דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Impossible Foods זוכה בצו מניעה בתביעה של הפרת סימן מסחר באיחוד האירופי
Impossible Foods זוכה בצו מניעה בתביעה של הפרת סימן מסחר באיחוד האירופי
חיים נוי 03/06/20 |  צפיות: 2528

Impossible Foods זוכה בצו מניעה בתביעה של הפרת סימן מסחר באיחוד האירופי

  • הפסיקה אוסרת עלכמה חברות בת של נסטלה ברחבי אירופה לשווק את "IncredibleBurger"ומטילה קנס של €25,000 ליום אם המיתוג הפוגע יישארבשוק
  • Impossible Foods מבקשת להגן על הזכות של הצרכניםלשקיפות ובית המשפט מאמין שנסטלה ניסתה במתכוון להטעות צרכנים כדי שיקנו אתהמוצר שלה על ידי חיקוי השם של Impossible Foods, הזהות החזותית וסימני מיתוגאחרים

רדווד סיטי, קליפורניה, 2 ביוני 2020, (BUSINESS WIRE):

בית משפט חשוב באיחוד האירופי העניק ל-Impossible Foods צו מניעה מקדמי השבוע, שמורה לתאגיד המזון הגלובלי Nestlé S.A. להפסיק להשתמש בשם המוצר "Incredible Burger".

בית המשפט המחוזי בהאג פסק ב-27 במאי שהשימוש בשם "Incredible Burger" באירופה מפר את סימני המסחר ImpossibleTM של Impossible Foods, כולל Impossible BurgerTM, וסביר שהוא מטעה את הצרכנים.

כתוצאה מכך, אסור לחברות הבת של נסטלה באירופה למתג מוצרים בשם "Incredible Burger". אם הן לא יסירו את המיתוג המפר בתוך ארבעה שבועות, על כל אחת מעשר חברות הבת הנפרדות של נסטלה שכלולות בתביעה יוטל קנס של €25,000 ביום -- קנס בכל החברה של עד €250,000 לחברת בת בזמן המשך של צו המניעה.

"אנשים מחפשים ספציפית את Impossible Burger כי זה מוצר טוב יותר שייחודי בעולם של המזון המבוסס על הצומח", אמרה דנה ווגנר, היועצת המשפטית הראשית של Impossible Foods. "אנחנו משבחים את המאמצים של חברות אחרות לפתח מוצרים המבוססים על הצומח, אבל אנחנו לא רוצים שהצרכנים יוטעו על ידי סימולקרות. אנחנו אסירי תודה שבית המשפט הכיר בחשיבות של סימני המסחר שלנו ותמך במאמצינו להגן על המותג שלנו מפני התקפה של ענקית רב-לאומית חזקה".

חידוש - לא חיקוי

Impossible Foods מייצרת בשר מהצומח -- עם טביעת רגל סביבתית הרבה יותר קטנה מאשר בשר מהחי. החברה האמריקנית משתמשת במדע וטכנולוגיה מודרניים כדי ליצור מזון בריא ומזין ולהזין אוכלוסייה הולכת וגדלה באופן בר קיימא.

צרכנים בכל העולם מחפשים את Impossible Burger המבוסס על הצומח בגלל תכונות הטעם, המירקם, התחושה בפה והבישול הייחודיות שלו, שמתחרות בבשר טחון מפרות. Impossible Burger הוא תוצאה של כמעט עשר שנים של מדע בסיסי ומחקר ופיתוח בלתי מתפשרים במטה החברה בעמק הסיליקון של קליפורניה.

ל-Impossible Foods, שקיבלה את תואר החברה של השנה של כתב העת Inc. והיא אחת מ-50 החברות הגאוניות של טיים מגזין, יש תיק קניין רוחני ללא מתחרים עם מאות פטנטים ופטנטים תלויים ועומדים. הקניין הרוחני שלה כולל שיטות לפענוח והנדסה לאחור של היסודות המולקולריים וכל החוויה החישתית של בשר מהחי, כולל מה הטעם והריח שלו ואיך הוא מתבשל ורוחש -- ואיך לשחזר את החוויה ללא חיות.

בפסיקה שלו, בית המשפט האירופי אישר את התוקף של סימן המסחר Impossible BurgerTM וציין את הדמיון החזותי, פונטי ותפיסתי בין סימן המסחר והמיתוג "Incredible Burger" של נסטלה וציטט הוכחות רבות שצרכנים ופרשנים אכן הוטעו בגלל הדמיון בשמות. בית המשפט גם קבע שנראה שנסטלה, חברת המזון הגדולה ביותר בעולם, ניסתה במתכוון לסכל את הכניסה של Impossible Foods לשוק האירופי בתקווה לנצל את החוזק של המותג של Impossible Foods על ידי קידום מזונות מהצומח שלה בשם דומה.

לקבלת ההודעה לעיתונות המלאה עם פרטים נוספים על הקניין הרוחני של Impossible Foods והתביעה נגד נסטלה, תלחצו כאן.

מידע נוסף:


impossiblefoods.com
Twitter
Facebook
Instagram
YouTube
Medium
LinkedIn

ערכת מדיה:


www.impossiblefoods.com/media

אנשי קשר

Keely Sulprizio
[email protected]
415-656-6811

מקור:Impossible Foods

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.

Aqara ו-e& פותחות בשיתוף פעולה כדי לחולל מהפכה בחיים החכמים באיחוד האמירויות
Aqara, ספקית מובילה של פתרונות בית חכם, נרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלה עם e& UAE, זרוע הטלקום של e&. שותפות זו שמה לה למטרה לענות על הביקוש הגובר לחיים חכמים באזור, לספק לצרכני איחוד האמירויות את החידושים האחרונים בטכנולוגיות ובפתרונות בית חכם הנותנים מענה להיבטים שונים של חיים חכמים, לרבות אבטחת בית, נוחות וחיסכון באנרגיה.

בינה מלאכותית, הכלה וקיימות: נושאי חובה עבור אלו ששואפים להירשם לבית ספר לעסקים
הסקר השנתי של GMAC מוצא מניעים מתפתחים לחינוך עסקי מתקדם

Medisca פותחת את מעבדת MAZ® באריזונה: מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות
Medisca, מובילה עולמית בפתרונות רפואה מותאמת אישית ושרשרת אספקה פרמצבטית, מכריזה בגאווה על פתיחת מעבדת Medisca MAZ Lab בפיניקס, אריזונה. מעבדתMAZ Lab , המוקדשת בלעדית לפיתוח והרחבה של מערכת האקולוגית של MAZ, היא מרכז חדשנות ומשאבי לקוחות.

כדי לחזק את המאמצים העולמיים במאבק בחיידקים עמידים לאנטיביוטיקה מדעני KFSH&RC מגלים מיני חיידקים חדשים: ריאדהנסיס (Riyadhensis)
בפיתוח פורץ דרך, מדענים בבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל - King Faisal Specialist Hospital and Research Centre (KFSH&RC) זיהו זן חדש של חיידקים, המכונה "Stenotrophomonas Riyadhensis" באמצעות יישום טכנולוגיית ריצוף גנום שלם (WGS). תגלית זו מסמלת התקדמות משמעותית בהבנת האופן שבו חיידקים מתקשרים עם תרופות קיימות, וסוללת את הדרך לאסטרטגיות טיפוליות חדשניות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI