דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים דיגיסרט ויוביסקיור משתפות פעולה בפתרונות הדור הבא של זיהוי ארגונים באמצעות קודים של מזהה ישות משפטית
דיגיסרט ויוביסקיור משתפות פעולה בפתרונות הדור הבא של זיהוי ארגונים באמצעות קודים של מזהה ישות משפטית
חיים נוי 04/12/19 |  צפיות: 2360

דיגיסרט ויוביסקיור משתפות פעולה בפתרונות הדור הבא של זיהוי ארגונים באמצעות קודים של מזהה ישות משפטית

החברות ישתפו פעולה בהרחבת השימוש בקודי מזהה ישות משפטית (LEI) לסוגים רבים של מקרי שימוש שמתבססים על אישורים דיגיטליים

ליהי, יוטה ולונדון, 3 בדצמבר 2019, (BUSINESS WIRE):

DigiCert, Inc., הספקית המובילה בעולם של פתרונות TLS/SSL, האינטרנט של הדברים ו-PKI, ו-Ubisecure, ספקית של שירותי זהות דיגיטלית ומנפיקה מוסמכת של קודי מזהה ישות משפטית (LEI) באמצעות קרן ה-LEI הגלובלית (GLEIF), הודיעו במשותף היום על שיתוף הפעולה שלהם כדי לעזור לפתור את קשיי הזהות של ארגונים על ידי הוספת קודי LEI למוצרים העתידיים של דיגיסרט. השותפות גם תרחיב את הזמינות של קודי LEI ללקוחות של דיגיסרט באמצעות הפלטפורמה RapidLEI של יוביסקיור.

"דיגיסרט נרגשת לעבוד עם הצוות של יוביסקיור ו-GLEIF כדי לחקור כיצד קודי LEI יכולים להשפיע באופן חיובי על הלקוחות שלנו ומשתמשי הקצה שלהם", אמר מנכ"ל דיגיסרט ג'ון מריל. "לדיגיסרט יש היסטוריה ארוכה של מחויבות לאישור זהויות באינטראקציות דיגיטליות. העבודה שלנו עם קודי LEI היא עוד צעד כדי לחזק יותר את האמון הדיגיטלי בסביבות מחוברות שונות".

דיגיסרט ויוביסקיור יחקרו את יתרונות הבטחת הזהות של קודי LEI באישורים דיגיטליים, כולל בדואל מאובטח, חתימת קוד ובקרת גישה מבוססת אישורים של עובדים, קבלנים וצדדים שלישיים אחרים. קודי LEI מציעים אמצעי תקני, אמין ועקבי לקביעת זהות ובעלות של ארגונים והימנעות מהתנגשויות על בסיס זהות. קודי LEI מכילים קוד ספציפי שנוצר על סמך סוג הארגון של החברה ומידע על תחום השיפוט. עם יותר ממיליון וחצי קודי LEI בשימוש כיום, הם הופכים במהירות למזהה הארגונים שבפועל מוכר בכל העולם. יוביסקיור גם מפתחת שירותים מתקדמים מבוססי LEI כמו הזכות לייצג - שירות ספק זהויות (IdP) לאימות זכויות שניתנו לאנשים לייצג את החברה שלהם.

פול טאורט, קצין פיתוח תאגידי ביוביסקיור, אמר: "כרשות אישורים עם מיקוד באישורים עם רמת הבטחה גבוהה, דיגיסרט הבינה מזמן שהיכולת לקבוע זהות ארגונית מאומתת עבור משתמשי קצה חיונית כדי לעשות את האינטרנט למקום יותר שקוף לעשיית עסקים. לכבוד הוא לנו לשתף פעולה עם רשות האישורים הגדולה ביותר בעולם כדי לחבר את הסביבות של LEI ורשויות אישורים. לדיגיסרט יש מוניטין שהרוויחה ביושר כרשות אישורים אחראית שחושבת על העתיד".

סטיבן וולף, מנכ"ל GLEIF, אמר: "השותפות של דיגיסרט ויוביסקיור משמעה שאחת מרשויות האישורים הגלובליות הראשונות מצטרפת למערכת LEI הגלובלית. אנחנו מאוד נרגשים ששתי מובילות טכנולוגיות עובדות ביחד כדי להרחיב את הזמינות של קודי LEI באמצעות פתרונות חדשים. ואנחנו רואים בכך אישור לאופן שבו קודי LEI מחברים סביבות של זהויות כדי לפשט את הזיהוי של ישויות משפטיות בעידן הדיגיטלי לתועלת כל בעלי העניין בעולם".

דיגיסרט היא רשות האישורים המובילה בעולם ואחת מרשות האישורים הראשונות שסיפקה את הדרישות בענף ופתרונות קשורים שקובעים את הערך של זהות מאומתת, בין אם היא של ארגונים, אנשים או דברים. החברה מחויבת למספר פרויקטי מו"פ בחזית הקידמה שקשורים בזהות של ארגונים, מחשבים קוונטיים וזהות של מכשירי האינטרנט של הדברים, והלקוחות מסתמכים על דיגיסרט כדי לפתור אתגרי זהות, אימות והצפנה מורכבים.

יוביסקיור הייתה המנפיקה של קודי מזהה ישות משפטית עם הצמיחה המהירה ביותר ב-2019. שירות ה-LEI שלה, RapidLEI, הוקם על ידי ותיקים בענף רשויות האישורים שהיו אחראים בעבר להכנסה לשימוש של GeoTrust באירופה וההקמה המשותפת של רשות אישורים אחרת שבצמרת העולמית. אחרי שיצאו מאותה החברה, הצוות פיתח את הפתרון RapidLEI כדי להפוך את קודי LEI לנגישים במקומות בהם הבטחת זהויות ארגוניות מאומתת לפי דרישה היא חיונית - כולל בנקאות, פינטק, ציות ועכשיו ללקוחות ושותפים של רשויות אישורים.

קודי LEI עצמאיים זמינים ללקוחות של דיגיסרט בכתובת www.rapidlei.com/digicert. החברות ימשיכו לשתף פעולה עם בעלי עניין בענף בשימושים חדשניים אחרים של LEI.

למידע נוסף על LEI והשירותים של יוביסקיור, בקרו בבקשה באתרים ubisecure.com או rapidlei.com.

אנשי קשר

Hotwire for Ubisecure
Jenny Morris
[email protected]
07393465529

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI