דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים קרן ויינברג בוחרת נאמן חדש
קרן ויינברג בוחרת נאמן חדש
חיים נוי 03/08/19 |  צפיות: 2518
קרן ויינברג בוחרת נאמן חדש נמרוד גור הוא הנאמן הישראלי הראשון בתולדות הקרן

בולטימור, מרילנד, 1 באוגוסט 2019, (GLOBE NEWSWIRE):

קרן הארי וג'נט ויינברג, אחת מהקרנות הפרטיות הגדולות ביותר בארצות הברית, שמחה להודיע על בחירת הנאמן החדש שלה,  נמרוד גור. מר גור הוא הנאמן הישראלי הראשון בתולדות קרן ויינברג. המינוי שלו אושר פה אחד על ידי חבר הנאמנים ב-29 ביולי 2019. מר גור יתחיל את כהונתו מייד. חבר הנאמנים של הקרן כולל חמישה אנשים מצוינים, שארבעה מהם מונו מאז 2016: השגרירה (בדימוס) פיי הרטוג-לוין שהתחילה את כהונתה במאי 2016, פולה ב. פריטלאו שהתחילה את כהונתה בינואר 2018, גורדון ברלין שהתחיל את כהונתו בינואר 2019 ועכשיו נמרוד גור שזה עתה התחיל את כהונתו. רוברט ט. קלי הבן משמש כיו"ר חבר הנאמנים.

"הבחירה במר גור כנאמן היא שיאו של תהליך שנמשך 13 שנים של העברת מבנה המימשל של הקרן למבנה שמנוהל על ידי נאמנים בלתי תלויים", אמר רוברט ט. קלי הבן, יו"ר חבר הנאמנים של קרן ויינברג. "המינוי של מר גור לא רק משלים את הרכב חבר הנאמנים מבחינת גיוון ג"ג, הוא גם מאשר את המחויבות ארוכת הטווח של הקרן לישראל".

הקרן תחלק מענקים בסכום של 125 מיליון דולר ב-2019, כולל 12 מיליון דולר בישראל, שממוקדים בשלוש עדיפויות: לאפשר לקשישים להזדקן בקהילות שלהם עם עצמאות ואיכות חיים, לעזור לאנשים להשיג עבודות איכותיות ולענות על הצרכים של נשים וילדים בסיכון. ישראל הייתה ותמשיך להיות קהילה עם עדיפות עבור קרן ויינברג. קהילות עם עדיפות הן ערים עם קשר אישי לחיים ולמורשת של הארי ויינברג, וגם ערים שבהם הנאמנים הנוכחיים גרים ומשמשים כמנהיגים. הערים האלה הן בולטימור, מרילנד, שבה נמצא המטה של הקרן, הונולולו, הוואי, שבה הקרן מנהלת תיק נדלן, צפון מזרח פנסילבניה, שיקאגו, סן פרנסיסקו, ניו יורק וקהילות כפריות.

"אני נרגש ולכבוד הוא לי להצטרף לחבר הנאמנים של קרן ויינברג", אמר מר גור. "התרשמתי מאוד מהאיכות של חבר הנאמנים ואנשי המקצוע בקרן. בביקורי האחרון בבולטימור, התרשמתי במיוחד מהמחויבות של הקרן לסייע לאנשים ומשפחות מעוטי הכנסה ומוחלשים בארה"ב וישראל. תהיה זאת זכות לתרום למשימה כל כך משמעותית ומשפיעה".

חמשת הנאמנים של קרן ויינברג אחראים לקביעת המדיניות שמנחה את תוכניות הענקת המענקים וההשקעות של הקרן. מר גור הוא שותף מייסד בהליוס השקעות אנרגיה, קרן ההשקעות הפרטיות הגדולה ביותר בישראל שמתמחה בייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות באירופה וישראל.

"נמרוד גור יוסיף עומק רב לוועדת ההשקעות שלנו, והניסיון הנרחב שלו בפילנתרופיה בארצות הברית ובישראל ישלים את אסטרטגיות המענקים של הקרן", אמרה רייצ'ל גרבאו מונרו, הנשיאה והמנכ"לית של קרן ויינברג. "המינוי שלו מדגיש את המחויבות של הקרן להשיג אנשים מוכשרים יוצאי דופן בחבר הנאמנים ובדרג המקצועי. עם המינוי של נמרוד, חבר הנאמנים יכול עכשיו לתת לקרן שנים רבות של מנהיגות חזקה והמשכיות".

לפני הליוס, מר גור היה שותף ב-Precede Technologies, שהשקיעה במגזר הטכנולוגיות הנקיות. הוא מילא תפקידים ניהוליים רבים בחברות טכנולוגיה ותעופה שונות בארה"ב ובישראל, בכללן Model N ("MODN" NYSE), מדסים הדמיה רפואית ו-Banner Aerospace ("BAR" NYSE). בנוסף לפעילות העסקית שלו, מר גור פעיל בארגונים שונים שלא למטרות רווח בארה"ב ובישראל, בכללם הפדרציה של סן פרנסיסקו, אייפאק ובית הספר היומי האוזנר של הקהילה היהודית בפאלו אלטו, קליפורניה. הוא משמש עכשיו כיו"ר עמותת גוונים בשדרות, ישראל, וגם בוועד המנהל של מכון שלום הרטמן. הוא גם חבר בוועדת ההיגוי של The American Jewish Joint Distribution's Lay Leadership Center in Israel.  מר גור שירת שבע שנים בחיל האוויר הישראלי כטייס קרב. יש לו תואר בוגר במדעים בהנדסה מאוניברסיטת תל אביב ו-California Coast, וגם MBA מבית הספר למינהל עסקים של הרווארד. מר גור הוא בוגר של תוכנית המורשת של ווקסנר מסן פרנסיסקו. הוא ואשתו, דורותי גור, הורים לשלושה ילדים.

אודות קרן הארי וג'נט ויינברג

קרן הארי וג'נט ויינברג, אחת מ-50 מקרנות הצדקה הפרטיות הגדולות ביותר בארצות הברית, מוקדשת למילוי הצרכים הבסיסיים של אנשים ומשפחות מוחלשים שחווים עוני. ב-2019 הקרן תעניק מעניקים בסכום של בערך 125 מיליון דולר לארגונים ללא מטרת רווח שמספקים שירותים ישירים בתחומים של דיור, בריאות, משרות, השכלה ושירותים קהילתיים. הקהילות עם עדיפות של הקרן הן בולטימור, שיקאגו, הוואי, העיר ניו יורק, צפון מזרח פנסילבניה, סן פרנסיסקו, וקהילות כפריות (בעיקר אזורים כפריים שקרובים לקהילות עם עדיפות). חבר הנאמנים של הקרן כולל את רוברט ט. קלי הבן, יו"ר חבר הנאמנים, השגרירה (בדימוס) פיי הרטוג-לוין, פולה ב. פריטלאו, גורדון ברלין ונמרוד גור. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.hjweinbergfoundation.org.

צרופה

Megan Franey
The Harry and Jeanette Weinberg Foundation
4102944366
[email protected]
 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI