דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים פרוקטר & גמבל, נשיונל ג'יאוגרפיק וגלובל סיטיזן משיקות סדרה פורצת דרך
פרוקטר & גמבל, נשיונל ג'יאוגרפיק וגלובל סיטיזן משיקות סדרה פורצת דרך
חיים נוי 06/09/19 |  צפיות: 2160

פרוקטר & גמבל, נשיונל ג'יאוגרפיק וגלובל סיטיזן משיקות סדרה פורצת דרך, ACTIVATE: THE GLOBAL CITIZEN MOVEMENT כדי להניע לפעולה לגבי עוני אי שיוויון וקיימות

הסדרה התיעודית עם שישה פרקים מפנה את תשומת הלב לבעיות עולמיות קריטיות עם פעילים הכוללים את יו ג'קמן, פארל וויליאמס, קומון, אשר, רייצ'ל ברוסנהן, גייל קינג, בוננג מתבה, דארן קריס, אוזו אדובה, בקי ג'י ופריאנקה צ'ופרה ג'ונאס

שידור הסדרה התחיל בארה"ב ב-5 בספטמבר בשעה 10/9c בנשיונל ג'יאוגרפיק

סינסינטי, 5 בספטמבר 2019, (BUSINESS WIRE):

השידור של הסדרה התיעודית עם שישה פרקים של פרוקטר & גמבל ונשיונל ג'יאוגרפיק ACTIVATE, שהופקה במשותף על ידי גלובל סיטיזן ו-RadicalMedia, התחיל ביום חמישי, 5 בספטמבר, בארה"ב בנשיונל ג'יאוגרפיק. כל פרק של הסדרה עם שישה חלקים מתעמק בעניין שונה שקשור לשורשי הבעיה של העוני: מיקור בר קיימא, הפיכת העוני לפשע, סיוע באסונות, החינוך של בנות, פסולת פלסטיק ומשבר המים העולמי. אפשר לצפות בסרטון הסקירה הכללית של P&G על ACTIVATE כאן.

הפרקים שאורכם שעה מתחילים הערב וישודרו מדי שבוע עד 10 באוקטובר בארה"ב וגם בנשיונל ג'יאוגרפיק ב-172 מדינות ו-43 שפות. הפרקים יבליטו את הפעילות ש-P&G והמותגים שלה - Tide, Always, Charmin ו-Head & Shoulders - עושים עם רבים מהשותפים הוותיקים שלה, ביניהם, בין היתר: הצילו את הילדים, World Vision, הקרן העולמית לשימור חיות הבר, WEConnect International ו-Matthew 25: Ministries.

"ל-P&G והמותגים שלנו יש מחויבות להשתמש בקול שלנו כדי להתייחס לבעיות קריטיות שהעולם שלנו ניצב בפניהן כיום", אמר מרק פריצ'רד, מנהל המותגים הראשי של P&G. "אנחנו עובדים על הבעיות האלה עשרות שנים ובאמצעות ACTIVATE בכוונתנו לנצל את ההגעה הרחבה והגלובלית שלנו אל קרוב לחמישה מיליארד צרכנים כדי להשכיל ולתת השראה לאזרחים בכל העולם".

ל-P&G יש היסטוריה עשירה של שימוש במותגים שלה ובאנשים שלה כדי להפוך את העולם למקום טוב יותר על ידי עזרה בפתרון בעיות קריטיות שקשורות לחינוך של נערות, מי שתייה נקיים, סיוע באסונות, קיימות ואי-שיוויון. בין אם התוכנית ללא כוונת רווח של P&G "מי שתייה בטוחים לילדים" (CSDW), שסיפקה יותר מ-15 מיליארד ליטרים של מי שתייה נקיים לאנשים נזקקים ברחבי העולם, או המשימה של Always #EndPeriodPoverty, P&G משתמשת בקול שלה כדי להגיע ולחולל שינוי משמעותי.

"אנחנו גאים לעבוד עם נשיונל ג'יאוגרפיק וגלובל סיטיזן, וגם עם השגרירים האמנים בעלי הכישרון שלהם ושותפים ותיקים רבים שמאפשרים לאנשים בכל העולם להשתמש בקול הקולקטיבי שלהם כדי לתת השראה לשינוי", אמרה אליסון טאמון קמפויס, מנהלת תוכניות ראשית של שיוויון מגדרי ו-CSDW ב-P&G.

בנוסף למותגים של P&G ולשותפים הקרובים, ישתתפו ב-ACTIVATE שגרירים ותומכים של גלובל סיטיזן ביניהם יו ג'קמן, קומון, אשר, רייצ'ל ברוסנהן, גייל קינג, בוננג מתבה, דארן קריס, פארל וויליאמס, אוזו אדובה, בקי ג'י ופריאנקה צ'ופרה ג'ונאס.

כאחת מהמפרסמים הכי גדולים בעולם, P&G מגוונת את אופן הגעה שלה לצרכנים על ידי שימוש בחומר מקורי יחד עם שותפים משפיעים כדי לשפוך אור על כמה מהנושאים הכי דוחקים של עולמנו. השותפות תכלול גם את המטות הדיגיטליים של National Geographic ו-Global Citizen עבור צופים שירצו להתעמק יותר בשש הבעיות הקריטיות שמובלטות בסדרה. צופים יוכלו לפעול בקמפיינים של גלובל סיטיזן ולמוד עוד על הפעילות של החברה והמותגים שמובילים Tide, Always, Head & Shoulders ו-Charmin.

השידור של ACTIVATE יתחיל בארה"ב בנשיונל ג'יאוגרפיק ביום חמישי 5 בספטמבר בשעה 10/9c. חפשו בלוח השידורים המקומי שלכם.

עוד על כל אחד מהפרקים:

ACTIVATE: לבער את העוני הקיצוני

שידור בכורה: יום חמישי, 5 בספטמבר 2019

יו ג'קמן, פריאנקה צ'ופרה ג'ונאס ובקי ג'י מצטרפים לגלובל סיטיזן בקמפיינים ללחוץ על מנהיגי העולם כדי שיבצעו שינויי מדיניות שישימו קץ לעוני הקיצוני ברחבי העולם. כשג'קמן מתכונן לפסטיבל הגדול של הארגון בסנטרל פארק, בקי ג'י נוסעת למכסיקו כדי להגביר את הקמפיין של גלובל סיטיזן לדחוק בחברות לתמוך בעסקים בבעלות נשים. מומחים מתארים את המצב של העוני הקיצוני ברחבי העולם, ההתקדמות העצומה שהושגה בעשרים השנים האחרונות ופתרונות חדשניים שמיושמים ברחבי העולם, כולל פעילות המיקור האחראי של P&G והמותג שלה Charmin.

ACTIVATE: לשים קץ לערבות במזומן

שידור בכורה: יום חמישי, 12 בספטמבר 2019

האמנים והפעילים קומון ואשר חוברים לגלובל סיטיזן ולארגונים ולמארגני ציבור כשהם מנסים להשיג רפורמה היסטורית במשפט הפלילי על ידי הפסקת השימוש בערבות במזומן במדינת ניו יורק. המחויבות של P&G לטפל בהטיה גזעית באמצעות הסרט מ-2017 The Talk והסרט החדש The Look נחקרת באמצעות יוצרי הסרטים ששיחזרו איך אפרו אמריקנים עדיין נתקלים בהטיה בהתנסות היומיומית שלהם.

ACTIVATE: החינוך לא יכול לחכות

שידור בכורה: יום חמישי, 19 בספטמבר 2019

השחקנית זוכת פרס האמי רייצ'ל ברונהן חוברת לגלובל סיטיזן ונוסעת לגבול של פרו כדי לראות מה קורה לחינוך של ילדים בזמן עימותים ואסונות טבע. אחרי חוויה רגשית עם משפחות עקורות, ברונהן וגלובל סיטיזן חוזרים לארה"ב, שם הם מפצירים באירלנד, בריטניה וארה"ב להתחייב לתרום ל-Education Cannot Wait, קרן גלובלית לחינוך בזמן משברים. מומחים מתארים את השפעה הדיספרופורציונלית שיש לאסונות טבע ועימותים על מדינות מתפתחות ועל הדרכים שבהן אנשים ומותגים ברחבי העולם, כמו Tide, מספקים סיוע יעיל במצבי חירום.

ACTIVATE: להשאיר נערות בבית הספר

שידור בכורה: יום חמישי, 26 בספטמבר 2019

פריאנקה צ'ופרה ג'ונאס מצטרפת לגלובל סיטיזן ולפעילים מרחבי העולם בקמפיין שלהם לשבור חסמים בחינוך של נערות. באותו הזמן, גייל קינג ובוננג מתבה אוספות עשרות אלפי אנשים כדי לקרוא לממשלת דרום אפריקה לייעד 58 מיליון דולר כדי לשים קץ ל"עוני בגלל המחזור החודשי" ולספק לנערות חינוך ומשאבים לגבי הווסת שהן צריכות כדי להישאר בבית הספר. מומחים מתארים את התחום הרחב של נושאים שמונעים מנערות לרכוש השכלה במדינות מתפתחות, ואת ההתקדמות העצומה שהושגה ברחבי העולם, כמו הפעילות של מותג מוצרי ההיגיינה הנשית Always לספק משאבים חינוכיים חינם.

ACTIVATE: לשים קץ לזיהום הפלסטיק

שידור בכורה: יום חמישי, 3 באוקטובר 2019

פארל וויליאמס מצטרף ללחץ של גלובל סיטיזן לגרום לממשלות, חברות ואנשים לפתור את משבר זיהום הפלסטיק בים. באותו זמן, דארן כריס נוסע לפיליפינים לראות את ההשפעה של הפלסטיק על אנשים שחיים בעוני קיצוני וקורא לאזרחי העולם לדחוק בראשי הערים שלהם להתחייב בערים שלהם לעתיד עם אפס פסולת. מומחים מתארים את ההשפעה הדיספרופורציונלית של זיהום פלסטיק על אנשים במדינות מתפתחות ואת האופן שבו אנשים ומותגים, כמו Head & Shoulders, פועלים כדי לפתור את הבעיה ברחבי העולם.

ACTIVATE: מים נקיים

שידור בכורה: יום חמישי, 10 באוקטובר 2019

כוכבת "כתום הוא השחור החדש" אוזו אדובה מצטרפת לגלובל סיטיזן כשהם אוספים מיליונים ברחבי העולם כדי לקדם מי שתייה נקיים ותברואה הולמת לאנשים הכי פגיעים בעולם. הם נוסעים לארץ מוצאם של הוריה של אדובה, ניגריה, שם הם דוחקים במושלים לייעד כספים ממשלתיים לבער את המשברים של המים המזוהמים ועשיית צרכים בחוץ. מומחים מתארים את ההשפעות של מי שתייה מזוהמים על אנשים במדינות מתפתחות ופתרונות שמיושמים ברחבי העולם, כולל התוכנית של P&G "מי שתייה בטוחים לילדים".

אודות פרוקטר & גמבל

P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:

Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®

הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.

אודות National Geographic

National Geographic Partners LLC (NGP), מיזם משותף של נשיונל ג'יאוגרפיק ודיסני, מחויבת להביא לעולם תוכן פרימיום של מדע, הרפתקאות וחקר העולם באמצעות תיק ללא מתחרים של נכסי מדיה. NGP משלבת את ערוצי הטלוויזיה הגלובליים של נשיונל ג'יאוגרפיק (ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק, Nat Geo WILD, Nat Geo MUNDO, Nat Geo PEOPLE) עם נכסי המדיה והנכסים מוכווני הצרכנים של נשיונל ג'יאוגרפיק, כולל כתבי העת של נשיונל ג'יאוגרפיק, אולפני נשיונל ג'יאוגרפיק, פלטפורמות דיגיטליות ומדיה חברתית קשורות, ספרים, מפות, מדיה לילדים ופעילויות מסייעות שכוללות נסיעות, חוויות ואירועים גלובליים, מכירות של חומר ארכיוני, מתן רישיונות ועסקי מסחר אלקטרוני. הרחבת הידע וההבנה על העולם שלנו היא מטרת הליבה של נשיונל ג'יאוגרפיק כבר 131 שנה, ועכשיו אנחנו מחויבים ללכת עמוק יותר, לדחוף גבולות, ללכת רחוק יותר עבור הצרכנים שלנו... ולהגיע למיליוני אנשים ברחבי העולם ב-172 מדינות ו-43 שפות בכל חודש בעשותנו זאת. NGP מחזירה 27 מההכנסות שלנו אל הארגון ללא כוונות רווח נשיונל ג'יאוגרפיק סוסייטי כדי לממן פעילות בתחומי המדע, חקר העולם, שימור והשכלה. למידע נוסף, בקרו באתרים natgeotv.com או nationalgeographic.com, או תמצאו אותנו בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדאין ופינטרסט.

אודות גלובל סיטיזן

מאז פסטיבל גלובל סיטיזן הראשון בניו יורק ב-2012, גלובל סיטיזן התפתח לאחת הפלטפורמות הכי גדולות והכי נראות לאנשים צעירים ברחבי העולם שקוראים למנהיגי העולם לכבד את ההתחייבויות שלהם בהשגת יעדי הפיתוח בר הקיימא של האו"ם ולשים קץ לעוני הקיצוני עד 2030. גלובל סיטיזן יצר התחייבויות והודעות על מדיניות ממנהיגים בשווי של יותר מ-37.9 מיליארד דולר שישפיעו על החיים של יותר מ-2.25 מיליארד אנשים. הארגון לקח את המודל שלו המבוסס על פעילות לדרום אפריקה, אוסטרליה, הודו, בריטניה, גרמניה, בלגיה וקנדה, ויצר לפעילים פלטפורמה ללמוד על הסוגיות שהכי חשובות להם, לנקוט בפעולה ולהרוויח פרסים עבור על העשייה הזאת.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה:

https://www.businesswire.com/news/home/52086970/en

https://www.businesswire.com/news/home/20190905005542/en/PG-National-Geographic-Global-Citizen-Launch-Groundbreaking

אנשי קשר

P&G Media
Julie deSylva, 513-780-0006

מקור: Procter & Gamble

מולטימדיה

וידאו

השידור של הסדרה התיעודית עם שישה פרקים של פרוקטר & גמבל ונשיונל ג'יאוגרפיק ACTIVATE, שהופקה במשותף על ידי גלובל סיטיזן ו-RadicalMedia, מתחיל ביום חמישי, 5 בספטמבר, בארה"ב בנשיונל ג'יאוגרפיק.



מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI