דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים teamLab Planets, מוזיאון שבו אתה נע דרך מים בטויוסו, טוקיו, הוא עכשיו חלל של סתיו.
teamLab Planets, מוזיאון שבו אתה נע דרך מים בטויוסו, טוקיו, הוא עכשיו חלל של סתיו.
חיים נוי 06/09/19 |  צפיות: 2378

teamLab Planets, מוזיאון שבו אתה נע דרך מים בטויוסו, טוקיו, הוא עכשיו חלל של סתיו.

הקרפיונים ששוחים על פני המים משתנים לעלי סתיו כשהם מתנגשים במבקרים

לתקופה מוגבלת בלבד, פריטים פופולריים שמשתמשים בהם בדגים שנשלחים ישירות מהשוק של טויוסו זמינים עכשיו בדוכני המזון שבניהול משותף.

טוקיו, 5 בספטמבר 2019, (BUSINESS WIRE) :

"המוזיאון שבו אתה נע דרך מים" של קולקטיב האמנות teamLab בטויוסו, טוקיו, teamLab Planets TOKYO DMM.com (להלן teamLab Planets) ישתנה לחלל סתווי לתקופה מוגבלת, החל ב-1 בספטמבר. תחוו חלל של יצירות אומנות שבו עלי סתיו וחרציות פרושים לפניכם, אבל רק עד 30 בנובמבר.

השינוי לחלל סתווי נעשה ביצירה אינטראקטיבית מסיבית בשם Drawing on the Water Surface שנוצר על ידי Dance of Koi and People - Infinity, כשבה מבקרים במוזיאון יכולים ללכת יחפים במים. היצירה הזאת משתנית במהלך השנה, עם פרחים שפורחים ומשתנים לפי העונה בזמן אמת. במשך התקופה הזאת של שלושה חודשים בלבד, דגי הקוי ששוחים על פני המים הנרחבים האינסופיים ישתנו לעלי סתיו, חרציות ופרחי סתיו אחרים בהתנגשם עם מבקרי המוזיאון.

יצירת האמנות: https://www.teamlab.art/jp/ew/koi_and_people/
וידיאו של יצירת האמנות: https://youtu.be/12reeWeMXwQ
teamLab Planets: https://planets.teamlab.art

החל באוקטובר, לפי דרישת הקהל, תפריט במהדורה מוגבלת יהיה זמין שוב ב-Everything is in your hand, דוכן המזון של המוזיאון. התפריט מנצל את פירות הים והצדפות הטריים ביותר, שנשלחים ישירות מהשוק של טויוסו.

• הרעיון של המוזיאון: גוף טבול

teamLab Planets הוא מוזיאון שבו אתם נעים במים. הוא כולל ארבעה חללי תצוגה גדולים במרכזו, ושבע יצירות אומנות. היצירות מבוססות על הרעיון של קולקטיב האמנות teamLab "גוף טבול".

החלל הגדול של גוף טבול כולל אוסף של מיצבים שבהם כל הגוף טובל באמנות, הגבולות בין הצופה והיצירה נעשים מעורפלים.

המבקרים נכנסים למוזיאון יחפים, ונטבלים יחד עם מבקרים אחרים בחלל המיצבים הגדול.

• עם יותר מ-1.25 מיליון מבקרים בשנה שעברה מפתיחת המוזיאון, teamLab Planets קיבל יותר מבקרים מאשר מוזיאון פיקאסו ומוזיאון- תיאטרון דאלי.

בשנה מאז פתיחתו של teamLab Planets ביולי 2018, ביקרו בו יותר מ-1.25 מיליון מבקרים מיותר מ-106 מדינות ואזורים ברחבי העולם. המספר הזה של מבקרים עולה על המספר של שניים משלושת המוזיאונים של אמן יחיד הכי מבוקרים בעולם, מוזיאון פיקאסו בברצלונה עם קרוב ל-950,000 מבקרים ומוזיאון- תיאטרון דאלי בפיגוארס (גם בספרד) עם קצת יותר מ-1.1 מיליון מבקרים (ראו הערה 1). מבין 1.25 מיליון המבקרים האלה, בערך 30 אחוז הגיעו מחוץ ליפן (ראו הערה 2). בניתוח של ארצות המוצא של המבקרים האלה נמצא שהמוזיאון היה הכי פופולרי אצל אמריקנים, ואחר כך הונג קונג, טאיוואן, בריטניה ואוסטרליה, בסדר הזה.

------------------------------

הערה 1: הדוח המיוחד של ART NEWSPAPER הכי פופולריים של Art: מספרי המבקרים בתערוכות ומוזיאונים 2018, The Art Newspaper, גיליון 311, אפריל 2019

הערה 2: מנתוני רכישת כרטיסים באתר הרשמי של teamLab Planets, הנתונים נלקחו בין 1 במרץ - 30 ביוני 2019

teamLab Planets •
ערכה לעיתונות: https://goo.gl/tQXMLm
לכרטיסים ומידע נוסף, בקרו בבקשה באתר הרשמי planets.teamlab.art ותעקבו אחרי חשבון האינסטגרם שלנו.

• מסעדות בניהול משותף

The Bowl Steakhouse


מסעדה עממית, עוצבה על ידי האדריכלים של teamLab, שמאמצת תוכנית פתוחה, ומביאה את הטבע לתוך המסעדה.


מידע נוסף תמצאו כאן.

Everything is in your hand


עם צלחות מקוריות שמדגישות את הרעיון של להחזיק הכל ביד אחת, דוכן המזון הזה מאפשר לך ליהנות משתייה וחטיפים והכל עם יד אחת בלבד. מידע נוסף תמצאו כאן.

PLANETS Co., Ltd.

הגוף המנהל של הפעלת האמצעים ב-teamLab Planets טוקיו והמסעדות הקשורות.

teamLab

teamLab (הוקם ב-2001) הוא קולקטיב אמנות, קבוצה בין תחומית של אולטרה טכנולוגים שהעבודה המשותפת שלהם מבקשת לנווט בזרימה המשותפת של אמנות, מדע, טכנולוגיה, עיצוב והעולם הטבעי. המטרה של teamLab היא לחקור קשר חדש בין בני אדם לטבע ובין האדם עצמו לעולם באמצעות אמנות. לביוגרפיות מלאות תלחצו כאן.

teamLab מיוצג על ידי Pace Gallery.

אנשי קשר

Yohann Gainche
Public Relations, PLANETS Co., Ltd.
E-mail: [email protected]
Additional coverage: https://goo.gl/forms/fqn8DmGV8WWIntP53

מקור: PLANETS Co., Ltd

מולטימדיה

https://www.businesswire.com/news/home/20190905005290/en/teamLab-Planets-Museum-Move-Water-Toyosu-Tokyo

תמונה

Drawing on the Water Surface נוצר על ידי Dance of Koi and People - Infinity teamLab, 2016-2018, מיצב דיגיטלי אינטראקטיבי, אינסופי, סאונד: Hideaki Takahashi (תמונה: Business Wire)



מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI