דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Mary Kay Inc. סוגרת שנה בולטת של מתן תוקף מדעי במפגש ה-73 של אגודת הכימאים הקוסמטיים
Mary Kay Inc. סוגרת שנה בולטת של מתן תוקף מדעי במפגש ה-73 של אגודת הכימאים הקוסמטיים
חיים נוי 22/12/19 |  צפיות: 2143

Mary Kay Inc. סוגרת שנה בולטת של מתן תוקף מדעי במפגש ה-73 של אגודת הכימאים הקוסמטיים

דאלאס, 20 בדצמבר 2019, (BUSINESS WIRE):

ב-2019 Mary Kay Inc. המשיכה במחויבות בת עשרות שנים שלה למחקר במדע העור על ידי חשיפת התוצאות של מחקרים פורצי דרך רבים וקידום דיונים אקדמיים עם מקבילים בענף בכנסים מדעיים ברחבי העולם. ממש לאחרונה, Mary Kay הייתה בניו יורק במפגש ה-73 של אגודת הכימאים הקוסמטיים, שבה המותג נתן חסות, שיתף פעולה וחקר יישומים של המיקרוביום של העור עם מומחים מובילים בתחום.

"ממחקרים חדשים עולה שהמיקרוביום ממלא תפקיד חשוב בבריאות הכוללת של העור, וכחדשנית מובילה בטיפוח העור, Mary Kay משקיעה הרבה במחקרים נוספים על ההשפעה שלו", אמרהד"ר לוסי גילדיי, המנהלת המדעית הראשית של Mary Kay. "יש לנו מחויבות למלא תפקיד פעיל בקהיליות הקוסמטיקה והמדע באמצעות השתתפות בכנסים דרמטולוגיים גלובליים כמו המפגש של אגודת הכימאים הקוסמטיים, בהם אנחנו יכולים לשתף וללמוד ממומחי מדע אחרים כדי לעזור לנו לפתח מוצרים יותר יעילים".

המפגש של אגודת הכימאים הקוסמטיים מכנס יותר מ-1,300 משתתפים מכמה ממותגי ויצרני הקוסמטיקה והטיפוח האישי המובילים. מעודדים את המשתתפים לאינטראקציה עם דוברים שמציגים את המחקרים והחידושים האחרונים שמעניינים מדעני קוסמטיקה, להחליף רעיונות עם עמיתים ולחדש קשרים עם קולגות מרחבי העולם.

Mary Kay נתנה חסות למושב הלימודי במפגש, כולל הנושאים "הרוויית הקוורום: הדרך החדשה לשלוט במיקרוביום", "חקירת יישומים חדשים בטיפוח אישי: לאזן את המיקרוביוטה של העור שלנו", "השפעות גלובליות של המיקרוביום", "השינויים בזמן במיקרוביום של עור הפנים".

מחקרים מדעיים נוספים ב-2019

המפגש ה-73 של אגודת הכימאים הקוסמטיים הוא האירוע האחרון בסדרה של מצגות של Mary Kay בקהילה המדעית והאקדמית שמחזקות את המחויבות רבת השנים של המותג לקדם את המחקר והפיתוח בבריאות העור. בכל שנה Mary Kay עורכת מאות אלפי בדיקות מדעיות על מוצרים ורכיבים כדי להבטיח את אמות המידה הגבוהות ביותר של בטיחות, איכות וביצועים. Mary Kay מחזיקה ביותר מ-1,500 פטנטים על מוצרים, טכנולוגיות ועיצוב אריזות בתיק הגלובלי שלה. לאחרונה החברה הודיעה על פתיחת מפעל ייצור ומו"פ חדיש בעלות יותר של יותר מ-100 מיליון דולר בלואיביל, טקסס.

ב-2019 Mary Kay התמקדה בשלושה עמודים במחויבות שלה לבריאות העור: זיהום אוויר, בריאות המחסום העורי ועור רגיש, ההבנה של הזדקנות העור ואסטרטגיות להתערבות.

זיהום אוויר ובריאות בעור

  • מאי: Mary Kay נתנה חסות לסימפוזיון אקסקלוסיבי עלההשפעה של זיהום אוויר על בריאות העור באזור אמריקה הלטינית ב-Reunión Anual de DermatólogosLatinoamericanos (RADLA) היוקרתי בבואנוס איירס, ארגנטינה. ד"ר גילדיי הנחתה אתהסימפוזיון הזה עם שלושה מומחי דרמטולוגיה ברזילאים ששיתפו מחקרים על ההשפעהשל זיהום אוויר על העור. המסקנה הייתה שנוגדי חמצון יהיו דרך ישימה לפעול נגדההשפעות השליליות של זיהום אוויר על העור. למרבההמזל, Mary Kay גם הציגה ממצאים על תצמיד נוגד חמצוןשיכול לעכב את הסימנים המוקדמים מדי של הזדקנות שקשורים להשפעות המזיקות שלזיהום אוויר.
  • יוני: כנס הדרמטולוגיה העולמי ה-24 במילאנו,איטליה. Mary Kay נתנה חסות למושב שאלות ותשובות עם שני מומחים לדרמטולוגיה על ההשפעה שלגורמים מעיקים סביבתיים באירופה על העור. ד"ר מישל היינז, מחקרוטכנולוגיה גלובליים של תחילת התהליך ב-Mary Kay, אירחה את האירוע הזה בהשתתפות שנימומחי עור אירופים ידועים:
    • ד"ר ז'אןקרוטמן, פרופסור ומנהל במכון המחקר לייבניץ לרפואה סביבתית - דיסלדורף,גרמניה.
    • ד"ר סטפניוויליאמס, דרמטולוגית ומנהלת רפואית ב-EUDELO - לונדון, בריטניה.
  • יוני: בפסגת העתיד של הפורמולציות בקוסמטיקה ה-5 בדיסלדורף, גרמניה, ד"רהיינז חשפה מחקר של Mary Kay שנמשך על תצמיד נוגד חמצון שעוזרלעכב את התחלת הסימנים המוקדמים מדי של הזדקנות העור שקשורה לתוצאים המזיקיםשל חלקיקי פליטה של דיזל (DEP). הטכנולוגיה פורצת הדרך הזאת, שנמצאתבקו מוצרי טיפוח העור Mary Kay® TimeWise® Miracle Set 3D, מספקת משטר חזק שנלחם ברדיקלים חופשייםבאמצעות גישה תלת מימדית בלעדית שהוגשה לגביה בקשה לפטנט להזדקנות העור.

בריאות המחסום העורי ועור רגיש

  • מרץ: בכנס הדרמטולוגיה העולמי ה-20 בסינגפור, דייוויד גאן, מדען ראשי בכיר ב-Mary Kay Inc., הציג כמה תובנות חדשות בהערכה והבנה של האדמה של הפנים. עלבסיס העבודה הזאת, המדענים של Mary Kay זיהו טכנולוגיית טיפול בעור שעוזרתלהפחית את הייצור של חלבונים ואנזימים פרו דלקתיים בעור ופיתחו פורמולציהקוסמטית המכילה את הרכיבים האלה כדי לטפל ביעילות בהאדמה של הפנים תוך שימושבאמצעים קליניים ייחודיים.
  • אוגוסט: המנהלתהבכירה לעניינים רפואיים של Mary Kay סין, ד"ר ג'ני ג'יאנג, שיתפה אסטרטגיות ממחקר של Mary Kay לשיפור תפקוד המחסום העורי והאדמהשל הפנים במפגש השנתי של ועדת הדרמטולוגיה שארגןהאיגוד הסיני לרפואה אינטגרטיבית בלנז'ו, מחוז גנסו, סין. הממצאים האלהעשויים לספק תובנות חשובות להבנת עור רגיש.
  • נובמבר: Mary Kay הייתה נותנת חסות של סימפוזיון במפגש השנתי ה-44 של האגודה היפנית לדרמטולוגיה חוקרת (JSID) באאומורי, יפן. ד"ר גילדיי הנחתה סימפוזיון לימודי שחקר אסטרטגיות להגנהעל הסביבה נגד הזדקנות העור באסיאתיות, תגובת חלבונים לדלקת בעור ופגמיםבמחסומים העוריים. בפאנל השתתפו שלושה דרמטולוגים ידועים:
    • ד"ראקימיצ'י מוריטה, MD Ph.D.,המחלקה לדרמטולוגיה גריאטרית וסביבתית בבית הספר למדעי הרפואה למוסמכים שלאוניברסיטת נאגויה סיטי.
    • ד"ר סאנגיון לי, MDPh.D., המחלקהלדרמטולוגיה, בית החולים סבירנס גנגנם, המכון לחקר הביולוגיה של העור, ביתהספר לרפואה של אוניברסיטת יונסיי בסיאול, קוריאה.
    • ד"ר גיוהייאגאווה, MDPh.D., המחלקהלדרמטולוגיה, בית הספר לרפואה למוסמכים של האוניברסיטה של קיוטו.

ההבנה של הזדקנות העור ואסטרטגיות להתערבות

  • מרץ: בכנס של Skin of Color Society בוושינגטון הבירה ד"ר שונה ברקס- הנדרסון, סגנית מדען ראשי, מחקרקליני, חשפה מחקר חדש על תמצית שעועית לבנה והיכולת שלה להסדיר יצירת מלנין,שמובילה לשיפור בגוון עור לא אחיד והיפר פיגמנטציה של הפנים. ד"ר ברקס-הנדרסון גם הציגה גישה חדשה שעוזרת בשיפור האדמה של הפנים במפגש השנתי של האקדמיה האמריקנית לדרמטולוגיה.
  • מאי: סגנית המדען הראשי של MaryKay ד"ר טיפני קרל השתתפה במפגש השנתי ה-77 של החברה לדרמטולוגיה חוקרת בשיקאגו, שם היא הציגה נתונים חדשיםשנאספו כשנותחו ההשפעות של סרום המכיל חמש תמציות של פירות בוטניים שידועותכעשירות בוויטמין C על מראה העור. כחלק מהמחקר הזה, החוקריםשל Mary Kay טיפלו ברקמת עור מלאכותי עם הסרום הזה והשתמשו בגישה גנומיתכדי להבין איך הסרום השפיע על העור.
  • יוני: Mary Kay נתנה חסות לכנס השנתי הגדול ה-34 (AGC) של האגודה האמריקנית של בוגרי הרפואה של האוניברסיטה של הפיליפינים (UPMASA) בדאלאס. הכנס כינס יותר מ-500 רופאים מארה"ב והפיליפינים שדנו בנושאיםשנעו מדרמטולוגיה ועד לאורתופדיה ונוירולוגיה.
  • ספטמבר: Mary Kay שיתפה את המחקר האחרון שלה שמתמקד בגורמים ובמנגנוניםהיסודיים של עור רפוי במפגש השנתי ה-49 של האגודה האירופית למחקר דרמטולוגי (ESDR) שהתקיים בבורדו, צרפת. ד"ר מישל היינז שיתפה נתונים על טכנולוגיהשמתמקדת בעור רפוי ומובילה לשיפור במדדים הקליניים של העור.
  • ספטמבר: Mary Kay הציגה ממצאים מניסויי מחקר שמראים איך הצמיגות של קרם הגנהמהשמש, תכונה שמשפיעה על המריחה על העור, ניתנת לכיוונוןF באמצעות פרמטרים של עיבוד בסימפוזיון על קרם הגנה מהשמש 2019 שהוצגעל ידי סניף פלורידה של אגודת הכימאים הקוסמטיים בלייק בואנה ויסטה, פלורידה.

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-56 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, בשמים ותוספי תזונה בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד את הילדים שלנו ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com.

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com:

https://www.businesswire.com/news/home/20191220005081/en/

אנשי קשר

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI