דף הבית עסקים עסקים - אחר התנהלות בעסק של מגנטים לאירועים
התנהלות בעסק של מגנטים לאירועים
מגנטים לחתונה 28/01/19 |  צפיות: 229

כל ניהול עסק זאת עבודה לא פשוטה בכלל.

כל אחד יודע שאיך שמגיע סוף השנה מתחילים לעבוד הרבה יותר קשה, כל הקבלות כל ההואצאות שצריכים להגיש לרואה החשבון וכמובן כל ההכנסות לבדוק שלא חסר משהו ולהתחיל לראות אם יש לנו דברים שעדיין שלא שילמנו כמו מיסוי אז מיד לשלם שלא יגררו חיובים מיותרים.

אז בכלל כל זה עובד ומה נכון או לא נכון לעשות.

האמת שאני לא הולך להיכנס לכל הנושא החשבונאי אלא רק לתת כמה טיפים לכל מי שרוצה להיות צלם מגנטים לאירועים בדרום בזול איך צריך לדעת להתנהל עם ישראלים ואספר לכם בסיפור קצר על זוג שצילמתי בחתונה שלו.

אמנם הייה מדובר בזוג מאוד נחמד שכמעט שנה אחרי החתונה שלו יוצר איתי קשר ואומר שלא קיבל את דיסק התמונות שלו, למרות שהוא קיבל בהחלט אבל בכל זאת הלקוח תמיד צודק ואני התחלתי לבדוק האם יש לי את התמונות של אותו הזוג וניסתי לשחזר אותם בכדי לתת לזוג את התמונות ובאופן מיידי נשלחו אליהם כל התמונות באמצעות ג'מבו מייל. זה שיש אנשים מבוגרים שלא יודעים לעבוד על מחשב אני מבין אבל אנשים בגילאי ה 20 עד ה 30 שלא יודעים לעבוד על מחשב זה משהו שאני מאוד מתקשה להבין איך בכלל אנשים כאלו חיים, איך הם מתנהלים שהםא לא מצליחים ולא יודעים איפלו לקרוא מייל.

אז הזוג הנחמד הזה רצה לקבל את התמונות באופן שבו הוא יגיע לקחת דיסק תמונות, אני מבחינתי שמח לתת שירות לכל לקוח באשר הוא אבל איך זה נגמר ואיך זה התגלגל ולמה חשוב שתדעו איך לתנהל עם לקוחות.

קודם כל לפני הכל הכלל הראשון אל תמחקו תמונות מאירועים לעולם.

חשוב מאוד כחלק מההוצאה שלכם תקנו לכם זיכרון נייד שיהיה לכם ושימו עליו את כל התמונות מכל האירועים שלכם.

ולגבי דברים אחרים במאמר הבא.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מגנטים לחתונה


 


מאמרים נוספים מאת מגנטים לחתונה
 
הרחקת מזיקים
הדברה אלקטרונית היא שיטת הדברה שתופס תאוצה רבה בזמן האחרון וזה בגלל הרבה מאוד סיבות ואכויות שיש בסוג ההדברה הזאת. למה כדאי לבחור בהדברה אלקטרונית אל מול שימוש ברעלים

אטרקציות לאירועים
08/04/19 | צילום
אטרקציות חדשות לאירועים

סימנים שאתם מוציאים יותר מידי כסף על האירוע שלכם
04/04/19 | צרכנות
אתם בדרך לתכנן אירוע, תכנון אירוע זאת השקעה מאוד גדולה של הרבה מאוד כסף והרבה אנשים יודדעים שהם נכנסים להוצאה גדולה, אבל איך תתכננו נכון את האירוע שלכם מה מעיד על זה שאתם מוציאים יותר מידי כסף.

החשיבות של צילום בבר מצווה
22/03/19 | צילום
צילום בר מצווה כול בתוכו הרבה מאוד דברים ומדובר על אירוע מיוחד עם המון רגעים מרגשים הרבה יותר מכל אירוע אחר, זהו אירוע שאתם ההורים חוגגים לבן שלכם וכמו שתמיד שמדובר על הילדים שלכם אתם תעשו הכל שיהיה להם הכל יותר טוב

בחירת מוצרי שיער
03/03/19 | נשים - אחר
איך לבחור את מוצרי השיער אחרי שכמעט כל שבוע אנחנו שומעים על מותג שיער חדש.

בחירת צלם מגנטים לכל סוג אירוע
26/02/19 | צילום
היום יש כל מיני סוגי אירועים, לכלאירוע יש תקציב משלו בהתאם לסוג האירוע גם. לפעמים אירועים קטנים הם גם אירועים עם תקציב יחסית מוגבל ביחס לאירועים גדולים בהם יש צורך בתקציב יותר גדול.

שימוש בדוקרנים נגד יונים
הדרך היעילה ביותר להרחת יונים בקלות מהירות ובמחיר זול

התנהלות בעסק של מגנטים לאירועים
לנהל עסק של צילום מגנטים לאירועים זאת לא עבודהפשוטה כמו שזה נראה מהצד. יש עבודה עם הרבה מאוד לקוחות שצריך לתת להם שירות. אז זה בכלל עובד ואם חשבתם גם אתם להיות צלמי מגנטים הנה כמה דברים שיעזרו לכם.

צילום אירועים עד כמה זאת באמת משפיע עלינו
23/01/19 | צילום
כשזה מגיע לנושא של צילום אירועים יש לזה משמעות רבה מאוד. אבל מה היא המשמעות הרבה שכולם מדברים עליה ? הפעם אני אענה לכם ואסביר את המשמעות של צילום אירועים והחשיבות הרבה שיש לו

האם אטרקציית מגנטים לאירועים תישאר כאן או שהיא כבר מזמן לא איתנו
31/12/18 | צילום
מגנטים לאירועים אותה אטרקציה שכבשה את ישראל בסערה הולכת ודועכת אבל האם היא תישאר איתנו ואם כן אז לעוד כמה זמן ?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI