דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים אוורברידג' נבחרה להפעיל פלטפורמת התרעות מאסון כלל ארצית בפרו עבור 37 מיליון תושבים ומבקרים בשנה
אוורברידג' נבחרה להפעיל פלטפורמת התרעות מאסון כלל ארצית בפרו עבור 37 מיליון תושבים ומבקרים בשנה
חיים נוי 03/12/19 |  צפיות: 2051

אוורברידג' נבחרה להפעיל פלטפורמת התרעות מאסון כלל ארצית בפרו עבור 37 מיליון תושבים ומבקרים בשנה

הזכייה בפרו מחזקת את ההובלה הגלובלית של אוורברידג' במערכות התרעה לאוכלוסייה עם חוזים כלל ארציים באזורי האמריקות, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ואסיה פסיפיק

ברלינגטון, מסצ'וסטס, 3 בדצמבר 2019, (BUSINESS WIRE):

Everbridge, Inc. (NASDAQ: EVBG), המובילה הגלובלית בניהול אירועים קריטיים, הודיעה היום שהיא נבחרה על ידי משרד התחבורה והתקשורת של פרו להפעיל את Sistema de Mensajería de Alerta Temprana de Emergencia (Sismate) של המדינה, מערכת שליחת מסרי ההתרעה על מצבי חירום של פרו. החדשות מציינות את השלמת המשא ומתן על החוזה עם המשרד שאוורברידג' חשפה לראשונה בספטמבר, ללא ציון שם המדינה. הזכייה מחזקת את המעמד של אוורברידג' כמובילה העולמית במערכות התראה לאוכלוסייה עם חוזים באזורי האמריקות, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ואסיה פסיפיק.

אחרי ש-Sismate תותקן, היא תופעל כאשר המכון הלאומי להגנה אזרחית של פרו יזהה אירוע חמור. המערכת, שמופעלת על ידי Everbridge Public Warning, תשלח מסרים קריטיים לטלפונים סלולריים לפני, בזמן ואחרי מצב החירום. אפשר להשתמש בהתרעות של Sismate בתרגילים ולספק סיוע בפעילויות חיפוש והצלה. Sismate מיועדת לשרת יותר מ-37 מיליון אנשים כולל 33 מיליון התושבים של פרו ו-4 מיליון מבקרים בשנה.

"הטכנולוגיה הזאת היא אבן דרך בניהול סיכונים ואסונות ברמה הלאומית, שתאוחד על ידי שילוב פעילות משותפת בין מוסדות שונים ואזרחים", הסבירה סגנית שר התקשורת וירחיניה נקגאווה לאל אקונומיסטה.

"לכבוד הוא לאוורברידג' לתמוך בפרו עם מערכת ההתרעה הלאומית שלה", אמר דייוויד מרדית, מנהל העסקים הראשי של אוורברידג'. "פרו מצטרפת למספר הולך וגדל של מדינות שבחרו לשתף פעולה עם אוורברידג' כדי להתקין מערכת כלל ארצית להגנת האזרחים והמבקרים שלהן בסביבה של איומים מסלימים".

הפלטפורמה של אוורברידג' הותקנה על ידי יותר מימשלים מקומיים, מדינתיים ולאומיים ברחבי העולם מכל פתרון אחר, והיא מציעה את היכולת להגיע ליותר מ-500 מיליון איש ביותר מ-200 מדינות. בנוסף לפרו, Everbridge Public Warning הותקנה כדי להגיע לאוכלוסיות הסלולריות בקנה מידה כלל ארצי בשוודיה, איסלנד, הולנד, סינגפור, יוון ובכמה מהמדינות הכי גדולות בהודו, ומותקנת עכשיו באוסטרליה. אוורברידג' היא הספקית הראשונה של התראה לאוכלוסייה שתומכת בארבע מדינות של האיחוד האירופי ביחד עם ההוראה של האיחוד מהזמן האחרון שמחייבת מדינות חברות להתקין מערכת התרעה לכלל האוכלוסייה עד יוני 2022.

Everbridge Public Warning היא הפתרון הרב ערוצי היחיד שמאפשר למדינות להתקין את השילוב המועדף עליהן של שיטות תקשורת במצבי חירום. מערכת ההתרעה לאוכלוסייה של אוורברידג' מתקשרת בכל השלבים של אירוע, מנצלת בינת מיקום (מיקום סטטי, מיקום ידוע אחרון ומיקום צפוי), מספקת תקשורת דו סטרית מכוונת ומאפשרת למדינות לשלב מהירות מסירת התראות עם ההגעה הכי רחבה כדי לכסות את האוכלוסייה והמבקרים.

אודות אוורברידג'

Everbridge, Inc. (NASDAQ: EVBG) היא חברת תוכנה גלובלית שמספקת יישומי תוכנה ארגוניים לאוטומציה והאצה של ההיענות המבצעית של ארגונים לאירועים קריטיים כדי שהאנשים יהיו בטוחים והעסקים ימשיכו לפעול. בזמן איומים על ביטחון הציבור כמו מצבים של יורה פעיל, התקפות של טרוריסטים או תנאי מזג אוויר חמורים, וגם אירועים עסקיים קריטיים כולל אי זמינות מחשבים, התקפות סייבר או אירועים אחרים כגון ריקול של מוצרים או נתק בשרשרת האספקה, יותר מ-4,800 לקוחות בכל העולם מסתמכים על הפלטפורמה לניהול אירועים קריטיים של החברה כדי לצרף ולהעריך במהירות ובאופן אמין נתונים על האיום, לאתר אנשים בסכנה וכוחות מענה שיכולים לעזור, להפוך לאוטומטי את הביצוע של תהליכי תקשורת מוגדרים מראש באמצעות מסירה מאובטחת ליותר ממאה מכשירי תקשורת שונים ולעקוב אחרי ההתקדמות בביצוע של תוכניות המענה. הפלטפורמה של החברה שלחה יותר מ-2.8 מיליארד מסרים ב-2018 ויש לה יכולת להגיע ליותר מ-500 מיליון איש ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות, כולל כל האוכלוסייה הסלולרית בקנה מידה כלל ארצי באוסטרליה, שוודיה, הולנד, סינגפור, יוון ובכמה מהמדינות הכי גדולות בהודו. יישומי התקשורת הקריטית והבטיחות הארגונית של החברה כוללים הודעות המוניות, ניהול אירועים, Safety Connection™, התראת מחשבים, Visual Command Center®, התרעה לציבור, ניהול משברים, Community Engagement™ והעברת מסרים מאובטחת. אוורברידג' משרתת תשע מעשר הערים הגדולות בארה"ב, שמונה מעשרת בנקי ההשקעות הגדולים ביותר שנמצאים בארה"ב, 46 מ-50 נמלי התעופה הכי עמוסים בצפון אמריקה, שש מעשר חברות הייעוץ הגלובליות הכי גדולות, שש מעשר יצרניות הרכב הגלובליות הכי גדולות, כל ארבע חברות החשבונאות הגלובליות הכי גדולות, תשע מעשרת ספקי שירותי הבריאות הכי גדולים שנמצאים בארה"ב, וחמש מעשר חברות הביטוח הרפואי הכי גדולות שנמצאות בארה"ב. אוורברידג' נמצאת בבוסטון ולוס אנג'לס עם משרדים נוספים בלנסינג, סן פרנסיסקו, בייג'ינג, בנגלור, קולקטה, לונדון, מינכן, אוסלו, סינגפור, סטוקהולם וטילבורך. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.everbridge.com, תקראו את הבלוג של החברה ותעקבו: LinkedIn, Twitter, Facebook.

אנשי קשר

מדיה:
Jim Gatta
Everbridge
[email protected]
215-290-3799

Jeff Young
Everbridge
[email protected]
781-859-4116

מקור: Everbridge, Inc.

מולטימדיה

וידאו

Everbridge Public Warning



מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI