דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מודי'ס תרכוש החזקת מיעוט ב-SynTao Green Finance
מודי'ס תרכוש החזקת מיעוט ב-SynTao Green Finance
חיים נוי 29/10/19 |  צפיות: 2037

מודי'ס תרכוש החזקת מיעוט ב-SynTao Green Finance

ניו יורק, 28 באוקטובר 2019, (BUSINESS WIRE):

Moody’s Corporation (NYSE:MCO) הודיעה היום שתרכוש החזקת מיעוט ב-SynTao Green Finance (STGF), ספקית מובילה של נתוני וניתוחי סביבה, חברה ומימשל (ESG) שנמצאת בסין ומשרתת את סין.

STGF מספקת נתוני ודירוגי ESG, אמות אג"ח ירוקות ופתרונות פיננסיים ירוקים למוסדות פיננסיים וחברות בסין. החברה גם מספקת מובילות מחשבה על ESG לקובעי מדיניות. הנתונים של STGF כוללים חברות ציבוריות סיניות, מנפיקי אג"ח ומגמות מקרו בהתפתחות של ESG. STGF הייתה החותמת הראשונה בסין שהצטרפה לעקרונות ההשקעה האחראית של האו"ם (UNPRI) כספקית שירותים והמאמתת המאושרת הראשונה בסין של יוזמת אג"ח האקלים, והמאמתת היחידה בסין של אג"ח ירוקות במסגרת המועצה המייעצת הראשונה של עקרונות האג"ח הירוקות / האג"ח החברתיות של איגוד שוקי ההון הבינ"ל (ICMA). היא גם המייסדת של פורום ההשקעות החברתיות של סין.

ההשקעה ב-STGF עולה בקנה אחד עם המחויבות הגלובלית המתמשכת של מודי'ס לקידום אמות מידה שקופות להערכת סיכוני ESG. באופן מקומי, ההשקעה מחזקת את הנוכחות והמעורבות של מודי'ס בסין והשווקים הפיננסיים שלה, עם התמקדות בתמיכה בצמיחה בת קיימא ארוכת טווח ותרומה להתפתחות הטובה של שוקי ESG.

"מאז הקמתה, STGF חיזקה את מעמדה בסין כקובעת מקומית של אמות מידה ופלטפורמה מקומית מובילה של נתוני וניתוחי ESG. הנתונים הספציפיים לסין של STGF מעניקים הזדמנות לשפר את מחקר ונתוני ה-ESG הגלובליים של מודי'ס", אמר האו שי, מנהל כללי, מנהל המדינה של הפעילות של מודי'ס בסין. "ביחד נשתמש בחוזקות וביכולות של כל אחת מהחברות כדי לספק מגוון של פתרונות לצורכי ה-ESG של משקיעים ומנפיקים, כולל מחקר משותף, פיתוח מוצרים ושיתוף פעולה טכני".

"בהתחשב באמות המידה הגלובליות של ESG ובמאפייני השוק המיוחדים של סין, STGF פיתחה מתודולוגיות ESG יעילות ייעודיות לסין וצברה כמות גדולה של נתונים", אמר פייואן גואו, יו"ר STGF. "ההשקעה של מודי'ס תעזור ל-STGF להאיץ את כיסוי הנתונים שלה, האימוץ והיכולת להמשיך לשרת את משתתפי השוק בסין. אנחנו נרגשים להיות שותפים של מודי'ס ומצפים לעבודה המשותפת בעתיד".

העיסקה משלימה את הרכישות לאחרונה של מודי'ס את Vigeo Eiris, ספקית גלובלית מובילה של מחקר, נתוני והערכות ESG, ואת Four Twenty Seven, Inc., מובילה בנתונים וניתוח סיכונים של אקלים.

תנאי העיסקה לא נמסרו, ולא תהיה לה השפעה מהותית על התוצאות הכספיות של מודי'ס ב-2019. העיסקה צפויה להיסגר עד תחילת נובמבר 2019.

אודות MOODY’S CORPORATION

מודי'ס היא רכיב חיוני של שוקי ההון הגלובליים, היא מספקת דירוגי אשראי, מחקר, כלים וניתוחים שתורמים לשווקים פיננסיים שקופים ומשולבים.
Moody's Corporation (NYSE: MC​O) היא חברת האם של Moody's Investors Service, שמספקת דירוגי אשראי ומחקר שמכסים מכשירים וניירות ערך של חוב, ו-Moody's Analytics, שמציעה תוכנה, שירותי ייעוץ ומחקר בחזית הקידמה לניתוחי אשראי וכלכלה וניהול סיכונים פיננסיים. החברה, שדיווחה על הכנסות של 4.4 מיליארד דולר ב-2018, מעסיקה בערך 13,200 אנשים בכל העולם ומקיימת נוכחות ב-44 מדינות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.moodys.com.

למידע נוסף על הגישה של מודי'ס ל-ESG, בקרו בבקשה באתר www.moodys.com/esg.

הפעלת עתיד בר קיימא מבחינה סביבתית היא התמקדות חשובה בגישה של מודי'ס לאחריות חברתית של תאגידים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.moodys.com/csr.

אנשי קשר

For Moody’s:
SHIVANI KAK
Moody’s Investor Relations
+1 212-553-0298
[email protected]
או
MICHAEL ADLER
Moody’s Communications
+1 212-553-4667
[email protected]
או
GEORGE ZHU
Moody’s Communications
+86 138 1057 0262
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI