דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Galimedix Therapeutics תשתתף בכנס השנתי השמיני של Glaucoma 360
Galimedix Therapeutics תשתתף בכנס השנתי השמיני של Glaucoma 360
חיים נוי 29/01/19 |  צפיות: 2666
Galimedix Therapeutics תשתתף בכנס השנתי השמיני של Glaucoma 360

קנזינגטון, מרילנד ושורשים, ישראל, 29 בינואר 2019 (GLOBE NEWSWIRE):

Galimedix Therapeutics, שמפתחת פתרונות חדשים למחלות עיניים וניוון עצבים, הודיעה על השתתפותה בפורום  New Horizonsהשנתי השמיני של Glaucoma 360 שייערך ב-1 בפברואר 2019 במלון פאלאס בסן פרנסיסקו. המנהל המדעי הראשי, הרמן ראס, M.D., Ph.D., יציג נתונים שפורסמו בעבר על התרכובת של החברה MRZ‑99030/GAL‑101 במושב של השעה 13:22 שכותרתו "תרופות וטיפות חדשות".

הכנס של Glaucoma 360, שמציגה הקרן למחקר גלאוקומה, מפגיש מובילים חשובים מבין הקלינאים, מהענף, מהפיננסים ומהרגולציה להחלפת דעות ייחודית על מחקר וחדשנות וחידושים בטיפול בגלאוקומה. במפגש של 2019 יהיו יותר מ-60 נואמים מחברות ומוסדות. הפורום New Horizons של Glaucoma 360 מפנה את הזרקור אל התפתחויות חדשות ומבטיחות באבחון וטיפול בגלאוקומה, הסיבה המובילה בכל העולם של עיוורון שניתן למנוע. למידע נוסף על Glaucoma 360, בקרו באתר www.glaucoma360.com.

אודות MRZ-99030/GAL-101

MRZ-99030 (עכשיו GAL-101) היא תרכובת קניינית שמיועדת למנוע את ההיווצרות של כל הצורות של אוליגומרי בטא עמילואיד רעילים, על ידי קשירה עם אפיניות גבוהה למונומורי הבטא עמילואיד שלא מקופל נכון, אבל לא לגרסה שמקופלת באופן רגיל, לפני שהם יכולים ליצור אוליגומרים מסיסים רעילים. אלה יכולים אז להתלכד לצורות אמורפיות, שאינן יריעות בטא, שאנחנו מכנים "כתמים". הכתמים האלה לא מזיקים, וחושבים שמחזור הדם מנקה אותם. מעניין שאחרי שנוצרו, "הכתמים" הראו יכולת לאסוף מונומורי בטא עמילואיד שלא מקופל נכון נוספים אפילו בהיעדר מולקולות GAL-101 נוספות, באמצעות מנגנון התרבות עצמית. אפקט "הטריגר" החדשני הזה, שמוגן על ידי תיק הפטנטים של גלימדיקס, גורם לאפקט פעולה מתמשך שנמשך הרבה יותר זמן מהזמן שמתן יחיד של התרופה נשאר ברמות ריפוי ברשתית, ופוטנציאלית מאפשר לחולים משטר מתן במרווחים בין טיפולים מתמשכים ונוחים.

אודות גלימדיקס

גלימדיקס, שבסיסה בארצות הברית וישראל, היא חברת תרופות עיניים שלב 2 עם תרופת מולקולות קטנות חדשנית רשומה כפטנט עם מנגנון פעולה חדשני שמטפלת בגלאוקומה ו-AMD תוך שימוש בפלטפורמת החדרה של טיפות עיניים, שעשויה להציע יתרונות בטיחות וציות משמעותיים על פני ההזרקות הישירות לעין שבשימוש נפוץ. לעיתים קרובות משתמשים בטיפות עיניים להחדרת סטרואידים ומולוקלות קטנות אחרות, כמו GAL-101, במחלות רשתית, ומחקרים עם טיפות העיניים של גלימדיקס בקופים הראו שיותר מפי 30 מרמות הריפוי החזויות מגיעות במהירות לרשתית של המודל הקרוב ביותר לבני אדם. נתוני יעילות משכנעים מטיפות העיניים GAL-101 במודלים רלבנטיים של בעלי חיים הראו הגנה עצבית של יותר מ-90%, והתרכובת נתמכת על ידי כמה מומחים מובילים בגלאוקומה ו-AMD יבש שגם תומכים בתכנון של המחקרים שלב 2 המוצעים של החברה.

לגלימדיקס יש רישיון בינ"ל בלעדי מאוניברסיטת תל אביב, בעקבות החזרת רישיון של חברת תרופות גרמנית (מרץ) בגלל שינוי הנהלה והתרחקות אסטרטגית ממדעי המוח. בינתיים, חברי מפתח בצוות של מרץ פארמה שפיתחו את התרכובת עובדים עכשיו עם או עבור החברה. הרישיון גם כולל גרסה מהדור הבא שאולי טובה יותר, שמיועדת להחדרה דרך הפה, עם פוטנציאל לטפל מחלות רשתית ומחלות אחרות של מערכת העצבים המרכזית.

ליצירת קשר:

משקיעים:

Scott Gordon

Core IR

[email protected]

631-703-4900

מדיה:

Media:

Jules Abraham

Core IR

[email protected]

917-885-7378

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").

Recursion ממנה את ד"ר נג'את חאן למנהלת מחקר ופיתוח ראשית ומנהלת עסקים ראשית
ד"ר חאן, לשעבר מנהלת מדע נתונים ראשית ומנהלת אסטרטגיה ופורטפוליו גלובלית, מחקר ופיתוח רפואה חדשנית ב-Johnson & Johnson (J&J), תצטרף גם למועצת המנהלים של Recursion

BeyondTrust רוכשת את Entitle ומחזקת את פלטפורמת אבטחת הזהות מבוססת ההרשאות עם פרדיגמה שמשתנה לגישה בדיוק בזמן ומשילות מבוססת זהות
· Entitle הוא פתרון ניהול הרשאות חלוצי המגלה, מנהל וממכן גישת בדיוק בזמן (JIT) ומשילות וניהול זהויות (IGA) מודרני בכל תחום הענן של הארגון. · רכישה אסטרטגית זו משפרת את יכולתה של BeyondTrust להתמודד עם אתגרי הלקוחות המתוחכמים של ניהול גישה מורשית (PAM) וניהול זכאות לתשתיות ענן (CIEM) בנוף הממוקד בענן של ימינו באמצעות תזמון אחוד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI