דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים תזכורת - בומברדייה מודיעה על אסיפה שנתית וירטואלית של בעלי המניות
תזכורת - בומברדייה מודיעה על אסיפה שנתית וירטואלית של בעלי המניות
חיים נוי 17/06/20 |  צפיות: 2130

תזכורת - בומברדייה מודיעה על אסיפה שנתית וירטואלית של בעלי המניות

מונטריאול, קנדה, 16 ביוני 2020, (GLOBE NEWSWIRE) :

בומברדייה (TSX: BBD.B) תערוך את האסיפה השנתית של בעלי המניות שלה לשנת 2020 ("האסיפה") ב-18 ביוני 2020 בשעה 10:30 שעון החוף המזרחי בפורמט וירטואלי בגלל החששות המתמשכים לבריאות הציבור שקשורים למגיפת קוביד-19.

החברה הודיעה קודם בהודעה שלה על האסיפה של 2020 שבכפוף לתנאי וחששות בריאות הציבור, היא תערוך פורמט של אסיפה היברידית, שבו בעלי מניות רשומים ומחזיקים בייפוי כוח שמונו כדין יוכלו להיות נוכחים ולהשתתף באופן אישי או באמצעות שידור אינטרנט חי. אבל בגלל הסיכונים המתמשכים שקשורים בקיום מפגשים בזמן מגיפת קוביד-19, החברה קיבלה החלטה לאמץ פורמט וירטואלי בלבד ללא השתתפות אישית.

בומברדייה מזמינה לכן את כל בעלי המניות הרשומים והמחזיקים בייפוי כוח שמונו כדין שרוצים להשתתף באסיפה המקוונת לעשות זאת על ידי הצטרפות לשידור האינטרנט החי שזמין בכתובת https://web.lumiagm.com/122776078. כרגיל, רק בעלי המניות הרשומים והמחזיקים בייפוי כוח שמונו כדין יורשו להצביע ולהתערב במהלך האסיפה החיה. בעלי מניות לא רשומים, אורחים והתקשורת יוכלו לצפות באסיפה המקוונת דרך שידור האינטרנט החי שזמין באותו קישור.

הוראות להצבעה והשתתפות באסיפה המקוונת, כולל הגשת שאלות להנהלה וליו"ר מועצת המנהלים של בומברדייה, יהיו זמינות באתר של החברה כאן ובפלטפורמה של האסיפה המקוונת. בומברדייה מעודדת את בעלי המניות להצביע ולהגיש את ייפויי הכוח שלהם לפני האסיפה.

אודות בומברדייה

עם יותר מ-60,000 עובדים על פני שני מגזרים עסקיים, בומברדייה היא מובילה גלובלית בענף התחבורה, שיוצרת מטוסים ורכבות חדשניים שמשנים את השוק. המוצרים והשירותים שלנו מעניקים חוויות נסיעה מהמעלה הראשונה שקובעות אמות מידה חדשות בנוחיות של הנוסעים, יעילות אנרגטית, אמינות ובטיחות.

לבומברדייה, שהמטה שלה במונטריאול, קנדה, יש אתרי ייצור והנדסה ב-25 מדינות וגם תיק רחב של מוצרים ושירותים לשוקי התעופה העסקית, התעופה המסחרית והתחבורה המסילתית. המניות של בומברדייה נסחרות בבורסה לניירות ערך של טורונטו (BBD). בשנת הכספים שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2019 בומברדייה רשמה הכנסות של 15.8 מיליארד דולר. חדשות ומידע זמינים בכתובת bombardier.com או תעקבו אחרינו בטוויטר @Bombardier

בומברדייה הוא שם מסחרי של בומברדייה בע"מ.

למידע נוסף:

Jessica McDonald
Advisor, Media Relations and Public Affairs
Bombardier Inc.
+1 514 861 9481
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBENEWS WIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI