דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אנדרסן גלובל ממנה שותף שעוסק במשפט ציבורי למתאם המשפטי באיחוד האירופי ולחבר נספח במועצת המנהלים האירופית.
אנדרסן גלובל ממנה שותף שעוסק במשפט ציבורי למתאם המשפטי באיחוד האירופי ולחבר נספח במועצת המנהלים האירופית.
חיים נוי 25/01/19 |  צפיות: 2905
אנדרסן גלובל ממנה שותף שעוסק במשפט ציבורי למתאם המשפטי באיחוד האירופי ולחבר נספח במועצת המנהלים האירופית.

סן פרנסיסקו, 24 בינואר 2019, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל הודיעה היום על המינוי של José Vicente Morote למתאם המשפטי באירופה ולחבר מועצה נספח במועצת המנהלים האזורית האירופית. חוסה ויסנטה הוא שותף ב-Andersen Tax & Legal בספרד ומנהל הפרקטיקה של המשפט הציבורי והרגולטורי במדריד וולנסיה.

המועצה האזורית, שכוללת שותפי מיסים ועריכת דין מהחֲברות החָבֶרות וחברות שיתוף הפעולה של אנדרסן גלובל בראשות השותפים המנהלים המשותפים של אזור אירופה, אנדראה דה וקי ופאולו מונדיה, פועלת בהתמדה עם היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של Andersen Tax LLC מרק וורסאץ לקידום האסטרטגיה של הזדמנויות צמיחה ופעילות באזור. מועצת המנהלים האירופית הוקמה בספטמבר 2018.

"חוסה ויסנטה הוא מוביל מחשבה מוכר בתחום המשפט הציבורי, והתמיכה הפעילה והרבה שלו בתחומי השירותים המשפטיים שלנו הייתה רבת ערך", אמר אנדראה דה וקי. "המומחיות והחריפות שלו הן תוספת מבורכת לתיאום תחומי השירותים המשפטיים שלנו. אנחנו מצפים לעבודה איתו במעורבות עם גופים ציבוריים ונושאים קשורים".

פאולו מונדיה הוסיף: "המועצה האזורית שלנו משמשת כאבן היסוד להצלחה שלנו ברחבי אירופה עם קרוב ל-24 מדינות מיוצגות, 200 שותפים ויותר מאלף אנשי מקצוע בסך הכל ובערך 400 עורכי דין שמספקים שירותי מס ושירותים משפטיים. חוסה ויסנטה שותף לחזון וערכי הליבה שלנו, והרקע ההשכלתי שלו ישמש אותנו היטב".

לפני שהצטרף ל-Andersen Tax & Legal בספרד, מורוטה עבד כשותף ב-Olleros Abogados, שותף מנהל של LexUrban Abogados & Urbanistas, חלק של LexCorporate Abogados, והיה דיקן הפקולטה למשפטים ב-Universidad Católica de Valencia, San Vicente Mártir. הוא יועץ לגופים ציבוריים בענייני משפט מינהלי מאז 1995 ויש לו דוקטורט במשפטים מהאוניברסיטה של בולוניה.

בארבע השנים האחרונות, אנדרסן גלובל הגדילה את נוכחותה במרכזים כלכליים חשובים רבים ברחבי אירופה, בכללם בריטניה, גרמניה, פורטוגל, צרפת, ספרד, איטליה, הונגריה, טורקיה, אירלנד, אוסטריה, פולין, יוון, קפריסין, לוקסמבורג, סלובקיה, הולנד ושווייץ, באמצעות החברות החברות וחברות שיתוף הפעולה שלה.

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-4,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-129 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

אנשי קשר

Megan Tsuei
Andersen Tax
415-764-2700

מקור: Andersen Tax

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190124005002/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
WadzPay מתכננת להרחיב את הפורטפוליו שלה אל עסקי מטבעות יציבים
WadzPay, חברת פינטק מובילה המתמחה בטכנולוגיה מבוססת בלוקצ'יין לפתרונות תשלום על נכסים וירטואליים, גאה להודיע על כוונתה להיכנס לעסקי המטבעות היציבים, ובכך מסמנת הרחבה משמעותית של היצע המוצרים שלה. עם מחויבות איתנה לחדשנות ומענה לדרישות השוק המתפתחות, החברה מיצבה את עצמה אסטרטגית כדי לנצל את ההזדמנויות הגדלות בתחום השירותים הפיננסיים בנכסים וירטואליים.

INVNT GROUP ו-MSM משפרות את היצע שירותי השותפות והשיווק בתעשיית הספורט המוטורי עם מינוי אסטרטגי של מנהל חדש
INVNT GROUP מקבלת בברכה את לוקה זנלו, בעל הוותק ב-Roc Nation, כסמנכ"ל אסטרטגיית התוכן

Arqit ו-SoftIron ישתפו פעולה כדי למכור יותר פריסות של דאטה סנטרים מאובטחים
Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה בהצפנה בטוחה בקוונטים, ו-SoftIron, המובילות בתחום התשתית לענן פרטי אמיתי ברחבי העולם, מכריזות על שותפות שתאפשר ללקוחות לבצע הגירה חלקה למטלות קוונטים שמבוצעות בבטיחות בענן, עם תעדוף להתמקדות עדיפות בתחום האבטחה. מוצרי הקוונטים הבטוחים לשימוש של Arqit יהיו זמינים ב-SoftIron Partner Marketplace לצד פתרונות מובילים אחרים בתעשייה.

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי SSR Mining Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי SSR Mining Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 17 במאי בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי החברה – SSRM

מייסד Xsolla שוריק אגפיטוב ידבר על עתיד האינטרנט בפורום הכלכלי של קטאר
יציג בפני המנהיגים הגלובליים את החדשנות של המטאברס והזדמנויות שיתופיות בתחומי הגיימינג וה-Fintech

סורים מבקשים פסיקת זכויות אדם של האו"ם נגד רוסיה בשל תקיפת בתי חולים ב-2019
הפדרציה הרוסית הואשמה בפני ועדת זכויות האדם של האו"ם בז'נבה בביצוע התקפה מכוונת על בית חולים בסוריה – בפעולה משפטית המדגישה את השימוש החוזר ונשנה של מוסקבה בכוח צבאי נגד מתקני בריאות בסוריה, שם כוחותיה תומכים במשטרו של הנשיא בשאר אל-אסד.

רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד משקיעים של Global Cord Blood Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים מהימן, מעודד משקיעים של Global Cord Blood Corporation לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CO, CORBF

TUM שעטו לניצחון במרוץ הפתיחה של ליגת המרוצים של מכוניות מרוץ אוטונומיות של ASPIRE אבו דאבי על מסלול המרוצים Yas Marina Circuit
צוות TUM (האוניברסיטה הטכנית של מינכן) מגרמניה חטף את הניצחון במרוץ ליגת המרוצים של מכוניות המרוץ האוטונומיות של אבו דאבי (A2RL), על מסלול Yas Marina בשבת (27 באפריל). בזמן שהמכוניות הסתדרו על המסלול, עם אנטנות, חיישנים, יכולות AI ומערכות היגוי אלקטרוניות במקום נהגים אנושיים, התחרו שמונה צוותים זה עם זה במשך יומיים של מרוצים ואתגרים.

Monday.com מכריזה על מינוי מנהל כללי ראשון לאזור EMEA
monday.com Ltd.‏ (נאסד"ק: MNDY) (“monday.com”), פלטפורמה מרובת מוצרים המריצה את כל היבטי הליבה של העבודה, הכריזה היום על מינוי פייר ברלין כמנהל כללי לאזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה).

תאריך מועד לתביעה נגד IRBT: רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי iRobot Corporation עם הפסדים העולים על 100 אלף דולר להבטיח ייעוץ
תאריך מועד לתביעה נגד IRBT: רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי iRobot Corporation עם הפסדים העולים על 100 אלף דולר להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב של 7 במאי בתביעה ייצוגית בניירות ערך - IRBT
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI