דף הבית תיירות ונופש טיולים בחו"ל טיול לבולגריה,קניה וסין - שלוש אופציות שונות
טיול לבולגריה,קניה וסין - שלוש אופציות שונות
שלום בן שם טוב 22/07/09 |  צפיות: 5716

למקרה שאתם מחפשים ומתלבטים היכן לעשות טיול יש כמה המלצות מעניינות שעשויוית לעזור. למקרה זה ניקח שלש אפשרויות שונות משלוש יבשות שונות למדינות בעלות אופי שונה לחלוטין. אחת אירופאית, השנייה אפריקאית, והשלישית היא מדינה אסייתית.

טיול לבולגריה - קודם כל בולגריה נמצאת במזרח אירופה ויש לה גבולות משותפים עם טורקיה, יוון, רומניה, מקדוניה,סרביה, טורקיה והים השחור. למדינה יש אוצרות טבע כגון גז נפט ועופרת וגם ייצור חקלאי כמו חיטה תירס ועוד. כמו כן, במדינה עצמה ישנם אינספור יערות ירוקים מדהימים עם נחלים ונהרות.
הרים אשר ביניהם שוכנים אגמים ומעיינות חמים וכפרים ציוריים עם איכרים החורשים את האדמה בשיטות מסורתיות. בין הערים שווה לבקר בהן הן סופיה, דובריניסטה ופלובדיב. וחשוב לא לשכוח את האוכל הבולגרי המדהים.

טיול לקניה - ועכשיו לכיוון שונה לחלוטין. קניה ממוקמת במזרח אפריקה ויש לה חוף עם האוקיינוס ההודי.
העיר הכי גדולה בקניה היא ניירובי. קניה היא מדינה ענייה מכיוון שאין לה הרבה משאבי טבע ולכן רוב הכלכלה שלה מבוססת על חקלאות וגידולים של תה,קפה וקנה סוכר.
הכנסה נוספת גדולה לקניה היא טיולי הספארי של תיירים אשר מגיעים למדינה. בקניה חיות בר רבות וביניהם ניתן למצוא אריות, פילים,נמרים ועוד. בין האטקרציות המרכזיות הן יערות גשם המורדות הר קניה, ספארי בשמורת מסאי מרה וביקור בשמורת סמבורו.

טיול לסין - סין קיימת כבר אלפי שנים וכך גם התרבות והמסורת הסינית שהיא בין העתיקות בעולם.
סין בעלת שטחים נרחבים המתאפיינים בהמון הרים ונהרות אשר נשפכים לאוקיינוס השקט. כמו כן במדינה ישנם שטחים רבים העוברים עיבוד חקלאי. בחלק הצפון מערבי של המדינה ניתן למצוא מדבריות צחיחות.
בין הערים שחייבים לבקר בהן בסין הן בייג'ינג, ושיאן שבהם ניתן למצוא פסלים של בודהא ומנזרים רבים.
מחוז נוסף שכדאי לבקר בו הוא מחוז גוויז'ו אשר ניתן למצוא בהם שפע של טרסות וגידולי אורז ותרבויות של אנשים אשר היו מבודדים מהעולם החיצון. כמו כן, חובה לברק בשנגחאי ולעשות שייט בנהר גווילין.

לאחר שהוצגו שלוש אפשרויות שונות לחלוטין של טיולים בעלי אופי שונה לחלוטין נשאר רק להחליט לאן לטוס לחופשה הבאה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שלום בן שם טוב


 


מאמרים נוספים מאת שלום בן שם טוב
 
תואר שני בלימודי משפחה
לאלה מכם שאוהבים לייעץ ורוצים לתת אוזן קשבת, ייתכן מאוד כי לימודי משפחה יכול להיות הדבר בשבילכם.

עזרי שינה לתינוקות
האם אתם מחפשים, או שניסיתם מספר אמצעים על מנת לעזור לתינוק שלכם להירדם? אם כן, אתם תשמחו לגלות שקיימים מגוון פתרונות כבר מאות שנים אשר יעזור לתינוק שלכם לישון.

תיק השקעות
לא חסרים אנשים פרטיים כיום אשר מחזיקים בסכומים כספיים לא קטנים ומחפשים היכן להשקיע את כספם. מצד אחד אפשר לתת לכסף פשוט לשבת בבנק ולצבור ריבית (לא מדימה במיוחד וכמובן תלוי בסכום שיושב בבנק) או לקחת סיכון ולהשקיע את הכסף.

שחיית תינוקות
חוקרים כבר הוכיחו ותיעדו שהגירוי בשחיית תינוקות מגדיל את הפוטנציאל להגברת האינטליגנציה, רמת ריכוז ועירנות ויכולות מוטריות של תינוקות וזאת עוד לתינוקות שטרם הגיעו לגיל 12 חודשים.

בחירת ספק אינטרנט מהיר
בעולם של תקשורת, אינטרנט מהיר וטלפונים, כיום כולם יכולים להרשות לעצמם להתחבר לאינטרנט ולהשיג נגישות מהירה לעולם האינטרנט.

קניית רכב
23/07/09 | צרכנות
קניית רכב כיום אינו דבר פשוט בכלל, בין אם אנחנו קונים מחברת ליסינג או חברת השכרת רכב או מהשוק הפרטי, צריך לשים לב למספר דברים חשובים על מנת שלא נוציא יותר כסף ממה שאנחנו צריכים באמת.

חברת ניהול נכסים - להניב את המירב מהרכוש שלנו
23/07/09 | נדל"ן
ישנם הרבה דיבורים על חברות ניהול נכסים אך רבים אינם יודעים מה זאת אומרת בעצם? מה בעצם השירות שנותנות חברות שכאלה,למה כדאי ומשתלם לקבל שירות כזה?

טיול לבולגריה,קניה וסין - שלוש אופציות שונות
למקרה שאתם מחפשים ומתלבטים היכן לעשות טיול יש כמה המלצות מעניינות שעשויוית לעזור. למקרה זה ניקח שלש אפשרויות שונות משלוש יבשות שונות למדינות בעלות אופי שונה לחלוטין. אחת אירופאית, השנייה אפריקאית, והשלישית היא מדינה אסייתית.

משרות הייטק - שווה לבדוק איפה יש עלייה
אם העלייה במספר המפוטרים והמשבר הכלכלי אשר לא עוזר רבות בחיפוש אחר עבודה, עושה רושם שהמצב נואש ולשכת התעסוקה, חברות השמה או חברת כוח אדם הן בין האופציות היחידותכיום למציאת עבודה. אך זהו לא בהכרח המצב.

עיצוב משרד - לא רק למראה חיצוני ויופי
יותר ויותר חברות כיום משקיעות משאבים בעיצוב משרד.
הסיבה העיקרית להשקעה כזאת בעיצוב משרד נכון היא שיש גם ערך מוסף ועסקי שהוא מעבר למראה חיצוני ויופי.

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI