דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים התה הירוק Oi Ocha של ITO EN מגיע בקרוב לוולמארט
התה הירוק Oi Ocha של ITO EN מגיע בקרוב לוולמארט
חיים נוי 30/07/19 |  צפיות: 2392

התה הירוק Oi Ocha של ITO EN מגיע בקרוב לוולמארט

שני טעמים מושקים בכל ארה"ב באוקטובר

ניו יורק, 30 ביולי 2019, (BUSINESS WIRE):

ITO EN (North America) INC. המובילים הגלובליים בתה ירוק והחדשנים במשקאות בריאים הודיעו היום שמותג התה הירוק המוכן לשתייה שלהם Oi Ocha יהיה זמין בקרוב בחנויות של וולמארט בכל ארה"ב. מיועד להגיע למדף באוקטובר 2019 עם שני טעמים לא מומתקים - התה היפני פרימיום Oi Ocha של ITO EN, המותג הנמכר ביותר ביפן, ותה ירוק יסמין, תה ירוק פופולרי שמתובל בפרחי יסמין. התה הזוכה בפרסים שמפורסם בטעם החלק באופן טבעי שלו והסיומת הנקייה, חלוט באמצעות שיטת החליטה הקניינית של ITO EN שבה משתמשים בעלי תה שלמים ללא תוספים מלאכותיים, טעמים או צבעים, ואבקות או תרכיזים. התה האותנטי והמרענן הוא עם אישור Non-GMO ונוגדי חמצון טבעיים בתה מסוג קטכין, ויטמין C טבעי (חומצה אסקורבית) ואפס קלוריות. כל אחד ארוז בבקבוק PET ניתן למיחזור נוח לנשיאה של 16.9 fl. oz.

"כשמספר גדל והולך של צרכנים מחפשים משקאות אותנטיים ובריאים, אנחנו מאד נרגשים להרחיב את מוצרי התה של ITO EN בחנויות של וולמארט בכל ארה"ב", אומר ג'ים הוגלנד, מנהל התפעול ב-ITO EN (North America) INC.. "עם ההיענות של וולמארט לעניין הגובר של הצרכנים במוצרים איכותיים, אותנטיים שיותר טובים בשבילך, אנחנו בטוחים שהתה הירוק הלא מומתק המסורתי שלנו מתאים מאד לוולמרט והלקוחות שלה".

המותג ITO EN גדל במידה עצומה בשוק האמריקני כי הביקוש של הלקוחות למשקאות אותנטיים ויותר בריאים ממשיך לגדול בשוק המוצרים המיוחדים, השוק המרכזי וערוצי ההסעדה. השותפות עם וולמרט לא רק תרחיב את המודעות למותג וההפצה של ITO EN אלא גם תאפשר נגישות למשקה שיותר טוב יותר בשבילך לצרכן הרגיל. התה הירוק צובר פופולריות בגלל התועלת הבריאותית שלו כשהצרכנים מחפשים משקאות ללא סוכר, והתה Oi Ocha הלא מומתק אידיאלי לשילוב בחיי היומיום.

ITO EN ידועה במיוחד במחויבות שלה למומחיות בתה ופרקטיקות בנות קיימא שמשתקפות בכל המותגים זוכי הפרסים שלה. עם יותר מחמישים שנות ניסיון בתה, החברה מחויבת לאותנטיות, ושמירת התרבות שלה תוך יצירת חידושים גלובליים בענף התה והמשקאות. ITO EN גאה בכך שדורגה במקום ה-18 ברשימת FORTUNE של 50 החברות המובילות שהשפיעו השפעה חברתית או סביבתית חשובה באמצעות האסטרטגיה והפעילות שלהן להפקת רווח. החברה גם זכתה בפרס קיימות על תוכנית המיחזור לעלי תה שלה, שיוצרת מוצרים חדשניים משרף סינתטי ידידותי לסביבה שמיוצר מעלי תה משומשים. למידע נוסף על ITO EN והמוצרים שלה, בקרו בבקשה באתר www.itoen.com.

אודות ITO EN:

ITO EN (North America) INC., חברת בת של ITO EN (Japan) LTD., היא מובילה חדשנית בענף המשקאות מחויבת ליצירת מוצרים אותנטיים שמגלמים את חמשת העקרונות של החברה: טבעי, בריא, בטוח, מעוצב היטב וטעים. עם יותר מחמישים שנות ניסיון בתה ביפן, החברה מחויבת לאותנטיות, ושמירת התרבות שלה תוך יצירת חידושים גלובליים, שבזכותם היא ידועה בספקית התה הירוק מספר אחת של יפן עם מותגים זוכי פרסים, ביניהם TEAS' TEA Organic®, Oi Ocha®, ITO EN Shots® ו-matcha LOVE®. המחויבות החזקה של ITO EN להשפעה חברתית וסביבתית מתבטאת בשותפויות שלה עם חקלאים וממשלות מקומיים כדי להמריץ כלכלות מקומיות, לפתח פרקטיקות רכש בנות קיימא ולטפח דור חדש של חקלאות תה. למידע נוסף על ITO EN, בקרו בבקשה באתר www.itoen.com. עשו לנו לייק בפייסבוק או תעקבו אחרינו בטוויטר ואינסטגרם.

אנשי קשר

Rona Tison
ITO EN (North America) INC.
[email protected]
T. 707-327-6413

מקור:ITO EN (North America) INC.

מולטימדיה

https://www.businesswire.com/news/home/20190730005425/en/ITO-EN-Oi-Ocha-Green-Teas-Coming

תמונה

תה ירוק Oi Ocha ויסמין של ITO EN (תמונה: Business Wire)

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI