דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים IGS משלימה את העסקה עם ורטיגרו לבניית החווה האנכית המסחרית הראשונה בסקוטלנד
IGS משלימה את העסקה עם ורטיגרו לבניית החווה האנכית המסחרית הראשונה בסקוטלנד
חיים נוי 12/07/20 |  צפיות: 1885

IGS משלימה את העסקה עם ורטיגרו לבניית החווה האנכית המסחרית הראשונה בסקוטלנד

המפעילה של החווה האנכית החדשה תאמץ את פלטפורמת האגריטק של IGS בסקוטלנד

אדגינברו, סקוטלנד, 9 ביולי 2020, (GLOBE NEWSWIRE) :

המומחית לאגריטק פנים IGS הודיעה היום על השלמת עסקה עם המפעילה החדשה של חקלאות אנכית ורטיגרו. המערכת של ארבעה מגדלים תיבנה במחוז אברדין בסקוטלנד בשלהי 2020.

מבנה עליון מבודד בשטח של 245 מ"ר יכיל ארבעה מגדלים שגובהם 9 מטר לצד אזור שירות בשטח של 1,600 מ"ר באתר של ורטיגרו בחוות ווטרסייד במחוז אברדין. הפרויקט יספק שטח גידול של בערך 1,343 מ"ר, שיפיק עד 70 טון של תוצרת בשנה כשיפעל במלואו.

זה מהלך הכניסה הראשון של ורטיגרו לחקלאות אנכית, שמגוונת לצד הפעילות החקלאית הקיימת, וכעת מגדלת גידולים הכוללים שעורה ושיפון בשדות פתוחים.

ורטיגרו הוקמה באמצעות Steadman Partners, המשרד להשקעות פרטיות בבריטניה שהקים המייסד המשותף של ברודוג מרטין דיקי. ל-Steadman Partners, שנמצא בסקוטלנד, יש מגוון רחב של אינטרסים והשקעות ברחבי בריטניה ומעבר לה.

הפלטפורמה של IGS נבחרה אחרי ניתוח קפדני של השוק ונחשבה להכי מתקדמת, יעילה ומדרגית כדי לענות על הדרישות של ורטיגרו. מוצר החקלאות האנכית הכנס והפעל שפיתחה IGS מציע לה פלטפורמה מאוד נשלטת, שתוכננה ספציפית למקסם תפוקה תוך מזעור צריכת האנרגיה ולאפשר הפקה של תוצרת באיכות גבוהה עקבית בקנה מידה גדול.

במגדלים, שצפויים להתחיל לפעול בתחילת 2021, יגדלו מגוון של יבולים שמיועדים לשרת את שרשרת אספקת המזון המקומית. ורטיגרו תעבוד עם מגוון של לקוחות מקומיים ביניהם קמעונאים, מסעידים, מסעדות ושירותים מקומיים אחרים, כדי לספק תוצרת טרייה, מזינה ובאיכות גבוהה כל השנה.

מנכ"ל IGS דייוויד פרקר אמר: "זה צעד מרגש עבור IGS ועבור ורטיגרו כשאנו מתחילים להתקין חווה אנכית חדשה עבור מפעילה חדשה בתחום הזה. עם ניסיון מוכח בחקלאות מסורתית, ומעורבות אינטנסיבית, באמצעות הבעלים שלה, במגזר המזון והמשקאות, אנחנו בטוחים שזה יביא היצע חדש ובאיכות גבוהה לשוק המקומי. לוקליזציה מחדש כזאת של שרשרת אספקת המזון היא מאפיין של תכנון אחרי הקורונה שאנחנו רואים בכל העולם".

"אנחנו שמחים שהפלטפורמה של IGS נבחרה לפרויקט הזה. זאת הוכחה שהמחויבות המחמירה שלנו למצוינות בתכנון הנדסי והמערכות הרשומות כפטנט הייחודיות שלנו מספקות את מה שהלקוחות רוצים - מערכת שהיא מאוד פרגמטית, גמישה, מודולרית ומדרגית. אנחנו מצפים להתחיל בהתקנה של מגדלי הגידול שלנו עם הצוות של ורטיגרו".

גריים וורן מוורטיגרו אמר: "ורטיגרו שמחה לעבוד עם IGS על הפרויקט החדשני הזה כשאנו ממצבים את עסקי החקלאות שלנו לטיפול באתגרים של שרשרת אספקת המזון המודרנית. הקדשנו זמן רב כדי לזהות את השותפים והמערכות המתאימים, והפלטפורמה של IGS בלטה כפתרון איכותי שאפשר להתאים לצרכים שלנו. הגידול של מזון איכותי ומזין בצפון מזרח סקוטלנד יאפשר לנו לקצר מרחקי מזון עבור הלקוחות שלנו. יחד עם מקורות האנרגיה המתחדשת שלנו ואיסוף מי גשם, היעילות של המערכת של IGS היא חלק חשוב מהשאיפה שלנו לגדל יבולים באופן ניטרלי מבחינת פחמן. אנחנו מצפים להמשך העבודה עם IGS כשנבנה את המתקן בהמשך השנה הזאת".

הצוות ב-IGS ימשיך לעבוד באופן קרוב עם הלקוחה החדשה שלה בשלבי הבנייה וההתקנה בחודשים הבאים.

קבצים מצורפים:

 
ליצירת קשר:
 
Georgia Lea
IGS Limited 
+447897539954
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
בומברדייה חושפת זהות מותג חדש ונועז ברחבי העולם בזמן שהחברה נוסקת לעבר עתיד שאפתני
*לוגו חדש חוגג את המעבר המוצלח של החברה לתעופה עסקית טהורה. הסמל עצמו, בומברדייה מאך, מציג צללית של מטוס השובר את מחסום הקול, בעוד משיכות הרוח מעל כנף מתייחסות למורשת החברה

קבוצת זאהיד מוכרת כ"מעסיק המוביל במזרח התיכון לשנת 2024"
ביום חמישי, 18 בינואר 2024, ג'דה, ממלכת ערב הסעודית: מכון המעסיקים המובילים (Top Employers) הכיר בקבוצת זאהיד (Zahid Group ) כמעסיק מוביל במזרח התיכון לשנת 2024, והציב את הקבוצה בין 10% המעסיקים המובילים בממלכת ערב הסעודית.

משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ
משרד עורכי דין רוזן המדורג ראשון מעודד את משקיעי Perion Network Ltd. לקבל ייעוץ לפני מועד אחרון חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – PERI

רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ השקעות מוביל, מעודד את משקיעי Checkpoint Therapeutics, Inc לקבל ייעוץ לפני מועד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CKPT

רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מהשורה הראשונה, מעודד את משקיעי Ocugen, Inc לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך שהוגשה לראשונה על ידי המשרד – OCGN

רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את משקיעי AST SpaceMobile, Inc. לקבל ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ASTS

רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ
רוזן, משרד עורכי דין מוביל, מעודד את משקיעי HireRight Holdings Corporation לקבל ייעוץ בתביעה ייצוגית בניירות ערך – HRT

ריסקיפייד תדווח ב-15 במאי על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2024
חברת ריסקיפייד ‏Riskified Ltd ‏(NYSE: RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה היום כי תפרסם את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של שנת 2024 לפני פתיחת השוק ב-15 במאי 2024. בתאריך זה, חברי ההנהלה יקיימו שיחת ועידה אשר תשודר בשעה 8:30 בבוקר ET, במהלכו ידונו בעסקי החברה ובתוצאות הכספיות.

סגן נשיא ExaGrid למכירות באזור EMEA ו-APAC מונה למנהל ערוץ אזורי
אנדי וולסקי הוכר ברשימת ראשי הערוצים של CRN בריטניה לאזור EMEA ו-APAC

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI