דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אנומלי מדגימה פתרונות אבטחת סייבר מופעלי בינה ב-CIO 100 מזרח אפריקה
אנומלי מדגימה פתרונות אבטחת סייבר מופעלי בינה ב-CIO 100 מזרח אפריקה
חיים נוי 20/11/19 |  צפיות: 2199

אנומלי מדגימה פתרונות אבטחת סייבר מופעלי בינה ב-CIO 100 מזרח אפריקה

בקרו את אנומלי בביתנים 1 ו-2 כדי ללמוד איך לבצע אוטומציה של פעילויות בינת איומים; השתתפו במצגת "החזון ל-2020: בינת איומים, צייד ואוטומציה" כדי ללמוד איך אנומלי מביאה לקבלת החלטות אבטחה יעילות

נאיבאשה, קניה, 19 בנובמבר 2019, (GLOBE NEWSWIRE):

אנומלי, מובילה בפתרונות אבטחת סייבר מופעלי בינה, מדגימה את הפלטפורמה Anomali Altitude באירוע "CIO 100 Symposium and Awards" באתר הנופש לייק נאיבאשה (LNR). הפלטפורמה Anomali Altitude מספקת את Anomali Lens, Anomali ThreatStream ו-Anomali Match. חבילת המוצרים המשולבת מאפשרת ללקוחות אוטומציה של איסוף, זיהוי, ניתוח ותגובה לאיומים חיצוניים ופנימיים בעדיפות גבוהה. למידע נוסף, בקרו את אנומלי בביתנים 1 ו-2. ב-21 בנובמבר בשעה 15:00 ניאל מקלאוד, מנהל, ארכיטקטורת פתרונות אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, יציג את "החזון ל-2020: בינת איומים, צייד ואוטומציה". המושב הזה ידגים איך אנומלי עוזרת ללקוחות להפוך בינת איומים למידע שאפשר לפעול לפיו כדי להביא לקבלת החלטות אבטחה יעילות שמפחיתות סיכונים.

אודות Anomali Lens™

הטכנולוגיה הראשונה מסוגה מאפשרת לכל אחד, מאנשי התפעול של האבטחה ועד לחברי מועצת המנהלים, לדעת אוטומטית ומיידית אם הארגונים שלהם מותקפים, מיהם היריבים ואם ההתקפות הצליחו. עם התשובות לשאלות האבטחה החשובות האלה, המשתמשים יכולים לקבל החלטות יעילות איך להגיב.

בלחיצה אחת, Anomali Lens סורק תוכן מבוסס אינטרנט, מגלה ומדגיש את כל האיומים שזוהו בתוכו, מספק פרטים שקל להבין על האיומים ואומר למשתמשים אם איומים כלשהם כבר נמצאים ברשתות שלהם. Anomali Lens סורק תוכן אינטרנט שכולל חדשות, בלוגים, מחקר, בולטינים, יומני SIEM, יומני אבטחה אחרים, דוחות IR, טוויטר ורשתות חברתיות אחרות.

בולטינים אוטומטיים על איומים שנוצרים על ידי Anomali Lens מתווספים ל-Anomali ThreatStream. אחר כך אפשר לשתף אותם בין ארגונים, חוגים מהימנים ו-ISACs. אפשר לשלב את הבולטינים ישירות באמצעי בקרה כדי לבצע מיידית חסימה, גילוי והפחתה.

Anomali Lens נתמך על ידי עיבוד שפות טבעיות (NLP) מתקדם וגילוי מודע להקשר. כיום הוא מותקן כתוסף לדפדפן ובקרוב יהיה זמין למכשירים ניידים.

Anomali Match™

Anomali Match משלב בינת איומי סייבר, נתוני MISP, OSINT, יומני SIEM, כלי הערכת פגיעויות ומקורות אחרים של ביג דאטה כדי להתאים מיליארדי IOCs ואיומים מול כאלה שנמצאים ברשתות של הלקוחות. על ידי הספקת ניתוח אוטומטי רטרוספקטיבי על תקופות ארוכות, המשתמשים מגלים איומים וסיכונים שנמצאים זמן קצר וארוך. Anomali Match מחליף את Anomali Enterprise וכולל את כל היכולות שהיו לפתרון הזה. כמה מהפונקציות והיתרונות החדשים:

· למידת מכונה משופרת של DGA - יכולות חדשות של למידה עמוקה מאפשרות דיוק של 90 אחוז פלוס בגילוי אלגוריתמים ליצירת דומיינים (DGA).

· תמיכת בביג דאטה באמצעות Elasticsearch - השילוב מספק ניתוח רטרוספקטיבי של כמויות גדולות של נתוני איומים שנה ויותר אחורה.

· הדשבורד של Anomali Match - ייצוגים חזותיים חדשים ממטבים את השימוש בהזנות איומים מרובות.

· Anomali Match עצמאי - יבוא אוטומטי ישיר של נתונים מ-MISP ומקורות אחרים משפר את מתן הציונים וההעשרה של האיומים.

· Anomali Lens - השילוב מספק אישור מיידי לגבי מתי איומים נמצאים ברשתות.

Anomali ThreatStreamⓇ

פלטפורמת בינת האיומים (TIP) שלנו משלבת נתוני איומים מהמגוון הרחב ביותר של הזנות כדי ליצור בינת איומים שאפשר לפעול לפיה. Anomali ThreatStream היא הבסיס לשכבת הפ'רימיום (freemium) החדשה שנוספה תוכנית השותפים המועדפים של אנומלי. שישה שותפים מספקים עכשיו הזנות חינם: Flashpoint, ReversingLabs, DomainTools, Farsight, Intel471 ו-Sixgill.

למידע נוסף על הפלטפורמה החדשה של אנומלי, בקרו בבקשה באתר https://www.anomali.com/, טוויטר: https://twitter.com/Anomali, לינקדאין: https://www.linkedin.com/company/anomali/ בלוג:https://www.anomali.com/blog

אודות אנומלי

AnomaliⓇ מספקת פתרונות אבטחת סייבר מופעלי בינה. הפתרונות של הפלטפורמה Anomali AltitudeTM כוללים את Anomali ThreatStreamⓇ, Anomali MatchTM ו-Anomali LensTM. עסקים פרטיים וארגונים ציבוריים משתמשים באנומלי כדי להשתמש בנתוני, מידע ובינת איומים כדי לקבל החלטות יעילות באבטחת סייבר שמחזקות הגנות ומפחיתות סיכונים. תוכנית השותפים של אנומלי מספקת גישה להזנות איומים מכל שכבות הרשת ומאפשרת שילוב חלק לתוך טכנולוגיות מובילות של תשתיות אבטחה. צוות מחקר האיומים של אנומלי מספק בינת איומים שאפשר לפעול לפיה שעוזרת ללקוחות, שותפים וקהילת האבטחה הרחבה לגלות ולהפחית את האיומים הכי רציניים על הארגונים שלהם. הלקוחות של אנומלי כוללים יותר מ-350 ארגונים גלובליים, רבות מחברות ה-Global 2000 ו-Fortune 500 וארגונים ממשלתיים וביטחוניים גדולים ברחבי העולם. אנומלי הוקמה ב-2013 והיא נתמכת על ידי חברות הון סיכון מובילות כולל GV, Paladin Capital Group, Institutional Venture Partners ו-General Catalyst. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.anomali.com.

ליצירת קשר:

Tiffany Cheynier, Manager, Investor Relations
InnovaHealth Partners, LP
T: 1.212.652.3550
F: 1.212.652.3544
E: [email protected]
W: www.innovahp.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI