דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים TOMI פתרונות סביבתיים, שותפות עם קלין קור טכנולוגיות מקבל אישור רישום ממשרד הבריאות במדינת ישראל
TOMI פתרונות סביבתיים, שותפות עם קלין קור טכנולוגיות מקבל אישור רישום ממשרד הבריאות במדינת ישראל
חיים נוי 20/05/19 |  צפיות: 3032

TOMI פתרונות סביבתיים, שותפות עם קלין קור טכנולוגיות מקבל אישור רישום ממשרד הבריאות במדינת ישראל

בוורלי הילס, קליפורניה.  20 מאי, 2019, GLOBE NEWSWIRE

החברה המסחרית TOMI פתרונות סביבתיים בע"מ, היא חברה עולמית המתמחה בחיטוי וטיהור כאשר היא משתמשת בטכנולוגית BIT (טכנולוגיה מייננת בינרית). טכנולוגיה זו מתבטאת ביצור, ברישיון, בשרות וכן במכירה של המותג שבבעלותה - SteraMist® - מי חמצן - המבוססים על ערפל לח.

TOMI מכריזה כיום שהחברה הישראלית "קלין קור טכנולוגיות", החברה השותפה שלה בישראל, קיבלה את הרישיון של משרד הבריאות הטכנולוגי הישראלי וכן את האישור מיחידת המחקר של מדינת ישראל שהמוצר SteraMist® הוא מכשיר רפואי.

ההרשמה ממשרד הבריאות לחקר מידע וטכנולוגיה במדינת ישראל מרחיבה את זכויותיה של TOMI לשיווק המוצרים לאזור,  TOMIבשותפות  עם חברת קלין קור טכנולוגיות - ספקית שירות מובילה בישראל המתמחה ומעורבת בשיקום אש, תיקון נזקי טבע מזה 11 שנים ואחת מהחברות המובילות במדינת ישראל בתחום זה. החברה מקיימת שיקום נזקים מסחריים ומסחריים ומספקת פתרונות בעיקר לעבודה עם חברות ביטוח. קלין קור טכנולוגיות השתמשה תמיד בפתרונות וטכנולוגיות מתקדמים ו- SteraMist מתאים באופן מושלם לתוך תיק המוצרים שלהם. שותפות חדשה של TOMI  וקלין קור טכנולוגיות פותחת את הדלת לפריסה של SteraMist בכל רחבי מדינת ישראל, תוך התייחסות לשגרה ולצורכי חירום על ידי חיטוי וטיהור משופר. שותפות יחד של  TOMI וקלין קור עבור עולם בטוח יותר.

יקי אגם, הבעלים של  קלין קור טכנולוגיות ומייסד החברה, קובע כי "במורכבותה של מדינת ישראל, הטכנולוגיה של טומי תסייע למצוא פתרונות מהירים ומקצועיים לבעיות ייחודיות, חברת קלין קור מצפה לשותפות שלנו עם  TOMI Environmental Solutions  ואנחנו מוכנים להביא את שירות SteraMist למדינת ישראל.

חברת קלין קור מחכה בכיליון עיניים לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם חברת TOMI פתרונות סביבתיים. אנו בטוחים כי המוצר SteraMist יספק את הטיהור של המחר ואנו מוכנים לתת את השירות בישראל".

דר' הלדן שיין, מנכ"ל חברת TOMI, כבר שלח את ההזמנה הראשונה של המוצר לחברת "קלין קור" והוא מאמין שהשותפות בין החברות תמשיך להתרחב ולצמוח ברחבי מדינת ישראל. המוצר SteraMist  בבעלותה של TOMI  טכנולוגיות תעשה את ההבדל בטיהור ברחבי מדינת ישראל.

TOMITM Environmental Solutions, Inc.: Innovating for a safer world®

החברה TOMI  פתרונות סביבתיים בע"מ היא חברת טיהור ומניעה של זיהומים עולמית אשר מספקת פתרונות סביבתיים לחיטוי פני השטח של מבנים מקורים דרך הייצור, המכירה והרישיון של פלטפורמת BIT.  המוצר הומצא בפיקוח המשרד לחקר פרויקטים הגנתיים מתקדמים (DARPA) של משרד ההגנה האמריקאי. טכנולוגית BIT משתמשת בריכוז נמוך של מי חמצן כאשר הוא המרכיב היחידי הפעיל לרדיקלים הידרוקסילים (OH ion) המכונה בשם מי חמצן מיוננים iHPTM)). חומר זה מיוצג במותג SteraMist  כתרסיס קוטל חיידקים שעובד כגז לא רעיל שניתן לראותו.

TOMI הוא מוצר שעוצב לתת שירותים למגוון מבנים תעשייתיים כמו בתי חולים, מתקנים רפואיים, אניות נוסעים, בתי משרדים, בתי מלון, אכסניות, בתי ספר, מסעדות, מפעלים לעיבוד בשר, מחנות צבאיים, תחנות משטרה וכיבוי אש וכן מתקני ספורט. כמו כן, השימוש במוצרי TOMI מתבצע גם בבתים פרטיים ובנייני מגורים.

חברת TOMI  פיתחה תכניות השתלמות ובקשות הפנייה ללקוחות שלה וכן היא חברה בארגון הביטחון הביולוגי האמריקאי. בארגון בנק הרקמות, בארגון חקר המגפות ושליטה על זיהומים, בארגון בריאות המגיפות האמריקאי, וכן בארגון תעשיית השיקום.

למידע נוסף ניתן לבקר באתר: http://www.tomimist.com/ או להכנס לקישור:   [email protected].

קלין קור טכנולוגיות

טלפון: 972-4-9531779+

פקס: 972-4-9531778+

אימייל : [email protected]

אתר אינטרנט:  www.cleancor.co.il

INVESTOR RELATIONS CONTACT

Harold Paul

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI