דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Aptorum Group משתפת פעולה עם Covar Pharmaceuticals כדי לחקור לפחות שלוש תרופות פוטנציאליות שעברו שינויי ייעוד (SACT-COV19) למחלת נגיף הקורונה
Aptorum Group משתפת פעולה עם Covar Pharmaceuticals כדי לחקור לפחות שלוש תרופות פוטנציאליות שעברו שינויי ייעוד (SACT-COV19) למחלת נגיף הקורונה
חיים נוי 31/03/20 |  צפיות: 2158

Aptorum Group משתפת פעולה עם Covar Pharmaceuticals כדי לחקור לפחות שלוש תרופות פוטנציאליות שעברו שינויי ייעוד (SACT-COV19) למחלת נגיף הקורונה 2019 (קוביד-19) במסגרת הפלטפורמה Smart-ACT™ ופלטפורמת המחלות הזיהומיות Acticule שכבר קיימות

ניו יורק, 30 במרץ 2020, (BUSINESS WIRE):

Aptorum Group Limited (Nasdaq: APM) ("Aptorum Group"), חברת תרופות ביולוגיות שמתמקדת בפיתוח של תרופות חדשניות כדי להתמודד עם צרכים רפואיים גלובליים שלא נענו כולל אך לא רק בתחומים של מחלות יתומות, זיהומיות, ומטבוליות, הודיעה היום שהיא מתחילה בפרויקט מחקר ופיתוח נוסף שמטרתו קבוצת נגיף הקורונה והשלימה סינון ראשוני במסגרת הפלטפורמה Smart-ACT™, פלטפורמה לגילוי תרופות חדשות ושעברו שינוי ייעוד, כדי לבחור מתוך יותר מ-2,600 תרופות של מולקולות קטנות שאושרו לפחות שלוש מועמדות פוטנציאליות למחקר קדם קליני נוסף נגד מחלת נגיף הקורונה החדש, קוביד-19. Aptorum Group משתפת פעולה עם Covar Pharmaceuticals מטורונטו וגם התקשרה בהסכם עם המחלקה למיקרוביולוגיה של האוניברסיטה של הונג קונג כדי לבצע מחקר קדם קליני נוסף של המועמדות הנבחרות לפני בקשת אישור מגופי רגולציה להתחיל בניסויים קליניים במועמדות המתאימות.

במיוחד, Aptorum Group תמקד בחקירה של לפחות שלוש תרופות של מולקולות קטנות (ביחד "SACT-COV19"), שהראו התערבות פוטנציאלית נגד שתי מטרות אנזימים, שהן פרוטאז 3CL ופולימראז NRA תלוי RNA ("RDRP"), ששניהם ממלאים תפקידים חשובים במחזור השכפול של קוביד-19. ספציפית, מאמינים שפרוטאז 3CL מתווך פונקציות שכפול ותעתוק של הנגיף באמצעות עיבוד נרחב של הפרדת חלבונים, ואילו RDRP הוא אנזים שמאמינים שהוא מזרז את השכפול של ה-RNA של הנגיף מתבנית ה-RNA שלו. המועמדות הנבחרות האלה יעברו הערכה קדם קלינית נוספת לגבי היעילות נגד קוביד-19. Aptorum Group הגישה בקשה לפטנט לגבי המועמדות שלעיל.

במחקר שמתבצע והעבודה הקדם קלינית, Aptorum Group עובדת יחד עם Covar Pharmaceuticals מטורונטו וכן Aptorum Group ערכה הסכם עם האוניברסיטה של הונג קונג לביצוע העבודה הזאת. הצוות של Covar Pharmaceutical (שכולל אנשי מקצוע שעבדו בעבר ב-Patheon ו-Glaxo Wellcome)1 מאוד מנוסה בגילוי ופיתוח תרופות ונתמך על ידי אמצעי ה-GMP שלו. צוות המיקרוביולוגיה של האוניברסיטה של הונג קונג מילא תפקיד חשוב בגילוי של נגיף הסארס בזמן המגפה של 22003, והוא גם מעורב באופן פעיל עכשיו, בתחומי המחקר שלהם, בפיתוח חיסונים לנגיף הקורונה SARS-CoV-23 ומכשיר לניטור פיזי שקשור לקוביד-19 עם צדדים שלישיים אחרים4.

Aptorum Group תחפש גם משתפי פעולה נוספים בכל העולם כדי לקדם את היוזמות שלה לפיתוח SACT-COV19 ומזמינה גורמים מעוניינים להתקשר איתה כדי לדון בהזדמנויות לשיתוף פעולה.

Aptorum Group, כחלק מצנרת הפיתוח הקיימת שלה, מפתחת גם כמה התוויות למחלות זיהומיות במסגרת הפלטפורמה שלה Acticule, כולל אך לא רק תרופה פוטנציאלית של מולקולות קטנות נגד נגיפים ייחודית (ALS-1) נגד נגיף השפעת וגם, כתוכנית המובילה שלה, תרופה פוטנציאלית של מולקולת קטנות ללא אלימות וללא קטילת חיידקים (ALS-4) נגד זיהומים שנגרמים על ידי Staphylococcus aureus, בין שאר הפרויקטים, ש-Covar Pharmaceuticals תומכת עכשיו גם בפיתוח שלה בצפון אמריקה.

מר איאן הואן, המנהל הכללי של Aptorum Group, אמר: "מחלת הקוביד-19 מאוד מדבקת והתפשטה ברחבי העולם תוך גרימת שיבוש משמעותי וקורבנות רבים. מספר המקרים המאומתים בכל העולם עולה על 700,000 נכון להיום5 וארגון הבריאות העולמי הכריז שקוביד-19 היא פנדמיה. למרות שמספר חברות תרופות, גם מבוססות וגם בשלב המוקדם, ממהרות לפתח טיפולים מבוססי חיסון לקוביד-19, אנחנו מאמינים שיש צורך להתמודד עם המחלה הזאת באופן רב מימדי ודחוף. כדי להאיץ את הפיתוח, המטרה שלנו היא לזהות מועמדות מתוך תרופות שכבר אושרו, שביססו פרופילים קליניים של בטיחות, רעילות ופרמקוקינטיקה, לשינוי ייעוד לטיפול בקוביד-19. בנוסף, בגלל המוטציה וההתפתחות הנמשכות של נגיף הקורונה הזה, אנחנו לא יכולים לשלול שאולי יש זנים נוספים של נגיף הקורונה הזה שיופיעו בעתיד הקרוב, ולכן העולם חייב להיות מוכן להתמודד עם אתגרים כאלה במהירות וביחד כדי למזער את מספר הקורבנות והנזק הכלכלי. אנחנו מאמינים שהפלטפורמה Smart-ACT™ של Aptorum Group, יחד עם יכולות הפיתוח במחלות זיהומיות של הפלטפורמה הקיימת שלנו Acticule ועם תמיכה של Covar Pharmaceuticals, נמצאת במצב טוב לפתח פתרונות פוטנציאליים ולתרום את התרומה שלנו לעולם בנוגע למחלה הזאת וגם לאחרות".

אודות הפלטפורמה Smart-ACT™

הפלטפורמה Smart-ACT™ היא תהליך מערכתי קנייני שמשלב גישה חישובית ואימות רטוב במעבדה שבמסגרתו Aptorum Group מסננת כל הזמן יותר מ-2,600 תרופות של מולקולות קטנות שאושרו כדי לזהות מועמדות שאפשר לשנות את הייעוד שלהן למחלות יתומות או ללא מענה נבחרות. המטרה האסטרטגית הכוללת היא לקצר משמעותית את עלויות המו"פ ואת לוח הזמנים כדי להביא באופן יעיל תרופות פוטנציאליות שעברו שינוי ייעוד שאפשר לרשום כפטנטים לניסויים קליניים ולהשיג באופן יעיל מסחור בשוק.

אודות Aptorum Group Limited

Aptorum Group Limited (Nasdaq: APM) היא חברת תרופות שעוסקת בפיתוח ומסחור של תרופות חדשניות כדי להתמודד עם צרכים רפואיים שלא נענו. צנרת התרופות שבפיתוח הנוכחית של Aptorum Group כוללת התוויות במחלות יתומות, מחלות זיהומיות, מחלות מטבוליות וכמה שמיועדות להיכנס לניסויים קליניים ב-2020. Dioscorea Opposita Bioactive Nutraceutical Tablets של Aptorum Group, שהוא תוסף תזונה לבריאות האישה לנשים בזמן מחזורי תום ווסת ואחרי תום ווסת, ממוסחר עכשיו.

למידע נוסף על Aptorum Group Limited, בקרו בבקשה באתר www.aptorumgroup.com.

1 https://www.covarpharma.com/

2 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3747526/

3 https://fightcovid19.hku.hk/tag/vaccine/

4 https://www.scmp.com/business/article/3073869/hong-kong-researchers-join-us-tech-start-remotely-monitor-covid-19

5 https://www.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200330005263/en/

אנשי קשר

משקיעים:
Tel: +852 2117 6611
Email: [email protected]

מדיה:
Tel: + 852 2117 6611
Email: [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI