דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Gong.io מגייסת 40 מיליון דולר כדי לשנות את המכירות באמצעות בינה מלאכותית
Gong.io מגייסת 40 מיליון דולר כדי לשנות את המכירות באמצעות בינה מלאכותית
חיים נוי 09/02/19 |  צפיות: 2426
Gong.io מגייסת 40 מיליון דולר כדי לשנות את המכירות באמצעות בינה מלאכותית

חברות כמו לינקדאין, GE, ZipRecruiter ודריפט מעצימות את הצוותים שלהן וזוכות בעסקאות באמצעות טכנולוגיית בינת השיחות של גונג

סן פרנסיסקו ותל אביב, 7 בפברואר 2018, (BUSINESS WIRE):

Gong.io, פלטפורמת בינת השיחות המדורגת מספר 1 שממנפת את הבינה המלאכותית מעבר לניהול קשרי לקוחות ומשנה צוותי מכירות, הודיעה היום שגייסה 40 מיליון דולר במימון סדרה B, שהביאו את המימון הכולל של החברה ל-68 מיליון דולר.

את הסבב האחרון הובילו חברת ההשקעות הגלובלית Battery Ventures והשותף הכללי של Battery דהארמש תאקר. תאקר יצטרף למועצת המנהלים של גונג. המשקיעים הקיימים Norwest Venture Partners, שלמה קרמר, Wing Venture Capital, NextWorld Capital ו-Cisco Investments השתתפו אף הם בסבב.

"אנחנו מאמינים שהטכנולוגיה של  גונג היא ההתפתחות המשמעותית ביותר במכירות מאז ההמצאה של CRM במאה שעברה", אמר עמית בנדוב, מנכ"ל  גונג ומייסד שותף. "לפני  גונג, החברות לא ראו את המציאות של הלקוחות והתנהלו ללא נתונים אמיתיים".

בנדוב, שבעבר מילא תפקידים בכירים בחברות שנתמכו על ידי Battery פאנאיה וסיסנס, הוסיף: "השגנו הצלחה כי אנחנו יכולים להוסיף בינה מאוד נחוצה שחסרה במערכות CRM קיימות. נשתמש במימון כדי להשקיע הרבה בתכנון כדי להגשים את חזון המוצר שלנו לטווח הארוך וגם נרחיב את התמיכה, המכירות והשיווק".

גונג משתמשת בבינה מלאכותית כדי להפוך שיחות טלפון, וידיאו ומסרונים למידע קריטי שחברות משתמשות בו כדי להדריך צוותים שבאים במגע עם הלקוחות, להגדיל את שיעורי הזכייה ולשפר את קבלת ההחלטות האסטרטגית. הפלטפורמה הופכת לחכמה יותר ככל שהיא מנתחת יתר נתונים, מה שמבטיח שהלמידה משתכללת אחרי כל עסקה.

הפלטפורמה של גונג עוזרת למנהלי מכירות בחברות מעסקים ועד לחברות מהירות צמיחה כמו לינקדאין, GE, דריפט ו-ZipRecruiter להשיג הצלחה בכך שהיא מאפשרת מבט מציאותי על מה שהאנשים הטובים ביותר שלהן עושים -- מהמונחים הספציפיים שבהם הם משתמשים בפיצ'ים של מכירות ועד לאופן שהם בונים את השיחות שלהם -- כדי שאפשר יהיה לשכפל את הטקטיקות והאסטרטגיות האלה. הפלטפורמה מזעיקה את מנהלי המכירות בדיוק כשהעזרה שלהם נחוצה וכשהם צריכים להתערב כדי להציל את המכירה. עשרות אלפי אנשי מכירות במאות צוותי מכירות מסתמכים כיום על גונג.

"תשעים וחמישה אחוז ממה שקורה בשיחות מכירה כיום הולך לאיבוד, וחמשת האחוזים האחרים של מידע מוטים או כבר לא ישימים. עסקאות כיום מצריכות שמדע הנתונים ינצח", אמר דהארמש תאקר, שותף כללי של Battery General. "על ידי ניצול טכנולוגיה שמופעלת באמצעות קול -- בדיוק כמו אלכסה בעסקים -- גונג משנה לגמרי את ה-CRM באמצעות בינה מלאכותית ולמידת מכונה. היא קולטת מבט שלם של מידע והופכת אותו לרלבנטי, מותאם אישית ושאפשר לפעול לפיו, כפי שיכולים כבר להעיד המון לקוחות Fortune 1000".

"אנחנו מאוד נרגשים לעזור לגונג להביא את השינוי הדיגיטלי לצוותי מכירות, ומאוד מתרשמים מהצמיחה המהירה של גונג, האחיזה בשוק ובסיס הלקוחות המתלהב" הוסיף איציק פרנפס, שותף כללי של Battery.

למידע נוסף על גונג ואיך היא יכולה לעזור לצוות המכירות שלכם, בקרו בבקשה באתר www.gong.io.

אודות Gong.io

Gong.io היא פלטפורמת בינת השיחות מספר 1 למכירות. היא עוזרת לצוותי מכירות להפיק יותר הכנסות באמצעות שיחות מכירה טובות יותר. גונג אוטומטית מקליטה, מתעתקת ומנתחת כל שיחת מכירה כדי שתוכלו לשכפל שיחות מכירה מצליחות, להדריך את הנציגים שלכם ולהכשיר אנשים חדשים מהר יותר. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר Gong.io.

אודות Battery Ventures

Battery Ventures שואפת להשקיע בעסקים בחזית הקידמה שמגדירים קטגוריות בשווקים שכוללים תוכנה ושירותים, תשתית אינטרנט, אינטרנט צרכני, סלולר וטכנולוגיות תעשייתיות. החברה שהוקמה ב-1983 תומכת בחברות בשלבים מהסיד ועד ההשקעות הפרטיות ומשקיעה בכל העולם ממשרדים בבוסטון, אזור מפרץ סן פרנסיסקו, לונדון, ניו יורק וישראל. עיקבו אחרי החברה בטוויטר @BatteryVentures, בקרו באתר שלנו בכתובת http://www.battery.com ותמצאו רשימה מלאה של החברות של Battery Ventures כאן.

אנשי קשר

Megan Dyer Maxwell
GMK Communications
[email protected]
650-810-6658

וידאו

 

Logo

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190207005460/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI