דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Mary Kay Inc. ממשיכה בתמיכה שלה בהעצמה נשית בכנס הווירטואלי TIME’S UP של פורום הנשים הבינ"ל
Mary Kay Inc. ממשיכה בתמיכה שלה בהעצמה נשית בכנס הווירטואלי TIME’S UP של פורום הנשים הבינ"ל
חיים נוי 20/05/20 |  צפיות: 2674

Mary Kay Inc. ממשיכה בתמיכה שלה בהעצמה נשית בכנס הווירטואלי TIME’S UP של פורום הנשים הבינ"ל

דאלאס, 19 במאי 2020, (BUSINESS WIRE):

Mary Kay Inc. ממשיכה בתמיכה שלה ביזמות, העצמה ומובילות מחשבה של נשים כנותנת חסות ראשית בכנס אבן הפינה הווירטואלי 2020 של פורום הנשים הבינ"ל (IWF). הכנס, שנועד במקור להיות בלונדון בין 13 ל-15 במאי, עבר לפורמט דיגיטלי בגלל מגיפת קוביד-19. חלק גדול מהתוכן והנואמים המצוינים ישודרו לכל העולם בסדרה של מושבים וירטואליים שישותפו כל שבוע באתר https://www.iwforum.org/.

ב-21 במאי, Mary Kay תשתתף במושב וירטואלי בשם "שיחה עם TIME’S UP בריטניה" שידונו בו בסוגיות חשובות כגון #MeToo ואיך תנועת TIME’S UP שבאה בעקבותיה הביאה לחשיבה מחודשת לגבי הביטחון של נשים בסטים של קולנוע וטלוויזיה, וגם בתעשיות אחרות ברחבי העולם. קרוליין פסי, המנהלת הכללית של Mary Kay בריטניה ואירלנד, תפתח את המושב שיתמקד בשינויים ש-TIME’S UP UK רוצה ליישם, ההתנהלות על הגבול בין האישי והמקצועי, ועזרה למי שלעיתים קרובות מוצאים את עצמם פגיעים ומנוצלים בזמן הצילומים.

"ב-Mary Kay, אנחנו תומכים בהעצמת נשים ושוויון מגדרי ואנחנו יוצרים שותפויות עם ארגונים שהמשימה שלהם היא לעשות את אותו הדבר", אמר פסי. "כיום, כשמשבר קוביד-19 מחמיר את הפגיעות של נשים ואת אי השוויון המגדרי1, אנחנו יודעים שאמון וביטחון קריטיים יותר מאי פעם כדי שנשים יצליחו. מקום העבודה צריך להיות מקום בטוח ומכובד לכולנו. איך נוכל להבטיח - ולדרוש - שזה יקרה? אני מצפה לדיון בנושא עם מובילות מחשבה מרחבי העולם".

הדוברות במושב הן:

  • דיים התר רבאטס, יו"ר TIME’SUP UK, המנהלת כללית של CovePictures, יו"ר SohoTheatre וחברה לא ביצועיתבוועד המנהל של Arts Alliance.
  • איטה אובריאן, מתאמתהאינטימיות המובילה בבריטניה והמייסדת של Intimacy on Set, החברה שלה שבאמצעותה היא מפתחת פרקטיקות מיטביות לגביאינטימיות ועירום בסרטים, טלוויזיה ותיאטרון ושבאמצעותה היא מכשירה מתאמיאינטימיות בכל העולם.

"עכשיו, יותר מאי פעם, חיוני להמשיך את השיחה על תנאי עבודה בטוחים ושווים לנשים בתעשיית הבידור ומעבר לה", אמרה סטפני אוקיף, מנכ"לית IWF. "כשהעולם מפתח דרך חדשה לעבוד בהקשר של קוביד-19, אני מלאת תקווה שיהיו אסטרטגיות שיבטיחו שנשים יוכלו להיכנס שוב למקום העבודה הפיזי בביטחון שהן יהיו בטוחות ויתייחסו אליהן באופן שווה. Mary Kay היא תומכת ותיקה בשוויון מגדרי, ואנחנו שמחות להמשיך את המאבק הזה איתה כדי להבטיח עולם שווה יותר מבחינה מגדרית".

קישור לצפייה באירוע יהיה זמין באתר של IWF ובעמוד היוטיוב שלו ב-26 במאי: https://www.youtube.com/channel/UCdLPNS7ai1_XHaqgEnhEjtg

1 תקציר המדיניות של המזכיר הכללי של האו"ם על ההשפעה של קוביד-19 על נשים, 9 באפריל 2020 https://www.un.org/sites/un2.un.org/files/policy_brief_on_covid_impact_on_women_9_apr_2020_updated.pdf ומאמר בלוג של קרן האו"ם, מאמר בלוג מאת מישל מילפורד מורס וגרייס אנדרבון, 14 באפריל 2020 https://unfoundation.org/blog/post/shadow-pandemic-how-covid19-crisis-exacerbating-gender-inequality/

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-56 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, בשמים ותוספי תזונה בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד את הילדים שלנו ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com

אודות פורום הנשים הבינ"ל (IWF)

IWF הוא ארגון שהחברות בו לפי הזמנה בלבד של יותר מ-7,000 נשים מגוונות ומומחיות מ-33 מדינות בשש יבשות. IWF מקדם מנהיגות של נשים ותומך בשוויון בכל העולם על ידי חיבור בין נשים מומחיות ברמה הגלובלית והמקומית. החברות כוללות מנהלות של חברות Fortune 500, מנהיגות מימשל מהרמה המקומית עד הלאומית, מנהלות של ארגונים ללא כוונת רווח, ונשים מזהירות מהאקדמיה, האומנויות והמדע. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.iwforum.org.

גלריית תמונות/ מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52222911/en

אנשי קשר

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or [email protected]

מקור: Mary Kay Inc

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI