דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים רובוט נוכחות מרחוק חדש יפחית פליטות CO2 באלפי טונות
רובוט נוכחות מרחוק חדש יפחית פליטות CO2 באלפי טונות
חיים נוי 01/07/20 |  צפיות: 2061

 

רובוט נוכחות מרחוק חדש יפחית פליטות CO2 באלפי טונות

חברת הבת GoBe Robots של Blue Ocean Robotics מכריזה על דור חדש של רובוטי הנוכחות מרחוק הידידותיים לאקלים שלה עם ביקוש גדול שנובע ממגיפת קוביד-19.

אודנסה, דנמרק, 1 ביולי 2020, (BUSINESS WIRE):

קבלו את החוויה של להיות שם בלי ללכת לשם בפועל באמצעות GoBe Robots החדשים של Blue Ocean Robotics שמחליפים את הנסיעות בנוכחות מרחוק. המשתמשים שולטים מרחוק ברובוט הנוכחות מרחוק החדש ומקבלים חוויה ייחודית של להיות במקום שבו הרובוט נמצא כשהם מקבלים הזרמות וידאו חיות של המקום כשהרובוט מסתובב בו. זה מאפשר עבודה משותפת ואינטראקציה בין אנשים, בלי קשר למרחק ביניהם. עם ההתפשטות של מגיפת קוביד-19, GoBe Robots גם עולים במהירות ככלי יעיל במניעת ההתפשטות של נגיף הקורונה והתגברות על גבולות סגורים, תוך הפחתת תקציבי נסיעות, שעות עבודה וזמן נסיעה.

GoBe Robots, המובילה ברובוטי נוכחות מרחוק, משיקה עכשיו את הדור הבא של הרובוט הכי משפר אקלים בעולם. "בזמן מגיפת הנגיף הגלובלית, ראינו גידול משמעותי בהזמנות", אומר פטר יול וולדגורד, מנכ"ל, GoBe Robots. "רובוטי נוכחות מרחוק הפכו עכשיו לטכנולוגיה סטנדרטית שכל אחד יכול להבין. אנחנו מעלים עכשיו את החוויה הזאת לרמה הבאה".

ל-GoBe Robots יש יותר מ-150,000 משתמשים קיימים ברובוטי הנוכחות מרחוק שלה, שתורמים להפחתות אדירות ב-CO2. "יש לנו לקוחות שהפחיתו ב-90 אחוז את העלויות של בדיקות הביטחון כי הם שמו 30 רובוטי נוכחות מרחוק במפעלים שלהם ברחבי עולם", אומר קלאוס ריסאגר, מנכ"ל Blue Ocean Robotics. "חברה באירופה עם 20 עובדים שנוסעים לאסיה ארבע פעמים בשנה חוסכת 500,000 ק"ג של CO2 על ידי החלפת הטיסות ברובוט נוכחות מרחוק".

אודות

GoBe Robots, חברת בת של Blue Ocean Robotics, היא היצרנית המובילה של רובוטי נוכחות מרחוק. לחברה יש נוכחות ביותר מ-50 מדינות באמצעות רשת ספקי הפתרונות הגלובלית שלה, מספר שצפוי לגדול ביותר מפי שניים בשנה הבאה. הרובוטים של החברה מפחיתים משמעותית את טביעת הרגל הפחמנית, עוזרים בכלילה חברתית ומונעים התפשטות של מחלות על ידי קטיעת שרשראות ההדבקה.

Blue Ocean Robotics מפתחת, מייצרת ומוכרת רובוטי שירות מקצועיים. פרט ל-GoBe Robots, תיק המותגים כולל את UVD Robots, רובוט נייד לחיטוי, ו-PTR Robots, רובוט נייד לטיפול ושיקום בטוח של חולים.

להורדת ערכה לעיתונות לחץ כאן.

אנשי קשר

Merima Cikotic
Blue Ocean Robotics
[email protected]
+45 71-99-56-06

מקור:Blue Ocean Robotics

מולטימדיה



מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group משתפת פעולה עםUnited to Beat Malaria - קמפיין של קרן האו"ם, כדי להגן על ילדים פגיעים ומשפחותיהם מפני מלריה
EBC Financial Group מגבירה את מאמצי מיגור המלריה, תומכת בהתערבויות בריאות קריטיות ובהעצמה קהילתית

אחסון הגיבוי השכבתי של ExaGrid נבחר ל"פתרון גיבוי הנתונים של השנה" בתוכנית Data Breakthrough Awards השנתית החמישית
תוכנית פרסים בינלאומית יוקרתית מכריזה על מוצרים וחברות מצטיינים בטכנולוגיית הנתונים

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה
Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס.

Games Global מכריזה על הגשת הצהרת רישום להנפקה ראשונית מוצעת לציבור
Global Games Ltd מפתחת, מפיצה ומשווקת מובילה של תוכן משחקי חדשני בסגנון קזינו מקוון ופתרונות משולבים עסק לעסק למפעילי iGaming ברחבי העולם על בסיס גודל רשת האולפנים שלה, הודיעה היום כי היא הגישה בפומבי הצהרת רישום על טופס F-1 לרשות ניירות ערך של ארה"ב ("SEC") בנוגע להנפקה ראשונית המוצעת לציבור של מניותיה הרגילות.

חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI