דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים PVH Corp. מודיעה על עדכון בהנהלה של טומי הילפיגר
PVH Corp. מודיעה על עדכון בהנהלה של טומי הילפיגר
חיים נוי 03/06/20 |  צפיות: 2204

PVH Corp. מודיעה על עדכון בהנהלה של טומי הילפיגר

ניו יורק, 2 ביוני 2020, (BUSINESS WIRE):

PVH Corp. (NYSE:PVH), הבעלים של תיק של מותגים איקוניים, בכללם TOMMY HILFIGER ו-CALVIN KLEIN, הודיעה היום שדניאל גריידר פורש מתפקידו כמנכ"ל טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה אחרי 23 שנים בתפקידי ניהול שונים בארגון, ויעזוב את החברה כדי לעסוק בעניינים אחרים. מרטין הגמן יחליף את גריידר ויהיה המנכ"ל החדש של טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה, החל מ-2 ביוני 2020.

הגמן הוא כעת סמנכ"ל התפעול של טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה וסמנכ"ל הכספים של טומי הילפיגר גלובל, ואחראי על התפעול, הכספים, השינוי העסקי הדיגיטלי, הטכנולוגיה, הפיתוח העסקי והתוכנית הקיימות הגלובלית של טומי הילפיגר. יש לו ותק של 12 שנים בצוות ההנהלה של טומי הילפיגר והוא מילא תפקיד חשוב בהתרחבות הגלובלית המרשימה של טומי הילפיגר ובאסטרטגיה שהובילה לצמיחה העקבית לעומת השנה הקודמת של PVH אירופה.

"טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה נכנסו לשנה הזאת באותו מסלול הצלחה שהיו בו, עם מגמות חזקות במכירות ושיפור במודעות למותג, וחיבור עם הצרכנים", אמר מני צ'יריקו, יו"ר ומנכ"ל, PVH Corp. "דניאל תמך בהגדלת היכולות החדשניות שלנו והרחבת ההגעה של טומי הילפיגר ברחבי העולם, וכל הזמן דחף להלך מחשבה שמתרכז בצרכן, מתמקד בדיגיטל ובר קיימא, תוך בנייה צוות הנהלה מאוד חזק".

"אלו היו 23 שנים בלתי רגילות", אמר גריידר. "כשאנו באמצע השינוי העצום בענף שלנו, אנחנו מוצאים את עצמנו במצב ייחודי לחולל שינוי שלדעתי ישגר אותנו לעידן חדש של המותג. זאת הרגשה טובה לדעת שאני יכול להעביר את התפקיד שלי למרטין -- הוא היה חבר אמיתי, נאמן שאפשר לסמוך עליו וטייס משנה מהימן ב-12 השנים האחרונות של המסע הזה. אף פעם אין רגע מושלם לעזוב ארגון שאוהבים, האפשרויות הן לעזוב מאוחר מדי או מוקדם מדי, ואני יודע שרציתי לעשות את השינוי הזה כשעדיין יש לי את האופטימיות, הכוח והתשוקה שתמיד נאחזתי בהם בקריירה שלי".

בהנהלתו היזמית של גריידר, טומי הילפיגר מוצבה כחברת סגנון חיים מובילה עם מוצר הטוב מסוגו, מעורבות של הצרכנים, דיגיטציה ויוזמות של אחריות תאגידית. מאז שגריידר נהיה מנכ"ל טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה ב-2014, העסקים של טומי הילפיגר גדלו ממכירות קמעונאיות של 6 מיליארד דולר ליותר מ-9 מיליארד דולר ב-2019, והעסקים באירופה של קלווין קליין יותר מהכפילו את ההכנסות והרווח.

סטפן לרסון, נשיא PVH, אמר: "ביחד, דניאל ומרטין הנחילו חזון שמתמקד בעתיד, שם את הצרכנים במרכז ויוצר תרבות שמניעים אותה מוצרים. אנחנו מודים לדניאל על שנים רבות של ניהול חזק והישגים מצוינים. יש לי אמון רב במרטין כמנהל עם הבנה עמוקה של גורמי הערך היסודיים של העסק. הלך המחשבה שלו שמתרכז בצרכן והניהול שמתמקד בדיגיטל ינחו בהצלחה את העידן הבא של צמיחה בת קיימא ורווחית של טומי הילפיגר והאזור האירופי".

הגמן אמר: " זה כבוד להמשיך להתבסס על ההישגים של המותג טומי הילפיגר ו-PVH אירופה לצד צוות הנהלה יוצא דופן ומלא תשוקה. התודה שלי לדניאל היא על הרבה יותר מהתמיכה הבלתי מעורערת, האפשרויות להתפתח והמנהיגות שהעניק במשך השנים. יש לנו ביטחון בהמשיכנו לבצע את התוכנית האסטרטגית הנוכחית, והמיקוד שלנו בחודשים הבאים יהיה בשלב ההתאוששות והיציאה של העסקים הגלובליים שלנו ממגיפת קוביד-19".

גריידר יעזור להעביר את תחומי האחריות שלו בחודשים הקרובים כדי להבטיח מעבר חלק ומוצלח.

גריידר והגמן עבדו שניהם שנים רבות לצידו של המייסד והמעצב הראשי של המותג מר טומי הילפיגר.

"האמונה שלי וההתלהבות לגבי העתיד של המותג שלנו מעולם לא היו חזקות יותר", אמר טומי הילפיגר. "המתנות הכי גדולות של דניאל לארגון שלנו היו החיבור החזק יותר של המותג עם הצרכנים שלנו ובניית תרבות בתוך הארגון שמוקדשת להישארות בחוד החנית של המוצר, החדשנות והתרבות. מרטין היה במסע הזה, וביחד אנחנו נמשיך לכתוב את העתיד של המותג שלנו -- יחד עם השותפים והצרכנים שלנו ברחבי העולם".

PVH Corp. אודות

PVH היא אחת מחברות האופנה וסגנון חיים הכי נערצות בעולם. אנחנו מניעים מותגים שמניעים את האופנה קדימה - לעד. תיק המותגים שלנו כולל את המותגים האיקוניים TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Warner’s, Olga ו-Geoffrey Beene, וגם מותג ההלבשה האינטימית True & Co. שמתמקד בדיגיטל. אנחנו משווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות וברישיון. ל-PVH יש יותר מ-40,000 עובדים שפועלים ביותר מ-40 מדינות והכנסות שנתיות של 9.9 מיליארד דולר. זה הכוח שלנו. זה הכוח של PVH.

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200602005248/en/

אנשי קשר

Dana Perlman
Treasurer and Senior Vice President, Business Development and Investor Relations
(212) 381-3502 office
(917) 579-1374 cell
[email protected]

Virginia Ritchie
VP Corporate Communications, Influencer Marketing & Experiences
+31643184870
[email protected]

מקור:PVH Corp.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
Anaqua הופכת הגשת פטנטים במדינות אחרות ליתרון אסטרטגי עבור אנשי מקצוע בתחום הקניין הרוחני
Anaqua, הספקית המובילה של טכנולוגיות לניהול חדשנות וקניין רוחני (IP) עבור תאגידים, משרדי עורכי דין וממשלות, מכריזה על תוספת לפתרון Foreign Filing שלה, ומשפרת את היכולות של פלטפורמת ניהול הקניין הרוחני שלה, AQX®. Anaqua שינתה את הפרדיגמה להגשת בקשת קניין רוחני במדינות אחרות עבור אנשי מקצוע בתחום, והפכה מערך מכביד של משימות אדמיניסטרטיביות ידניות לפתרון אסטרטגי ואוטומטי שמספק בידול, ומניע קבלת החלטות מהירה כדי לעזור להגן על קניין רוחני באופן גלובלי.

EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI