דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים הסדרה "גיבורים רגילים" של Amazon Original שתתחיל ב-8 במאי מפנה את תשומת הלב לסיפורים אמיצים מהחזית של קוביד-19
הסדרה "גיבורים רגילים" של Amazon Original שתתחיל ב-8 במאי מפנה את תשומת הלב לסיפורים אמיצים מהחזית של קוביד-19
חיים נוי 08/05/20 |  צפיות: 2143

הסדרה "גיבורים רגילים" של Amazon Originalשתתחיל ב-8 במאי מפנה את תשומת הלב לסיפורים אמיצים מהחזית של קוביד-19

פרק הבכורה של הסדרה הדוקומנטרית עם שמונה פרקים כולל הופעת אורח מיוחדת של אלישה קיז

פרקים חדשים שזמינים כל שבוע ב-Prime Video מציגים גיבורים חדשים שמחוללים שינוי בקהילה המקומית שלהם ברחבי אמריקה

תלחצו כאן לתמונות שזמינות

תלחצו כאן כדי לצפות בטריילר

קלבר סיטי, קליפורניה, 8 במאי 2020, (BUSINESS WIRE) :

"גיבורים רגילים" (Regular Heroes) היא סדרה דוקומנטרית של שמונה פרקים שמדגישה את התרומה וההקרבה האישית של רק כמה מהאנשים הכי נדיבים כיום שעושים מעל ומעבר כדי לתמוך בקהילה שלהם במשבר קוביד-19. שידור הבכורה של הסדרה ב-Amazon Prime Video בארה"ב, בריטניה, קנדה ואוסטרליה ביום שישי, 8 במאי. בנוסף להפניית תשומת הלב לעבודה ללא לאות של הגיבורים והדגשת הפעילות שלהם בערים שכוללות, בין היתר, את ניו יורק, לוס אנג'לס, ניו אורלינס, שיקאגו וסיאטל, הסדרה תציע תמיכה וסיוע באמצעות תרומות של מוצרים, שירותים ועוד כדי שהם יוכלו להמשיך לממן אותה בעתיד ולעזור לקהילה שלהם. פרקים חדשים של "גיבורים רגילים" יהיו זמינים כל יום שישי. שידור הסדרה יתחיל בכל הטריטוריות האחרות של Amazon Prime Video ב-12 במאי 2020.

בפרק הבכורה של "גיבורים רגילים" הזמרת, מפיקה וסופרת ילידת ניו יורק שזכתה 15 פעמים בפרס האמי אלישה קיז תעזור להפנות את תשומת הלב לטרבור הנרי, ברנל קוטלון ואתינה היילי כשכל אחד מהם מקריב קורבן אישי למען המשפחה והקהילה שלו. בנוסף, השיר החדש והמרגש של קיז, Good Job, יושמע בסדרה. על הפרקים הבאים עם טלנטים וגיבורים אחרים יימסרו הודעות בתאריך מאוחר יותר.

"התוכנית הזאת מדהימה!!! כל כך טהורה ואמיתית! אני שמחה לדעת שהסדרה הזאת לא רק תתמוך באנשים הנהדרים כמו טרבור, ברנל והיילי אלא בזכותה הציבור גם יכיר את פניהם. אלה האנשים שלהם אנחנו מוחאים כפיים בכל ערב בשעה שבע בניו יורק. אלה הם הגיבורים. ולכבוד רב הוא לי לדבר בשבחם!!", אמרה קיז.

"אנחנו כל כך גאים לדבר בשבחם של אנשים שעושים כל כך הרבה כדי לשנות את החיים של אנשים בקהילה שלהם. ההשראה לסדרה הזאת הם האנשים שנותנים כל כך הרבה לאחרים בכל ימות השנה אבל אפילו יותר בזמנים מאתגרים אלה. הם מודלים לחיקוי אמיתיים ואנחנו מחכים בקוצר רוח לשתף את הסיפורים שלהם עם הלקוחות של Prime Video בכל מקום", אמרה ג'ניפר סולק, מנהלת אולפני אמזון.

פרק ראשון (8 במאי 2020): "גיבור מסוג חדש" עם הופעה מיוחדת של אלישה קיז. בהשתתפות:

טרבור הנרי (ניו יורק)

טרבור הנרי, שנולד וגדל בברונקס, הוא בעל ואב לארבעה שעובד כמומחה מלאי בכיר ב-HSS (בית חולים לניתוחים מיוחדים). בימי העבודה של 10 שעות שלו הוא תומך ברופאים ואחיות כשהם מטפלים בחולי קוביד-19 הכי קשים ביחידה. כשטרבור לא בבית החולים, הוא עוזר לילדים שלו במטלות של בית הספר כשהוא מחליף משמרות עם אשתו שגם היא עובדת חיונית בבית חולים אחר בניו יורק.

ברנל קוטלון (ניו אורלינס)

בעשר השנים האחרונות ברנל קוטלון הוא אלמנט מרכזי בשכונת Lower 9th Ward של ניו אורלינס. אחרי שהוריקן קתרינה הרס את כל העסקים שיכולים להתקיים בעיר, ברנל השקיע את חסכונות חייו בבניית חנות מכולת - Burnell’s 9th Ward Grocery. זאת חנות המכולת היחידה ברדיוס של 8 ק"מ, וברנל ממשיך לשרת את הלקוחות שלו שנפגעו מפיטורים מסיביים, כולל תרומות מזון לנזקקים. משימת חייו היא להשוות את המצב של שכונת Lower 9th Ward לשאר ניו אורלינס.

אתינה היילי (לוס אנג'לס)

אחרי שהתגברה על היותה חסרת בית, אתינה היילי, המכונה היילי, התחילה במשימה לעזור לאחרים שמצאו את עצמם במצב דומה. אחרי שיצאה מהרחוב, היילי, אישה שאף פעם לא נכנעה, השכירה את הסלון בדירה שלה, כדי שתוכל לגמור את החודש ולחסוך קצת כסף כדי להקים את קרן "לאהוב את השכן שלי". בחמש השנים האחרונות, היילי שימשה כדמות משפחתית לדיירים ב-Skid Row הידוע לשימצה, ובאמצעות הארגון שלה היא עוזרת להאכיל ולהלביש את הנזקקים.

"גיבורים רגילים" תציג אנשים שמחוללים שינוי בעיר ובקהילה שלהם מכל שכבות החברה: עובדי שירותי הבריאות והחירום, עובדים בחנות מכולת, חקלאים, נהגי אוטובוס, אנשי משלוחים, עובדי תברואה, שוטרים ואחרים. אם אתה או מישהו שאתה מכיר מחולל שינוי יוצא דופן בקהילה, בקרו בקשה באתר Regular-Heroes.com כדי להגיש בקשה.

"גיבורים רגילים" מופקת על ידי אולפני אמזון בשיתוף עם Philymack, yTy & Jay Brown Productions ו-MGM’s Big Fish Entertainment. המפיקים הראשיים היו:

Philip McIntyre, John Lloyd Taylor, Laurence "Jay" Brown, Tyran "Ty" Smith, Dan Cesareo, Lucilla D’Agostino, Jordana Starr

אודותPrime Video

Prime Video מציע ללקוחות אוסף עצום של סרטים דיגיטליים -- שכולם זמינים לצפייה בכל מכשיר כמעט.

  • כלול ב-PrimeVideo: צפו בהמוןסרטים ותוכניות טלוויזיה פופולריים, AmazonOriginals שזכו בפרסים ותוכן בלעדי אחר, ספורט ועוד. תחשבו על זוכיהאמי פליבג וגברת מייזל המופלאה, ג'ק ריאן של טום קלנסי, לייטנייט של מינדי קלינג, אי הגויאבות של דונלד גלובר, המועמד לאוסקר חולי אהבה, Troop Zero, הנערים, הומקאמינג,פוטבול של יום חמישי בערב ותוכן ברישיון ובהוצאה עצמית. Prime Video זמין ביותר מ-240מדינות וטריטוריות ברחבי העולם. (ההצעות והכותרים משתנים לפי המקום).
  • הערוצים של PrimeVideo: חברי Prime יכולים להוסיףערוצים כמו HBO, סינמקס, סטארז,שואוטיים, CBS All Access, NBA League Pass ו-MLB.tv - בלי יישומיםנוספים שצריך להוריד, ולא צריך כבלים. תשלמו רק על הערוצים שאתם רוצים,ותבטלו בכל זמן. צפו הרשימה המלאה של הערוצים הזמינים כאן: amazon.com/channels.
  • לשכור או לקנות: תיהנומסרטים חדשים לשכור או לקנות, עונות שלמות של תוכניות טלוויזיה עכשוויותשזמינות לקנייה, עם מבצעים מיוחדים רק לחברי Prime.
  • גישה מיידית: צפובבית או מחוץ לבית במכשיר שאתם מעדיפים מתוך מאות מכשירים תואמים. תזרימומהאינטרנט או באמצעות היישום PrimeVideo בטלפון החכם, טבלט, ממיר טלוויזיה, קונסולת משחק או טלוויזיהחכמה נבחרת. לרשימה מלאה של מכשירים תואמים, בקרו באתר amazon.com/howtostream.
  • חוויות משופרות: הפיקואת המיטב מכל צפייה עם תוכן שמתאים ל-4K Ultra HD ול-High Dynamic Range (HDR). גשו מאחורי הקלעיםשל הסרטים ותוכניות הטלוויזיה שאתם אוהבים באמצעות גישת X-Ray בלעדית, המופעלת עלידי IMDb. תשמרו לאחר כךבאמצעות הורדות למכשירים ניידים נבחרים לצפייה לא מקוונת.

Prime Video הוא רק אחד מיתרונות רבים שכלולים בחברות ב-Prime, יחד עם משלוח מהיר חינם של מיליוני פריטים באתר Amazon.com, אחסון בלתי מוגבל של תמונות, מבצעים והנחות בלעדיים, וגישה ללא פרסומות למוסיקה וספרים אלקטרוניים של קינדל. כדי להירשם או להתחיל תקופת ניסיון חינם, בקרו באתר amazon.com/prime.

אנשי קשר

אנשי קשר של פרסום:

For Amazon Studios:
Kristen Hall
[email protected]

For Philymack:
Alexis Rasten
[email protected]

For Big Fish Entertainment:
Leslie Oren, Babygrande PR
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI