דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Dole Packaged Foods, LLC מפרסמת הזמנה כלל עולמית להצטרף לפעילות שלה להבטיח גישה למזון מזין בזמן קוביד-19
Dole Packaged Foods, LLC מפרסמת הזמנה כלל עולמית להצטרף לפעילות שלה להבטיח גישה למזון מזין בזמן קוביד-19
חיים נוי 19/04/20 |  צפיות: 2039

Dole Packaged Foods, LLC מפרסמת הזמנה כלל עולמית להצטרף לפעילות שלה להבטיח גישה למזון מזין בזמן קוביד-19

שותפויות חשובות, תרומות ותוכניות לבטיחות העובדים מיועדות לחלוק כבוד לעובדים בחזית כחלק מ-Sunshine for All Promise

ווסטלייק וילג', קליפורניה, 17 באפריל 2020, (BUSINESS WIRE):

במאמץ להגיש סיוע שמאוד נחוץ בזמן מגיפת קוביד-19, פתחה Dole Packaged Foods, LLC ביוזמה לספק מזון מזין לנזקקים. דול מזמינה ארגונים וחברות אחרים, גדולים וקטנים ברחבי העולם, להצטרף אליה כדי לעזור להטיל מעט אור בזמנים אפלים ולהבטיח את הבריאות של הנזקקים בכל העולם.

מילדים ועד זקנים, ואלה שבחזית מטפלים באחרים, באמצעות סדרה של תרומות ושותפויות דול מתכוונת לעזור לסגור את הפערים בגישה למזון בריא בזמנים קשים. החברה מקדישה את המשאבים שלה, האמצעים ופעילות ההשפעה החברתית במסגרת Sunshine for All Promise כדי שלאנשים תהיה גישה למזון המזין שהם צריכים כעת, כולל:

  • להביא שמחה לחזית בשותפותעם כמה רשתות של שייקים בשווקים מקומיים. דול מספקת כל שבוע שייקים מלאיםבחומרים מזינים או חבילות של פירות ל-650 בתי חולים עם מסרים אישיים של הכרתתודה, תקווה ועידוד לעובדים בחזית מהעובדים של דול. בנוסף המותג מספק שובריםלמוצרים של דול לעובדי מערכת הבריאות ב-5,000 בתי חולים בכל ארה"ב.
  • שיתוף פעולה עם World Central Kitchen כדי לתמוך בקשישים ובמשפחותמוחלשות בקליפורניה על ידי הספקת התזונה המזינה שהם צריכים כדי להישאר בריאיםעם תרומה של 15,000 ארגזים של גביעי פירות והקצאת מקום להכנה וארגון שלארוחות.
  • מחויבות לג'קסון, מיסיסיפי, אחד ממדבריות המזון הכי גדולים בארה"ב, כדי לסגור את הפערבגישה של התושבים למזון מזין ובריא. על ידי עבודה עם Mayor’s Disaster Relief Action, שותפות עם Boys & Girls Clubs ותמיכה בתלמידיםומשפחות בבית הספר היסודי גאלווואי, דול מספקת 2,100 ארגזים של גביעי פירותואריזות למקרר, יוצרת ארוחות בריאות למשפחות מוחלשות, מספקת איגרות של תקווהועידוד, ותורמת במזומן לתיקון נזקי שיטפונות בבתי ספר מוחלשים באזור. בנוסף,דול מחויבת לעזור לג'קסון לסגור פערים בתזונת ילדים בשנה הקרובה.
  • שיתוף פעולה עם ליפט כדי לספק לקשישים מוחלשים מזון מזין בסיאטל ושיקגו. באמצעות שותפות"הקילומטר האחרון" עם ליפט, דול תשלם לנהגים של ליפט שיאספו מוצריםשל דול מהמחסנים שלה ויספקו יותר מ-4,000 ארגזים של גביעי פירות למוסדות שלדיור מוגן.
  • עבודה עם ארגון הצדקה סנט מנגו כדי לתרום 14,500 גביעי פירות שיחולקו לכמה מהאנשים הכי פגיעים בלונדון,שמשוכנים כעת בקבוצת המלונות אינטרקונטיננטל ואחרת היו חסרי בית. בנוסף, דוליוצרת שותפויות עם בנקי מזון בבריטניה כדי לארגן משלוחים של גביעי פירותלתושבים קשישים שמבודדים כעת.
  • הספקת גביעי פירות לאנשי רפואה שעובדים בבתי חולים בפריס, צרפת,ברצלונה, ספרד, אוקלנד, ניו זילנד, מנילה, פיליפינים, קובה , יפן, סינגפור,טורונטו, קנדה וגם אלה שבאזורים של תאילנד, וייטנאם, הודו וקוריאה.

דול גם תשיק קמפיין שחולק כבוד לעובדים בחזית כגיבורי על, מודה לבני זוג שלהם וקורא לאחרים להצטרף למשימה שלה להפוך את Sunshine For All למציאות.

זמנים אלה אולי מרגישים אפלים, אבל דול מחויבת לתת לאנשים הזדמנויות למצוא שמחה בחייהם.

"דול רוצה ליצור עולם שבו לכל אחד -- בלי קשר לגיל, הכנסה, מיקום או מגדר -- יש גישה למה שהוא צריך כדי להישאר בריא", אמר פייר לואיג'י זיגיסמונדי, נשיא, Dole Worldwide Packaged Foods. "דול מחויבת למצוא דרכים לעזור לסגור את פער הגישה למזון מזין בזמנים קשים, אבל אנחנו מכירים בכך שאנחנו לא יכולים לעשות את זה לבד. עכשיו הזמן שחברות מכל הענפים, המגזרים והמדינות יתאחדו כדי להשפיע את ההשפעה הכי גדולה לטובה".

דול גם הגדילה את המאמצים שלה כדי להבטיח שלעובדים שלה יש את מה שהם צריכים כדי להישאר בריאים. דול יצרה משאבים עבור עובדים שעשויים לבוא במגע עם הנגיף ופועלת לשדרג את מתקני החיסון בבית החולים שלה ב-Dolefil/Polomolok כדי להבטיח שהרופאים מצוידים היטב לשרת את הקהילה.

למידע נוסף על הפעילות של דול ואיך אפשר להצטרף אליה, בקרו בבקשה באתר sunshineforall.com.

אודות Dole Packaged Foods, LLC

Dole Packaged Foods, LLC היא מובילה עולמית בגידול, מיקור, הפצה ושיווק של פירות וחטיפים בריאים. דול מוכרת קו מוצרים שלם של פירות ארוזים עמידים על המדף, פירות קפואים, פירות מיובשים ומיצים. החברה מתמקדת בארבעה עמודים של קיימות בכל הפעילות שלה: ניהול מים, טביעת רגל פחמנית, שימור קרקע והפחתת פסולת. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתרים dolesunshine.com או doleintlcsr.com.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52205574/en

אנשי קשר

קשרי מדיה:
Brittney Theriault
[email protected]


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI