דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים הטסטנט OKChain פעילה כעת - עם יישום הפיננסים המבוזרים הראשון שלה OKEx DEX
הטסטנט OKChain פעילה כעת - עם יישום הפיננסים המבוזרים הראשון שלה OKEx DEX
חיים נוי 13/02/20 |  צפיות: 2169

 

הטסטנט OKChain פעילה כעת - עם יישום הפיננסים המבוזרים הראשון שלה OKEx DEX

ולטה, מלטה, 11 בפברואר 2020, (GLOBE NEWSWIRE):

OKEx (www.okex.com), הבורסה הגדולה ביותר בעולם לספוט ונגזרים של מטבעות קריפטו, הודיעה היום על ההשקה של OKChain, בלוקצ'יין ציבורי מסחרי בבעלות OKEx, כדי לתרום לקהילה באמצעות עוד יישומים מבוזרים. באותו הזמן, OKEx גם השיקה את OKEx DEX, היישום המבוזר הראשון שמבוסס על OKChain. כדי להבטיח חוויית מסחר ונזילות טובות יותר, OKEx DEX תומך ביישוב חשבונות בזמן אמת בסביבה ללא אמון.

OKChain היא שרשרת מבוססת Cosmos SDK שפותחה על ידי OKEx. היא תומכת ביישומים מבוזרים שונים ומאפשרת למשתמשים להנפיק מטבעות קריפטו משלהם, ליצור זוגות מסחר ולסחור בה באופן חופשי. הודות למבנה עם השרשראות המרובות שלה, היעילות וההגדלה של פיתוח יישומים השתפרו משמעותית. OKChain מפרידה נתונים לשלוש שכבות: בלוק, פעולות ונתונים מחוץ לשרשרת, וזה יכול לשפר את מהירות הקונצנזוס של המערכת ולהרחיב את מימדי הנתונים בשרשרת.

כשהיא מאמצת מנגנון קונצנזוס של הוכחת חזקה מואצלת (DPOS), OKEx הנפיקה את OKT כאסימון מקורי של OKChain. ההנפקה של OKT תהיה בבלוק הראשוני ובלוק הצומת, וצפויה לגדול ב-1-5% בכל שנה.

"אנחנו מאמינים שפיננסים מבוזרים הם המפתח לכלילה פיננסית וחופש פיננסי לכולם. לכן השתוקקנו לשחרר את העוצמה של הפיננסים המבוזרים. OKChain היא ציון דרך ענקי בשבילנו, שמשמעו שאנחנו יכולים עכשיו לספק סביבה פתוחה, זולה ואוטונומית כדי שכל אחד יוכל ליהנות מהיתרונות שמבאים הבלוקצ'יין והביזור", אמר ג'יי האו, מנכ"ל OKEx. "ההתפתחות של הבלוקצ'יין ממשיכה להביא לי חוויות והפתעות חדשות. כיום, כשאנו מדברים על בלוקצ'יין, זה הרבה מעבר לרק ביטקוין ואסימוני ה-ERC-20 הגדולים. כשחקן מוביל בענף, אנחנו מקווים ש-OKChain תהיה השראה לעוד חידושים ותמשוך עוד אנשים מוכשרים להצטרף למהפכת הבלוקצ'יין איתנו".

OKEx DEX -- היישום המבוזר הראשון ב-OKChain


פרט ל-OKChain גם, OKEx DEX, זרוע הבורסה המבוזרת של OKEx, היא חידוש שאין להחמיץ.

לפרטים נוספים פנו בבקשה לכאן.

אודות OKEx

OKEx היא בורסת נכסים דיגיטליים מובילה בעולם עם מטה במלטה, המציעה שירותים מקיפים של מסחר בנכסים דיגיטליים כולל מסחר פיאט לאסימונים, מסחר ספוט, מסחר בחוזים עתידיים והחלפות תמידיות לסוחרים בכל העולם באמצעות טכנולוגיות בלוקצ'יין. כעת הבורסה מציעה יותר מ-400 זוגות מסחר של אסימונים וחוזים עתידיים שמאפשרים למשתמשים למטב את האסטרטגיות שלהם.

קשרי מדיה:

Vivien Choi

[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").

Recursion ממנה את ד"ר נג'את חאן למנהלת מחקר ופיתוח ראשית ומנהלת עסקים ראשית
ד"ר חאן, לשעבר מנהלת מדע נתונים ראשית ומנהלת אסטרטגיה ופורטפוליו גלובלית, מחקר ופיתוח רפואה חדשנית ב-Johnson & Johnson (J&J), תצטרף גם למועצת המנהלים של Recursion

BeyondTrust רוכשת את Entitle ומחזקת את פלטפורמת אבטחת הזהות מבוססת ההרשאות עם פרדיגמה שמשתנה לגישה בדיוק בזמן ומשילות מבוססת זהות
· Entitle הוא פתרון ניהול הרשאות חלוצי המגלה, מנהל וממכן גישת בדיוק בזמן (JIT) ומשילות וניהול זהויות (IGA) מודרני בכל תחום הענן של הארגון. · רכישה אסטרטגית זו משפרת את יכולתה של BeyondTrust להתמודד עם אתגרי הלקוחות המתוחכמים של ניהול גישה מורשית (PAM) וניהול זכאות לתשתיות ענן (CIEM) בנוף הממוקד בענן של ימינו באמצעות תזמון אחוד.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI