דף הבית הודעות לעיתונות עסקים, מימון וכספים Analog Devices מודיעה על שילוב עם Maxim Integrated, מחזקת את ההובלה בשבבים אנלוגיים
Analog Devices מודיעה על שילוב עם Maxim Integrated, מחזקת את ההובלה בשבבים אנלוגיים
חיים נוי 14/07/20 |  צפיות: 1747

Analog Devices מודיעה על שילוב עם Maxim Integrated, מחזקת את ההובלה בשבבים אנלוגיים

  • הגדלת הגודל והגיוון בגלל תיק עם הכנסותשל 8.2 מיליארד דולר1 שירוויח ממגמות צמיחה מתמשכות חשובות
  • מומחיות משופרת בתחום ורוחב של יכולותהנדסיות כדי לפתח פתרונות יותר מלאים כדי לפתור את הבעיות הכי מורכבות שלהלקוחות
  • צפויה להוסיף לתזרים המזומנים החופשיבסגירה ולרווח המתואם למניה תוך 18 חודשים אחרי הסגירה עם סינרגיות של 275מיליון דולר בעלויות עד תום שנתיים

 

נורווד, מסצ'וסטס וסן חוזה, קליפורניה, 13 ביולי 2020, (BUSINESS WIRE):

Analog Devices, Inc. (Nasdaq: ADI) ו-Maxim Integrated Products, Inc. (Nasdaq: MXIM) הודיעו היום שהן התקשרו בהסכם סופי שלפיו ADI תרכוש את מקסים בעסקה שכולה מניות שקובעת את השווי של החברה המשולבת ליותר מ-68 מיליארד דולר2. העסקה, שאושרה פה אחד על ידי מועצות המנהלים של שתי החברות, תחזק את ADI כמובילה בשבבים אנלוגיים עם יותר רוחב וגודל בשוקי קצה אטרקטיביים רבים.

לפי תנאי ההסכם, בעלי המניות של מקסים יקבלו 0.630 של מניה רגילה של ADI לכל מניה רגילה של מקסים שתהיה להם בסגירת העסקה. אחרי הסגירה, לבעלי המניות הנוכחיים של ADI יהיו בערך 69% בעלות בחברה המשולבת, ואילו לבעלי המניות של מקסים יהיו בערך 31% בעלות. הכוונה היא שהעסקה תעמוד בתנאים של ארגון מחדש פטור ממס למטרות מס ההכנסה הפדרלי בארה"ב.

"ההודעה המרגשת של היום עם מקסים היא השלב הבא בחזון של ADI לגשר בין העולם הפיזי והעולם הדיגיטלי. ADI ומקסים שותפות ללהט לפתור את הבעיות הכי מורכבות של הלקוחות שלנו, ועם תוספת הרוחב והעומק של הטכנולוגיה והכישרון שלנו, נוכל לפתח פתרונות יותר שלמים ,פורצי דרך", אמר וינסנט רוש, נשיא ומנכ"ל ADI. "מקסים היא עסק מכובד של עיבוד אותות וניהול הספק עם תיק של טכנולוגיות מוכחות והיסטוריה מרשימה של חדשנות מעצימה בתכנון. ביחד, אנחנו ממוצבים היטב לממש את הגל הבא של צמיחה בשבבים, תוך תכנון עתיד יותר בריא, בטוח ובר קיימא לכולנו".

"במשך יותר משלושה עשורים, ביססנו את מקסים על הנחת יסוד אחת פשוטה - לחדש כל הזמן ולפתח מוצרי שבבים עתירי ביצועים שמעצימים את הלקוחות שלנו להמציא. אני נרגש לגבי הפרק הבא הזה בהמשיכנו לדחוק את הגבולות של מה שאפשרי, יחד עם ADI. לשתי החברות יש ידע הנדסי וטכנולוגי חזק ותרבויות של חדשנות. כשנעבוד יחד, ניצור מובילה חזקה, שתפיק תועלת יוצאת דופן ללקוחות, לעובדים ולבעלי המניות שלנו", אמר טונס דולוקה, נשיא ומנכ"ל Maxim Integrated.

אחרי הסגירה, שני דירקטורים של מקסים יצטרפו למועצת המנהלים של ADI, כולל נשיא ומנכ"ל מקסים טונס דולוקה.

נימוקים אסטרטגיים ופיננסיים משכנעים

  • מובילה בתעשייהעם יותר גודל גלובלי: השילוב מחזק את עמדת ההובלה של ADI בשבבים אנלוגיים עם הכנסות צפויות של 8.2 מיליארד דולר1 ותזרים מזומנים חופשי של 2.7 מיליארד דולר1 על בסיס פרו פורמה. החוזק של מקסים בשוקי הרכב ומרכזיהנתונים, יחד עם החוזק של ADI בשווקים הרחבים של התעשייה, תקשורת ובריאות דיגיטלית מאודמשלימים ועולים בקנה אחד עם מגמות צמיחה מתמשכות חשובות. לגבי ניהול הספק,היצע המוצרים המתמקדים ביישומים של מקסים משלימים את קטלוג המוצרים לשוק הרחבשל ADI.
  • מומחיות ויכולותמשופרות בתחום: השילוב של טכנולוגיות הטובות מסוגן ישפר את העומק שלהמומחיות והיכולות ההנדסיות של ADI בתחום מ-DC ל-100gigahertz, מ-nanowatts ל-kilowatts ומחיישנים לענן, עם יותר מ-50,000 מוצרים. זה יאפשר לחברה המשולבת להציעפתרונות יותר שלמים, לשרת יותר מ-125,000 לקוחות וללכוד נתח גדול יותר משוקפוטנציאלי כולל של 60 מיליארד דולר3.
  • להט משותף לצמיחהשמובילה אותה חדשנות: השילוב מפגיש תרבויות דומות שמתמקדותבכישרון, חדשנות ומצוינות הנדסית עם יותר מ-10,000 מהנדסים והשקעה שנתית שלבערך 1.5 מיליארד דולר1 במחקר ופיתוח. החברה המשולבת תמשיך להיות יעד למהנדסים הכימוכשרים בתחומים רבים.
  • הוספה לרווחוחיסכון בעלויות: העסקה צפויה להוסיף לרווח המתואם למניהתוך 18 חודשים אחרי הסגירה עם סינרגיות בעלויות של 275 מיליון דולר עד סוףהשנה השנייה, בעיקר בגלל הוצאות תפעוליות נמוכות יותר וקיטון בעלות המכר.סינרגיות נוספות בעלויות בגלל מיטוב הייצור צפויות להתממש עד סוף השנההשלישית אחרי הסגירה.
  • מצב פיננסי חזקויצירת תזרים מזומנים: ADI מצפה שהחברה המשולבת תניב מאזן חזק יותר, עם יחס מינוף נטופרו פורמה של בערך 41.2x. העסקה הזאת צפויה גם להוסיף לתזרים המזומנים החופשי בסגירה,וזה יאפשר תשואות נוספות לבעלי המניות.

עיתוי ואישורים

העסקה צפויה להיסגר בקיץ 2021, בכפוף למילוי תנאי סגירה מקובלים, כולל קבלת אישורים רגולטוריים אמריקנים וכמה לא אמריקנים, ואישור של בעלי המניות של שתי החברות.

יועצים

Morgan Stanley שימשו כיועצים הפיננסיים המובילים של ADI. גם BofA Securities שמשו כיועצים פיננסיים. Wachtell, Lipton, Rosen & Katz שימשו כיועצים המשפטיים.

J.P. Morgan שימשו כיועצים הפיננסיים הבלעדיים של מקסים, ו-Weil, Gotshal & Manges LLP שימשו כיועצים המשפטיים.

מידע על שיחת ועידה ושידור אינטרנט

ADI תארח שיחת ועידה לדיון על העסקה היום, החל בשעה 08:30 שעון החוף המזרחי. משקיעים יכולים להצטרף דרך שידור אינטרנט, שנגיש בחלק של קשרי משקיעים באתר של ADI בכתובת investor.analog.com. משקיעים יכולים גם להצטרף בטלפון (חייגו (800) 859-9560, או (706) 634-7193 לשיחות בינ"ל) עשר דקות לפני התחלת השיחה ותמסרו את הסיסמה "ADI").

השמעה חוזרת של שיחת הוועידה תהיה זמינה בערך שעתיים אחרי סיום השיחה ואפשר יהיה לגשת אליה במשך שבועיים, על ידי חיוג 855-859-2056 והזנת קוד הוועידה: 3573127.

אודות Analog Devices

Analog Devices (Nasdaq: ADI) היא חברת טכנולוגיות אנלוגיות עתירות ביצועים גלובלית מובילה שמוקדשת לפתירת האתגרים ההנדסיים הכי קשים. אנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו לפרש את העולם שסביבנו על ידי גישור חכם בין הפיזי והדיגיטלי באמצעות טכנולוגיות ללא משתווים שחשות, מודדות, מניעות, מחברות ומפרשות. בקרו באתר http://www.analog.com.

אודות Maxim Integrated

Maxim Integrated מפתחת מוצרים וטכנולוגיות חדשניים אנלוגיים ושל אותות מעורבים כדי להפוך מערכות ליותר קטנות ויותר חכמות, עם אבטחה מוגברת ויעילות אנרגטית מוגדלת. אנחנו מאפשרים חדשנות בתכנון ללקוחות שלנו בתחומי הרכב, תעשייה, בריאות, צרכני מובייל ומרכזי נתונים בענן כדי לספק פתרונות מובילים בענף שעוזרים לשנות את העולם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר http://www.maximintegrated.com.

מידע נוסף על המיזוג והיכן למצוא אותו

בקשר לעסקה המוצעת, ADI מתכוונת להגיש ל-SEC הודעת הרישום על גבי טופס 4-S שתכלול מסמך מידע משותף של ADI ומקסים ושגם תהווה תשקיף של ADI. ADI ומקסים עשויות כל אחת מהן להגיש מסכים רלבנטיים אחרים ל-SEC בנוגע לעסקה המוצעת. מסמך זה אינו תחליף למסמך המידע/ התשקיף המשותף או להודעת הרישום או לכל מסמך אחר ש-ADI או מקסים עשויות להגיש ל-SEC. מסמך המידע/ התשקיף המשותף הסופי (אם וכשיהיה זמין) יישלח לבעלי המניות של ADI ומקסים. משקיעים ובעלי ניירות ערך מתבקשים לקרוא את הודעת הרישום, מסמך המידע/ התשקיף המשותף וכל מסמך רלוונטי אחר שעשוי להיות מוגש ל-SEC, וגם תיקונים או תוספות למסמכים אלה, בקפידה ובשלמותם אם וכאשר הם נעשים זמינים כי הם מכילים או יכילו מידע חשוב על העסקה המוצעת. משקיעים ובעלי ניירות ערך יוכלו לקבל ללא תשלום את מסמך המידע/ התשקיף המשותף והודעת הרישום (אם וכאשר יהיו זמינים) ומסמכים אחרים הכוללים מידע חשוב על ADI, מקסים והעסקה המוצעת, אחרי שמסמכים אלה יוגשו ל-SEC דרך האתר ש-SEC מחזיקה בכתובת http://www.sec.gov. העתקים של המסמכים ש-ADI מגישה ל-SEC יהיו זמינים ללא תשלום באתר של ADI בכתובת http://www.analog.com או על ידי יצירת קשר עם מחלקת קשרי משקיעים של ADI בטלפון 781-461-3282. העתקים של המסמכים שמקסים מגישה ל-SEC יהיו זמינים ללא תשלום באתר של מקסים בכתובת investor.maximintegrated.com או על ידי יצירת קשר עם מחלקת קשרי משקיעים של מקסים בטלפון 408-601-5697.

משתתפים בשידול

ADI, מקסים ודירקטורים ונושאי משרה בכירים מסוימים של כל אחת מהן עשויים להיחשב כמשתתפים בשידול להשגת הצבעות בקשר לעסקה המוצעת. מידע על דירקטורים ונושאי משרה בכירים של ADI, כולל תיאור של האינטרסים הישירים או העקיפים שלהם, על ידי בעלות על מניות או באופן אחר, מפורסם במסמך המידע של ADI עבור אסיפת בעלי המניות השנתית שלה ב-2020, שהוגש ל-AEC ב-24 בינואר 2020, ובדוח השנתי של ADI על גבי טופס K-10 עבור שנת הכספים שהסתיימה ב-2 בנובמבר 2019, שהוגש ל-SEC ב-26 בנובמבר 2019. מידע על דירקטורים ונושאי משרה בכירים של מקסים, כולל תיאור של האינטרסים הישירים או העקיפים שלהם, על ידי בעלות על מניות או באופן אחר, מפורסם במסמך המידע של מקסים עבור אסיפת בעלי המניות השנתית שלה ב-2019, שהוגש ל-SEC ב-27 בספטמבר 2019, ובדוח השנתי של מקסים על גבי טופס K-10 עבור שנת הכספים שהסתיימה ב-29 ביוני 2019, שהוגש ל-SEC ב-21 באוגוסט 2021. מידע אחר לגבי המשתתפים בשידול להשגת הצבעות ותיאור של האינטרסים הישירים או העקיפים שלהם, על ידי בעלות על מניות או באופן אחר, ייכלל במסמך המידע/ התשקיף המשותף וחומר רלוונטי אחר שיוגש ל-SEC בנוגע לעסקה המוצעת כשאותו חומר יהיה זמין. על המשקיעים לקרוא את מסמך המידע/ התשקיף המשותף בקפידה כשיהיה זמין לפני שהם מקבלים כל החלטה על הצבעה או השקעה. אפשר להשיג עותקים חינם של מסמכים אלה מ-ADI או מקסים באמצעות המקורות שצוינו לעיל.

1 מבוסס על הנתונים הפיננסיים המדווחים של שנת הכספים 2019 לגבי ADI ו-12 החודשים שהסתיימו ב-28 בספטמבר 2019 לגבי מקסים.

2 מבוסס על מחיר המניות ב-10 ביולי 2020 מניות מדוללות במלואן והחוב הנקי האחרון שדווח.

3 מקור: WSTS Semiconductor Forecast for Analog in 2023

4 כפי שדווח מסוף הרבעון האחרון: ADI, 2 במאי 2020, מקסים 28 במרץ 2020.

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200713005204/en/

אנשי קשר

אנשי קשר של ADI

איש קשר למשקיעים:
Analog Devices, Inc.
Mr. Michael Lucarelli
Sr. Director of Investor Relations
781-461-3282
[email protected]

איש קשר למדיה:
Teneo
Ms. Andrea Calise
917-826-3804
[email protected]

Teneo
Ms. Andrea Duffy
646-984-0240
[email protected]

איש קשר של מקסים:
איש קשר למשקיעים:
Maxim
Ms. Kathy Ta
Vice President, Investor Relations
408-601-5697
[email protected]

מקור:Analog Devices, Inc.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
EBC Financial Group (Cayman) Limited קיבלה רישיון רגולטורי מלא מהרשות המוניטרית של איי קיימן (CIMA)
EBC Financial Group מחזקת את נוכחותה הגלובלית עם רישיון CIMA מלא, ומדגישה את מחויבות הקבוצה לתקנים רגולטוריים גלובליים מחמירים

נפתחה עכשיו למועמדויות: המהדורה הראשונה של פרסי Stevie® למצוינות טכנולוגית
המהדורה החדשה ביותר של פרסי העסקים המובילים בעולם תחגוג הישגים הקשורים לטכנולוגיה ברחבי העולם

Fetch.ai, Ocean Protocol ו-SingularityNET מתאחדות ליצירת ברית הבינה המלאכותית
חלוצות הבינה המלאכותית מאחדות כוחות ליצירת חלופה מבוזרת לפרויקטים קיימים של בינה מלאכותית הנשלטים על ידי חברות ה-Big Tech

MidOcean Energy מבית EIG משלימה את רכישת הזכויות של Tokyo Gas בפורטפוליו פרויקטי LNG משולב באוסטרליה
MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם שהוכרז בעבר לרכישת הזכויות של Tokyo Gas Co., Ltd ("Tokyo Gas") בפורטפוליו של פרויקטי LNG משולבים באוסטרליה.

Corpay Cross-Border ממנה את אוליבר מוריס לתפקיד המנהל החדש של מחלקת שירותי הקרנות המוסדיות באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה
Corpay1 NYSE: CPAY)), מובילה עולמית בתחום התשלומים התאגידיים, שמחה להודיע כי חטיבת Cross-Border של Corpay מינתה את ותיק ענף ההון הפרטי וניהול הקרנות אוליבר (אולי) מוריס לתפקיד המנהל החדש של שירותי המחלקות המוסדיות שלה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

ExaGrid זוכה בדירוג של 5 כוכבים במדריך CRN® Partner Program Guide לשנת 2024
תוכנית שותפי השיווק של ExaGridנבחרה בזכות מחויבותה לקידום שותפויות ערוץ חזקות, רווחיות ומצליחות

Falcon’s Creative Groupחושפת את תפקיד המפתח שלה בפארק השעשועים דרגון בול הראשון מסוגו
חברת ההשקעות קידיה (Qiddiya Investment Company) וטואי אנימציה (Toei Animation) בחרו בקבוצת הקריאייטיב של פלקון (Falcon’s Creative Group) כדי להפיח חיים בתופעת המנגה והאנימה העולמית בפארק שעשועים סוחף למעריצים

Ambiq Apollo510 מספק שיפור פי 30 ביעילות הספק כדי לשחרר את עוצמת הבינה המלאכותית בנקודת הקצה
הדור הבא של Apollo משלב תאוצה וקטורית עם יעילות אנרגטית ללא תחרות כדי לאפשר ביצועי היסק מבוססי בינה מלאכותית במכשיר עצמו ללא NPU ייעודי

התמחות הליבה מובילה את הדרך בחדשנות עם פתרונות התוכנה כשירות מבוססי ענן של Duck Creek שמוצעים ב-Microsoft Azure Marketplace
באמצעות מערכת היחסים שלהם עם Microsoft, Duck Creek מגדירה מחדש את חווית הלקוח ומפשטת עסקאות עבור חברות ביטוח ממוקדות טכנולוגיה כמו Core Specialty

O’Reilly הוכרזה כמתמודדת עיקרית ב-™2024Fosway 9-Grid בזכות התוכן המוביל וקידום הלקוחות המוכח שלה
O’Reilly, המקור העיקרי ללמידה מבוססת תבונות בנושאי טכנולוגיה ועסקים, הכריזה היום כי דורגה כמתמודדת עיקרית בתחום הלמידה הדיגיטלית במסגרת מודל ™Fosway 9-Grid היוקרתי.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI