן. עשרות אוניברסיטאות ובתי ספר למינהל עסקים בסקנדינביה כבר משתתפים בתוכנית, בכללם המוסדות השוודים Abb Industrigymnasium, Berzeliusskolan, Blekinge Tekniska Högskola, EC Utbildning Malmö,  Jönkoping University, המוסדות הדנים AARHUS Tech, Mercantec, Roskilde University, Technical University of Denmark, המוסדות הפינים Åbo Akademi University, Häme University of Applied Sciences (HAMK), JAMK University of Applied Sciences, Tampere University of Applied Sciences, University of Helsinki והמוסדות הנורווגים Norwegian University of Science and Technology, Oslo Metropolitan University, the University of Tromsø - The Arctic University of Norway. תוכנית אחרת למוסדות להשכלה גבוהה היא AWS Academy שמספקת לסטודנטים קורסים מאושרים על ידי AWS כדי שירכשו מיומנויות במחשוב ענן שיש להן ביקוש. בסקנדינביה, מוסדות חשובים שנוטלים חלק כוללים את HAMK Häme University of Applied Sciences, MDH - School of Innovation, Design and Engineering, Metropolia University of Applied Sciences, Uppsala Universitet/Matematiska Institutionen. AWS גם מציעה מגוון מלא של תוכניות הכשרה והסמכה כדי לעזור למי שמתעניין בטכנולוגיות מחשוב הענן, הפרקטיקות המיטביות והארכיטקטורות הכי חדישות לקדם את המיומנויות הטכניות שלו ולתמוך עוד בארגונים סקנדינביים בשינוי הדיגיטלי שלהם.

מפתחים ועסקים יכולים לגשת אל אזור AWS אירופה (סטוקהולם) החל מהיום. רשימה מלאה של שירותים ופרטים על מחירים זמינה בכתובת https://aws.amazon.com/local/nordics/.

אודות Amazon Web Services

כבר יותר מ-12 שנים, Amazon Web Services היא פלטפורמת הענן הכי מקיפה עם האימוץ הכי נרחב העולם. AWS מציעה יותר מ-125 שירותים עם מלוא התכונות של חישוב, אחסון, מסדי נתונים, רשתות, ניתוחים, רובוטיקה, למידת מכונה ובינה מלאכותית, האינטרנט של הדברים, מובייל, אבטחה, מציאות היברידית, וירטואלית ורבודה, מדיה, ופיתוח  פריסה וניהול של יישומים מ-60 Availability Zones (AZs) ב-20 אזורים ג"ג שמקיפים את בארה"ב, אוסטרליה, ברזיל, קנדה, סין, צרפת, גרמניה, הודו, אירלנד, יפן, קוריאה, סינגפור, שוודיה ובריטניה. מיליוני לקוחות פעילים ברחבי העולם סומכים על השירותים של AWS -- כולל ההזנקים שצומחים הכי מהר, הארגונים הגדולים ביותר וסוכנויות מימשל מובילות -- כדי להפעיל את התשתית שלהם, להפוך אותם ליותר גמישים וזריזים ולהפחית עלויות. למידע נוסף על AWS, בקרו בבקשה באתר aws.amazon.com.

אודות אמזון

את אמזון מנחים ארבעה עקרונות: אובססיה ללקוח במקום התמקדות במתחרים, תשוקה להמצאות, מחויבות למצוינות תפעולית ומחשבה לטווח ארוך. סקירות של לקוחות, רכישות בלחיצת לחצן אחת, המלצות מותאמות אישית, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, קינדל, הטבלטים Fire, Fire TV, Amazon Echo ואלכסה הם חלק מהמוצרים והשירותים שאמזון הייתה החלוצה בהם. למידע נוסף, בקרו באתר www.amazon.com/about ותעקבו אחרי @AmazonNews.

אנשי קשר

Amazon.com, Inc.
קו חם למדיה
[email protected]
www.amazon.com/pr

מקור: Amazon Web Services, Inc.

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20181212005251/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI