דף הבית הודעות לעיתונות תרבות ובידור העימות המכריע האפי נגד המכשף השחור מתחיל עכשיו ב-MapleStory
העימות המכריע האפי נגד המכשף השחור מתחיל עכשיו ב-MapleStory
חיים נוי 18/12/18 |  צפיות: 9375

העימות המכריע האפי נגד המכשף השחור מתחיל עכשיו ב-MapleStory

המשחק ההמוני ברשת שמשחקים בחינם מביא מלחמה בנבל הראשי עם קווסטים וסקילים חדשים ועוד

לוס אנג'לס, 12 בדצמבר 2018, (BUSINESS WIRE) :

MapleStory, משחק התפקידים ההמוני ברשת הגלובלי האיקוני שמשחקים בחינם של Nexon, התחיל את פרק האחרון במלחמה עם הנבל המרושע של המשחק שחיכו לו זמן רב, המכשף השחור. אירוע העימות שהכי ציפו לו בהיסטוריה של מייפל מביא שני אזורי טנבריס חדשים לגמרי, דו-קרב אפי נגד המפקד המוביל של המכשף השחור ורוס הילה, והקרב המונומנטלי נגד המכשף השחור עצמו.

שחקנים ברמה 200 ומעלה שהשלימו את ההתקדמות לעבודה החמישית יכולים לגשת למבוך הסבל, האזור השני של טנבריס. בסוף הקווסט, השחקנים ימצאו את ורוס הילה, אחד המפקדים המובילים של המכשף השחור, מוכן להילחם. לימינה, האזור האחרון של טנבריס זמין אף הוא כי השחקנים חייבים לעזור למשלחת שבטנבריס לברוח ממצבים מסוכנים בפנים כדי להשלים את Journey of Destiny.

בנוסף, כל סוג יקבל סקיל חדש לעבודה החמישית כדי להילחם במכשף השחור וברגע שברית המייפל תאסוף מספיק נחישות כדי להדליק את ניצוץ הנחישות, תתחיל מלחמה כוללת כש-Black Mage Boss Battle שציפו לו רבות יהיה זמין. היות שה-HP של המכשף השחור משותף בכל העולמות, שחקני MapleStory ברחבי העולם חייבים לפעול יחד בקרב האפי הזה כדי להביס סופית את המכשף השחור.

בנוסף, נוספו משימות הגנה חדשות:

  • Defense Mission: Flame Bird Support - השחקנים יכולים ללמוד את סקיל הזימון של ה-Flame Bird על ידי שיחה עם הלנה. בזמן ש-Flame Bird מזומנת, מפלצות מובסות ישמטו את הנחישות של Flame Bird.
  • Defense Mission: Twilight Defense - במשימה הזאת משתתפות 2-4 דמויות שמאחדות כוחות כדי להביס אויבים באמצעות תותחים ולהגן על חומות הטירה.
  • Defense Mission: Battle at Sea - השחקנים חייבים להביס אויבים בתוך מגבלת הזמן עם אוניות וחברי צוות.

למידע נוסף על MapleStory, בקרו בבקשה באתר http://maplestory.nexon.net

נכסים:: MapleStory Black Mage Assets

טריילרים:

  • MapleStory Animation: Black Mage Story
  • MapleStory Black Mage Labyrinth Trailer
  • Black Mage Pt. 2 Update Content Guide Video

מדיה חברתית: Twitch / Facebook / Twitter / YouTube / Website

אודות MapleStory http://maplestory.nexon.net

MapleStory, שהופץ לראשונה בצפון אמריקה במאי 2005, הפך לאחד ממשחקי התפקידים ההמוניים ברשת הדו מימדיים שמשחקים בחינם הכי גדולים ופעילים בעולם. עם יותר מ-13 מיליון שחקנים רשומים רק מהשירותים הגלובליים שלו (יש בסך הכל שבעה שירותי MapleStory ברחבי העולם), המשחק ממשיך לצמוח ולהתפתח לצד הקהילה הנלהבת שלו מאז השקתו לפני 13 שנים. עד היום נוצרו יותר מ-274 מיליון דמויות, שהיו הופכות את MapleStory למדינה עם האוכלוסייה הרביעית בגודלה בעולם.

אודות Nexon America Inc. http://www.nexon.net

Nexon America, חברת בת של NEXON Co., Ltd. ("נקסון") (3659.TO), עם יותר מ-80 משחקים חיים שמופעלים ביותר מ-190 מדינות, היא מובילה גלובלית במשחקים אינטרנטיים. Nexon America הציגה את המיקרו עסקאות ואת המודל העסקי של לשחק בחינם לשוק המערבי, ורבים זוקפים לזכותה מומחיות גלובליות ללא משתווים בהפעלת משחקים חיים מתוחכמים, טיפוח קהילות של שחקנים וקיום כותרים במשך שנים, אפילו עשורים. נקסון רשומה למסחר בבורסה של טוקיו, והחברה הוכנסה למדד המניות ניקיי 300 ב-2017.

אנשי קשר

Wahid Lodin B/HI for Nexon
[email protected]

מקור:  Nexon America Inc.

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20181212005882/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI