דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים תרו מודיעה על ההתחלה של הצעת רכש כדי לרכוש בחזרה מניות רגילות שלה בשווי של עד 225 מיליון דולר
תרו מודיעה על ההתחלה של הצעת רכש כדי לרכוש בחזרה מניות רגילות שלה בשווי של עד 225 מיליון דולר
חיים נוי 15/11/19 |  צפיות: 2786

תרו מודיעה על ההתחלה של הצעת רכש כדי לרכוש בחזרה מניות רגילות שלה בשווי של עד 225 מיליון דולר

הותורן, ניו יורק, 15 בנובמבר 2019, (BUSINESS WIRE):

תרו תעשייה רוקחית בע"מ (NYSE: TARO) הודיעה היום שהיא התחילה בהצעת רכש באמצעות "מכירה פומבית הולנדית" מותאמת כדי לרכוש בחזרה מניות רגילות שלה בשווי של עד 225 מיליון דולר במחיר שלא יעלה על $92.00 למניה ולא יפחת מ-$80.00 למניה, למוכר במזומן, פחות כל ניכוי מס במקור שחל וללא ריבית, לפי התנאים ובכפוף לתניות הקבועים בהצעת הרכש וכתב המשלוח שמופצים לבעלי המניות . אם יהיה חיתום מלא להצעה, מספר המניות שיירכשו בהצעה מהווה בערך 6.3% עד 7.3% מהמניות המונפקות הנוכחיות של תרו תלוי במחיר הרכישה שישולם עבור המניות האלה בעקבות ההצעה. מחיר הסגירה של המניות בבורסה של ניו יורק ב-14 בנובמבר 2019, יום המסחר המלא האחרון לפני ההודעה של היום וההתחלה של הצעה זאת, היה $76.22 למניה.

ההצעה תפקע בשעה 17:00 שעון העיר ניו יורק ביום שני, 16 בדצמבר 2019, אלא אם תרו תאריך אותה. הצעות מכירה של מניות חייבות להיעשות לפני פקיעת ההצעה ואפשר למשוך אותן בכל עת לפני פקיעת ההצעה. ההצעה לא תותנה במיספר מינימלי של מניות שיוצעו; אבל ההצעה כפופה למספר תנאים ותניות המתוארים בהצעת הרכש.

בעלי מניות המציעים למכור יכולים לציין מחיר שלא יעלה על $92.00 למניה ולא יפחת מ-$80.00 למניה (במרווחים של $0.50) שבו הם מוכנים למכור את המניות שלהם בהתאם להצעה. לפי התנאים ובכפוף לתניות של ההצעה, החברה תקבע מחיר אחד למניה שהחברה תשלם עבור מניות שיוצעו באופן המתאים ולא נמשכו מההצעה, תוך הבאה בחשבון של המספר הכולל של מניות מוצעות ואת המחירים שציינו בעלי המניות המציעים. החברה תבחר את מחיר הרכישה הנמוך ביותר, שלא יעלה על $92.00 למניה ולא יפחת מ-$80.00 למניה, שיאפשר לה לרכוש מניות שמחיר הרכישה המיצרפי שלהן 225 מיליון דולר, או סכום נמוך יותר, תלוי במספר המניות שיוצעו באופן המתאים ולא נמשכו מההצעה (מחיר רכישה זה, "מחיר הרכישה הסופי"). רק מניות שהוצעו באופן תקף במחיר ששווה או מתחת למחיר הרכישה הסופי, ולא נמשכו, יהיו כשירות לרכישה בהצעה. כל המניות שיירכשו בהצעה יירכשו במחיר הרכישה הסופי, כוללן המניות שהוצעו במחיר הנמוך ממחיר הרכישה הסופי. אולם, בגלל העדיפות של "שברי יחידה", חלוקה באופן יחסי והוראות מותנות של הצעת הרכש המפורטות בהצעת הרכש, ייתכן שלא כל המניות המוצעות יירכשו אם השווי המיצרפי של מספר המניות שהוצעו באופן המתאים במחיר ששווה או מתחת למחיר הרכישה הסופי ולא נמשכו עולה על 225 מיליון דולר (על בסיס מחיר הרכישה הסופי).

החברה תרכוש רק את אותן מניות שהוצעו באופן המתאים ולא נמשכו בתנאים והתניות של ההצעה. כל ההצעות שהתקבלו לתשלום ישולמו מייד לאחר פקיעת תקופת ההצעה, למוכר במזומן, פחות כל ניכוי מס במקור שחל וללא ריבית. במחיר הרכישה הסופי המירבי של $92.00 למניה, החברה תרכוש 2,445,652 מניות אם יהיה חיתום מלא להצעה, שיהוו בערך 6.3% מהמניות המונפקות נכון ל-14 בנובמבר 2019. במחיר הרכישה הסופי המינימלי של $80.00 למניה, החברה תרכוש 2,812,500 מניות אם יהיה חיתום מלא להצעה, שיהוו בערך 7.3% מהמניות המונפקות נכון ל-14 בנובמבר 2019.

המניות שלא נרכשו בהצעה יוחזרו על חשבון החברה מייד לאחר פקיעת ההצעה. החברה שומרת את הזכות, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לשנות את האפשרויות של מחיר הרכישה למניה ולהגדיל או להקטין את השווי המיצרפי של המניות המבוקשות בהצעה, בכפוף לחוק החל. בהתאם לכללים של הרשות האמריקנית לניירות ערך ("SEC"), החברה רשאית לרכוש בהצעה עד 2% נוספים מהמניות המונפקות שלה מבלי לתקן או להאריך את ההצעה.

נכון ל-31 באוקטובר 2014, היו לתרו בערך 1.5 מיליארד דולר במזומנים ושווי ערך מזומנים ובניירות ערך סחירים לטווח קצר ולטווח ארוך, וחלק מהם ישמש למימון ההצעה.

מנהלת הדילרים של העסקה היא J.P. Morgan Securities LLC, וסוכנת המידע היא MacKenzie Partners Inc.. מקבלת הפיקדון היא American Stock Transfer & Trust Company, LLC. הצעת הרכש, כתב המשלוח ומסמכים קשורים נשלחים לבעלי המניות הרשומים והם גם יהיו זמינים להפצה לבעלים להנאה של מניות. לשאלות ומידע, התקשרו בבקשה עם מנהלת הדילרים או עם סוכנת המידע בשיחת חינם במספרים 1-877-371-5947 או 1-800-322-2885, בהתאמה.

מועצת המנהלים של תרו אישר האת ההצעה. אבל תרו, מועצת המנהלים שלה, מנהלת הדילרים, סוכנת המידע או מקבלת הפיקדון, אף אחת מהן לא ממליצה המלצות כלשהן לבעלי המניות לגבי האם להציע או להימנע מלהציע את המניות שלהם או לגבי מחיר הרכישה או מחירי הרכישה שבהם אפשר להציע למכירה מניות בהצעת הרכש. בעלי המניות חייבים לקבל בעצמם החלטות לגבי כמה מניות יציעו, אם בכלל. בעשותם זאת, על בעלי המניות לקרוא ולהעריך בקפידה את המידע בהצעת הרכש ובכתב המשלוח הקשור.

ההודעה לעיתונות הזאת היא למטרות מידע בלבד ולא מהווה הצעה לקנות או שכנוע להצעה למכור מניות רגילות של תרו תעשייה רוקחית בע"מ. ההצעה נעשית רק בהתאם להצעת הרכש, כתב המשלוח וחומרים קשורים שתרו תפיץ בקרוב לבעלי המניות שלה ותגיש ל-SEC. על בעלי המניות והמשקיעים לקרוא בתשומת לב את הצעת הרכש, כתב המשלוח והחומרים הקשורים כי הם כוללים מידע חשוב, כולל התנאים והתניות השונים של ההצעה. בעלי המניות והמשקיעים יכולים להשיג עותק חינם של הצהרת הצעת הרכש בנספח TO, הצעת הרכש, כתב המשלוח ומסמכים אחרים שתרו תגיש בקרוב ל-SEC באתר של SEC בכתובת www.sec.gov או על ידי שיחה עם MACKENZIE PARTNERS, INC., סוכנת המידע של ההצעה, בשיחת חינם למספר 1-800-322-2885. בעלי המניות מתבקשים לקרוא בתשומת לב חומרים אלה לפני קבלת החלטה כלשהי בנוגע להצעה.

אודות תרו

תרו תעשייה רוקחית בע"מ היא חברת תרופות רב לאומית המבוססת על מדע, שמחויבת לענות על הצרכים של לקוחותיה באמצעות גילוי, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי בריאות באיכות הגבוהה ביותר. למידע נוסף על תרו תעשייה רוקחית בע"מ, בקרו בבקשה באתר של החברה בכתובת www.taro.com.

אנשי קשר

מריאנו א. בלגואר

סגן נשיא, סמנכ"ל כספים

(914) 345-9001
[email protected]

וויליאם ג'. קוט
סגן נשיא, כספים ועסקים, גזבר וקשרי משקיעים

914)-345-9001)
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI