דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים WGVS: World's Greatest Videos מודיעה על פרס גדול של $1,000,000 USD* ב-2019
WGVS: World's Greatest Videos מודיעה על פרס גדול של $1,000,000 USD* ב-2019
חיים נוי 01/01/19 |  צפיות: 2870

WGVS: World's Greatest Videos מודיעה על פרס גדול של $1,000,000 USD* ב-2019

חברי הקהילה הגלובלית מעלים סרטים, מצביעים עליהם, עוקבים אחריהם ומשתפים אותם; מתחרים על 6,500+ פרסים בשנה

סן אנטוניו, טקסס / ACCESSWIRE / 31 בדצמבר 2018 /:

חגיגות ערב השנה החדשה תמיד ראויות להיזכר, אבל חגיגות השנה הזאת יהיו חשובות עבור WGVS: World's Greatest Videos TM. אחרי הכל, רבים חוזים ש-WGVS תהיה חברת האינטרנט הבאה שתחווה צמיחה כלל עולמית עצומה.

WGVS היא הפעם הראשונה שחברה שילבה שיתוף סרטים, עיסוק במדיה חברתית ותחרות של שעשועוני טלוויזיה עם פרסים גדולים בפלטפורמה טכנולוגית אחת. ואם זה לא היה מספיק כדי לקבל את תשומת הלב של כולם, התוספת של פרס גדול שנתי של $1,000,000 USD* בהחלט תעשה זאת.

באתר הסרטים הוויראלי הגלובלי יש ספירה לאחור המופעלת על ידי יישום ותחרויות שבועיות, חודשיות ושנתיות שמתקיימות כל הזמן. באמצעות הענקת פרסים גדולים וקטנים עבור סרטים קצרים שמשתמשים יוצרים ומדרגים, החברה מנצלת מגמה עולה: המעבר המתמשך של בני דור Z ודור המילניום מצפייה בטלוויזיה המסורתית לעיסוק ביישומים בכל המסכים.

למרות שהפרס הכספי הוא בהחלט בונוס, מייסדי החברה מאמינים שתחושת הקהילה של האתר היא שתגרום לחברים לחזור אליו שוב ושוב. בנוסף להעלאת ושיתוף סרטים והצבעה עליהם, החברים יכולים גם לעקוב אחרי יוצרי הסרטים החובבים החביבים עליהם.

מכל הבחינות, זאת רק ההתחלה. WGVS מתכוונת להמשיך ולהוסיף לאתר פונקציות ולשפר את חוויית המשתמש הכוללת.

"השקת הבטא שלנו בנובמבר 2018 הייתה הצלחה עצומה", אומרת מקיילה אלן, הנשיאה ומייסדת שותפה בת ה-26 של החברה. "ובנוסף, בכוונתנו להשיק את הישומון שלנו לטלפונים השבוע, ונוסיף פונקציות של תגובות מאוכלסות מראש ומישחוק כמו אותות בחודשים הקרובים".

משתמשי WGVS כמו אן גו מלוס אנג'לס, קליפורניה הם בהחלט מעריצים גדולים של האתר. גו זכתה לאחרונה בפרס של $50,000 USD* עבור הסרט שלה ששמו "ציפור אחת נגד ארבע פרות", בהשתתפות הציפור שלה ווינדי שמשחקת מיני כדורסל.

"האתר של WGVS היה מהנה וקל לשימוש", אומרת גו. "אין שום דבר אחר כמותו. אני מחכה בקוצר רוח להכניס סרט חדש לתחרות שלהם בחודש הבא!".

גו בהחלט לא בודדה בלהט שלה לפרסם סרטים. כשיוטיוב מתגאה בכחמישה מיליארד צפיות בסרטים ביום, העניין החזוי בחברה שמשלמת עבור חומר מוגש יהיה רב. ולמרות שהתוכן של הסרטים שמוגשים ל-WGVS הוא לעיתים קרובות קליל, כספי הפרסים בהחלט לא.

הקהילה של WGVS מחולקת לשישה אזורים. בכל אחד מהאזורים האלה החברה תחלק 21 פרסים כספיים שבועיים. הזוכים בתחרויות השבועיות ימשיכו להתחרות בתחרות חודשית עולמית. והזוכים בתחרויות החודשיות מינואר עד נובמבר יתחרו בתחרות שנתית עולמית במהלך חודש דצמבר (כשהזוכה של דצמבר יוכרז בחצות לפי שעון גריניץ' ב-1 בינואר 2020).

"זאת תקופה מאוד מרגשת", אומר ג'יימס אלן, מנכ"ל ומייסד משותף של WGVS. "אחרי שהשקענו שנים במחקר ופיתוח, קבוצות מיקוד, יצירת מותג ובדיקת טכנולוגיות, אנחנו גאים להציג את הסרטים הטובים ביותר בעולם, ולהתחיל לשלם לאנשים על בילוי שהם נהנים ממנו בכל מקרה!".

למרות שהנאה היא חלק גדול מהעניין של WGVS, המייסדים גם מאמינים שיש להם תפקיד חשוב למלא בהפיכת התוכן, החוויות והמשוב באינטרנט ליותר חיוביים. כשהם מדרגים סרטים, החברים יבחרו מתוך כמה תגובות חיוביות. אבל לא תהיה להם האפשרות להשפיל או להפחיד אף אחד. אם הם לא אוהבים סרט מסוים, הם פשוט לא מצביעים עבורו.

"ב-WGVS אנחנו יודעים שלאנשים יש רצון שווה להיות חלק ממשהו יותר גדול מהם. לרוע המזל לא תמיד יש להם הזדמנות שווה לעשות זאת", אומרת ריטה מורט, סגנית נשיא ביצועית לשיווק. "אנחנו מקדמים קהילה גלובלית עם נקודת כניסה ללא עלות. זה מאפשר לכל אחד ואחד מהחברים הזדמנות להראות לנו את העולם דרך העדשה האישית שלו... ולהפוך את העולם לקצת יותר קטן ויותר מעשיר בעשותו זאת".

עם חברים רשומים פעילים כבר בכל ששת האזורים, WGVS גאה להיות האתר הראשון מסוגו "שהפך לגלובלי" ביום הפעילות הרשמי הראשון שלו אחרי הבטא. מי שרוצה להירשם לקהילה של WGVS שיבקר באתר https://wgvs.com.

WGVS: World's Greatest Videos היא חברת טכנולוגיה גלובלית, פלטפורמת בידור ומותג מסן אנטוניו, טקסס. תחרות הסרטים הקצרים המתמשכת של WGVS מתגמלת כישרונות מכל התרבויות בהכרה ופרסים גדולים במזומן. WGVS היא פלטפורמת הסרטים החברתית שבה אנשים מכל העולם משתפים ומתחרים ביחד -- יעד וקהילה שבהם צופים וחברים משתפים גילויים מעצימים, תקשורת חזותית, יצירתיות, למידה וצחוק ומוכיחים, דרך העדשה שלהם ש"לכישרון אין גבולות".

למידע נוסף, התקשרו בבקשה עם ריטה מורט, סגנית נשיא ביצועית לשיווק, בטלפון 214-604-9058 או [email protected].

*הפרס הגדול של $1,000,000.00 ישולם כמענק שנתי של $25,000 בשנה במשך 40 שנים (או שהזוכה רשאי לבחור לקבל תשלום חד פעמי של $500,000.00 דולרים של ארצות הברית); הספק והתנאים של המענק השנתי ייבחרו על ידי WGVS, ואם המענק יומר למטבע אחר שאינו דולר אמריקני (המרה זאת תהיה לפי שיקול הדעת הבלעדי של WGVS), ייעשה שימוש בשער החליפין התקף באותה עת, כפי שימסרו הבנקאים של WGVS, על בסיס סכום הפרס בדולרים אמריקנים; כל עמלות החליפין או ההעברות הבנקאיות ישולמו על ידי הזוכה/ המקבל.

מקור: World's Greatest Videos

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI