דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קתוורקס ממנה מנהל כספים ראשי
קתוורקס ממנה מנהל כספים ראשי
חיים נוי 04/03/19 |  צפיות: 2706
קתוורקס ממנה מנהל כספים ראשי

כפר סבא, ישראל ואליסו וייחו, קליפורניה, 4 במרץ 2019, (BUSINESS WIRE):

קתוורקס הודיעה שמייק פיהר הצטרף לקתוורקס כסגן נשיא לכספים ומנהל כספים ראשי. המינוי שלו בא עם המסחור בארה"ב של מערכת FFRangioTM של קתוורקס. מר פיהר יתמקד בהתחלה בפיתוח של יכולות פיננסיות ותפעוליות, וגם ביצירת ערך עבור הארגון על ידי ביצוע האסטרטגיה של החברה.

מייק מצטרף לקתוורקס עם יותר מ-13 שנות ניסיון בכספים ואסטרטגיה בחברות כגון Edwards Lifesciences, וולקום ודלויט. הניסיון הזה כולל הבנה עמוקה בקשרי משקיעים, תכנון אסטרטגי ופעולות פיננסיות. מייק הוא רואה חשבון מוסמך. יש לו תואר B.S. בראיית חשבון, כספים וכלכלה מאוניברסיטת צ'פמן וה-MBA שלו מהאוניברסיטה של דרום קליפורניה.

ג'ים קורבט, מנכ"ל קתוורקס, אמר על המינוי של מייק: "אני מאוד נרגש מהצטרפותו של מייק לצוות ההנהלה שלנו. דפוס החשיבה האסטרטגי והחריפות הפיננסית הרחבה של מייק יהיו תוספת חשובה לצוות שלנו. המערכת של קתוורקס מהווה הזדמנות אדירה לקרדיולוגיים התערבותיים לשפר את איכות הטיפול ולהוריד עלויות בטיפול במחלת לב כלילית של כלי דם רבים. יש לי ביטחון ביכולת של מייק להוביל את הארגון הפיננסי שלנו בהמשיכנו לפעול להשגת התוכנית האסטרטגית שלנו".

מר פיהר אמר: "אני נרגש להצטרף לקתוורקס ולצוות ההנהלה הדינמי שלה. אנחנו מצפים למסחור בארה"ב של מערכת FFRangio בשבועות הקרובים ולא יכולים לחכות כדי לראות את ההשפעה של הטכנולוגיה הזאת שמחוללת שינוי על חולים, רופאים ומערכת הבריאות".

מערכת FFRangio של קתוורקס מספקת במהירות ובמדויק את הנחיית FFR האובייקטיבית שנחוצה למיטוב החלטות לגבי טיפולי PCI לכל חולה. היא לא פולשנית ומבוצעת בזמן ההליך במהלך אנגיוגרפיה כלילית מבלי להוסיף סיכונים קליניים נוספים או עלויות לכל תהליך. החברה קיבלה אישור 510(k) מ-FDA בארה"ב עבור תוכנת הסימולציה הפיזיולוגית של כלי הדם הכליליים FFRangio של קתוורקס ב-19 בדצמבר 2018.

אודות קתוורקס

קתוורקס היא חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת ביישום פלטפורמת המדע החישובי המתקדמת שלה כדי למטב החלטות בטיפולי PCI ולהעלות את צילום העורקים הכליליים מהערכה חזותית לכלי לקבלת החלטות אובייקטיביות מבוססות FFRangio עבור רופאים. הוכח שקבלת החלטות PCI מונחית FFR מעניקה תועלת קלינית משמעותית לחולים עם מחלת לב כלילית ותועלת כלכלית לחולים ולמשלמים. ההתמקדות של החברה כיום היא ספציפית בהבאת המערכת FFRangio של קתוורקס לשוק כדי לספק הנחיית FFRangio מהירה, מדויקת ואובייקטיבית בזמן ההליך שמעשית בכל המקרים.

אנשי קשר

Media, Ramin Mousavi, +1.949.330.6903, [email protected]
Investors, Jim Corbett , +1.949.395.1214, [email protected]

מקור: CathWorks

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:


http://www.businesswire.com/news/home/20190304005199/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי
Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג לראווה את שפת העיצוב מהדור השלישי של החברה. זהו השעון הראשון של החברה עם חוגת תזמון מאורת המיוצרת מספיר ומסתובבת באופן חד כיווני ומחליפה את טבלת הצלילה הקונבנציונלית.

Nyxoah מודיעה על תמחור ההנפקה
Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה היום על תמחור הנפקה לציבור בחיתום בארה"ב, הכוללת מניות שנמכרו בהנפקה פרטית למשקיעים כשירים או מוסדיים מסוימים מחוץ לארה"ב, כולל בתוך האיחוד האירופי, של 5,374,755 מהמניות הרגילות שלה במחיר הנפקה של 9.25 דולר (8.54 אירו) למניה, לפני הנחות חיתום ועמלות.

מושל אינדיאנה אריק הולקומב מעלה את אינדיאנה לבמה העולמית בפסגה הכלכלית העולמית
הנגיד, IEDC מקדמים בברכה מנהיגים תעשייתיים, ממשלתיים ואקדמיים מהשוק העולמי כדי להתמודד עם הנושאים הדחופים ביותר ברחבי העולם

Formation '24 - הוועידה הטכנולוגית היוקרתית למובילי תעשיית הביטוח – יוצאת לדרך בדאלאס
מפגש השיא של החדשנים הגלובליים בתחום הביטוח והטכנולוגיה מתכנס בדאלאס, טקסס

AI-Media תציג פתרונות הצגת כתוביות חדשניים ב-Broadcast Asia Expo 2024
AI-Media, המובילה העולמית בפתרונות ליצירת כתוביות המבוססים על בינה מלאכותית, מכריזה על השתתפותה בתערוכת Broadcast Asia Expo 2024, שתערך בין ה-29 ל-31 במאי במתחם Singapore Expo. בדוכן של AI-Media, ביתן #5L3-3, היא תחשוף את ההתקדמות האחרונה שלה בטכנולוגיית הצגת כתוביות במהלך שידור, שנועדה לחולל מהפכה בתעשייה.

Nyxoah מודיעה על הפחתת הסכום המקסימלי הזמין במסגרת תוכנית הנפקת המניות שלה בשוק
Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה היום כי הפחיתה את הסכום המרבי של 6,000,000 מניות רגילות הזמינות להנפקה במסגרת "הצעה בשוק" שלה (שהוכרזה ב-22 בדצמבר 2022) בסכום של 1,569,139 מניות רגילות,

HCL Group ופלטפורמת UpLink מודיעות כי ניתן להגיש בקשות להשתתפות באתגר החדשנות הגלובלי השלישי, Aquapreneur
HCL Group, קונגלומרט גלובלי, ופלטפורמת UpLink, הפלטפורמה הפתוחה לחדשנות של הפורום הכלכלי העולמי, הודיעו על פתיחת ההרשמה לאתגר השלישי ביוזמת החדשנות Aquapreneur, שיקרא "מתמודדים עם אתגר זיהום המים". הכרזה זו נעשתה במהלך המפגש העשירי של פורום המים העולמי שנערך בבאלי, אינדונזיה.

מכון FII חושף דוברים מובילים ושורה של מפגשים לקראת פסגת דרום אמריקה הראשונה שתערך ביוני
The Future Investment Initiative - מכון יזמות ההשקעות העתידיות (FII) יארח את הכינוס Latin American FII PRIORITY Summit הראשון אי פעם בריו דה ז'ניירו בין ה-11 ל-13 ביוני 2024 בארמון קופאקבנה. במשך שלושה ימים, יותר מ-150 דוברים בולטים ישתתפו ב-44 מפגשים.

Zoom מחזקת את פתרון האבטחה שלה עם ההכללה של הצפנה פוסט-קוונטית מקצה לקצה ב-Zoom Workplace
הצפנה פוסט-קוונטית מקצה לקצה זמינה כעת עבור Zoom Meetings, כך ש-Zoom היא ספקית התקשורת האחודה כשירות הראשונה שמציעה את תכונת האבטחה החדשה

Duck Creek Technologies מדגישה את נותני החסות המוערכים של Formation '24
Formation '24 - מפגש השיא של חדשני ביטוח וטכנולוגיה גלובליים - כולל עשרות נותני חסות בתעשייה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI