דף הבית הודעות לעיתונות תרבות ובידור האושר ממשיך עבור מעריצי האחים ג'ונאס עם סרט דוקומנטרי חדש על הופעות ששידור הבכורה שלו היה , יום שישי ה-24 באפריל, בלעדית ב-Amazon Prime Video
האושר ממשיך עבור מעריצי האחים ג'ונאס עם סרט דוקומנטרי חדש על הופעות ששידור הבכורה שלו היה , יום שישי ה-24 באפריל, בלעדית ב-Amazon Prime Video
חיים נוי 24/04/20 |  צפיות: 6953

האושר ממשיך עבור מעריצי האחים ג'ונאס עם סרט דוקומנטרי חדש על הופעות ששידור הבכורה שלו היה , יום שישי ה-24 באפריל, בלעדית ב-Amazon Prime Video

האושר ממשיך: סרט על ההופעות של האחים ג'ונאס הוא חוויית הופעות חיות ומבט בלעדי על החיים בדרכים עם האחים ג'ונאס בסיבוב ההופעות שלהם שכל הכרטיסים שלו נמכרו "האושר מתחיל"

צפו בטריילר כאן עכשיו

קלבר סיטי, קליפורניה, 23 באפריל 2020, (BUSINESS WIRE) :

שידור הבכורה של האושר ממשיך: סרט על ההופעות של האחים ג'ונאס, שמציע מבט מאחורי הקלעים על השלישייה מעצמת הפלטינה שהייתה מועמדת לגראמי האחים ג'ונאס בסיבוב ההופעות שלהם ב-2019 שכל הכרטיסים שלו נמכרו "האושר מתחיל", היה , יום שישי ה-24 באפריל, בלעדית ב-Amazon Prime Video ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות ברחבי עולם.

- תמונות מיצג אפשר למצוא כאן: קישור


- צפו בטריילר של האושר ממשיך כאן

בהמשיכו את המסע שהתחיל עם הסרט הדוקומנטרי של Amazon Original מהשנה שעברה "רודפים אחרי האושר", האושר ממשיך לוכד את חוויית ההופעות החיות של הלהקה ומספק מבט בלעדי על החיים של האחים ג'ונאס בדרכים, כולל ביצועים של להיטים אהובים כמו Burnin’ Up, S.O.S ו-Year 3000 ומוסיקה מהאלבום מהשנה שעברה שהגיע לראש הדירוג "Happiness Begins, כולל הלהיט שלהם שהיה במקום הראשון של הבילבורד Sucker.

"האושר ממשיך" מושיב את הצופים מקום בשורה הראשונה באצטדיונים מלאים במעריצים במיאמי, ונקובר ומכסיקו סיטי וגם בקוברה לונג' האינטימי בשיקאגו, בהופעה הראשונה שלהם שם מזה 12 שנה. "האושר ממשיך" נותן למעריצים מבט מעמיק יותר איך ניק, ג'ו וקווין עוברים את החיים בסיבוב ההופעות כשהם ממשיכים לאזן בין המוסיקה, היחסים ביניהם והמשפחות החדשות שלהם.

"האושר ממשיך" הופק על ידי Philymack ו- Amazon Studios בשיתוף עם Polygram Entertainment ו-Federal Films, עם המפיקים הראשיים פיל מקינטאייר, ג'ון לויד טיילור, מונטי ליפמן, וונדי גולדסטין ובז האלפין. הבמאי של "האושר ממשיך" הוא אנטוני מנדלר והמפיקים הם קים ברדשו, נד דולי ואנטוני מנדלר, באמצעות חברת ההפקה של מנדלר Black Hand Cinema.

אחרי הפסקה של שש שנים, האחים ג'ונאס כבשו את העולם בסערה ב-2019 עם הסינגל החדש והמפתיע שלהם Sucker שזכה לשבחי המבקרים ולהצלחה רבה. הסינגל כפול הפלטינה הגיע למקום הראשון ב-Hot 100 של הבילבורד בשבוע הראשון, והיה לשיר הראשון במקום הראשון של הלהקה והשיר הראשון של להקה שהגיע למקום הראשון בשבוע הראשון במאה הזאת. הלהקה המשיכה ושחררה את "רודפים אחרי האושר", סרט של Amazon Original שמתעד את העלייה של האחים והחזרה למוסיקה לפני שהמשיכו והביאו את האלבום במקום הראשון השלישי שלהם כששחררו את האלבום שלהם שמכר פלטינה "האושר מתחיל" (Republic Records). במהלך השנה הלהקה המשיכה להמריא עם "סיבוב ההופעות האושר מתחיל" שכל הכרטיסים שלו, יותר מ-1.2 מיליון נמכרו.

ידיות של האחים ג'ונאס ברשתות חברתיות:

http://instagram.com/jonasbrothers
http://twitter.com/jonasbrothers
https://www.facebook.com/JonasBrothers
https://www.youtube.com/user/JonasBrothersMusic

ידיות של AMAZON PRIME VIDEO ברשתות חברתיות:

Hashtag: #HappinessContinues
Twitter: @PrimeVideo
Instagram/Facebook: @AmazonPrimeVideo

האושר ממשיך מופץ בכל העולם ויהיה זמין באופן בלעדי ב-Prime Video ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות.

לקוחות שהם עדיין לא חברי Prime יכולים להירשם לניסיון חינם באתר www.amazon.com/prime.

לרשימה של כל המכשירים שתואמים ל-Prime Video, בקרו באתר www.amazon.com/howtostream.

FEDERAL FILMS:

Federal Films היא חטיבה חדשה של Republic Records בשיתוף פעולה אסטרטגי עם Polygram Entertainment של קבוצת המוסיקה של יוניברסל.

אודות POLYGRAM ENTERTAINMENT

Polygram Entertainment מפיקה סרטים ותוכניות טלוויזיה שמביאים סיפורים ונקודות מבט מעמיקים יותר על אמנים מקליטים, מוסיקה ואירועי תרבות שהגדירו דורות. Polygram, שותפה של קבוצת המוסיקה של יוניברסל, המובילה העולמית בבידור המבוסס על מוסיקה, מפתחת, רוכשת, מממנת ומפיצה סרטים דוקומנטריים ופרויקטים מתוסרטים מקוריים עבור מעריצי מוסיקה בכל הגילים והטעמים ברחבי העולם.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52209139/en

אנשי קשר

למידע נוסף על האחים ג'ונאס התקשרו עם:

Marisa Bianco // Republic Records
[email protected]

Alexis Rasten // Philymack
[email protected]

אשת קשר למדיה של AMAZON STUDIOS:
Alana Russo
[email protected]

Brooke James
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
מדענים בולטים זכו להוקרה על התקדמות בריפוי גנטי למחלות נוירומוסקולריות ותגליות RNA
חתני הפרס ע"ש המלך פייסל הם: פרופסור ג'רי מנדל - רפואה, פרופסור הווארד צ'אנג - מדע במהלך המושב ה-46 הוענק פרס המלך פייסל לאישים בולטים נוספים בתחומי לימודי האסלאם והשירות לאסלאם

מחקר משותף עם בי"ח מוביל בארה"ב להערכת ההשפעה של פלטפורמת בריאות האוכלוסייה המדויקת, FeelBetter, על ניהול מטופלים המקבלים תרופות רבות בו זמנית
המחקר אשר בוחן את הפוטנציאל הטמון בפלטפורמת הבינה המלאכותית של FeelBetter ככלי המסייע בשיפור תוצאת הטיפול, הוזלה של עלויות שירותי הבריאות ואופטימיזציה של תהליכי טיפול

טקסי פרסי יפן לשנת 2024 נערך בנוכחות הקיסר והקיסרית של יפן
קרן פרסי יפן (The Japan Prize Foundation), אשר נשיאה הוא הירושי קומיאמה, קיימה את טקס חלוקת הפרסים ביום שלישי ה-16 באפריל במלון אימפריאל שבמחוז צ’יודה בטוקיו במהלכו העניקה את פרס יפן למדענים שהגיעו להישגים יצירתיים ומשמעותיים בתחומי הטכנולוגיה והמדע הגלובליים ואשר תרמו משמעותית ליוזמות של שלום ושגשוג המיטיבות עם האנושות.

EMGA גייסה מימון בסך 15 מיליון דולר עבור Banco Improsa בקוסטה ריקה
Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) בשיתוף עם Banco Improsa, מודיעה כי גייסה קו אשראי של 15 מיליון דולר מהסוכנות הבינלאומית לשיתוף פעולה ביפן (JICA).

עסקים בבריטניה חייבים לתת עדיפות לטכנולוגיית תשלום כדי לבנות את הנאמנות של הלקוחות ולהישאר תחרותיים
מחקר חדש של Lloyds Bank ו-FreedomPay

ג'יאמבטיסטה ואלי סנוור את ברצלונה במהלך אירוע 'ליל הכלות'
שבוע האופנה לכלות בברצלונה, תצוגת האופנה האקסקלוסיבית ביותר, הקסימה אמש מעל 450 אורחים שנהנו מתצוגה ייחודית בבניין ההיסטורי של לוטה דה מאר. המייסון ג'יאמבטיסטה ואלי (Maison Giambattista Valli ) חגג באופן בלעדי את הופעת הבכורה על המסלול של קולקציית הכלות שלו במהלך אירוע 'ליל הכלות', ערב הגאלה של האירוע שאורגן על ידי Fira de Barcelona בתמיכת משרד העסקים והעבודה הקטלוני

e4life" מוצג ב-Expomed Eurasia עם התקן חדשני בעל יכולת לנטרל וירוסי שפעת וקורונה ברמת יעילות גבוהה מ-90%
Expomed Eurasia, התערוכה הרפואית החשובה ביותר באירופה ובאסיה, מוכנה לארח למעלה ממאה חברות, וכן לחשוף את המגמות חדשות בטכנולוגיה ואת המוצרים החדשניים שעתידים לחולל שינוי מעמיק בשוק הבריאות.

Hemohim, מזון פונקציונלי לחיזוק המערכת החיסונית, מכה גלים בקהילה הגלובלית
Hemohim צובר פופולריות מרשימה בשוק הגלובלי כאחד ממוצרי המזון הפונקציונליים המובילים. Hemohim מפותח במסגרת שיתוף פעולה בן שמונה שנים בין Kolmar BNH ‏(KOSDAQ: 200130) לבין המוסד הקוריאני לחקר אנרגיית האטום, בהשקעה של 5 מיליארד וון דרום קוריאני.

Concentrix + Webhelp ממותגת מחדש כ-Concentrix
הזהות הממותגת מחדש של החברה מבססת את מעמדה כארגון הטכנולוגיה והשירותים העולמי, המניע את מותגי העתיד

היטאצ'י אנרג'י תשקיע 1.5 מיליארד דולר נוספים כדי להגביר את ייצור השנאים העולמי עד 2027
הרחבת הקיבולת תקצר את הזמן לשוק כדי לספק מענה להאצה בביקוש הגלובלי, כדי להתייחס להשקעות ארוכות טווח של לקוחות וכדי וליצור למעלה מ-4,000 מקומות עבודה - הסכום יתחלק בין השקעות באירופה, צפון ודרום אמריקה ואסיה תוך מינוף טביעת הרגל הגלובלית הקיימת.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI