דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים סיניברס וטלפוניקה משתפות פעולה כדי להציע שירות מסרונים גלובלי מאובטח חדש
סיניברס וטלפוניקה משתפות פעולה כדי להציע שירות מסרונים גלובלי מאובטח חדש
חיים נוי 28/10/19 |  צפיות: 2047

סיניברס וטלפוניקה משתפות פעולה כדי להציע שירות מסרונים גלובלי מאובטח חדש

שירות מסרונים מבוסס ענן ישפר את האבטחה של מסרונים ששולחים ארגונים מפני התקפות סייבר; מאפשר למותגים להגן על המסרונים

ולנסיה, ספרד, 28 באוקטובר 2019, (BUSINESS WIRE):

בכנס ותערוכה GSMA WAS#10, Syniverse, החברה הכי מחוברת בעולם, הודיעה שהיא מפתחת פתרון גלובלי מאובטח לשליחת מסרונים שמיועד לעזור למותגים לדאוג שמסרונים יהיו ללא סיכוני אבטחה אינהרנטיים שמגיעים כאשר שולחים מסרונים דרך האינטרנט וללא אימות משתמשים הולם.

כדי להגן מפני נקודות חולשה בשליחת מסרונים, סיניברס משתפת פעולה עם טלפוניקה כדי להציע לעסקים פלטפורמת שליחת מסרונים מבוססת ענן גלובלית שפועלת על גבי רשת פרטית עם הצפנה מקצה לקצה של המסרונים עצמם ומסרונים במעבר. הרשת פועלת בנפרד מרשת האינטרנט הציבורית ומשתמשת בסכמות של מיעון פרטי שהופכות אותה לבלתי נראית למי יש לו כוונות זדוניות.

מה שנחשב "בטוח מספיק" עבור מסרונים כבר לא מספיק כדי לשמור על בטיחות המידע מפני הטכניקות המתקדמות של נוכלים ופצחנים. זאת הסביבה שחברות כמו Telefónica International באמריקה הלטינית ואירופה פונות לסיניברס כדי שתעזור להן לנהל את התקשורת הסלולרית על ידי אימות הזהות וההסכמה של הלקוחות, ולהעביר באופן בטוח נתוני לקוחות ונתונים עסקיים.

שיעור ההתקפות באמריקה הלטינית, שבה הפתרון של סיניברס יושק תחילה, הוא 8.9 אחוז לפי Lexis Nexis. פעולות תשלום, התחברויות ויצירת חשבונות חדשים מהווים מטרה לבוטים של נוכלים, ועל ידי זיוף כתובות IP, מכשירים וזהויות. באמצעות פתרון גלובלי מאובטח לשליחת מסרונים זה, סיניברס וטלפוניקה יגנו על הלקוחות ומפעילי הסלולר מפני ההתקפות האלה וגם מפני שורה של התקפות סייבר אחרות, כולל דיוג (פישינג), דיוג שמתמקד בבכירים (whaling), מניעת שירות ואירועי אדם באמצע.

אמריקה הלטינית היא לא האזור היחיד שמהווה מטרה לגורמים זדוניים. בארה"ב בשנה שעברה 16.7 מיליון אנשים נפגעו מהונאות של השתלטות על חשבונות, לפי Javelin Research. באחד המקרים בנק מוביל הפסיד 15 מיליון דולר בגלל משיכות שמקורן בהונאה בגלל הצפנה גרועה בהעברה, ביישומים ובאבטחה. התוקפים נטלו על ידי הונאה את הזהות של אחד מלקוחות הבנק כדי לגשת לרשת התשלומים לפני שביצעו משיכות מזויפות מסניפים רבים של הבנק.

הצורך בחלופה המאובטחת שסיניברס מציעה לא מוגבל לענף הבנקאות. הפסדים פוטנציאלים משפיעים על כל חברה שמסתמכת על תקשורת דיגיטלית. אפשר לפרוץ למסרונים כדי לגשת למידע פיננסי או תפעולי או אפילו כדי לשלוט ברשתות, מערכות ובסיסי נתונים. בין אם זאת פלטפורמת מסחר אלקטרוני ששולחת מסרון עם סיסמה חד פעמית כדי לאמת לקוחות או גוף ממשלתי שפורס רחפני מעקב, מגוון של תהליכים שמשתמשים בהם בענפים שונים נתונים לסכנה.

סיניברס תגן על חווית הלקוח ותקטין באופן דרסטי את הסיכויים העסקיים על ידי הצעת הצפנה בכל שכבות הרשת לאורך כל הדרך באמצעות יישום של החברה אל מפעיל הסלולר עם בידוד סגמנטים בשני אזורים. וגם, התרעה אוטומטית תופעל אם נקודות הקצה של הרשת סוטות מהתנהגות התקשורת המצופה.

זמינות המוצר תתבסס על המספר של מפעילי רשתות סלולריות שמחוברים אל הפתרון הגלובלי המאובטח לשליחת מסרונים, שיגדל כל הזמן. חברות שרוצות לאבטח את התקשורת שלהן יכולות להתקשר עם סיניברס כאן.

תלחצו כדי לצייץ:

.@Syniverse & @telefonicab2b collaborate to make #textmessaging safer from hackers and fraudsters #enterprises. #cybersecurity #fraud @GSMA #WAS10 http://ow.ly/ZT8q50wUcpQ

ציטוט

  • ג'ון וויק, סגןנשיא בכיר ומנהל כללי, מוצר גלובלי, סיניברס

"כל מכשיר שיכול לשלוח ולקבל מסרונים על גבי רשת לא מאובטחת נתון לסכנה של התקפת סייבר. כדי למזער את הסיכון, סיניברס וטלפוניקה מובילות באבטחת סביבת המסרונים כדי שמידע רגיש יהיה מוגן בכל שלב של המסע כשמסרון נשלח ממותג, עובר דרך רשת סלולר ומתקבל על ידי מכשיר קצה".

משאבים תומכים

  • תקראו על GSMA WAS#10.
  • תקראו על Telefónica.
  • תקראו על Syniverse.
  • תקראו על Syniverse secure global messaging solution.
  • תקראו על John Wick.
  • תקראו ותהיומנויים Syniverse Blog.
  • תקראו ותהיומנויים Syniverse news releases.
  • למידע נוסף עלהחדשות והפעילויות של סיניברס, תעקבו בבקשה אחרי החברה באתרים Twitter, LinkedIn, Facebook

אודות סיניברס

סיניברס היא החברה הכי מחוברת בעולם - אנחנו החלוצים בחידושים שמביאים עסקים רחוק יותר. הרשת הגלובלית המאובטחת שלנו מגיעה למיליארדי אנשים ומכשירים. פלטפורמת המעורבות שלנו מניעה את החוויות המותאמות אישית של העתיד. ומיליוני העסקאות המאובטחות שאנחנו מניעים בכל דקה מחוללות מהפכה באופן שבו מחליפים מוצרים ושירותים. תמיד הובלנו חברות לדמיין מחדש את גבולות האפשר. כיום אנחנו מקיימים הזדמנויות שבכוחן לשנות את העולם.

אודות טלפוניקה פתרונות עסקיים

טלפוניקה פתרונות עסקיים היא ספקית מובילה של מגוון רחב של פתרונות תקשורת משולבים לשוק ה-B2B, ומנהלת באופן גלובלי את עסקי הארגונים (ארגונים גדולים ועסקים קטנים ובינוניים), MNC (חברות רב לאומיות), סיטונאות (חברות תקשורת קווית וסלולרית, ספקי אינטרנט וספקי תוכן) ונדידה בתוך קבוצת טלפוניקה. פתרונות עסקיים מפתחת תיק משולב, חדשני ותחרותי למגזר ה-B2B כולל פתרונות דיגיטליים (ביג דאטה, ענן, האינטרנט של הדברים או אבטחה) ושירותי תקשורת (קול בינ"ל, IP, קיבולת רוחב פס, שירותי לוויינים, ניידות, נייח משולב, סלולר, שירותי מחשוב ופתרונות גלובליים). טלפוניקה פתרונות עסקיים היא ארגון רב תרבותי, שפועל ביותר מ-40 מדינות ועם הגעת שירותים ביותר מ-170 מדינות.

אנשי קשר

Kevin Petschow
Syniverse
+1.813.637.5084
[email protected]

Matt Burrows
The Hoffman Agency (for Syniverse)
+1.408.286.2611
[email protected]

Telefónica
Corporate Communications Department
+34 91 482 3800
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI