דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מחקר של המכון לניהול פרויקטים מזהה שש טכנולוגיות בינה מלאכותית שמשפיעות על אנשי המקצוע בתחום הפרויקטים
מחקר של המכון לניהול פרויקטים מזהה שש טכנולוגיות בינה מלאכותית שמשפיעות על אנשי המקצוע בתחום הפרויקטים
חיים נוי 18/06/19 |  צפיות: 2412
מחקר של המכון לניהול פרויקטים מזהה שש טכנולוגיות בינה מלאכותית שמשפיעות על אנשי המקצוע בתחום הפרויקטים

פילדלפיה, 17 ביוני 2019, (BUSINESS WIRE):

המכון לניהול פרויקטים (PMI) פרסם היום את הדוח המעמיק שלו Pulse of the Profession® 2019: חדשנים בבינה מלאכותית: פיצוח הצופן בביצועי פרויקטים. הדוח מספק מבט מעמיק על האופן שבו הבינה המלאכותית משפיעה על פרויקטים ועל המקצוע של ניהול פרויקטים. הממצאים מגלים שהשיבוש של הבינה המלאכותית מתרחש בקנה מידה גדול: 81 אחוז מהמשיבים מדווחים שהארגון שלהם מושפע מטכנולוגיות בינה מלאכותית; 37 אחוז אומרים שאימוץ טכנולוגיות בינה מלאכותית נמצא בעדיפות גבוהה בארגון שלהם; ואנשי מקצוע בתחום הפרויקטים אומרים שהם צופים שאחוז הפרויקטים שהם מנהלים באמצעות בינה מלאכותית יזנק מ-23 ל-37 אחוז בשלוש השנים הבאות.

התובנות האלה מסקר של 551 אנשים שעוסקים בניהול פרויקטים בכל העולם מראה שהנוכחות של טכנולוגיות בינה מלאכותית תמשיך לגדול, ותחייב שינויים באופן שבו פרויקטים מנוהלים ובאופן שבו ארגונים מיישמים אסטרטגיה. הדוח מזהה שש טכנולוגיות בינה מלאכותית שמשפיעות על ארגונים בכל העולם. שלוש טכנולוגיות הבינה המלאכותית שמשפיעות כיום על המספר הגדול ביותר של ארגונים הן:

  • מערכות מבוססות ידע: הבנת ההקשר של הנתונים שמעובדים, עזרה בתמיכה בלמידת אנוש וקבלת החלטות.
  • למידת מכונה: ניתוח נתונים כדי לבנות מודלים על ידי זיהוי תבניות, הפקת קבלת החלטות משופרת עם התערבות אנושית מינימלית.
  • ניהול החלטות: יצירת תהליך חכם או סדרה של תהליכים על סמך כללים ולוגיקה כדי להפוך קבלת החלטות לאוטומטית.

בשלוש השנים הבאות,  אנשי המקצוע בתחום הפרויקטים צופים שההשפעה של טכנולוגיות הבינה המלאכותית האלה תגדל:

  • מערכות מומחה: אמולציה וחיקוי של הבינה, המיומנויות או ההתנהגות של בני אדם בתחום, נושא או מיומנות ספציפיים.
  • למידה עמוקה: בנייה, אימון ובדיקה של רשתות עצביות שחוזות תוצאות ו/או מסווגות נתונים לא מובנים על סמך הסתברויות.
  • אוטומציה רובוטית של תהליכים: חיקוי ואוטומציה של מטלות של בני אדם כדי לתמוך בתהליכים תאגידיים.

בדוח Pulse of the Profession® מהזמן האחרון, PMI קרא לארגונים לחזק את ה‑PMTQ (מנת הטכנולוגיה של ניהול פרויקטים) שלהם, שהיא דרך להעריך את היכולת של ארגון לנהל ולשלב טכנולוגיה על בסיס הצרכים של הארגון או של הפרויקט שעוסקים בו. ככל שארגונים מאמצים יותר טכנולוגיות בינה מלאכותית, PMTQ חזק יהיה חיוני.

"מה שמראה הדוח הזה הוא שעכשיו הזמן להתחיל לחשוב על איך ארגונים יכולים לנצל טכנולוגיות בינה מלאכותית כדי להשיג הצלחה בפרויקטים", אמר מייקל דהפריסקו, סגן נשיא לפתרונות גלובליים ב-PMI. "היות שאנשי המקצוע בתחום הפרויקטים אחראים במידה רבה לעזור ליישם שינויים, הם ימלאו תפקיד קריטי בהשפעה על האימוץ של הטכנולוגיות האלה בארגונים שלהם. על סמך מחקרים של PMI, אנחנו יודעים שארגונים עם PMTQ (מנת הטכנולוגיה של ניהול פרויקטים) גבוה מבינים שלכידת הערך של הבינה המלאכותית תחייב יותר מרק להכניס לשימוש את הטכנולוגיה. היא תצריך דפוס חשיבה חדש, תרבות למידה ותמיכה מלמעלה כדי ליצור תשתית ארגונית שמובילה להצלחה".

למעשה, מחקר של Accenture מוצא שרוב הארגונים בעלי החזון מיישמים חמישה עקרונות מפתח בהשקעות שלהם בבינה מלאכותית. הם נקראים עקרונות MELDS, וקוראים לארגונים:

  • לעודד את דפוס המחשבה (Mindset) הנכון
  • לקדם עריכת ניסויים (Experimentation)
  • לתמוך במנהיגות (Leadership) שמעורבת באופן פעיל
  • לשלב נתונים (Data) באסטרטגיה
  • לטפח מיומנויות (Skills) חדשות

ארגונים שמאמצים את חמשת העקרונות האלה נקראים חדשנים בבינה מלאכותית ויש להם סיכוי גדול יותר מאשר לארגונים שלא מאמצים אף אחד מהעקרונות (המשתרכים מאחור בבינה מלאכותית) ליצור תשתית ארגונית שמובילה להצלחת פרויקטים. לפי הנתונים של Pulse®, לארגונים שמתקדמים מבחינת בינה מלאכותית יש יתרון ברור. הביצועים של חדשנים בבינה מלאכותית עולים על אלה של משתרכים מאחור בבינה מלאכותית בכמה מדדים חשובים של פרויקטים:

  • מסירה בזמן טובה יותר: חדשנים בבינה מלאכותית מדווחים שהם מסרו 61 אחוז מהפרויקטים שלהם בזמן, לעומת 47 אחוז אצל משתרכים מאחור בבינה מלאכותית.
  • מימוש טוב יותר של יתרונות: חדשנים בבינה מלאכותית מדווחים ש-69 אחוז מהפרויקטים שלהם מימשו 95 אחוז או יותר מהיתרונות העסקיים שלהם, בהשוואה ל-53 אחוז מהפרויקטים אצל משתרכים מאחור בבינה מלאכותית.
  • תשואה גבוהה יותר על ההשקעה: חדשנים בבינה מלאכותית מדווחים ש-64 אחוז מהפרויקטים שלהם עמדו או עברו את ההערכות המקוריות לגבי התשואה על ההשקעה, לעומת 52 אחוז מהפרויקטים אצל משתרכים מאחור בבינה מלאכותית.

יישום מוצלח של בינה מלאכותית מחייב ארגונים לשנות את העדיפויות שלהם. חשוב לא רק להסתכל על PMTQ כמדד של מוכנות, אלא גם איך ארגון דבק בעקרונות MELDS. זה יהיה חשוב במיוחד כשיותר ויותר טכנולוגיות בינה מלאכותית ישולבו לתוך פעילויות בשנים הקרובות.

תקראו עוד על הדוח המעמיק Pulse of the Profession® 2019: חדשנים בבינה מלאכותית: פיצוח הצופן בביצועי פרויקטים כאן: www.PMI.org/Pulse

אודות הסקר Pulse of the Profession® של PMI:

המחקר המעמיק Pulse of the Profession® הזה נערך באינטרנט באפריל/ מאי 2019 בין 551 אנשים שעוסקים בניהול פרויקטים בכל העולם.

אודות המכון לניהול פרויקטים (PMI)

המכון לניהול פרויקטים (PMI) הוא האיגוד המוביל בעולם לאלה שמחשיבים ניהול פרויקטים, תוכניות או תיקים למקצוע שלהם. PMI, שהוקם ב-1969, מביא ערך ליותר משלושה מיליון אנשי מקצוע שעובדים בכל מדינה כמעט בעולם באמצעות תמיכה, שיתוף פעולה, לימוד ומחקר גלובליים. אנחנו מקדמים קריירות, משפרים הצלחה ארגונית ומפתחים עוד את מקצוע ניהול הפרויקטים באמצעות תקנים שמוכרים בכל העולם, הסמכות, קהילות, משאבים, כלים, מחקר אקדמי, פרסומים, קורסים להתפתחות מקצועית ואפשרויות רישות. כחלק ממשפחת PMI, ProjectManagement.com יוצר קהילות מקוונות גלובליות שמספקות יותר משאבים, כלים טובים יותר, רשתות גדולות יותר ונקודות מבט רחבות יותר.

בקרו אותנו בכתובות www.PMI.org, www.projectmanagement.com, www.facebook.com/PMInstitute ובטוויטר @PMInstitute.

אנשי קשר

Mary Ortega
Public Relations Specialist
Project Management Institute
14 Campus Blvd.
Newtown Square, PA 19073
Phone: +1 610 356 4600 X7030
E-mail: [email protected]
Website: www.pmi.org

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20190617005558/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI