דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Twelve Seas Investment Company חותמת על הסכם להתאחד עם חברה מאיחוד האמירויות
Twelve Seas Investment Company חותמת על הסכם להתאחד עם חברה מאיחוד האמירויות
חיים נוי 16/04/19 |  צפיות: 2627
Twelve Seas Investment Company חותמת על הסכם להתאחד עם חברה מאיחוד האמירויות

ניו יורק, 15 באפריל 2019 (GLOBE NEWSWIRE):

Twelve Seas Investment Company ("Twelve Seas") (לשעבר NASDAQ:TWLV ועכשיו NASDAQ:BROG), חברה שהוקמה מתוך מטרה להתקשר באיחוד עסקי, וחברה מאיחוד האמירויות בעסקי האחסון והשירותים של נפט, הודיעו שהן חתמו היום על הסכם לאיחוד עסקי .

לפי ההסכם, Twelve Seas תבצע מיזוג עם חברת החזקות חדשה שהוקמה באיי קיימן והחברה המאוחדת (שנקראת בהודעה זאת ביחד Twelve Seas) תרכוש 100% מהמניות שהונפקו ולא נפרעו של חברה מאיחוד האמירויות בעסקה ששוויה מוערך במיליארד דולר .בעסקה, החברה מאיחוד האמירויות תהפוך לחברת בת בבעלות מלאה של Twelve Seas, והעסקים אחרי העסקה של החברה המאוחדת יהיו אלה של החברה מאיחוד האמירויות. Twelve Seas מצפה שהעסקה תיסגר בסוף הרבעון השני של 2019 או בתחילת הרבעון השלישי של 2019, בכפוף לתנאי סגירה מסוימים. אחד מתנאי סגירה המשמעותיים מחייב שיהיו ל-Twelve Seas הכנסות במזומן נטו בסגירה (אחרי תשלום הוצאות ופדיונות מחשבון הנאמנות של Twelve Seas), כולל הכנסות כלשהן מכל מימון הון עצמי חדש ("הכנסות סגירה"), מעל 125 מיליון דולר. בנוסף, סגירת העסקה כפופה לאישור של בעלי המניות של Twelve Seas ושל בעלי המניות של החברה מאיחוד האמירויות, וכן של צדדים שלישיים מסוימים אחרים.

לפי ההסכם, בעלי המניות של החברה מאיחוד האמירויות ימכרו 100% מזיקות ההון העצמי שלה ל-Twelve Seas בתמורה לתמורה כוללת של 100.0 מיליון מניות רגילות של Twelve Seas, בתנאי שלפי בחירת החברה מאיחוד האמירויות, עד 40% מהכנסות הסגירה ישולמו כתשלום במזומן במקום במניות של Twelve Seas. כל המזומנים שייוותרו ב-Twelve Seas בסגירת העסקה צפויים לשמש לצמיחה של החברה מאיחוד האמירויות. אם לא יהיו בעלי מניות של Twelve Seas שיבחרו לפדות את המניות שלהם, והחברה מאיחוד האמירויות לא תבחר בתשלום במזומן במקום במניות, אזי בעלי המניות הנוכחיים של החברה מאיחוד האמירויות יחזיקו ב-78% בערך מהמניות המונפקות שלא נפרעו, ובעלי המניות הנוכחיים של Twelve Seas יחזיקו ב-22% בערך מהמניות המונפקות שלא נפרעו. מספר כולל של 20.0 מיליון מתוך 100.0 המניות הרגילות שיונפקו לבעלי המניות של החברה מאיחוד האמירויות יושמו בנאמנות וישוחררו בכפוף לכך שהחברה מאיחוד האמירויות תעמוד באבני דרך מסוימות.

החברה מאיחוד האמירויות, Brooge Petroleum and Gas Investment Company ("BPGIC"), הוקמה ב-2013 כדי לנצל צורך שצפו בקיבולת אחסון של נפט בנמל פוג'יירה, באיחוד האמירויות, שהיה צפוי להיות מרכז נפט חשוב. כיום נמל פוג'יירה הוא אחד ממרכזי האחסון הכי אטרקטיביים וצומת מסחר גלובלית אסטרטגית חשובה. ההנהלה של Twelve Seas מאמינה שהמסופים הכי חדישים זוכי הפרסים של BPGIC מציעים את הטכנולוגיות הכי מתקדמות בענף, ומבטיחים את רמת השירות הכי גבוהה ללקוחות. BPGIC מפתחת מסופים בשלבים ומתכוונת להגיע לקיבולת כוללת של מיליון מ"ק אחרי ההשלמה המתוכננת של שלב הבנייה השני בסוף הרבעון השני או תחילת הרבעון השלישי של 2020.

אחרי סגירת העסקה, BPGIC תמשיך להיות מנוהלת על ידי צוות ההנהלה הנוכחי שלה עם מר ניקולאאס פאארדנקואופר כמנהל עסקים ראשי, גברת לינה סאהב כמנהל אסטרטגיות ראשית ופייסל אל סאלים כמנהל שיווק ראשי. המטה של BPGIC יישאר בפוג'יירה, איחוד האמירויות.

מר בריאנט אדווארדס, מנהל התפעול הראשי של Twelve Seas, אמר: "העסקה הזאת מהווה הזדמנות מלהיבה למשקיעים ציבוריים זרים, ובמיוחד אלה שמשקיעים במניות של חברות נאסד"ק, להשקיע ישירות במגזר תשתיות הנפט והגז הדינמי והצומח באיחוד האמירויות. ההודעה של היום מגיעה פחות מחודשיים אחרי ההשקעה על ידי חברות ההשקעות הגלובליות KKR ובלאקרוק, שרכשו תזרימי מזומנים שמקורם בצינורות נפט לאומיים באיחוד האמירויות. באמצעות הרישום של BPGIC בנאסד"ק, המשקיעים יכולים להשיג זיקת בעלות ישירה בחברה מלהיבה עם חשיפה לאותה תשתית נפט וגז צומחת באיחוד האמירויות".

מר ניקולאאס פאארדנקואופר, מנהל העסקים הראשי של BPGIC, אמר: "אנחנו נרגשים להתקשר בהסכם הזה עם Twelve Seas כי הוא נותן לנו יכולת להיכנס לשוקי ההון האמריקנים ומעניק את ההזדמנות הייחודית הזאת למשקיעים בכל העולם. שוקי ההון האמריקנים הם הגדולים ביותר בעולם וכוללים משקיעים מתוחכמים עם השקעות גדולות בחברות ציבוריות דומות בענף שלנו. אנחנו מצפים להזדמנות להפגין את הפעילות המובילה בענף שלנו במרכז הגלובלי המתפתח של נפט בנמל פוג'יירה באיחוד האמירויות. העסקה הזאת מאפשרת ל-BPGIC להמשיך את הצמיחה המלהיבה שלה ולהאיץ הזדמנויות עתידיות".

תנאים ופרטים חשובים של העסקה

בהתאם להסכם, Twelve Seas תתמזג עם חברת בת למיזוג חדשה שהוקמה באיי קיימן של Brooge Holdings Limited, חברת החזקות חדשה שהוקמה באיי קיימן ("פבקו"), ובעקבות זאת בעלי ניירות הערך של Twelve Seas יקבלו ניירות ערך זהים באופן משמעותי של פבקו במיזוג ו-Twelve Seas תהפוך לחברת בת בבעלות מלאה של פבקו, ובו-זמנית פבקו תרכוש 100% מהמניות שהונפקו ולא נפרעו של BPGIC. צפוי ש-100% מתמורת העסקה יהיו מניות רגילות חדשות שיונפקו של פבקו, חוץ מבמידה ש-BPGIC תממש את זכותה לבחור שבעלי המניות של BPGIC יקבלו עד 40% מהכנסות הסגירה במזומן, במקום במניות. כל הכנסות הסגירה הנותרות צפויות לשמש לצמיחה פנימית של BPGIC. אחרי סגירת העסקה, בעלי המניות של BPGIC יקבלו בערך 100.0 מיליון מניות כתמורה (אלא אם BPGIC תבחר בתמורה במזומן), כש-20.0 מיליון מהן יושמו בנאמנות וכפופות להשגה של אבני דרך מסוימות שיוסכם עליהן הדדית.

יועצים

EarlyBirdCapital, Inc. פועלת כיועצת בלעדית לפיננסים ושוקי הון של Twelve Seas Investment Company ו-Ellenoff Grossman & Schole LLP פועלת כיועצת המשפטית שלה.

K&L Gates פועלת כיועצת המשפטית של BPGIC.

Maples & Calder פועלת כיועצת המשפטית באיי קיימן של העסקה.

אודות Twelve Seas Investment Company

Twelve Seas Investment Company היא חברה עם חופש פעולה שהוקמה במטרה להתקשר במיזוג, החלפת מניות, רכישת נכסים, רכישת מניות, מימון מחדש, ארגון מחדש או איחוד עסקי דומה אחר עם עסק או גוף אחד או יותר.

Twelve Seas Investment Company מנוהלת על ידי היו"ר ניל ריצ'רדסון, מנהל העסקים הראשי דימיטרי אלקין, מנהל התפעול הראשי בריאנט ב. אדווארדס, הנשיא סטיבן א. ווגל ומנהל הכספים הראשי סטיבן נ. קנון.

אודות Brooge Petroleum and Gas Investment Company

BPGIC, שהוקמה ב-2013, היא ספקית עצמאית של אחסון נפט שממוקמת באופן אסטרטגי באמירות פוג'יירה באיחוד האמירויות. נמל פוג'יירה הוא אחד ממרכזי האחסון הכי אטרקטיביים וצומת מסחר גלובלית אסטרטגית חשובה. המסופים של BPGIC הם מתקנים הכי חדישים זוכי פרסים ומציעים את הטכנולוגיות הכי מתקדמות בענף, ומבטיחים את רמת השירות הכי גבוהה ללקוחות.

המסוף הנוכחי של BPGIC נמצא במיקום מעולה קרוב מאוד לנקודות החיבור של הרציף של נמל פוג'יירה. BPGIC מפתחת מסופים בשלבים ומתכוונת להגיע לקיבולת כוללת של מיליון מ"ק אחרי ההשלמה המתוכננת של שלב הבנייה השני. שלב 1 התחיל לפעול בינואר 2018 עם קיבולת של 0.4 מיליון מ"ק. המסופים יכולים לאחסן מזוט ומוצרים נקיים. שלב 2 נמצא עכשיו בבנייה ויהיה תפעולי בסוף הרבעון השני או תחילת הרבעון השלישי של 2020. אחרי השלמת שלב 2, תהיה קיבולת כוללת של 0.6 מיליון מ"ק ויכולת לאחסן נפט גולמי, מזוט ומוצרים נקיים. התכנון של שלב 2 יאפשר טעינה ופריקה באופן יעיל של אוניות VLCC (מיכליות נפט גולמי מאוד גדולות).

החברה מתמקדת גם בשירותי ערך מוסף ללקוחותיה, כולל: ערבוב, חימום, העברות בין בנקים והעברת תפוקה. Twelve Seas מצייתת באופן מלא לתקני הסביבה התקפים. מאז שהתחילה לפעול, היסטוריית הבטיחות והסביבה של Twelve Seas ללא רבב. ל-BPGIC יש הסמכות ISO 9001, ISO 14001 ו-OHSAS 18001 והיא מצייתת ל-IMO 2020.

לשאלות של משקיעים והמדיה, התקשרו בבקשה:

Investor Relations
The Equity Group Inc.
Fred Buonocore - (212) 836-9607 / [email protected]
Kevin Towle - (212) 836-9620 / [email protected]

Stephen N Cannon
Chief Financial Officer
Twelve Seas Investment Company
Email: [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI