דף הבית רוחניות יהדות בחירה מוצלחת של תיק לספר תורה
בחירה מוצלחת של תיק לספר תורה
בתיה כץ 30/04/19 |  צפיות: 213317

''שישו ושמחו בשמחת תורה ותנו כבוד לתורה" - את השיר המרגש והמשמח הזה יוצא לנו לשמוע ולשיר בהזדמנויות חגיגיות כמו חג שמחת תורה, שבועות וכמובן גם בהכנסת ספר תורה.

כל אחד שזכה להכניס ספר תורה בודאי מכיר מקרוב את התהליך הזה של כתיבת הספר שאורך זמן של שנה פחות או יותר, ולאחר שסופר הסת''ם - הבן אדם המוסמך לכתוב ספרי תורה מסיים את כתיבת הספר יש את התהליך של בחירת תיק לספר תורה.

כיאה לכבודה של תורה, נוהגים לפאר וליפות אותה בתיק מהודר:

א. על מנת להקנות לו מראה יקר ומקודש

ב. לשמר את היריעות עליהן כתוב ספר התורה.

התיק שמאחסן בתוכו את כל היריעות שעליהם נכתב ספר התורה הקדוש שהם בעצם חמישה חומשי תורה: בראשית, שמות, ויקרא, במדבר ודברים.

איך לבחור תיקים לספר תורה?

בשעה טובה ומוצלחת, הגעתם לשלב הזה של בחירת תיק לספר תורה שזה למעשה בעצם כמו קנייה של בגד יקר ומפואר בו מאחסנים את את היריעות הקדושות.

לפני שבאים לרכוש את הארגז לספר תורה כדי לקחת בחשבות כמה דברים חשובים:

  1. איכות וטיב התיק או הארגז - חשוב שהתיק לספר תורה יהיה מסוג איכותי ועמיד לאורך שנים רבות, מהניסיון שלנו, ישנם תיקים לספר תורה העשויים מאיכות ירודה וחומרים שמתכלים ומתבלים לאחר זמן קצר, אצלנו לדוגמא התיקים עשויים עץ בוק משובח והדוגמאות העיטורים נעשים בעבודת יד, על ידי אנשי מקצוע המובילים בתחום זה.

  2. אמינות ואחראיות - החברה שלנו בעלת שם ומוניטין בהיקף בין לאומי, אנו מקבלים ברוך ה' הזמנות מהארץ ומכל רחבי העולם וזה הרבה בזכות השירות האדיב והמסור והאחראיות שאנו נותנים על על המוצר.

  3. פתיחות להצעות ושינויים - המבחר של הארגזים והתיקים לספר תורה אצלינו רבה ומגוונת אך אם אתם מעונייים לעצב את הארגז לספר תורה על ידי שילוב של שני דגמים למשל מהמבחר של התיקים - זה אפשרי בהחלט. עומדים לרשותכם אנשים מקצועיים היכולים להגשים לכם חלום ולהכין לכם את הארגזים לפי בחירתכם!!! וזה כיוון שאתם קונים את הספר ישירות מהייצרנים

  4. עמידה בזמנים - ברגע שאתם מזמינים את התיק לספר תורה, אנו מסכמים יחד על המועד בו הוא יהיה מוכן ואתם בעזרת ה' תקבלו את התיק בדיוק בזמן עליו סיכמנו מראש.

אם נסכם את הדברים, תיק לספר תורה או הארגז הינו מפאר וגם שומר ומגן על הספר ולכן חשוב להשקיע בבחירה נכונה של תיק איכותי ומפואר מחברה אמינה ומקצועית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 בתיה כץ


 


מאמרים נוספים מאת בתיה כץ
 
הכפירה בקיומו של אלוקים
13/11/19 | יהדות
מהן ההוכחות לקיומו של האלוקים? ההוכחות לקיומו של האלוקים נמצאות בעולם אותו ברא האלוקים, שהרי הבריאה מעידה יותר מאלף עדים על יוצרה. דווקא הללו שאינם מאמינים שיש אלוקים, לוקחים סיכון בל יתואר במילים. אנו נרחיב בפרק הבא את ההוכחות למציאות האלוקים לפי המדע, הפילוסופיה והלוגיקה, אך בינתיים ננסה לתהות על ההגיון המנחה את הללו השוללים את מציאות האלוקים:

כיצד ניתן להגדיר את האמונה באלוקים?
13/11/19 | יהדות
מהו ההבדל בין האלוקים לכל מיני יצורי אגדות שאנשים המציאו? שאלה זו מופנית פעמים רבות לדתיים, והיא לרוב נועדה להכעיס. מעטים שואלים את השאלה הזאת בכוונה אמיתית לעמוד על ההבדל בין יצורי אגדות מכל מיני מיתולוגיות, שאנשים המציאו, לבין האלוקים יוצר שמיים וארץ, כפי שהיהדות מלמדת עליו כבר אלפי שנים.

חוקי הטבע
13/11/19 | יהדות
למה התפוח נופל לאדמה? במציאות שאנו מכירים, הצרכים של החיים והחיים עצמם מתואמים בהרמוניה שאינה מלמדת על מקרה אלא על יד מכוונת. זהו המפליא באמת! זוהי העובדה המכריחה אותנו לקבל את מציאותו של בורא - חוקי טבע ביקום שהיה אמור להיות באנטרופיה מוחלטת!

האמת על חוקי הטבע
13/11/19 | יהדות
מה עומד מאחורי כל זה? המלומדים יכולים להסביר לנו שכל דבר הנצפה בטבע, נקבע על סמך התנאים הסובבים אותו ועל סמך חוקים פיזיקליים כלשהם. "אך מיהו אשר קובע את התנאים הבסיסיים המאפשרים את כל זה? מי קובע את החוקים הפיזיקליים אשר קובעים טבעים אחרים?" ויותר מכל "מדוע דווקא מה שצריכים החיים לקיומם הוא מה שקיים?"

הידעת שאבות המדע הסיקו שיש בורא לעולם?
13/11/19 | יהדות
שנאתם של אתאיסטים רבים עיוורה אותם באופן כזה, שהם מגנים כל אמונה ואפילו מושכלת במציאות בורא. בין אם חוזר בתשובה עשה זאת משכל, מהתבוננות בעולם ובקוסמוס ובין אם עשה זאת מרגש, ההכרה במהותו הפנימית, אתאיסטים יגנו אותו ויקטלגו אותו מיד בתור "טיפש". אותם שונאים חשים עצמם מורמים מעם, "מדעיים", "מביני עניין", ואת המאמינים כ-"פאנטים", "עיוורים" וכדו'.

גיל העולם - כל השיטות לישוב הסתירה
13/11/19 | יהדות
מהן השיטות השונות לישוב גיל העולם כפי שמציעים אותו האתאיסטים, לבין גיל העולם על פי האמור בתורה? כאן תמצאו את כל התשובות בקצרה, בתוך 5 גישות שונות!

גיל העולם והבריאה - סתירה או טעות בהבנה?
13/11/19 | יהדות
מדוע לנסות להציג את העולם כצעיר יותר, או כמתיישב עם דברי התורה? כאן תמצאו תשובה אובייקטיבית, לוגית ובלתי מתחמקת לשאלה, מדוע בכלל לנסות ליישב בין דברי התורה למדע התיאורטי בדבר גיל העולם, מהי בעצם השאלה, ומהי האמת שמאחורי הקושיה?

אולי כולנו בחלום?
12/11/19 | יהדות
שאלה ששואלים מתפלספים רבים, היא "מדוע שנסמוך על המציאות הנגלית לעינינו?" התשובה לכך די פשוטה למעשה: זאת מכיון שזאת המציאות היחידה אותה אנו מכירים!

מצוות לימוד תורה
26/05/19 | יהדות
לימוד תורה היא מצוות עשה מהתורה, לפי המקורות, מצווה זו עומדת נגד כל יתר המצוות כמו שנאמר תלמוד תורה נגד כולם, הערך של לימוד התורה, מלבד היותו מצווה, הוא ידוע בהשפעה העצומה שיש לו על נפש האדם, הלימוד נוטע בנפש האדם יושר, מידות טובות, ערכים של יושר אהבת ישראל, חסד ורחמים.

בחירה מוצלחת של תיק לספר תורה
30/04/19 | יהדות
ישנם תיקים לספר תורה העשויים מאיכות ירודה וחומרים שמתכלים ומתבלים לאחר זמן קצר, אצלנו לדוגמא התיקים עשויים עץ בוק משובח והדוגמאות העיטורים נעשים בעבודת יד, על ידי אנשי מקצוע המובילים בתחום זה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI