דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה ריסט - לסת מאוזנת - גוף מאוזן
ריסט - לסת מאוזנת - גוף מאוזן
יפה אפשטין 01/08/09 |  צפיות: 2739

שיטת ריסט הינה שיטת טיפול אנרגטית להרגעת שרירי הלסת ולהרגעת הגוף כולו. לפי תורת המרידיאנים הלסת אחראית להרגעתם של כ80- אחוז משרירי הגוף, וממנה מתחילה העבודה כולה.

שם השיטה הושאל מכפתור reset של המחשב. כפי ש- reset מאתחל את המחשב וגורם לו לפעול מחדש בצורה תקינה יותר כך בדיוק פועל הטיפול על הגוף - מאזן ומביא את הגוף להתחיל מחדש את פעילותו בצורה טובה יותר.

ד"ר פיליפ ראפרטי, אנגלי החי באוסטרליה, פיתח באמצע שנות התשעים שיטת ריפוי המבוססת על הרפואה הסינית והקיניסיולוגיה והגדיר אותה כשיטה פשוטה ולא פולשנית להרגעה ואיזון שרירי הלסת ובכך איזון לגוף כולו.

חלק גדול מהלחצים, החרדות והטראומות שלנו, משפיעים על הלסת ומפירים את איזונה. חוסר האיזון מתבטא בחריקות שיניים, נעילת לסתות, חוסר שקט בשרירי הפנים, כאבי ראש ועוד ומשפיע על הגוף כולו.

כמעט כל דבר יכול לגרום לחוסר איזון בלסת: בראש ובראשונה מתח ולחץ יומיומיים, טיפולי שיניים, מיגרנות, בעיות אף אוזן גרון בכלל כגון: צלצולים באוזניים, סינוסיטיס וכד'. פגיעות פיזיות כמו "צליפת שוט" באיזור חוליות הצוואר בד'כ מתאונה, כאבי כתפיים ועוד סימפטומים רבים.

איזון הלסת מאפשר לאנרגיה בגוף לזרום יותר בחופשיות, מקל על תנועת השרירים ומסייע בפתרון הסימפטומים השונים.

לאחר הטיפול, הלסת חוזרת למקומה, משוחררת ממתח ולחץ מה שמביא את שרירי הגוף כולו למצב אופטימלי ולזרימה אנרגטית טובה יותר.

תהליך האיזון על פי שיטת ריסט אורך כשעה וחצי ומורכב משני שלבים. הראשון מתבצע בעיניים פקוחות, ופועל על המודע. אותו תהליך חוזר על עצמו בעיניים עצומות, במטרה להשפיע ולהזין את התת - המודע בתהליך הריפוי ולאפשר לגוף איזון והתחלה מחודשת.

טיפול בריסט משתלב מצויין עם כל שיטת טיפול אחרת ואף מעצים תהליכי טיפול אחרים עם שימת דגש על הבעיות שצויינו לעיל.

יפה אפשטין מטפלת בשיטת ריסט

[email protected] 050-5710983


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יפה אפשטין

יפה אפשטין

מדריכה ומטפלת הוליסטית

ש.י.ר שילוב יוצר ריפוי

www.holisticare.co.il



 


מאמרים נוספים מאת יפה אפשטין
 
ריסט - לסת מאוזנת - גוף מאוזן
שם השיטה "הושאל" מכפתור ה- reset של המחשב. כפי ש- reset מאתחל את המחשב כדי לפעול מחדש בצורה תקינה יותר כך בדיוק פועל הטיפול על הגוף – מאזן ומביא את הגוף להתחיל מחדש את פעילותו בצורה טובה יותר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI