דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים AIM ImmunoTech מגישה שלוש בקשות לפטנטים זמניים שקשורים ל-Ampligen(R) לשימוש נגד וירוס הקורונה הקטלני של 2019 מווהאן שדומה לסארס
AIM ImmunoTech מגישה שלוש בקשות לפטנטים זמניים שקשורים ל-Ampligen(R) לשימוש נגד וירוס הקורונה הקטלני של 2019 מווהאן שדומה לסארס
חיים נוי 11/02/20 |  צפיות: 1975

AIM ImmunoTech מגישה שלוש בקשות לפטנטים זמניים שקשורים ל-Ampligen(R) לשימוש נגד וירוס הקורונה הקטלני של 2019 מווהאן שדומה לסארס

Ampligen® השיג שיעור הישרדות של 100% ברמות מינון שניתנות להשגה קלינית בבני אדם בסארס בניסויים בבעלי חיים

אמפליגן ממלא תפקיד חשוב בחיסון "אוניברסלי" רחב תחום שמוצע נגד נגיפי הקורונה

אוקלה, פלורידה, 11 בפברואר 2020, (ACCESSWIRE):

AIM ImmunoTech Inc. (NYSE American:AIM) הודיעה היום על הגשת שלוש בקשות לפטנטים זמניים שקשורים לתרופה הפוטנציאלית שלה אמפליגן במסגרת מאמצי החברה להצטרף לקהילת הבריאות הגלובלית במלחמה נגד וירוס הקורונה הקטלני מווהאן שעד כה נדבקו בו 40,000 איש ומתו כמעט אלף, בעיקר בסין.

נגיפי קורונה הם משפחה גדולה של נגיפים, שכוללת את תסמונת נשימתית חריפה חמורה (סארס). אחרי שהתפרצות של סארס ב-2002 במחוז גואנדונג בדרום סין גרמה ליותר מ-8,000 מקרים ויותר מ-800 מקרי מוות, המכון הלאומי לבריאות של ארצות הברית הזמין מחקרים להערכת טיפולים פוטנציאליים בסארס. אמפליגן השיג שיעור הישרדות של 100% -- בהשוואה  לתמותה של 100% -- ברמות מינון שניתנות להשגה קלינית בבני אדם בניסויים בבעלי חיים. נגיף הסארס דומה מאוד ברצפי RNA חשובים לנגיף הקורונה מווהאן, והחברה צופה שאמפליגן יהיה יעיל באופן דומה בנגיף הקורונה מווהאן.


אמפליגן, מודולטור ניסיוני חזק של המערכת החיסונית

AIM - שהיא חברת תרופות חיסוניות שמתמקדת במחקר ופיתוח של תרופות לטיפול בהפרעות חיסוניות, מחלות נגיפיות וסוגים רבים של סרטן - כבר מתמקדת באמצעים לספק את טכנולוגיית האמפליגן של החברה למדינות העיקריות שנפגעו מהמגפה המתפשטת.

AIM מאמינה שלאמפליגן יש פוטנציאל להיות גם טיפול בהתחלה המוקדמת של נגיף הקורונה מווהאן, שמקורו בסין ואז התפשט במהירות למדינות נוספות, וגם טיפול מונע נגדו.  שלוש הבקשות לפטנטים זמניים של החברה הן: 1) אמפליגן כטיפול בנגיף הקורונה מווהאן; 2) אמפליגן כחלק מחיסון אוניברסלי מוצע לנגיפי הקורונה דרך האף שמשלב אמפליגן עם נגיף הקורונה מווהאן לא פעיל, שמעביר חיסון והגנה צולבת; (3) תהליך ייצור של אמפליגן בכמות גדולה. לפי האמנה בדבר שיתוף פעולה בענייני פטנטים מ-1970, שמספקת הגנות בינ"ל לפטנטים,  שלוש הבקשות לפטנטים זמניים יכולות להפוך לבקשות לפטנטים בינ"ל על סמך תאריך ההגשה שלהן. לחלופין, אפשר להגיש בקשות לאומיות ישירות במדינות רבות לפי אמנת פריס להגנה על קניין תעשייתי מ-1883 - הסכם בינ"ל. סין, מוקד המגיפה, חתומה גם על האמנה וגם על ההסכם.

"הניתוח שלנו של רצפי ה-RNA של נגיף הסארס ושל נגיף הקורונה מווהאן והמחקר שלנו מובילים את AIM להאמין שלאמפליגן יש פוטנציאל ריפוי משמעותי גם כטיפול בהתחלה המוקדמת של הנגיף הקטלני החדש הזה וגם כטיפול מונע נגדו", אמר מנכ"ל AIM תומס ק. אקוולז. "אם הניסויים הקליניים ילכו בעקבות התוצאות של הבדיקות של סארס שעשינו בבעלי חיים, המשמעות היא עזרה לאנשים שכבר חולים וגם טיפול מונע לאנשים שחשופים באופן ישיר לנגיף כשהוא מתפשט, וזה חשוב במיוחד לאנשי הרפואה בסביבות כמו בתי חולים שפועלים להכלת מצב החירום הגלובלי, ולאנשים שנמצאים בהסגר במחנות ובספינות טיולים. רעיון החיסון האוניברסלי נגד נגיפי הקורונה של AIM מיועד בעיקר לחסן נגד נגיף הקורונה מווהאן, אבל באמצעות היכולות הייחודיות של אמפליגן, יוכל גם להגן גם נגד צורות אחרות של נגיף הקורונה ומוטציות עתידיות של נגיף הקורונה מווהאן. AIM היא חברת מחקרים חיסוניים קטנה, אבל אנחנו רוצים לתרום את חלקנו. אנחנו מאמינים שהאנושות חייבת להיות מאוחדת כדי להביס איומים נגיפיים אלה. זאת הפעילות שלנו כדי לחולל שינוי באיום הכלל עולמי הזה שמציב נגיף הקורונה מווהאן".

אמפליגן הוא אגוניסט קולטן 3 דמוי טול הספציפי היחידי הידוע שמבוסס על RNA דו-גדילי סינתטי עם פרופיל בטיחות דרך הווריד, דרך הצפק ודרך האף מאוד מפותח שמפגין פעילות אנטי נגיפית נגד תחום רחב של נגיפים. התרופה גם משמשת במחקרים קליניים אימונו- אונקולוגיים רבים שנערכים. AIM ייצרה לאחרונה 10,000 בקבוקונים של אמפליגן.

אודות AIM ImmunoTech Inc

AIM ImmunoTech Inc. היא חברת תרופות חיסוניות שמתמקדת במחקר ופיתוח של תרופות לטיפול בהפרעות חיסוניות, מחלות נגיפיות וסוגים רבים של סרטן. מוצרי הדגל של AIM הם התרופה שאושרה בארגנטינה רינטטולימוד (שמות מסחרAmpligen®או Rintamod®) והתרופה שאושרה על ידי FDA Alferon N Injection®. על סמך תוצאות מחקרים קדם קליניים וניסויים קליניים שפורסמו ועברו הערכת עמיתים, AIM מאמינה של-Ampligen® יכולות להיות תחום רחב של תכונות נגד נגיפים ונגד סרטן. הניסויים הקליניים ב-Ampligen® כוללים מחקר של חולי סרטן עם קרצינומה בתאי הכליות, מלנומה ממאירה, סרטן המעי הגס והחלחולת, סרטן השחלות חוזר נתקדם וסרטן שד גרורתי שלילי לשלושת הסמנים. השימושים האלה ושימושים פוטנציאליים אחרים יחייבו ניסויים קליניים נוספים כדי לאשר את נתוני הבטיחות והיעילות שנחוצים כדי לתמוך באישורים רגולטוריים ומימון נוסף. רינטטולימוד הוא RNA דו-גדילי שנמצא בפיתוח למחלות והפרעות מתישות של מערכת החיסון שחשיבותן כלל עולמית.

אנשי קשר:

Crescendo Communications, LLC
Phone: 212-671-1021
Email: [email protected]

AIM ImmunoTech Inc
Phone: 800-778-4042
Email: [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI