דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים מנהל אזורי חדש של אירופה, המזרח התיכון ואפריקה החל ב-15 ביוני
מנהל אזורי חדש של אירופה, המזרח התיכון ואפריקה החל ב-15 ביוני
חיים נוי 27/05/20 |  צפיות: 2188

מינויים חשובים של מנהלים תומכים בהמשך ההשקעה והמחויבות של סינג'נטה בעסקי הזרעים באירופה

מנהל אזורי חדש של אירופה, המזרח התיכון ואפריקה החל ב-15 ביוני

באזל, שווייץ, 27 במאי 2020, (BUSINESS WIRE):

סינג'נטה Syngenta הודיעה על שלושה מינויים אסטרטגיים של מנהלים שתומכים בהמשך הצמיחה וההשקעה בעסקי הזרעים שלה באירופה ובעולם.

גאל הילי, כעת מנהל הגנת גידולים מזרח אירופה, ממונה למנהל זרעים אזורי של אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, ומחליף בניהול האזור את ג'סטין וולף, ששימש כמנהל זרעים אזורי של אירופה, המזרח התיכון ואפריקה מ-2018 וממונה למנהל זרעים אזורי של צפון אמריקה.

"סינג'נטה חייבת לזכות בשוק הזרעים האירופי החשוב. בניהולו של ג'סטין, יצרנו ארגון שמתמחה בזרעים, שאיפשר לנו להביא למגדלים את הייעוץ הארגונומי המעמיק שהם צריכים", אמר ג'ף רואו, נשיא סינג'נטה זרעים. "הגדלנו משמעותית את הגודל של הצוותים המסחריים והטכניים שלנו שפונים למגדלים, והרחבנו את תיק התירס והחמנית שלנו".

גאל הילי הצטרף לסינג'נטה ב-2017 כמנהל מזרח אירופה ותחת ניהולו הצוות הגדיל נתח שוק בעסקי הזרעים וגם בהגנה על יבולים. הוא הגיע אלינו מחברת הכימיקלים דאו שם היה מנהל השיווק הגלובלי. לפני כן הוא היה 14 שנים ב-Dow AgroSciences בתפקידי ניהול בכירים תפעוליים ומסחריים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

"גאל מביא ניסיון חקלאי יוצא דופן, ואני בטוח שהניהול שלו יאפשר לנו להמשיך את התנופה שלנו בעשייה רבה יותר עבור המגדלים כדי לתת להם את המוצרים, השירותים והחידושים המובילים בעולם שהם צריכים כדי לשגשג", אמר רואו. "זאת תקופה מרגשת באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה כשאנו מתקרבים עוד להיות החברה הראשונה שתמסחר חיטה היברידית בקנה מידה גדול בנוסף לתיק מוצרים שכבר עכשיו חזק בזרעי תירס וחמנית".

דיוויד הולינרייק, כיום מנהל זרעים אזורי צפון אמריקה, מונה למנהל אסטרטגיית ותיק הזרעים הגלובליים, ויוביל פיתוח ותכנון של אסטרטגיות ארוכות טווח עבור עסקי הזרעים הגלובליים, כולל תמיכה באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה כדי שימשיך לספק יותר מוצרים מובחרים וחדשניים למגדלים.

כל המינויים ייכנסו לתוקף ב-15 ביוני, וכל השלושה יהיו כפופים לג'ף רואו.

למידע נוסף על עסקי הזרעים של סינג'נטה, בקרו בבקשה באתר https://www.syngenta.com/seeds.

אודות סינג'נטה

סינג'נטה Syngenta היא אחת מחברות החקלאות המובילות בעולם. השאיפה שלנו היא לעזור להזין את העולם באופן בטוח תוך שמירה על כדור הארץ. מטרתנו לשפר את הקיימות, האיכות והביטחון של החקלאות באמצעות מדע מהמעלה הראשונה ופתרונות גידולים חדשניים. הטכנולוגיות שלנו מאפשרות למיליוני חקלאים ברחבי העולם לנצל טוב יותר משאבי חקלאות מוגבלים. עם 28,000 אנשים ביותר מ-90 מדינות אנחנו פועלים כדי לשנות את האופן שבו מגדלים גידולים. באמצעות שותפויות, שיתופי פעולה ותוכנית הגידול הטוב אנחנו מחויבים לשיפור התפוקה של משקים חקלאיים, הצלת אדמות מהגרעה, חיזוק המיגוון הביולוגי והפחת חיים חדשים בקהילות כפריות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתרים www.syngenta.com ו-www.goodgrowthplan.com. תעקבו אחרינו בטוויטר בכתובות www.twitter.com/Syngenta ו-www.twitter.com/SyngentaUS.

אנשי קשר

Media Relations Central Line
+41 61 323 23 23
[email protected]

External Communications & Campaigns Head EAME
Anna Bakola
+32 (0) 2 642 27 12, +32 (0) 488 43 94 85
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI