דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Madison Realty Capital Closes סוגרת מתן הלוואות ורכישת אג"ח ביותר מ-2 מיליארד דולר ב-2019
Madison Realty Capital Closes סוגרת מתן הלוואות ורכישת אג"ח ביותר מ-2 מיליארד דולר ב-2019
חיים נוי 14/01/20 |  צפיות: 2319

Madison Realty Capital Closes סוגרת מתן הלוואות ורכישת אג"ח ביותר מ-2 מיליארד דולר ב-2019

לווים חוזרים היוו יותר ממחצית מהסכום הכספי הכולל, והזינו את המשך ההתרחבות של החברה מחוף לחוף

ניו יורק, 12 בינואר 2020, (GLOBE NEWSWIRE)

Madison Realty Capital (MRC) הודיעה שהיא סגרה מימון ורכישות אג"ח ביותר מ-2 מיליארד דולר ב-2019. העסקאות בכל ארה"ב, בין 7.8 מיליון דולר ל-345 מיליון דולר, נגעו בכל סוגי הנכסים העיקריים וכללו עסקאות בניו יורק, ניו ג'רזי, טקסס, פלורידה, קליפורניה, וושינגטון ומסצ'וסטס. השנה השנייה ברציפות של MRC עם יותר מ-2 מיליארד דולר והמשך ההתרחבות בכל ארה"ב חוזקה על ידי הקשרים האיתנים של החברה עם לווים חוזרים -- שהיוו יותר ממחצית מהסכום הכספי הכולל -- וכמה עסקאות עם ספונסרים בעלי שם עולמי כמו Four Seasons, Mandarin Oriental ו-Raffles. פלטפורמת ההשקעה בחוב של החברה התמקדה במתן הלוואות מובטחות עדיפות, הלוואות ביניים והשקעות במניות בכורה בשוק הביניים וגם ביצוע רכישת אג"ח ורכישת הלוואות שלא נפרעות.

העסקאות הבולטות ב-2019 היו:

הלוואה של 345 מיליון דולר לתיק של נכסים רב משפחתיים מיוצבים, ובנייה של בניין להשכרה לשימוש מעורב יוקרתי בבוורלי הילס, קליפורניה.

הלוואת בנייה של 314 מיליון דולר ל-Raffles Boston Back Bay Hotel & Residences, פרויקט של שימוש מעורב בשכונת Back Bay של בוסטון.

הלוואת בנייה של 225 מיליון דולר ל-The Residences ב-Mandarin Oriental, בוקה רטון, מגדל דירות קונדו יוקרתיות מתוכנן בבוקה רטון, פלורידה.

הלוואת של 210 מיליון דולר לפיתוח של מלון Four Seasons ויחידות מגורים פרטיות בפורט לודרדייל, פלורידה.

168 מיליון דולר עם עירבון של Emerson Lofts, פרויקט פיתוח מתוכנן רב משפחתי של שימוש מעורב עם 1,000 יחידות בג'רזי סיטי, ניו ג'רזי.

חבילת מימון של 138 מיליון דולר לפרויקט של שימוש מעורב ב-300 West 122nd Street בשכונת ווסט הארלם של מנהטן.

משכנתה ראשונה של 72 מיליון דולר ל-The Ray, פרויקט של מלון עם 141 חדרים וחנויות בדלריי ביץ', פלורידה.

הלוואת בנייה של 53 מיליון דולר בפרויקט של שימוש מעורב בשכונת וושינגטון הייטס של מנהטן.

משכנתה ראשונה של 50 מיליון דולר לפרויקט דירות קונדו עם שימוש מעורב בשכונת Broadway Triangle של ברוקלין, ניו יורק.

מימון של 35.1 מיליון דולר להשלמה של שני פרויקטי בנייה נפרדים בבוורלי הילס ובסן דייגו, קליפורניה.

32.5 מיליון דולר למימון הרכישה של אתר פרויקט של שימוש מעורב בשכונת Turtle Creek של דאלאס, טקסס.

משכנתה ראשונה של 30 מיליון דולר לפרויקט של שימוש מעורב באתר שהיה בו קודם RKO Keith's Theater בקווינס, ניו יורק.

"אנחנו מאוד שמחים שסגרנו שוב שנה של יותר מ-2 מיליארד דולר, ביטוי לקשרים החזקים הקיימים שלנו וכמה עסקאות שהושלמו עם ספונסרים בעלי שם עולמי", אמר ג'וש זיגן, מייסד שותף ומנהל ההשקעות של MRC. "העסקאות שנסגרו עם חברות כמו Four Seasons, Mandarin Oriental ו-Raffles ב-2019 מראות שיש לנו השפעה גוברת ברחבי העולם הודות לניסיון והביצוע ללא מקבילים שלנו, ששיכללנו במהלך 15 שנים בעסקים. אנחנו מצפים להמשך ההתרחבות שלנו בכל ארה"ב ב-2020 ולעוד עשור של הצלחה".

Madison Realty Capital (MRC) היא חברה להשקעות פרטיות בנדלן מניו יורק שמתמקדת באסטרטגיות השקעה במניות ואג"ח עם משרדים אזוריים בשווקים חשובים כולל לוס אנג'לס ודאלאס. MRC, שהוקמה ב-2004, סגרה עסקאות של בערך 12 מיליארד דולר במגזרי הרב משפחתיים, קמעונאות, משרדים, תעשייה ומלונות. החברה מנהלת השקעות בארצות הברית בשם בסיס משקיעים גלובלי. MRC היא חברה משולבת במלואה עם יותר מ-60 עובדים בכל התחומים של נדלן: השקעות, פיתוח וניהול נכסים. בין יתר התארים בענף, MRC נכללה ברשימה היוקרתית "Power 100" של שחקני הנדלן בעיר ניו יורק של Commercial Observer ומוזכרת בעקביות כאחת המלוות לבנייה המובילות בענף.

שאלות מהמדיה, התקשרו עם:

Great Ink Communications: (212) 741-2977

Tom Nolan – [email protected]

Al Barbarino – [email protected]

 

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI